تبلیغات آنلاین 3913 بازدید

مقدمه: روش های کسب درامد از سایت های تبلیغاتی

اگر می‌خواهید هر ماه درآمد بیشتری داشته باشید، «کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی» می‌تواند گزینه خوبی باشد؛ زیرا در بسیاری از سایت‌های تبلیغاتی با تماشای تبلیغات ویدئویی یا تبلیغات کلیکی و شرکت در نظرسنجی می‌توانید درآمد کسب کنید و بهترین مزیت این روش این است که برای شروع نیازی به سرمایه اولیه ندارید.

ما در این مقاله از مجله اینترنتی کاپریلا قصد داریم روش‌های کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی و معروف‌ترین سایت‌هایی که این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند را معرفی کنیم. لطفاً توجه داشته باشید که این مقاله، همه‌ی چیزهایی که باید در مورد نحوه کسب درآمد از تماشای تبلیغات ویدئویی و سایت های تبلیغات کلیکی بدانید را مفصلاً توضیح می‌دهد؛ پس لطفاً تا انتها با ما همراه باشید.

آنچه می خوانید: پنهان کردن فهرست
4 کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی به عنوان یک کاربر عادی

کسب درآمد از تبلیغات در اینترنت: نکات و ترفندها

اگر می‌خواهید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، جای نگرانی نیست! در طول این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه از یک وب سایت تبلیغاتی کسب درآمد کنید؟ همچنین، یاد خواهید گرفت که چگونه با راه‌اندازی یک سایت یا یک کانال یوتیوب یا یک وبلاگ از طریق سهیم شدن در تبلیغات، درآمد بالایی به‌دست آورید و آن را به یک «ماشین پول‌ساز» برای خود تبدیل نمایید.

نکته‌ی بسیار مهمی که در بحث کسب درآمد از تبلیغات اینترنتی وجود دارد این است که شما از 2 طریق می‌توانید به این درآمد برسید:

  1. کسب درآمد از یک وب سایت تبلیغاتی به‌عنوان یک کاربر عادی اینترنتی
  2. کسب درآمد از راه‌اندازی یک وب‌سایت یا یک کانال یوتیوب و یا یک وبلاگ به‌عنوان یک تولیدکننده محتوای اینترنتی

شایان ذکر است که این دو روش، هرکدام مسیری مجزا برای کسب درآمد دارند؛ البته قبل از اینکه نحوه کسب درآمد از تبلیغات در اینترنت را بیاموزید، می‌بایست سطح انتظارات خود را از میزان درآمدی که قرار است از این طریق به‌دست آورید مشخص کنید. در ادامه، به همین موضوع پرداخته‌ایم.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

انتظارات شما برای کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی چگونه باید باشد؟

فرقی نمی‌کند که قصد دارید یک کاربر عادی اینترنتی باشید یا یک تولیدکننده محتوا، درهرصورت کسب درآمدِ قابل‌توجه از سایت‌های تبلیغاتی نیاز به زمان و پیگیری دارد. ممکن است در ابتدا میزان درآمد مورد انتظار را به‌دست نیاورید؛ اما اجازه ندهید که این امر شما را دلسرد کند. برای به‌دست آوردن نتایجی که می‌خواهید، یک کیفیت جهانی وجود دارد که هر وب‌سایتِ سودآور باید از آن برخوردار باشد. این را هم در نظر بگیرید که ممکن است شما به‌عنوان یک سرگرمی – که یک درآمد کوچک هم برای شما داشته باشد – به این قضیه نگاه کنید. در این صورت، با روش‌های ساده و مبتدی نیز می‌توانید به همان درآمد کوچک دست‌یابید؛ اما اگر نگاه جدی‌تری به آن دارید و قصد دارید که به درآمد قابل‌توجهی برسید، لازم است در بسیاری از موارد روش‌های درست را بشناسید و مهم‌تر از آن پیگیری و ممارست داشته باشید تا به درآمد خوبی دست پیدا کنید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی به عنوان یک کاربر عادی

وقتی می‌گوییم یک کاربر عادی، منظور ما یک «مصرف‌کننده محتوا» در اینترنت است نه یک «تولیدکننده محتوا»! اگر یک کاربر عادی اینترنتی هستید و صرفاً مشغول گشت‌وگذار در اینترنت می‌باشید یا از محتواهایی که در سطح وب وجود دارد، مصرف می‌کنید باز هم می‌توانید به فکر کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی باشید! در ادامه، سؤالات شما را در این راستا پاسخ داده‌ایم و 10 مورد از بهترین سایت‌هایی که می‌توانید از تماشای تبلیغات موجود در آن‌ها درآمد کسب کنید را معرفی نموده‌ایم.

آیا تماشای تبلیغات برای پول امکان پذیر است؟

ممکن است تعجب کنید اگر بدانید برای کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی، یک خرده‌فرهنگ اینترنتیِ کامل به دریافت پول برای تماشای تبلیغات اختصاص داده شده است. برخی از افراد، حتی تلفن‌ها و لپ‌تاپ‌های اضافی می‌خرند تا بتوانند تبلیغات را به‌طور مداوم در چندین دستگاه اجرا کنند و اغلب آن‌ها در عرض سه ماه، بازدهی مثبتی را مشاهده می‌کنند!!! این امکان نیز وجود دارد که با تماشای تبلیغات سایت‌های متفرقه در رایانه یا تلفن خود – در اوقات فراغتتان – درآمد اندکی (به‌اندازه‌ی پول‌توجیبی یا یک کارت هدیه رایگان) کسب کنید. گفتنی است که در برخی موارد، حتی می‌توانید این کار را در حین انجام کار، با پخش ویدیوها در پس‌زمینه انجام دهید؛ زیرا در کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی، تبلیغات ویدیویی نتایج بسیار بهتری نسبت به تبلیغات تصویری یا تبلیغات بنری تولید می‌کنند.

لذا پاسخِ این سؤال «بله» است و تماشای تبلیغات برای پول امکان‌پذیر می‌باشد؛ واقعاً شرکت‌هایی که صاحب سایت‌های تبلیغاتی هستند به کاربران خود در ازای تماشای تبلیغات پول می‌دهند.

چرا این شرکت ها برای تماشای تبلیغات به مردم پول می‌دهند؟

استراتژی کسب درآمد در هر سایت تبلیغاتی متفاوت است، اما به‌طور کلی، شرکت‌هایی که مالک سایت‌ها و اپلیکیشن‌های تبلیغاتی هستند، سهمی از درآمدی را که از ارائه تبلیغات شرکای خود به چشمان شما به‌دست می‌آورند، به شما می‌دهند. به‌عنوان مثال، AdWallet را در نظر بگیرید؛ شعار آنها این است: «برای توجه خود پول دریافت کنید»! حتی برخی از تبلیغ‌کنندگان برای اطمینان از اینکه واقعاً دیده می‌شوند، مایل‌اند به بینندگانِ تبلیغات خود حق بیمه بپردازند!!! این بدان معنا است که سایت‌های پاداش‌دهنده، می‌توانند درآمد تبلیغات خود را با کاربرانشان تقسیم کنند و یک سناریوی برد-برد را بین خود و کاربرانشان ایجاد نمایند.

