مشاوران املاک، صاحبان ویلا و حتی بسیاری از افراد بدون مجوز – و تنها با داشتن روابط اجتماعی قوی – از راه فروختن یا اجاره دادن ویلا، در مناطق تفریحی مختلف کسب درآمد می‌کنند. کسب موفقیت در این بازارِ داغ، به توان بالایی در زمینه بازاریابی، فروش و جذب مشتری نیاز دارد. در صورتی که می‌خواهید در این بازار موفق شوید، استفاده از تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ برای اجاره و فروش ویلا، توان کافی برای رقابت با سایر افراد فعال در این زمینه را به شما خواهد داد. در این مقاله از «مجله اینترنتی کاپریلا» قصد داریم شیوه‌های نوین بازاریابی دیجیتال برای فروش و اجاره ویلاهای تفریحی را به شما معرفی کنیم. لطفاً تا انتها با ما همراه باشید.

آنچه می خوانید: پنهان کردن فهرست

کدام شیوه تبلیغات برای اجاره و فروش ویلا بهتر است؟ تبلیغات آنلاین یا سنتی؟

معمولاً از ویلاها در مناطق خوش آب ‌و هوا و تفریحی به صورت موقتی و در فصول خاصی از سال استفاده می‌شود؛ به همین دلیل افرادی که اقدام به خرید و یا اجاره ویلا می‌کنند، معمولاً از طریق اینترنت و فضای مجازی این کار را انجام می‌دهند. در این راستا، استفاده از شیوه‌های تبلیغات آنلاین و روش‌های نوین تبلیغ، نسبت به روش‌های سنتی، بسیار مؤثر و کاربردی است. مخاطبان این بازار، گزینه‌های مختلف را با جست و جو در اینترنت و سایت‌های گوناگون یا از طریق شبکه‌های اجتماعی، جهت خرید یا اجاره ویلا بررسی می‌کنند.

شایان ذکر است شیوه‌های آنلاینِ تبلیغات و بازاریابی علاوه بر کاربرد بیشتر نزد مخاطبانِ هدف، به صرف زمان کمتری از سوی شما نیاز دارد و بازده کار شما را نیز بالا خواهد برد.

استفاده از تبلیغات آنلاین
استفاده از تبلیغات آنلاین
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

چرا فعالان در زمینه اجاره و فروش ویلا به دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند؟

همان‌طور که گفتیم، بازار اجاره و فروش ویلا بسیار داغ است و نیاز به توان رقابت بالایی دارد. از این رو، افزایش اطلاعات در زمینه بازاریابی آنلاین و استفاده از تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ برای اجاره و فروش ویلا، می‌تواند توانایی شما برای کسب موفقیت را افزایش دهد. شایان ذکر است، تنوع شیوه‌های تبلیغات و بازاریابی باعث می‌شود که شما امکان جذب تمام مخاطبان هدف را داشته باشید و از طرفی، با استفاده نکردن از بازاریابی دیجیتال مخاطبان زیادی را از دست بدهید. برای آشنایی بیشتر با تکنیک‌ها و استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ در تبلیغات شما را به مطالعه‌ی مقاله‌ی «راه اندازی دیجیتال مارکتینگ – راه اندازی کمپین های بازاریابی دیجیتال از ۰ تا ۱۰۰» دعوت می‌کنیم. همچنین، در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

6 قدم تا شروع دیجیتال مارکتینگ برای اجاره و فروش ویلا

پیش از آنکه بتوانید از دیجیتال مارکتینگ برای اجاره و فروش ویلا استفاده کنید و نتایج کار را به وضوح ببینید، باید در 6 قدم مقدمات کار را فراهم کنید. در واقع با انجام مراحلی که در ادامه بیان می‌کنیم، این امکان را دارید که بازاریابی آنلاین را به صورت اصولی شروع کنید.

  1. هویت برند خود را تعریف کنید.
  2. مخاطبان هدف خود را مشخص کنید.
  3. بر زبان بازاریابی دیجیتال مسلط شوید.
  4. اقدامات رقبای خود را بررسی کنید.
  5. برنامه ای تدوین کرده و اتظارات خود را مشخص کنید.
  6. استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود را برای فروش یا اجاره ویلاهایتان طراحی کنید.

