تبلیغات آنلاین 2547 بازدید

از میزان درآمد ماهانه سایت‌های بزرگ ایران مثل آپارات، ورزش سه، تابناک و … اطلاع دارید؟ درآمدهای بسیار کلان این سایت‌ها، از تبلیغات اینترنتی و عمدتاً از نوع تبلیغات کلیکی به دست می‌آید و این سایت‌ها فقط با تولید محتوا توانسته‌اند به کسب و کارهای اینترنتی پولساز ایران تبدیل شوند.

امروزه تبلیغات اینترنتی، بسیار هدفمند شده و مانند قبل، باعث آزار مخاطب نمی‌شود؛ مثلاً وقتی در یک سایت مجله خودرو مطلبی را می‌خوانید، تبلیغ لوازم آرایشی را مشاهده نخواهید کرد، بلکه تبلیغاتی مرتبط با خودرو، لوازم یدکی، مطالب آموزشی مرتبط و … به شما نمایش داده می‌شود؛ این یعنی از دیدن تبلیغ مربوطه رضایت خواهید داشت (حتی اگر روی آن کلیک نکنید). این مقاله از آکادمی کاپریلا، شما را کسب درآمد از تبلیغات کلیک آشنا خواهد کرد.

تبلیغات کلیکی چیست؟

تبلیغات کلیکی، نوعی از تبلیغات اینترنتی است که در آن، شرکت تبلیغ‌دهنده فقط به ازای هر کلیکی که روی بنر آنها می‌شوند، مبلغی پرداخت خواهد کرد. این روش، طرفداران و مزایای زیادی داشته و بازدهی مناسبی هم برای کسب و کارها دارد.

از طرف دیگر، وبسایت‌های نمایش‌دهنده تبلیغ هم، به ازای هر کلیک واقعی روی بنرهای تبلیغاتی شرکت‌ها، مبلغی دریافت می‌کنند و درآمد خواهند داشت.

با تبلیغات کلیکی چقدر می‌توان درآمد داشت؟

همانطور که گفته شد، با توجه به درآمدهای کلان ورزش سه، زومیت، سایت‌های خبری و … می‌توان گفت تقریباً هیچ سقف و محدودیتی برای کسب درآمد از تبلیغات کلیکی وجود ندارد. اما حداقل درآمد قابل قبول از تبلیغات بنری برای سایت‌های تولید محتوا، به عوامل زیر بستگی دارد:

  • موضوع وبسایت: هر چه موضوعات وبسایت شما عمومی‌تر باشد، افراد بیشتری وارد سایتتان شده و احتمال کلیک کردن‌ها افزایش خواهد یافت.
  • کمیت و کیفیت محتوا: هر چه تعداد مطالبی که در سایت خود منتشر می‌کنید و مخصوصاً کیفیت آنها بالاتر باشد، بازدید وبسایت شما بیشتر شده و کلیک‌های روی تبلیغات و در نتیجه، درآمد شما هم افزایش خواهد یافت.
  • سئو: باید وبسایت شما از گوگل، ورودی زیادی به دست آورد. به همین دلیل هر چه روی سئو سایت خود سرمایه‌گذاری کنید، بازدهی و درآمد شما بیشتر خواهد شد.
  • مکان نمایش تبلیغ: مهم است که تبلیغات را در جایی مناسب در وبسایت خود قرار دهید تا در جلوی چشم کاربر باشد و احتمال کلیک، افزایش یابد (البته نباید نمایش تبلیغات باعث آزار مخاطب شود).
  • شبکه تبلیغاتی: انتخاب و استفاده از شبکه تبلیغاتی مناسب که هم تبلیغاتی زیاد و مناسب با احتمال نرخ کلیک بالا داشته باشد و هم به ازای هر کلیک، مبلغ خوبی پرداخت کند، بسیار مهم است (در این‌باره در انتهای مطلب صحبت کردیم).