حال با توجه به این مسئله که در پیشینه سایت‌های تبلیغاتی کلاه‌برداری‌های فراوانی صورت گرفته است اما سؤال اینجا است که بهتر است برای کسب درآمد از تماشای تبلیغات از کدام سایت‌ها یا اپلیکیشن‌ها شروع کنید؟ ما در ادامه بهترین گزینه‌های موجود را بررسی کرده و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی نموده‌ایم.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

بهترین سایت های تبلیغاتی برای کسب درآمد

کسب درآمد از تماشای تبلیغات می‌تواند آسان باشد، اما باید انتظارات خود را از کسب درآمد مشخص کنید؛ زیرا در اغلب موارد نمی‌تواند به یک منبع درآمد قابل اتکا تبدیل شود. بااین‌حال، تماشای ویدیوها به‌صورت آنلاین در اوقات فراغت می‌تواند راهی عالی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ی شما باشد. شما همچنین می‌توانید با گوش دادن به موسیقی پول در بیاورید و درحالی‌که در حال انجام آن هستید با عکاسی درآمد کسب کنید. بسیاری از سایت‌های بین‌المللی وجود دارند که با تماشای تبلیغات یا گوش دادن به موسیقی به شما پول پرداخت می‌کنند! در ادامه چند سایت قانونی بین‌المللی را برای تماشای تبلیغات و کسب درآمد از این طریق، به شما معرفی می‌کنیم.

۱.  Swagbucks

Swagbucks یک شرکت قدرتمند است که طیف گسترده‌ای از برنامه‌های تبلیغاتی را ارائه می‌دهد و در ازای استفاده از آن‌ها به شما پول پرداخت می‌کند. شما می‌توانید با Swagbucks برای فعالیت‌های آنلاین معمولی مانند: پاسخ دادن به نظرسنجی‌ها، تماشای ویدئو، بازی کردن، خرید آنلاین و غیره جوایزی کسب کنید. خوب است بدانید که امتیازهای پاداش در این سایت Swag Bucks نامیده می‌شوند و اگر در این وب‌سایت ثبت‌نام کنید و به باشگاه کاربران آن بپیوندید، از همان ابتدا 5 امتیاز – در قالب جایزه– به شما تعلق خواهد گرفت.

حداقل پرداخت در Swagbucks:

هر Swag Buck (SB) یک سنت ارزش دارد، و شما می‌توانید موجودی SB خود را با حداقل سه سنت دریافت کنید.

روش پرداخت در Swagbucks:

بسته به امتیازات پاداش خود (SB) برای دریافت درآمدتان می‌توانید Payoneer یا Paypal Cashout را انتخاب کنید؛ همچنین، می‌توانید گیفت کارت آمازون را انتخاب نمایید و اگر علاقه‌مند هستید، می‌توانید از SB خود برای کمک‌های مالی به سازمان‌های غیردولتی مختلف استفاده کنید.

برای مراجعه به این وب‌سایت بین‌المللی تبلیغاتی، می‌توانید روی این لینک [+] کلیک کنید.

۲. MyPoints

MyPoints به شما فرصت‌هایی برای کسب امتیاز از طریق نظرسنجی، خواندن ایمیل، تماشای ویدیو، بازی کردن و بسیاری از فعالیت‌های آنلاین دیگر را ارائه می‌دهد. اگر عاشق خرید آنلاین هستید، جالب است بدانید که MyPoints می‌تواند به شما کمک کند از حدود ۱۹۰۰ خرده‌فروش محبوب برای خرید آنلاینتان امتیاز کسب کنید.

حداقل پرداخت در MyPoints:

MyPoints کارت‌های هدیه مختلفی را ارائه می‌دهد که می‌توانید برای دریافت امتیاز خود انتخاب کنید. آستانه پرداخت در MyPoints برای PayPal نیز ۲۵ دلار است.

روش پرداخت در MyPoints:

شما می‌توانید از طریق کارت‌های هدیه آنلاین یا پی‌پال، درآمد خود را از Mypoints دریافت کنید. اگر جداً قصد دارید از تماشای ویدیوها کسب درآمد کنید، سایتِ خواهرِ Mypoints یعنیSwagbucks گزینه‌های بهتری برای کسب درآمد آنلاین ارائه می‌دهد.

برای مراجعه به این وب‌سایت بین‌المللی تبلیغاتی، می‌توانید روی این لینک [+] کلیک کنید.

۳.  AppTrailers

همان‌طور که از نام آن پیداست، AppTrailers به ​​شما کمک می‌کند تا برای تماشای تریلرهای ویدئوییِ اپلیکیشن‌ها، ویدئوهای DIY، تریلر فیلم و شایعات افراد مشهور پول دریافت کنید. گفتنی است که شما در این سایت، برای انجام این فعالیت‌های آنلاین، می‌توانید امتیاز جمع کنید.

حداقل پرداخت در AppTrailers:

برای دریافت دستمزد خود در این سایت، به حداقل ۵ هزار امتیاز نیاز دارید.

روش پرداخت در AppTrailers:

شما می‌توانید امتیاز را با پول نقد یا کارت هدیه پی‌پال از این سایت دریافت کنید.

۴. InboxDollars

InboxDollars در ازای تماشای ویدیوها، تکمیل نظرسنجی‌ها، انجام بازی‌ها و خواندن ایمیل‌ها به شما پول می‌دهد. این شرکت ادعا می‌کند که تاکنون ۸۰ میلیون دلار پاداش نقدی داده است. هنگام ثبت‌نام ۵ دلار به‌عنوان جایزه امضا دریافت خواهید کرد. شایان ذکر است که برخی از پیشنهادها در InboxDollars فقط برای موبایل هستند. بنابراین، باید بسته به گوشی هوشمند خود، این اپلیکیشن را از فروشگاه Google Play یا AppStore دانلود کنید.

حداقل پرداخت در InboxDollars:

تا زمانی که حداقل ۳۰ دلار در حساب خود جمع نکنید، هیچ دریافتی برای پول نقد از این سایت تبلیغاتی وجود ندارد.

روش پرداخت در InboxDollars:

برای برداشت نقدی از آن، می‌توانید VISA یا PayPal را انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید برای پرداخت از طریق کارت‌های هدیه الکترونیکی اقدام نمایید.

برای مراجعه به این وب‌سایت بین‌المللی تبلیغاتی، می‌توانید روی این لینک [+] کلیک کنید.