در ادامه هر کدام از این 6 قدم را با هم بررسی می‌کنیم.

هویت برند خود را تعریف کنید.

هویت یک برند عبارت است از: اعتباری که با شنیدن نام و نشان یک کسب و کار در ذهن مخاطبان تداعی می‌شود. شما باید در کنار طراحی و ثبت یک اسم تجاری و لوگوی مناسب برای بیزنس خود، از آن در تمام کانال‌های تبلیغات مجازی استفاده نمایید. این کار به شما کمک می‌کند که به تدریج با ارائه خدمات و حضور فعال در بازار، هویت برند خود را تعریف کنید. شایان ذکر است، بحث تعریف هویت برند و اعتبار بخشیدن به آن، بیش از روش‌های سنتی کسب و کار، در دنیای دیجیتال اهمیت دارد. به هر صورت، جلبِ اطمینانِ مخاطبانِ مجازی – از مشتریانی که حضوری به شما مراجعه می‌کنند – سخت‌تر است. ؛)

در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

تعیین هویت برند
تعیین هویت برند

مخاطبان هدف خود را مشخص کنید.

تعیینِ اینکه چه کسانی مخاطبِ استفاده از خدمات شما در بازار اجاره و فروش ویلا هستند، بسیار ضروری است. این موضوع به نوع خدماتی که ارائه می‌دهید – از لحاظ کمی و کیفی – نیز بستگی دارد. باید دید منطقه‌ای که در آن مشغول به فعالیت هستید، بیشتر مورد توجه چه افرادی است؟ و برای جلب نظر آن‌ها کدام روش‌های تبلیغاتی مناسب می‌باشد؟ از این رو، در زمینه دیجیتال مارکتینگ برای اجاره و فروش ویلا توصیه می‌شود، با توجه به شرایط سال‌های اخیر و ورود گردشگران کشورهای عربی به ایران، بهتر است مخاطبان غیر ایرانی را هم در نظر داشته باشید و از تبلیغات به زبان انگلیسی و عربی نیز غافل نشوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، می‌توانید به مقاله «تکنیک های هدف گذاری در کسب و کار – راهنمای جامع تعیین بازار هدف و تارگت فروش» مراجعه نمایید.

بر زبان بازاریابی دیجیتال مسلط شوید.

فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ، یک کار تخصصی است و نیاز به کسب دانش و آگاهی دارد. شما باید با زبان دنیای دیجیتال آشنا شوید، روش‌های مختلف بازاریابی آنلاین را بشناسید و اصطلاحاتِ خاصِ این حوزه را بدانید. این موضوع به شما کمک می‌کند به‌راحتی با متخصصان و دیجیتال مارکترها همکاری کنید یا در صورت سپردن امور مربوط به تبلیغاتِ آنلاینِ خود به دیگران، با دانش کافی بر کارشان نظارت نمایید. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

اقدامات رقبای خود را بررسی کنید.

معمولاً بازار اجاره و فروش ویلا به دلیل ویژگی‌های مناطق تفریحی و تراکم بالای این مناطق، افراد زیادی را جذب کسب و کار اجاره و فروش ویلا می‌کند. توجه داشته باشید که رقبای شما هم از امکانات دنیای دیجیتال استفاده می‌کنند و ممکن است نسبت به شما سابقه و حتی تجربه بیشتری هم در این زمینه داشته باشند. از این رو، اکیداً به شما توصیه می‌شود که پیش از بکارگیری تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارتان، سعی کنید از همان ابتدا اقدامات رقبا را بررسی نمایید و از شیوه‌های موفق آن‌ها الگوبرداری کنید. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

بررسی اقدامات رقبا
بررسی اقدامات رقبا

برنامه‌ای تدوین کرده و انتظارات خود را تعیین کنید.