فرض کنید وبسایت شما روزانه حدود 10،000 نفر بازدید دارد، به طور میانگین اگر نرخ کلیک تبلیغات در وبسایت شما 10 درصد باشد (یعنی از هر 100 نفر، 10 نفر روی تبلیغات کلیک می‌کنند) و درآمد شما از هر کلیک 200 تومان باشد، درآمد شما اینچنین محاسبه خواهد شد:

میزان درآمد از تبلیغات کلیکی

یعنی ماهانه 6 میلیون تومان درآمد خالص خواهید داشت. حالا فرض کنید به جای 10 هزار نفر، روزانه 100 هزار نفر بازدید داشته باشید (ماهانه 60 میلیون تومان) و یا مثل سایت‌های بزرگ ایران (آپارات، ورزش سه، زومیت، تابناک و …)، روزانه چند صدهزار نفر و یا میلیونی بازدید داشته باشید…!

درآمد کلان سایتها از تبلیغات کلیکی
کسب درآمد از تبلیغات کلیکی سایت‌های پرمخاطب ایران

چگونه از تبلیغات کلیکی درآمد کسب کنیم؟

اولین و مهم‌ترین شرط کسب درآمد اینترنتی از تبلیغات نمایشی، داشتن وبسایت است. شما باید وبسایتی با سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس راه‌انداری کنید و سپس در موضوعاتی مناسب و پرمخاطب که شما هم به آنها علاقه یا آشنایی دارید، محتوا تولید کنید. این محتوا باید ارزشمند، جذاب و جدید باشد.

برای آنکه محتوای شما بازدید داشته باشد، حتماً اصول سئو را یاد بگیرید. سپس سعی کنید مطالب خود را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید تا به افزایش مخاطب محتوای شما کمک کند.

حتماً در نظر بگیرید که برای کسب درآمد آسان از تبلیغات کلیکی، باید صبور باشید. نمی‌توان از روز اول و با داشتن فقط چند مقاله در سایت، انتظار درآمد داشت؛ ورزش سه سالهاست که فعالیت می‌کند و روزانه مطالب زیادی منتشر می‌کند. بعد از آنکه تعداد محتوا و بازدید سایت شما به حد مناسبی رسید، انتخاب سرویس تبلیغات کلیکی مناسب و درج تبلیغات آن در وبسایتتان، مرحله آخر کسب درآمد شما خواهد بود.

بهترین سرویس تبلیغات کلیکی ایران کدام است؟

سرویس‌های تبلیغاتی کلیکی، به سایت‌هایی گفته می‌شود که تبلیغات بنری شرکت‌های مختلف را دریافت می‌کنند و سپس، آنها را در سایت‌هایی مثل سایت شما نمایش می‌دهند. از هر کلیک، بخشی از مبلغ به صاحب سایت (شما) تعلق می‌گیرد و بخشی هم به سرویس تبلیغاتی تعلق خواهد یافت. برای انتخاب بهترین سرویس تبلیغات بنری ایران، باید به چند نکته توجه کنید:

  • تعداد تبلیغات قابل انتشار آن، زیاد باشد.
  • گزینه‌های مختلفی برای نمایش تبلیغات در سایت شما داشته باشد.
  • تبلیغات را به طور هوشمند و با توجه به علایق مخاطب و محتوای سایت شما نمایش دهد.
  • سیستم آماری و گزارشی و همچنین سیستم ضد تقلب داشته باشد.
  • سیستم پرداخت منظم، شفاف و با مبلغ مناسب داشته باشد.

در ایران، شرکت‌های مختلفی خدمات شبکه تبلیغاتی ارائه می‌دهند، اما اگر بخواهیم یکی از آنها را به عنوان گزینه برتر انتخاب کنیم، کاپریلا گزینه نهایی خواهد بود.

کاپریلا، شبکه تبلیغات کلیکی با هوش مصنوعی، تعداد بسیار زیاد تبلیغات خود را با کمک آنالیز هوشمند رفتار مخاطب و محتوای صفحه شما به کاربر نشان می‌دهد و همین امر، باعث افزایش نرخ کلیک روی بنرها و در نتیجه، افزایش درآمد شما خواهد شد.