۵.  QuickRewards

QuickRewards یک شرکت با درجه‌ی A+ است که می‌توانید برای دریافت پول در قبال تماشای ویدیوها، آن را بررسی کنید. یک مزیت خوبِ آن، این است که QuickRewards طیف گسترده‌ای از ویدیوهای اطلاعاتی و سرگرم‌کننده را برای شما دارد. همچنین، می‌توانید برای تکمیل نظرسنجی‌های آنلاین، تکمیل پیشنهادها و دریافت آنلاین پول اقدام کنید.

حداقل پرداخت در QuickRewards:

هیچ حداقل پرداختی وجود ندارد. شما می‌توانید حتی یک سنت را دریافت کنید!

روش پرداخت در QuickRewards:

می‌توانید امتیازات خود را برای پول نقد PayPal، گیفت کارت‌های آمازون یا کارت‌های هدیه درون فروشگاهی دریافت کنید.

برای مراجعه به این وب‌سایت بین‌المللی تبلیغاتی، می‌توانید روی این لینک [+] کلیک کنید.

۶. iRazoo

اگر می‌خواهید تبلیغات ویدیویی با ارزشِ سرگرمی بالا تماشا کنید، iRazoo می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. این سایت دارای مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه، تریلرهای اپلیکیشن، آموزش آشپزی، نقد فیلم و موارد دیگر است که به‌طور مرتب به‌روزرسانی می‌شود. با تماشای ویدیوها در این سایت تبلیغاتی، امتیاز iRazoo را به‌دست خواهید آورد. همچنین، اگر بیشتر به نظرسنجی آنلاین علاقه دارید، بد نیست بدانید که این سایت دارای فهرستی متنوع از انواع نظرسنجی است.

حداقل پرداخت در iRazoo:

برای دریافت هر جایزه ۵ دلاری باید ۳۰۰۰ امتیاز از این سایت جمع‌آوری کنید.

روش پرداخت در iRazoo:

می‌توانید برای فعالیت‌های آنلاین خود در این سایت، می‌توانید دستمزد خود را از طریق کارت‌های هدیه یا پول نقد در حساب PayPal تان دریافت کنید.

برای مراجعه به این وب‌سایت بین‌المللی تبلیغاتی، می‌توانید روی این لینک [+] کلیک کنید.

۷.  PrizeRebe

PrizeRebel یک سایت پاداش رایگان با حدود ۵ میلیون عضو است. شما می‌توانید با انجام فعالیت‌های آنلاین در این سایت که شامل: تکمیل نظرسنجی، تماشای محتوای ویدیویی، ثبت‌نام در وب‌سایت‌ها و غیره می‌شود، امتیاز PrizeRebe را به‌دست آورید.

حداقل پرداخت در PrizeRebe:

پس از کسب امتیاز ۵ دلاری، می‌توانید درخواست جایزه نقدی کنید و برای کسب گیفت کارت آمازون، باید به‌اندازه‌ی ۲ دلار امتیاز جمع‌آوری نمایید.

روش پرداخت در PrizeRebe:

می‌توانید امتیازهای PrizeRebel را برای پول نقد یا کارت‌های هدیه رایگان دریافت کنید. گفتنی است که پول نقد در حساب پی‌پال شما واریز خواهد شد.

برای مراجعه به این وب‌سایت بین‌المللی تبلیغاتی، می‌توانید روی این لینک [+] کلیک کنید.

۸.  AdWallet

شرکت‌ها برای توجهِ مردم به آنها ارزش قائل‌اند؛ اگر می‌خواهید با تماشای ویدیوهای برندهای موردعلاقه‌ی خود درآمد کسب کنید، AdWallet می‌تواند بستر مناسبی برای شما باشد. پس از ایجاد پروفایلِ خود در این سایت تبلیغاتی، شروع به دریافت پیشنهادهای ویدیویی – بر اساس اطلاعات و علایق موجود در پروفایلتان – خواهید کرد و شما حداقل ۰.۵ دلار و حداکثر ۳ دلار برای مشاهده هر ویدیو کسب خواهید کرد.

حداقل پرداخت در AdWallet:

برای دریافت درآمد نقدی خود در این سایت باید حداقل ۱۰ دلار کسب کنید.

روش پرداخت در Adwallet:

سه راه برای دریافت پول در این سایت وجود دارد: 1. کارت‌های پیش‌پرداخت 2. مَسترکارت، 3. کارت‌های اهدایی یا کارت‌های گیفت.

برای مراجعه به این وب‌سایت بین‌المللی تبلیغاتی، می‌توانید روی این لینک [+] کلیک کنید.

۹. You-Cubez

You-Cubez راه‌های متعددی برای کسب درآمد آنلاین ارائه می‌دهد. برای کسب درآمد از این سایت تبلیغاتی می‌توانید: تبلیغات تماشا کنید، وب‌سایت‌ها را مشاهده کنید، نظرسنجی‌ها را کامل کنید یا ویدیوها را ببینید و اگر می‌خواهید درآمد بیشتری کسب کنید، You-Cubez را به دوستان خود معرفی کنید تا از افرادی که معرفی می‌کنید و ارجاعات آن‌ها تا ۱۵ درصد کمیسیون دریافت کنید.

حداقل پرداخت در You-Cubez:

بسته به عضویت خود باید ۲ تا ۸ پوند جمع‌آوری کنید.

روش پرداخت در You-Cubez:

می‌توانید از طریق پی‌پال یا ارزهای دیجیتال مختلف پول خود را از این سایت تبلیغاتی دریافت کنید.

برای مراجعه به این وب‌سایت بین‌المللی تبلیغاتی، می‌توانید روی این لینک [+] کلیک کنید.

۱۰. KashKick

KashKick یک وب‌سایت عالی برای کسب درآمد نقدی برای فعالیت‌های آنلاین است؛ مانند تکمیل نظرسنجی، تماشای فیلم، گشت‌وگذار در وب و موارد دیگر. گفتنی است که KashKick مستقیماً به حساب PayPal شما دستمزدتان را واریز می‌کند.

حداقل پرداخت در Kashkick:

برای دریافت پول نقد خود باید حداقل ۱۰ دلار جمع‌آوری کنید.

روش پرداخت در KashKick:

درآمد نقدی شما به حساب پی‌پالتان واریز می‌شود.

برای مراجعه به این وب‌سایت بین‌المللی تبلیغاتی، می‌توانید روی این لینک [+] کلیک کنید.

آیا تماشای تبلیغات برای پول ارزش دارد؟

اگر از محتوا لذت می‌برید، تماشای تبلیغات برای کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی بهترین راه برای گذراندن بخشی از اوقات فراغت شما است؛ اما به خاطر داشته باشید که کسب درآمد از دیدن تبلیغات بر اساس ساعت بسیار پایین است. به‌علاوه، برای مشاهده پول در حساب بانکی خود، باید حداقل مبلغ برداشت را برای هر سایتی به‌دست آورید. بااین‌حال، این می‌تواند راهی آسان برای کسب درآمد واقعی با سایت‌های محبوب ذکرشده باشد.