برنامه‌ریزی و تعیین انتظارات، از ضروریاتِ کسبِ موفقیت در هر کار است. به‌عبارت بهتر باید بدانید که در آینده از کسب و کار خود چه انتظاراتی دارید؟ و به کجا می‌خواهید برسید؟ در این صورت می‌توانید انحراف احتمالی از مسیر پیشرفت را تشخیص و اقدامات لازم جهت بهبود شرایط را انجام دهید. شایان ذکر است که داشتن یک برنامه زمانی در خصوص اجاره ویلا خصوصاً در مناطق شلوغ و پرطرفدار از اهمیت زیادی برخوردار است و در زمان تعطیلات، با هجوم گردشگران به منطق تفریحی باید برنامه‌ریزی مناسبی جهت جذب حداکثر مشتریان داشته باشید. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود را برای اجاره و فروش ویلا طراحی کنید.

به‌عنوان ششمین پیشنیاز برای شروع بکارگیری تکنیک‌های بازاریابی آنلاین، بهتر است وارد بحث تعیین استراتژی دیجیتال مارکتینگ شویم. شما در این مرحله باید روش‌های مورد استفاده، کانال‌های تبلیغات آنلاین و میزان سرمایه‌گذاری روی هر تکنیک دیجیتال مارکتینگ را تعیین کنید. این کار با شناختی که از مخاطبان هدف خود پیدا کرده‌اید و برنامه‌ای که در بلندمدت تعیین نموده‌اید، عملی می‌شود. از طرفی، آشنایی هر چه بیشتر با تکنیک‌های مختلف بازاریابی آنلاین جهت تعیین استراتژی، کمک زیادی به شما خواهد کرد.

در این راستا، به‌منظور تعیین یک استراتژی مناسب، نیاز است تا در مورد تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال اطلاعات بیشتری کسب کنید. در ادامه، لیستی از مهم‌ترین کانال‌های تبلیغات آنلاین و شیوه‌های بهینه‌سازی این تکنیک‌ها را برای شما فراهم کرده‌ایم:

  • بازاریابی محتوا
  • بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جست‌وجو (SEO)
  • تبلیغات موتورهای جست‌وجو (SEM)
  • استفاده از شبکه‌های اجتماعی
  • ویدئو مارکتینگ
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • استفاده از تبلیغات کلیکی
  • ایمیل مارکتینگ
  • تبلیغات پیامکی

تکنیک های مؤثر دیجیتال مارکتینگ برای اجاره و فروش ویلا

همان‌طور که ذکر کردیم جهت تعیین یک استراتژی مناسب در زمینه بازاریابی آنلاین، باید تکنیک‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ را بشناسید. از طریقِ این شناخت قادر خواهید بود تکنیک‌های مناسب برای کسب و کار خود را تشخیص دهید و با استفاده از ترکیبی مناسب، بیشترین بازده را از تبلیغات آنلاین بگیرید. در ادامه‌ی مقاله، هرکدام از تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ و روش‌های بهبود نتایج حاصل از این روش‌ها را بررسی می‌کنیم.

تولید محتوای اینترنتی از طریق راه اندازی یک وب سایت رسمی برای کسب و کارتان

پیش از هر کاری، برای شروع دیجیتال مارکتینگ شما نیاز به راه‌اندازی یک وب‌سایت رسمی برای بیزنس خود دارید. در واقع، این وب‌سایت به پایه‌ی اصلی تبلیغات شما تبدیل می‌شود؛ چراکه نسبت به سایر تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با طراحی یک بانک اطلاعات از مناطق مختلف و ویلاهایی که تحت مدیریت شما اجاره داده می‌شوند یا – به فروش می‌رسند – اطلاعات خوبی در اختیار کاربران اینترنت قرار دهید. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

شایان ذکر است، فضای اینترنت و امکانات سطح وب، به شما اجازه می‌دهد محتواهای مختلفی در قالب متن، عکس و فیلم در اختیار مخاطبان هدف قرار داده و آن‌ها را برای انتخاب درستِ اجاره یا خرید یک ویلای خاص راهنمایی کنید. به‌عبارت بهتر، پس از راه‌اندازی یک وب‌سایت تجاری، قدم بعدی تولید محتوا بر روی آن است. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