تبلیغات کلیکی کاپریلا
تبلیغات کلیکی کاپریلا

کاپریلا با سیستم آماری دقیق مبتنی بر تحلیلگرهای گوگل، کلیک‌های واقعی را شناسایی کرده و به گزارشی دقیق از تعداد کلیک‌های روی هر تبلیغ به شما ارائه می‌دهد. اما مهم‌ترین ویژگی کاپریلا برخلاف سایر نمونه‌های مشابه خود، پرداخت درآمد شما به عنوان پیش‌پرداخت می‌باشد. به عبارت ساده‌تر، در سایر شبکه‌های تبلیغاتی، باید تا آخر ماه صبر کنید تا تعداد کلیک ماهانه شما مشخص شده و سپس درآمد، به حساب شما واریز شود، اما کاپریلا در ابتدای هر ماه، درآمد ماه پیش رو را به حساب شما واریز می‌کند.

کسب درآمد از تبلیغات کلیکی با کاپریلا
مزایای کاپریلا برای کسب درآمد از تبلیغات کلیکی

ثبت نام در کاپریلا و استفاده از خدمات درآمدی آن رایگان است و می‌توانید در سایت آن، به عنوان نمایش‌دهنده تبلیغات ثبت نام کنید. اگر صاحب وبسایت و یا حتی کانال تلگرام دارید، می‌توانید با لینک‌های زیر در کاپریلا ثبت نام کنید:

برخی از نمایش‌دهندگان تبلیغات کلیکی کاپریلا در تصاویر زیر قابل مشاهده هستند.

نمایش تبلیغات کلیکی و کسب درآمد

نمایش تبلیغات کلیکی و کسب درآمد نمایش تبلیغات کلیکی و کسب درآمد نمایش تبلیغات کلیکی و کسب درآمد

اگر این مطلب برای شما مفید بوده است، آموزش‌ها و مطالب زیر نیز به شما پیشنهاد می‌شوند:

بر اساس رای 18 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

استراتژیست دیجیتال مارکتینگ و عاشق مطالعه و نوشتن.

4 نظر در “کسب درآمد اینترنتی با تبلیغات کلیکی | راهکار کاپریلا چیست؟

  • سلام
    یک سوالی داشتم این بود که به جز این سایت های ایرانی که معرفی کردید میشه چند تا سایت خارجی با درآمد دلاری هم معرفی کنید؟ چون با عنوان هایی که سرچ میکردم به نتیجه کاملی نمی رسیدم.

    1. احسان خواجوی — says: ۱۴۰۰-۱۰-۱۲ در ۱۶:۰۵

      سلام شایان. اگر منظورت کسب درآمد دلاری با تبلیغات کلیکی هست که متاسفانه نمیشه در ایران ازشون استفاده کرد. مهمترین دلیل هم اینه که هدفمندی تبلیغات خارجی روی زبان محتوای سایت و منطقه سکونت کاربر هست و یعنی تبلیغ هیچ کدومشون در سایتهای فارسی و برای مردم ایران نمایش داده نمیشه. پس برای کسب درآمد دلاری باید از گزینه های دیگه استفاده کرد یا یک وبسایت محتوایی با زبان انگلیسی و برای مخاطبان غیر ایرانی راه اندازی کرد.

  • علیرضا — says: ۱۴۰۰-۰۴-۱۰ در ۲۳:۵۸

    سلام استاد یه سوال داشتم حتما باید روی تبلیغات درسایت من بعدازورودکلیکبشه تابه من درامدداده بشه

    1. احسان خواجوی — says: ۱۴۰۰-۰۴-۱۴ در ۰۹:۳۵

      سلام. بله همینطوره به ازای هر کلیک، به شما مبلغی پرداخت میشه. اما سیستم به طور خودکار و هوشمند، کلیکهای واقعی رو تشخیص میده و فقط این کلیک ها رو در درآمدزایی شما در نظر میگیره.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.