از دیدن تبلیغات چقدر می‌توانیم درآمد کسب کنیم؟

میزان درآمدی که از سایت های تبلیغاتی در ازای تماشای تبلیغات به‌دست آورید به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل موارد زیر است اما محدود به آن‌ها نیست:

  • پرداخت به ازای هر آگهی
  • تعداد تبلیغاتی که می‌توانید در یک ساعت تماشا کنید.
  • تعداد ساعاتی که می‌توانید صرف تماشای تبلیغات کنید.
  • در دسترس بودن تبلیغات در پلتفرم انتخابی شما

بنابراین، نمی‌توان رقم خاصی را برای تماشای تبلیغات ارائه داد؛ اما منطقی است که انتظار داشته باشید که بتوانید 25 تا 50 دلار در ماه در پرداخت‌ها و جوایز خود کسب کنید.

چگونه درآمد خود را از تماشای تبلیغات به حداکثر برسانیم؟

برای به حداکثر رساندن درآمد خود از تماشای تبلیغات، باید پلتفرمی را انتخاب کنید که موجودی تبلیغات خود را روزانه به‌روز می‌کند و پول بیشتری برای تماشای تبلیغات ارائه می‌دهد؛ همچنین باید زمانی را که برای تماشای تبلیغات اختصاص می‌دهید، افزایش دهید.

سرگرمی‌هایی که آنلاینی پول ایجاد می‌کنند

 اگر یک یا دو سرگرمی دارید، آیا متوجه شده‌اید که می‌توانید با انجام کاری که دوست دارید درآمد کسب کنید؟ ممکن است به‌قصد پول درآوردن وارد سرگرمی خود نشده باشید، اما اگر به‌اندازه‌ی کافی جدی باشید، برخی از این سرگرمی‌ها پتانسیل تبدیل شدن به منبع پول را دارند. گفتنی است که بعضی سایت‌های بازی هستند که فضای کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی را برای شما فراهم می‌کنند.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

کسب درآمد از تبلیغات اینترنتی به عنوان یک تولیدکننده محتوا

تا به اینجای کار فرض کردیم که شما یک کاربر عادی و مصرف‌کننده‌ی محتوا در سطح اینترنت هستید؛ به همین خاطر سؤالات شما را در خصوص کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی پاسخ دادیم و 10 مورد از بهترین سایت‌هایی که می‌توانید از تماشای تبلیغات موجود در آن‌ها درآمد کسب کنید را معرفی نمودیم. حال فرض را بر این می‌گذاریم که شما یک تولیدکننده‌ی محتوا هستید.

تولیدکنندگان محتوای اینترنتی می‌توانند در پلتفرم‌های مختلفی نظیر: وب‌سایت، کانال یوتیوب یا وبلاگ نسبت به تولید محتوا اقدام نمایند و از این طریق یک مکان مناسب و پر بازدید را برای نمایش تبلیغات کسب‌وکارهای مختلف ایجاد کنند و از این طریق به درآمد برسند.

در ادامه، بهترین سرویس تبلیغاتی برای کسب درآمد از تبلیغات اینترنتی را معرفی نموده و سایر نکات، روش‌ها یا ترفندهایی که می‌توانید – به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا یا Publisher – از طریق صنعت تبلیغات آنلاین به درآمد برسید را بیان کرده‌ایم.

کسب درآمد آنلاین با گوگل ادسنس Google AdSense

 گوگل ادسنس یک پلتفرم تبلیغاتی است که به شما امکان می‌دهد تبلیغات را در وب‌سایت، ویدیوهای یوتیوب یا وبلاگ خود اجرا کنید. زمانی که شخصی روی تبلیغِ موجود در وب‌سایتتان یا ویدئوی یوتیوبتان یا وبلاگتان کلیک می‌نماید، گوگل ادسنس به ازای این کلیک به شما پول پرداخت می‌کند!

شاید از خود بپرسید که گوگل ادسنس از چه راهی به ازای هر کلیک به تولیدکنندگان محتوا دستمزد می‌دهد؟

درک پاسخ به این سؤال سخت نیست؛ تنها کافی است که «سیستم تبلیغات کلیکی گوگل» را به خوبی بشناسید! همان‌طور که می‌دانید کمپانی گوگل، سرویس‌های یکپارچه‌ای دارد که شما تنها با داشتن یک حساب کاربری جیمیل می‌توانید از این سرویس‌های یکپارچه استفاده کنید. از جمله‌ی این سرویس‌های یکپارچه می‌توان به: گوگل ادوردز (Google Adwords) و گوگل ادسنس (Google Adsense) اشاره کرد. هرکدام از این دو سرویس، کاربرد خاص خود را دارد اما هر دو برای یک هدف واحد – توسط کمپانی گوگل – به وجود آمده‌اند و آن هدف واحد چیزی نیست جز «تشکیل یک سیستم تبلیغات کلیکی قدرتمند»!

  • کاربرد سرویسِ گوگل ادوردز در این است که صاحبان کسب‌وکارها و صنایع مختلف از سرتاسر جهان به این سرویس مراجعه می‌کنند و سفارش تبلیغِ کسب‌وکار یا صنعت خود را در آن ثبت می‌نمایند.
  • کاربرد سرویسِ گوگل ادسنس نیز در این است که تولیدکنندگان و ناشران محتوا از سرتاسر جهان به این سرویس مراجعه می‌کنند و از آن درخواست می‌کنند تا تبلیغاتِ صاحبان کسب‌وکارهای مختلف را در وب‌سایت، کانال یوتیوب یا وبلاگشان نشان دهد.

در واقع، کمپانی گوگل به‌عنوان یک واسطه بین «صاحبانِ تبلیغ» و «ناشران محتوا» عمل می‌کند. کمپانی گوگل در این بین، از طریق سرویس گوگل ادوردز، پول تبلیغات را از صاحبان کسب‌وکارها و صنایع مختلف می‌گیرد؛ درصدی از آن پول را برای خود برمی‌دارد و درصدی را نیز از طریق سرویس گوگل ادسنس به تولیدکنندگان و ناشران محتوایی که اجازه می‌دهند گوگل تبلیغات خود را در وب‌سایت، کانال یوتوب و یا وبلاگشان نشان دهند، می‌دهد.

خلاصه‌ی مطلب اینکه: کسب‌وکارهایی که از سرویس Google AdWords استفاده می‌کنند، تبلیغات را ثبت می‌کنند و شما – به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا – با استفاده از کد AdSense اجازه می‌دهید که آن تبلیغات در پلتفرمِ محتوایی شما نشان داده شود.