تولید محتوای اینترنتی
تولید محتوای اینترنتی

بهبود سئوی سایت و استفاده از آن برای اجاره و فروش ویلا

در زمینه تبلیغات دیجیتال، موفقیت زمانی به دست می‌آید که شما و کسب و کارتان بیش از رقبا دیده شوید. تنها در این صورت است که می‌توانید به پیشرفت از طریق دیجیتال مارکتینگ و افزایش فروش و سود کارتان امیدوار باشید. در این راستا، بهتر است با تکنیک سئو سایت آشنا شوید. اصطلاح سئو (SEO) مخفف عبارت انگلیسی «Search Engine Optimization» به معنی بهینه سازی محتوا برای موتورهای جست و جو می‌باشد. در واقع، شما با استفاده از یک سری اصول که بر روی وب‌سایت خود پیاده‌سازی می‌کنید، باعث می‌شوید محتوای سایتتان در نتایج سرچ، بالاتر از دیگران نمایش داده شود و از این طریق کلیک و بازدید بیشتری دریافت می‌کنید.

در این راستا، با دو دسته از اقدامات رو به رو هستید که برخی از آن‌ها داخل وب‌سایت شما انجام می‌گیرند و تحت عنوان سئو «on page» شناخته می‌شوند، مانند:

  • افزایش سرعت سایت (طراحی مناسب سایت و بهینه سازی آن)
  • طراحی سایت به صورت کاربرپسند
  • تکمیل مطالب سایت و لینک دهی داخلی
  • استفاده از کلیدواژه‌های مهم
  • بهینه سازی وب‌سایت تلفن‌های هوشمند

دسته دوم اقدامات که تحت عنوان سئو «off page» شناخته می‌شوند، بیرون از وب‌سایت شما انجام می‌گیرند. اقداماتی مانند:

  • خرید بک لینک از وب‌سایت‌های معتبر
  • اتصال به شبکه‌های اجتماعی
  • استفاده از تبلیغات پولی
  • خرید ریپورتاژ آگهی

شایان ذکر است که ریپورتاژ آگهی به صفحه‌ای تبلیغاتی گفته می‌شود که محتوای آن به شکل یک مقاله است، منتها مقاله‌ای که در آن، چند لینک از وب‌سایت شما وجود دارد و کسب‌وکار شما در آن تبلیغ شده است. «نشریلا» یکی از پلتفرم‌هایی است که برای خرید ریپورتاژ آگهی می‌توانید از آن استفاده کنید؛ که سایت‌های بزرگی نظیر: زومیت، فرادرس، تایم‌کد، تک‌تیپ، جی‌اس‌ام، تابناک باتو، پروان‌وب، یاس دانلود، موبنا و… سفارش ریپورتاژ آگهی خود را به این پلتفرم می‌دهند. ارزش پیشنهادی یا Value Proposition ی که «نشریلا» ارائه می‌دهد این است که به شما کمک می‌کند، کسب‌وکار خودتان را آن‌طور که می‌خواهید (به قلم خود محتوای تولیدشده در وب‌سایتتان را) به مخاطبینتان معرفی کنید و آن‌ها را به استفاده از خدمات و یا محصولات خود تشویق نمایید. برای سفارش دادن ریپورتاژ آگهی به «نشریلا»، می‌توانید روی این لینک [+] کلیک کنید.

رپیورتاژ آگهی با نشریلا
رپیورتاژ آگهی با نشریلا
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) و استفاده از گوگل ادز

همان‌طور که می‌دانید بازار اجاره و فروش ویلا، به شدت تحت تأثیر شرایط فصلی و تعطیلات است. بر این اساس، به واسطه اوج گرفتن بازار و با افزایش خرید و فروش و اجاره، شما نیاز دارید میزان بازده تبلیغات خود را به یک‌باره افزایش دهید. در چنین شرایطی، امکان استفاده از تبلیغات پولی گوگل به کارتان می‌آید و این امکان را به شما می‌دهد که در مدت زمان کوتاهی و بدون توجه به نتایج سئو، سایت شما به کاربران بیشتری نمایش داده شود. در واقع، شرکت گوگل به شما این اجازه را می‌دهد که در ازای پرداخت هزینه، صفحه اول نتایج سرچ را در اختیار بگیرید.

شایان ذکر است، استفاده از گوگل ادز (Google ADS) به عنوان یک تکنیک دیجیتال مارکتینگ، نیاز به تحلیل و بررسی دقیقی پیرامون کلیدواژه‌هایی که قصد دارید برای تبلیغ انتخاب کنید و مدت زمانی که صرف این تبلیغات می‌کنید، دارد. در این زمینه سعی کنید با سئو کاران حرفه‌ای و متخصصان دیجیتال مارکتینگ مشورت کنید و بهترین بازده ممکن را از تبلیغات خود بگیرید.