اگر وب‌سایت یا وبلاگ شما جدید است، سرویس Google AdSense یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی است. شایان ذکر است که این سرویس، رایگان بوده و واجد شرایط بودن برای استفاده از آن نیز ساده است.

شما به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا یا Publisher می‌توانید در پنل گوگل ادسنس خود طیف گسترده‌ای از گزینه‌های تبلیغاتی را انتخاب کنید یا می‌توانید برخی از آن‌ها را برای تکمیل ظاهر سایت خود سفارشی‌سازی نمایید. لازم به ذکر است که پرداخت‌هایی که توسط گوگل ادسنس برای شما انجام می‌شود، هر ماه به‌صورت مستقیم به حساب شما واریز می‌گردد.

فراموش نکنید که شما – به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا یا Publisher – محدود به اجرای تبلیغات در یک وب‌سایت نیستید و همچنین می‌توانید تبلیغات را در فیدهای RSS و دستگاه‌های تلفن همراه اجرا کنید. برای درج تبلیغات در وب‌سایت، وبلاگ یا کانال یوتیوب خود، باید الزامات خاص Google را برآورده نمایید. به‌عنوان مثال، وب‌سایت شما باید حداقل ۳۰ صفحه محتوای منحصربه‌فرد داشته باشد، سه ماه از عمر آن گذشته باشد و ترافیک ایجاد کند. گفتنی است که هرچه ترافیک بهتر باشد، پتانسیل بیشتری برای کسب درآمد خواهید داشت. در ادامه شرایط کلی کسب درآمد از گوگل ادسنس را برای تولیدکنندگان محتوا مشاهده می‌کنید:

  • سطح تخصص: متوسط
  • سطح الزامات: وب‌سایت، وبلاگ یا کانال یوتیوب که الزامات کمپانی Google را برآورده می‌کند.
  • زمان: به محض تأیید سایت، کانال یا وبلاگ می‌توانید شروع به کسب درآمد کنید.
  • ابزارها: اگر از پلتفرمی مانند وردپرس استفاده می‌کنید، نمایش تبلیغات آسان‌تر است (پتانسیل درآمد از ۰.۲ تا ۱۵ دلار برای هر کلیک)

سه لینک زیر اطلاعات جامعی درباره گوگل ادسنس و روش‌های کسب درآمد از آن به شما ارائه می‌دهد:

چقدر می‌توانم انتظار کسب درآمد از گوگل ادسنس داشته باشم؟

میزان کسب درآمد از گوگل ادسنس به عوامل متعددی بستگی دارد؛ از جمله این عوامل می‌توان به:

  • موضوع محتوای وب‌سایتتان
  • منطقه یا کشوری که از آنجا بازدیدکننده دارید
  • تعداد بازدیدکنندگانتان در ماه

اشاره کرد. اما چیزی که مسلم است این است که گوگل به ازای هر کلیک (CPC) به شما پول می‌دهد. هرچه وب‌سایت شما بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشد، پس شانس بیشتری هم برای گرفتن کلیک بر روی یک تبلیغ در وب‌سایتان وجود دارد؛ بنابراین، هنگامی‌که نوع و تعداد بنرهای تبلیغاتی را – از طریق پنل گوگل ادسنس – برای سایت خود تنظیم کردید، هدف بعدی شما جذب بازدیدکنندگان بیشتر باید باشد. همچنین، لازم است بدانید که بسته به اینکه چه تبلیغی در وب‌سایت شما نمایش داده می‌شود، مبلغ متفاوتی را به ازای هر کلیک دریافت خواهید کرد. صادقانه بگوییم، ما وب‌سایت‌هایی را مشاهده کرده‌ایم که حدود ۱ یا ۲ سنت به ازای هر کلیک درآمد داشته‌اند، و وب‌سایت‌هایی نیز دیده‌ایم که به ازای هر کلیک بیش از ۶ یا ۷ دلار درآمد را تجربه نموده‌اند. برای اکثر وبلاگ‌ها یا سایت‌های خبری، احتمالاً می‌توانید انتظار داشته باشید که برای هر کلیک از ۰.۱ دلار تا ۱ دلار درآمد داشته باشید.

با توجه به اطلاعاتی که خدمت شما ارائه شد، می‌توانید دریابید که چرا باید خوانندگان و بینندگان وب‌سایت خود را افزایش دهید! هر چه تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت یا وبلاگ شما بیشتر باشد، افراد بیشتری روی تبلیغات شما کلیک خواهند کرد و درآمد شما نیز بیشتر خواهد بود.

برای تخمین میزان درآمدتان در هر ماه از گوگل ادسنس، کافی است روی این لینک [+] کلیک کنید.

شایان ذکر است که اگر یک وب‌سایت فارسی‌زبان دارید – ازآنجایی‌که گوگل ایران را تحریم کرده است – نمی‌توانید از سیستم کسب درآمد گوگل ادسنس استفاده کنید؛ اما اگر یک وب‌سایت به زبان انگیسی یا سایر زبان‌های مورد تأییدِ ادسنس دارید، قادر خواهید بود تا مزه‌ی درآمد دلاری را از این طریق بچشید!!!

آیا جایگزینی برای گوگل ادسنس برای کسب درآمد از وب فارسی وجود دارد؟

بله! به‌جز گوگل ادسنس که یک پلتفرم تبلیغات کلیکی هوشمند خارجی هست، پلتفرم‌های مشابه داخلی نیز برای کسب درآمد از طریق تبلیغات کلیکی برای مدیران سایت‌ها و تولیدکنندگان محتوا وجود دارد؛ از جمله‌ی این پلتفرم‌های مشابه داخلی می‌توان به: «پلتفرم تبلیغات کلیکی هوشمند کاپریلا» اشاره کرد.

اگر یک تولیدکننده محتوا یا مدیر یک وب‌سایت هستید و قصد دارید از طریق مشارکت در تبلیغات به درآمد برسید، می‌توانید از «تبلیغات کلیکی هوشمند» بهره‌مند شوید. شیوه انجام «تبلیغات کلیکی هوشمند» به این صورت است که شما با یک آژانس تبلیغاتی که این نوع خدمات را ارائه می‌دهد، تماس می‌گیرید، از آن‌ها می‌پرسید به ازای هر کلیک بر روی بنرهایی که قرار است در وب‌سایت شما قرار بگیرند یا به ازای جایگاه‌هایی از وب‌سایتان که قرار است آن‌ها را اجاره دهید، چقدر به شما درآمد می‌دهند؟ سپس در صورت تمایل با آن‌ها قرارداد ببندید.

«کاپریلا» یکی از آژانس‌های تبلیغاتی ایرانی است که خدمات «تبلیغات بنری و کلیکی هوشمند» را ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این آژانس تبلیغاتی یا درخواست ثبت تبلیغ در آن به این لینک [+] مراجعه کنید.