گوگل ادز | Google Ads
گوگل ادز | Google Ads

استفاده از شبکه‌ های اجتماعی برای اجاره و فروش ویلا

امروزه استفاده از شبکه‌های اجتماعی از چهارچوب یک سرگرمی فراتر رفته و بسیاری از بیزنس‌ها متکی به این ابزارهای دیجیتال مارکتینگ هستند. از طرفی، مخاطبان و کاربران این حوزه، بسیاری از کارهای روزانه خود را از طریق پلتفرم‌های مختلف انجام می‌دهند. در این راستا، شما هم باید پتانسیل بالای شبکه‌های اجتماعی – جهت تبلیغ کسب و کارتان – را در نظر بگیرید و از این شیوه برای معرفی خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهید، استفاده نمایید.

ایجاد اکانت تجاری در شبکه‌های اجتماعی مختلف، جذب مخاطبان از طریق تولید محتوای مناسب و تبدیل دنبال کنندگان به مشتری یک فرآیند زمان‌بر است و نیاز به صبر و تلاش مستمر دارد. بر این اساس، سعی کنید با ایجاد ارتباط بین کانال‌های مختلف و وب‌سایت تجاری‌تان یک شبکه قویِ تبلیغاتی ایجاد کنید و با بیشتر دیده شدن، نظر مشتریان بیشتری را جلب نمایید. شایان ذکر است، حتی مخاطبانی که یک‌بار نام شما را از طریق شبکه‌های اجتماعی ببینند، باعث شناخت بیشتر شما نزد مخاطبان می‌شود و شانس شما برای جذب مخاطبان بیشتر در آینده را افزایش می‌دهد. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای اجاره و فروش ویلا
استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای اجاره و فروش ویلا

راه اندازی حساب کاربری کسب و کار من در گوگل (Google My Business)

یکی از امکاناتی که هوش مصنوعی گوگل در اختیار کاربران قرار می‌دهد، امکانات مکان‌یابی است. فرض کنید گردشگرانی که برای اجاره یا خرید ویلا به منطقه‌ی فعالیتِ شما مراجعه می‌کنند، هیچ اطلاعی از فعالیت شما و رقبایتان ندارند. در صورتی که این کاربران کلیدواژه‌های مرتبط با کسب و کار شما را جست و جو کنند، شما به عنوان یک گزینه‌ی در دسترس و نزدیک (از نظر مسافت) توسط گوگل به آن‌ها پیشنهاد داده می‌شوید. در این راستا، سعی کنید آدرس محل کسب و کار خود و اطلاعات دیگر کسب و کارتان را در سرویس Google My Business وارد کنید و از این طریق شانس دیده شدن خود توسط مخاطبان بازار را افزایش دهید.

ویدئو مارکتینگ

این روزها دیگر بر کسی پوشیده نیست که اطلاعاتی که از طریق یک ویدئو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، بسیار مفیدتر از عکس و نوشته عمل می‌کند. اطلاعاتی مانند: امکانات ویلاها، مناظر اطراف، دسترسی به کوه، جنگل، دریا و… به خوبی از طریق یک ویدئو جذاب منتقل می‌شوند. اکیداً توصیه می‌شوپد که این تکنیک دیجیتال مارکتینگ برای اجاره و فروش ویلا را دست‌کم نگیرید و از آن در شبکه‌های اجتماعی مختلفِ خود استفاده کنید.

اینفلوئنسر مارکتینگ

تجربه نشان داده که مخاطبان دنیای دیجیتال، به شدت تحت تأثیر افراد شناخته‌شده در این حوزه هستند. اینفلوئنسرها (بلاگرها، یوتیوبرها، سلبریتی‌ها و…) می‌توانند به عنوان یک عامل مؤثر بر تبلیغات و بازاریابی آنلاین عمل کنند. مثلاً بسیاری از افراد مایل‌اند شب را در ویلایی بگذرانند که یک بازیگر یا ورزشکار معروف در آن اقامت داشته است. در این راستا شما، می‌توانید با استفاده از این قبیل افراد (علی‌الخصوص تراول بلاگرها) کسب و کار خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید. این کار از طریق تبلیغات مستقیم یا غیرمستقیم از سوی اینفلوئنسرها شدنی است. در ادامه یک مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

اینفلوئنسر مارکتینگ در بازاریابی آنلاین
اینفلوئنسر مارکتینگ در بازاریابی آنلاین

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید پیشنهاد می‌شود که دو مقاله‌ی «میکرو اینفلوئنسر چیست و چگونه از آن برای رشد و توسعه کسب و کار استفاده کنیم؟» و «چطور یک اینفلوئنسر مناسب برای کمپین تبلیغاتی‌مان پیدا کنیم؟» را هم بخوانید.

تبلیغات کلیکی (PPC)

تکنیک دیگری که در زمینه‌ی دیجیتال مارکتینگ برای اجاره و فروش ویلا کاربرد زیادی دارد، تبلیغات کلیکی است. این شیوه که به‌اختصار PPC (Pay Per Click) گفته می‌شود، یکی از تکنیک‌های پولی تبلیغات آنلاین است. در این روش، شما بنر یا نوشته تبلیغات خود را از طریق وب‌سایت‌های پربازدید در معرض دید کاربرانِ اینترنتی قرار می‌دهید و به ازای هر بار کلیک بر روی بنر تبلیغاتی کسب و کارتان هزینه‌ای پرداخت می‌نمایید.

شایان ذکر است، سرویس‌های تبلیغاتی مختلف با ارائه خدمات در این زمینه سعی دارند به صورت هوشمند کار کنند. «تبلیغات کلیکی هوشمند» باعث می‌شود تا نتیجه بهتری از این تکنیک دیجیتال مارکتینگ کسب کنید.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که برای یک آژانس تبلیغاتی حرفه‌ای در زمینه تبلیغات بنری-کلیکی هوشمند باید در نظر داشته باشید، این است که:

  • تعداد زیادی از تبلیغات در آن قابل انتشار باشد.
  • گزینه‌های مختلفی برای نمایش تبلیغات در سایت شما داشته باشد.
  • تبلیغات با توجه به علایق مخاطب و محتوای سایت شما، به‌صورت هوشمند نمایش داده شود.
  • دارای سیستم آماری و گزارشی و همچنین سیستم ضد تقلب باشد.
  • سیستم پرداخت منظم، شفاف و با مبلغ مناسب داشته باشد.

«کاپریلا» یکی از سرویس‌های تبلیغاتی است که خدمات «تبلیغات بنری و کلیکی هوشمند» را – بر اساس موارد بالا – ارائه می‌دهد. ارزش پیشنهادی یا Value Proposition ی که این سرویس ارائه می‌دهد این است که به شما کمک می‌کند، تبلیغاتتان دقیقاً به بازار هدف و مخاطبان موردنظرتان برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سرویس تبلیغاتی یا برای سفارش تبلیغ به این لینک [+] مراجعه کنید.

تبلیغات کلیکی هوشمند کاپریلا
تبلیغات کلیکی هوشمند کاپریلا

بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)

استفاده از ایمیل به عنوان یک راه ارتباطی با مخاطبانِ دنیای مجازی، از دیگر تکنیک‌های بازاریابی اینترنتی برای اجاره و فروش ویلا است. سعی کنید از کاربران وب‌سایت و مشتریانی که از خدمات شما استفاده می‌کنند، آدرس ایمیل و برخی اطلاعات ضروری دیگر را بگیرید. به این صورت می‌توانید در مواقعی مانند شروع تعطیلات، با ارسال ایمیل و جلب نظر آن‌ها کسب و کار خود را رونق دهید. در ادامه دو مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی از روش‌هایی است که حتی پیش از رواج دیجیتال مارکتینگ به کار می‌رفته است. این شیوه به خاطر هزینه پایین و بازده خوبی که دارد، به صورت اصولی‌تر در میان تکنیک‌های بازاریابی آنلاین نیز به کاربرد دارد. شایان ذکر است، پیام‌رسان‌های اینترنتی به عنوان سرویس‌های جایگزین «اس ام اس» از دیگر کانال‌های ارسال پیام تبلیغاتی به مخاطبان هدف است.