تبلیغات کلیکی هوشمند کاپریلا
تبلیغات کلیکی هوشمند کاپریلا

لطفاً دقت داشته باشید که تنها راه کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی برای تولیدکنندگان و ناشران محتوا، تنها گوگل ادسنس و پلتفرم‌های مشابه داخلی نیست؛ بلکه روش‌های متعدد دیگری وجود دارند که شما – به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا – از طریق آن‌ها می‌توانید درآمد کسب کنید؛ از جمله‌ی مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به:

  • فروش یا اجاره جایگاه (فضای) تبلیغاتی
  • بازاریابی وابسته یا افیلیت مارکتینگ
  • درخواست کمک مالی از بازدیدکنندگان
  • تبلیغات بنری
  • محتوای حمایت‌شده (ریپورتاژ آگهی)
  • فروش آگهی
  • فروش لینک

اشاره کرد. در ادامه به بررسی این‌ها می‌پردازیم.

کسب درآمد از سایت با فروش یا اجاره فضای تبلیغاتی

در وب‌سایت شما یا هر وب‌سایت دیگری معمولاً جایگاه‌هایی خالی وجود دارد که می‌توانید آن جایگاه‌ها را از طریق فروش یا اجاره – مستقیماً – در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار دهید. بسیاری از مدیران سایت‌ها و تولیدکنندگان محتوا این کار را انجام می‌دهند و از این کار نیز درآمد خوبی به‌دست آورده‌اند؛ لذا فروش یا اجاره‌ی بخشی از فضای وب‌سایتتان به‌طور مستقیم به تبلیغ‌کنندگان برای کسب درآمد از تبلیغات ارزش امتحان کردن دارد.  هر چند که این روش وقت‌گیرتر است؛ اما درآمدی که از نمایش تبلیغات به‌دست می‌آورید را  به حداکثر می‌رساند؛ زیرا قیمت فروش یا اجاره‌ی هر جایگاه در وب‌سایت شما کاملاً دستِ خودتان است و این شمایید که به‌دلخواه خود، قیمت هر جایگاه را تعیین می‌کنید.

بااین‌حال، برای استفاده از این روشِ درآمدزایی و نتیجه گرفتن از آن، باید نرخ تبدیل و همچنین ترافیک بالایی داشته باشید؛ ازآنجایی‌که این روش از مدل «پرداخت به ازای کلیک» یا «پرداخت به ازای هر بازدیدکننده» استفاده می‌کند، بسته به تعداد افرادی که روی تبلیغ کلیک می‌کنند یا از وب‌سایت شما بازدید می‌نمایند، توسط تبلیغ‌کنندگان پول به شما پرداخت می‌شود.

حال که با این روش کسب درآمد از تبلیغات آشنا شدید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه تبلیغ‌کنندگان را خبردار کنیم که ما در وب‌سایتمان قصد داریم فضاهای تبلیغاتی را بفروشیم یا اجاره دهیم؟ برای این منظور، کافی است چند قدم ساده بردارید:

  • یک کیت رسانه‌ای بسازید؛ یعنی خلاصه‌ای که آمار بازدید و حقایق کلیدی وب‌سایت شما را نشان می‌دهد.
  • کیت رسانه‌ای خود را برای تبلیغ‌کنندگان بالقوه ارسال کنید. به آن‌ها بگویید چرا باید با شما کار کنند؟
  • وقتی گروه تبلیغ‌کنندگان خود را دریافت کردید، آن‌ها را با استفاده از Google Ad Manager مدیریت کنید.

شایان ذکر است که می‌توانید از ابزارهای آنلاینی مانند: Clicky Web Analytics، Quantcast و Google Analytics برای دریافت اطلاعات در مورد وب‌سایت خود استفاده کنید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

تبلیغات بنری نوعی از تبلیغات پولی است که برای قرار گرفتن در بالا، کناره یا پایین یک وب‌سایت طراحی شده است. در بسیاری از موارد، این بنرها به‌قدری مناسب هستند که درآمد بالایی برای شما به ارمغان خواهند آورد. البته، هدف واقعی آن‌ها این است که خوانندگان یک وب‌سایت را به سمت کلیک سوق دهند. گفتنی است که «تبلیغات بنری» می‌تواند زیرمجموعه‌ی «فروش یا اجاره جایگاه تبلیغاتی» در نظر گرفته شود.

از این گذشته، اگر در حال حاضر ترافیک مناسبی دریافت می‌کنید، ممکن است بخواهید همه چیز را تحت کنترل خود درآورید و تبلیغات مستقیم را در وب‌سایت خود بفروشید. تنها چیزی که نیاز دارید یک صفحه «تبلیغ با ما» در وبلاگتان است که در آن، فرمت‌های مختلف آگهی‌های موجود و هزینه‌های انتشار هر نوع آگهی در ماه فهرست شده است. حتماً رتبه صفحه گوگل، آمار بازدیدها و سایر آمار ترافیک وبلاگتان را ذکر کنید تا خریدارانی که قصد دارند تبلیغات را از شما بخرند، با اطمینان بیشتری این کار را انجام دهند.

کسب درآمد از تبلیغات با استفاده از بازاریابی وابسته یا افیلیت مارکتینگ

اگر – به‌عنوان یک تولیدکننده و ناشر محتوای دیجیتالی – استعداد بررسی یا تبلیغ محصولات مختلف را دارید، می‌توانید «بازاریابی وابسته» یا Affiliate Marketing را برای کسب درآمد امتحان کنید. برای این منظور کافی است که در مقالاتِ وب‌سایتِ خود، محصولاتِ شرکت‌هایی که به آن‌ها وابسته هستید را به‌طور دقیق بررسی نموده تا کاربرانی که قصد دارند آن محصولات را بخرند بتوانند – با خواندن مقالات وب‌سایت شما – تصمیم درستی بگیرند. شما از این طریق می‌توانید از شرکت‌هایی که به آن‌ها وابسته هستید – به ازای تولید محتوا برای بررسی هر محصول – کمیسیون دریافت کنید.

شایان ذکر است که اگر وب‌سایت شما دارای پایگاه کاربری فعالی باشد که به نظرات شما گوش می‌دهد یا برای این نظرات ارزش قائل هست، «افیلیت مارکتینگ» یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد غیرفعال برای شما خواهد بود. اگر در وب انگلیسی مشغول تولید محتوا از طریق افیلیت مارکتینگ هستید، بهتر است بدانید وب‌سایت‌هایی مانند: Wirecutter و Smart Passive Income موفقیت خود را از همین طریق به‌دست آورده‌اند؛ لذا می‌توانید این وب‌سایت‌ها را مورد بررسی قرار داده و آن‌ها را مانند یک الگو برای کسب درآمد از طریق افیلیت مارکتینگ زیر نظر داشته باشید.