ایجاد حُسن سابقه در فضای مجازی

دنیای دیجیتال با تمام مزایایی که دارد همواره به دلیل مشکلات زیاد و وجود فریبکارانی که در این فضا سودجویی می‌کنند، مورد انتقاد بوده است. در صورتی که می‌خواهید در میان کاربران اینترنت و شبکه‌های اجتماعی اعتبار کسب کنید، باید خدمات خود را صادقانه ارائه دهید و اعتماد مخاطبان هدف را جلب کنید. این موضوع به پایداری کسب و کارتان حتی در شرایط بدِ بازار کمک می‌کند.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

استفاده از اپلیکیشن ها در زمینه اجاره و خرید ویلا

این روزها اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که با قرار دادن اطلاعات املاک در اختیار مخاطبان، به آنها در خرید و اجاره ویلا (و سایر املاک) کمک می‌کنند. شما هم می‌توانید با ثبت آگهی در این قبیل برنامه‌ها (نظیر: اسنپ‌روم، علی‌بابا، جاباما و…) مخاطبان را به سمت کسب و کار خود جذب کنید. شایان ذکر است، اگرچه در نگاه اول این قبیل اپلیکیشن‌ها به عنوان رقیب شما در کارتان به نظر می‌رسند؛ اما شما این امکان را دارید که با فعالیت مناسب از یک تهدید برای کار خود فرصت بسازید و نتیجتاً موفقیت بیشتری کسب کنید.

لینک مقالات تکمیلی یا پیشنهادی

سخن پایانی در رابطه با دیجیتال مارکتینگ برای اجاره و فروش ویلا

استفاده از دیجیتال مارکتینگ جهت اجرای تبلیغات مؤثر در تمام کسب و کارها سودمند خواهد بود. این شیوه‌ها با توجه به گستردگی و تأثیرگذاری زیادی که دارند، روش‌های سنتی تبلیغات را پشت سر گذاشته‌اند. امروزه بیشتر مخاطبان از طریق اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن‌های مختلف و… به دنبال اجاره و خرید ویلا هستند؛ لذا دیجیتال مارکتینگ برای اجاره و فروش ویلا را جدی بگیرید و اگر خودتان به هر دلیلی نتوانستید امور مربوط به بازاریابی آنلاین کسب و کارتان را پیش ببرید، یک دیجیتال مارکتر یا متخصص دیجیتال مارکتینگ را برای این کار استخدام کنید.

در پایان امیدواریم این مقاله، اطلاعات کاملی در زمینه دیجیتال مارکتینگ برای اجاره و فروش ویلا در اختیارتان قرار داده باشد. اگر شما هم تجربیاتی در این زمینه دارید، لطفاً نظرات و پیشنهادهای خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید. در صورت صلاحدید لینک این مقاله را از طریق شبکه‌های اجتماعی در اختیار دوستان خود نیز قرار دهید. از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید سپاس گذاریم. به امید موفقیت و سربلندی شما.

بر اساس رای 1 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

«علی آبیار» دانش‌آموخته رشته مهندسی IT است و به نوشتن، موسیقی، شعر، طبیعت و البته برنامه‌نویسی و تکنولوژی‌های سطح وب علاقه دارد. رزومه تخصصی او بیشتر در زمینه «سئو و تولید محتوا» است؛ همچنین در رزومه تخصصی‌اش، چند پروژه برنامه‌نویسی وب، مدیریت وب‌سایت و توسعه محتوای آن‌ها دیده می‌شود. او تا به امروز، تولید و ویراستاری مطالب متنوعی از مجلات اینترنتی «کاپریلا» و «تاپریلا» در حوزه‌های: تکنولوژی، سئو، کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و… را به عهده داشته است. «علی آبیار» در حال حاضر به صورت فریلنسر بر روی پروژه‌های مختلف داخلی و خارجی در حوزه طراحی وب (Front-End) و سئو فعالیت می‌کند.

یک نظر ثبت شده در “دیجیتال مارکتینگ برای اجاره و فروش ویلا – ۱۲ تکنیک بازاریابی آنلاین اجاره و فروش ویلا

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.