نحوه کسب درآمد از وب‌سایت از طریق افیلیت مارکتینگ به شرح زیر است:

  • وب‌سایتی ایجاد کنیدکه بر توصیه و تبلیغ محصولات یا خدمات تمرکز دارد.
  • به برنامه‌های افیلیت مارکتینگ مانند: Hostinger و Amazon بپیوندید یا در شبکه‌های افیلیت مارکتینگ مانند: ShareASale و CJ Affiliate جستجو کنید.
  • لینک محصولات یا خدماتی که تبلیغ می‌کنید را به‌صورت ارگانیک در محتوای خود بگنجانید.

کسب درآمد از سایت از طریق گرفتن کمک مالی بازدیدکنندگان

اگر محتوای وب‌سایتِ شما برای خوانندگان ارزش دارد و برای رشد وب‌سایت خود نیاز به حمایت دارید، می‌توانید مؤدبانه از خوانندگان خود درخواست کمک مالی کنید! درست است که هر خواننده‌ای به شما کمک مالی نمی‌کند، اما اگر ترافیک کافی داشته باشید، ممکن است به‌اندازه کافی درآمد کسب کنید تا هم به‌طور کامل وب‌سایت خود را حفظ کنید و هم مقداری پول در کنار آن به‌دست آورید. برای این منظور می‌توانید دکمه‌های کمک مالی (Donation Buttons) را در وب‌سایت خود درج کنید و خوانندگانتان را ترغیب نمایید تا بر روی آن دکمه‌ها کلیک کنند و از این طریق شما را – به لحاظ مالی – حمایت نمایند.

شایان ذکر است که دکمه‌های حمایت مالی، خوانندگان وب‌سایت شما را به درگاه‌های پرداختی مانند: PayPal ، Stripe یا Fundly وصل می‌کنند. شما می‌توانید این دکمه‌ها را به‌عنوان ویجت به وب‌سایت خود اضافه کنید یا آن‌ها را در هر جایی که دوست دارید قرار دهید؛ فقط مطمئن شوید که خوانندگان می‌توانند آنها را به‌راحتی پیدا کنند.

کسب درآمد از سایت از طریق محتوای حمایت شده (ریپورتاژ آگهی)

محتوای حمایت‌شده در واقع، همکاری بین شما به‌عنوان ناشر و برندهایی است که با آن‌ها شریک هستید. چه در حال راه‌اندازی یک وبلاگ و چه در حال ساختن یک وب‌سایت باشید، در هر صورت «محتوای حمایت‌شده» کانالی سودآور برای شما خواهد بود. در این روش، کسب‌وکارهای مختلف به شما پول می‌دهند تا برای آنها محتوا بسازید و آن را در سایت خود منتشر کنید. این محتوا می‌تواند به‌صورت اطلاعیه‌های محصول یا فروش، پیشنهادات، اینفوگرافیک یا نقد باشد. این محتواها می‌توانند توسط شما یا توسط خود برند حامی نوشته شوند؛ شایان ذکر است که اگر پست‌های حمایت‌شده را خودتان بنویسید و همچنین آن را در وب‌سایتتان منتشر کنید، می‌توانید درآمد بالاتری از این روش دریافت کنید.

برای کسب درآمد از تبلیغات قبل از شروع به ایجاد محتوای حمایت‌شده، باید این چند نکته را در نظر بگیرید:

  • چقدر نفوذ آنلاین دارید؟
  • تعداد پست‌های حمایت‌شده‌ای که هر ماه می‌نویسید، چقدر است؟
  • چقدر زمان برای ایجاد یک محتوا حمایت‌شده صرف خواهید کرد؟
  • ارزش برندی که برایش محتوای حمایت‌شده می‌نویسید در مقابل ارزش برند وبلاگ یا وب‌سایت شما چقدر است؟ به‌عنوان مثال، BuzzFeed می‌تواند صد هزار دلار برای یک قطعه محتوای حمایت‌شده هزینه کند.این به دلیل نفوذ زیاد و ارزش برند آن است.

با در نظر گرفتن نکات بالا، می‌توانید گام‌های عملی در جهت کسب درآمد از سایت از طریق انتشار محتوای حمایت‌شده یا ریپورتاژ آگهی بردارید. این گام‌های عملی به شرح ذیل هستند:

  • از کوچک شروع کنید. کریستی الینگتون، یک بازاریاب محتوا و استراتژیست دیجیتال مارکتینگ توصیه می‌کند که برای نگارش و انتشار محتوای حمایت‌شده با برندها و شرکت‌های ملی کوچک‌تر شروع کنید.
  • برای خود یک نمونه کار بسازید.
  • با آژانس‌های بازاریابی و روابط عمومی شریک شوید.
  • در بازارهای حمایت مالی مانند Tomoson، Cooperatize و PayPerPost  جستجو کنید.

خاطر نشان می‌گردد که محتوای حمایت‌شده راهی مناسب برای کسب درآمد از طریق وب‌سایت است؛ فقط به یاد داشته باشید که با خوانندگان خود شفاف باشید.

اگر در وب فارسی مشغول تولید محتوا هستید و وب‌سایت خود را دارید، می‌توانید از پلتفرم «نشریلا»‌ برای کسب درآمد از طریق ریپورتاژ آگهی استفاده کنید؛ برای این منظور پیشنهاد می‌گردد به این لینک [+] مراجعه کنید.

رپیورتاژ آگهی با نشریلا
رپیورتاژ آگهی با نشریلا

کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی از طریق خرید و فروش آگهی

اگر در وب انگلیسی مشغول تولید محتوا هستید، کسب درآمد از خریدوفروش آگهی، یکی از بهترین راه‌ها برای پول درآوردن از وب‌سایت یا وبلاگ است؛ زیرا پلتفرم‌هایی در وب انگلیسی وجود دارد که در آن‌ها می‌توانید با کمترین دغدغه به خریدوفروش آگهی بپردازید. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به BuySellAds اشاره کرد. BuySellAds یک بازار تبلیغات آنلاین است که شما می‌توانید آیتم‌های تبلیغاتی خود را به‌صورت لیست‌شده در معرض خریدِ خریداران قرار دهید. گفتنی است که برای انجام این کار باید وب‌سایت یا وبلاگ خود را در BuySellAds ثبت‌نام کنید. کارمندان ‌BuySellAds وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های کم‌ترافیک را نمی‌پذیرند؛ بنابراین اگر به‌تازگی شروع به کار کرده‌اید، ممکن است بخواهید چند ماه صبر کنید تا موفق شوید ترافیک خوبی را برای وب‌سایت یا وبلاگتان ایجاد نمایید.

علاوه بر BuySellAds پلتفرمِ مناسبِ دیگری برای خریدوفروش آگهی به نام BlogAds وجود دارد که از آن هم می‌توانید جهت کسب درآمد استفاده کنید. به‌طور کلی، BlogAds به شیوه‌ای مشابه با BuySellAds کار می‌کند اما در ادامه به مقایسه این دو پلتفرم پرداخته‌ایم:

  • BuySellAds به میزان 25 درصد از کل درآمد را خودش برمی‌دارد و 75 درصد را به تولیدکنندگان و ناشران محتوا پرداخت می‌نماید این در حالی است که BlogAds مقدار 30 درصد را به‌َعنوان کمیسیون برمی‌دارد و 70 درصد را به تولیدکنندگان و ناشران محتوا می‌دهد.
  • هیچ حداقل آستانه‌ای برای دریافت وجه از BuySellAds وجود ندارد و شما می‌توانید در هر ماه 2 بار پول را از طریق حساب پی‌پالِ خود دریافت کنید.
  • حداقل آستانه برای دریافت وجه در BlogAds مقدار 75 دلار است که می‌توانید آن را از طریق پی‌پال خود دریافت کنید.
  • اگر در BlogAds کاربران جدید را – به‌عنوان زیرمجموعه‌ی خود – معرفی کنید، می‌توانید ۱۵ درصد از درآمد را نیز به‌دست آورید.

کسب درآمد از طریق فروش لینک‌ های متنی در وبلاگ

اگر ترافیک ارگانیک خوبی را در وبلاگ خود دریافت می‌کنید، می‌توانید آپشنِ «تبلیغات متنی» برای کسب درآمد را امتحان کنید. در این شیوه‌ی درآمدزایی، متنی را در وبلاگ خود به صفحه دیگری در وبلاگ یا وب‌سایت دیگری پیوند می‌دهید. قبل از اینکه این آپشن را امتحان کنید، مطمئن شوید که از ویژگی Nofollow در تگ a خود برای جلوگیری از هرگونه جریمه احتمالی گوگل استفاده می‌کنید.

شایان ذکر است که LinkWorth یک شبکه پیوند متنی محبوب است که در آن گزینه‌هایی برای استفاده از تبلیغات متنی چرخشی و غیره نیز وجود دارد. اگر از پی‌پال برای کسب درآمد در LinkWorth استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید که حداقل آستانه دریافت وجه 25 دلار است.

لیست مقالات مشابه یا تکمیلی

حرف آخر در مورد کسب درامد از سایت های تبلیغاتی

با ظهور اینترنت راه‌های کسب درآمد جدیدی به وجود آمده است. بسیاری از شرکت‌ها و سایت‌ها ترجیح می‌دهند از امکاناتی که اینترنت به وجود آورده است برای تبلیغات محصولات خود استفاده نمایند؛ به همین دلیل فیلمِ معرفیِ محصولات خود را به بعضی سایت‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهند؛ آن سایت‌ها نیز برای بالا نگه‌داشتن نرخ بازدید خود، مقداری از وجه دریافتی را به بازدیدکننده‌ از ویدئو اختصاص می‌دهند. همچنین، این سایت‌ها برای بالا نگه‌داشتن بازدید خود از روش‌هایی مثل پرداخت پول برای شرکت در نظرسنجی یا انجام بازی‌های آنلاین نیز استفاده می‌کنند.

همه‌ی این‌ها، فرصتی را برای اغلب کاربران فضای وب ایجاد می‌کند که در شرایطی ساده و راحت از خانه خود کسب درآمد داشته باشند. اگرچه میزان کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی در بعضی موارد زیاد نیست؛ اما با شناسایی برخی از سایت های تبلیغاتی و فعالیت مستمر در آن‌ها می‌توانید به درآمد قابل‌توجهی دست‌یابید.

اگر هم یک تولیدکننده و ناشر محتوا در اینترنت هستید، بازهم روش‌هایی وجود دارد که از صنعت تبلیغات آنلاین کسب درآمد کنید. اگر در وب انگلیسی به تولید محتوا مشغول هستید، بهترین گزینه استفاده از Google Adsense است؛ همزمان با کسب درآمد از گوگل ادسنس هم می‌توانید خودتان به‌صورت مستقیم از فروش ریپورتاژ یا جایگاه در سایت خود درآمد کسب کنید. مزیتی که تولید محتوا در وب انگلیسی دارد این است که درآمد شما به دلار است که در وضعیت کنونی ایران، می‌تواند یک درآمد رؤیایی به شمار بیاید.

اگر شما مخاطب گرامی، نظر و دیدگاهی در خصوص «کسب درآمد از سایت های تبلیغاتی» دارید، یا نکته‌ی خاصی را می‌دانید که در این مقاله به آن اشاره نشده است، خواهشمند است دیدگاه‌های ارزشمند خود را از طریق بخش کامنت در انتهای این نوشتار به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت صلاح‌دید می‌توانید، لینک این نوشتار را از طریق کانال‌ها و گروه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی عضو هستید به‌دست دوستان و آشنایان برسانید تا آنها نیز اگر درصدد این هستند که از طریق تبلیغات اینترنتی به درآمد برسند، بتوانند از طریق اطلاعاتی که در این مقاله ذکر شده است، به هدف خود دست یابند. علاوه بر آن، می‌توانید ما را در اینستاگرام و تلگرام فالو کنید تا در زمینه جدیدترین روش‌ها، ترفندها و اخبار دیجیتال مارکتینگ و تکنولوژی به‌روز بمانید.

بر اساس رای 7 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

«علی آبیار» دانش‌آموخته رشته مهندسی IT است و به نوشتن، موسیقی، شعر، طبیعت و البته برنامه‌نویسی و تکنولوژی‌های سطح وب علاقه دارد. رزومه تخصصی او بیشتر در زمینه «سئو و تولید محتوا» است؛ همچنین در رزومه تخصصی‌اش، چند پروژه برنامه‌نویسی وب، مدیریت وب‌سایت و توسعه محتوای آن‌ها دیده می‌شود. او تا به امروز، تولید و ویراستاری مطالب متنوعی از مجلات اینترنتی «کاپریلا» و «تاپریلا» در حوزه‌های: تکنولوژی، سئو، کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و… را به عهده داشته است. «علی آبیار» در حال حاضر به صورت فریلنسر بر روی پروژه‌های مختلف داخلی و خارجی در حوزه طراحی وب (Front-End) و سئو فعالیت می‌کند.

یک نظر ثبت شده در “روش های کسب درامد از سایت های تبلیغاتی – درآمد دلاری با دیدن تبلیغات و فیلم در اینترنت

  • سلام من خیلی بلد نیستم و انگلیسیمم ضعیفه
    چطور بعد از دیدن فیلم یا کلیک تبلیغاتشون پول میگیریم
    باید کیف پول معرفی کنیم؟
    از طریق صرافی داخلی مثل نوبیتکس میشه؟

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.