تبلیغات آنلاین 8280 بازدید

مقدمه: سایت های معتبر تبلیغات کلیکی خارجی و داخلی را بشناسید

سایت های معتبر تبلیغات کلیکی یکی از روش‌های جدید تبلیغات است. تبلیغات، امروزه بسیار گسترده‌تر از گذشته انجام می‌شود. قبل از اینکه اینترنت به یک بخش مهم از زندگی مردم تبدیل بشود، تبلیغات در فضای شهری انجام می‌شد و تابلوهای تبلیغاتی، فضای اصلی برای معرفی محصولات و خدمات متنوع بود. تبلیغات در تلویزیون و صداوسیما نیز نوع دیگری از تبلیغات بود که طرفداران زیادی برای خود کسب کرده بود و از اثرگذاری بالایی نیز برخوردار بود.

اما با گسترش استفاده از فضای مجازی، شیوه و اسلوب تبلیغات نیز تغییر کرد. هرچند که هنوز هم تبلیغات به روش سنتی انجام می‌شود، اما تبلیغات در فضای مجازی به دلیل قیمت مناسب، گستردگی بازدیدکنندگان، مدت حضور بیشتر و همچنین جذابیت بیشتر برای کاربران، طرفداران بیشتری نسبت به تبلیغات سنتی به‌دست آورده است. در این مطلب از مجله اینترنتی کاپریلا قصد داریم تا به معرفی یکی از روش‌های جذاب تبلیغات در فضای مجازی، یعنی تبلیغات کلیکی پرداخته و معتبرترین سایت های تبلیغاتی کلیکی خارجی و داخلی را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم.

تبلیغات کلیکی چیست؟

قبل از معرفی سایت های معتبر تبلیغات کلیکی بهتر است با این نوع تبلیغات بیشتر آشنا شوید. اگر بخواهیم تعریف ساده‌ای از «تبلیغات کلیکی» ارائه کنیم، باید گفت که تبلیغات کلیکی به‌نوعی از تبلیغات در فضای مجازی گفته می‌شود که بازدیدکنندگان با تماشای تبلیغات یا کلیک بر روی آن‌ها می‌توانند درآمد کسب کنند. در این نوع تبلیغ که به paid to click یا (PTC) و یا  pay per clickیا (PPC) نیز معروف است، سه دسته ذی‌نفع خواهند بود:

  • صاحبان تبلیغ: صاحبان تبلیغ می‌توانند با معرفی محصول، سایت و یا خدمات خود، به جذب مشتری پرداخته و سود کسب می‌کنند.
  • تبلیغ‌کنندگان: افراد یا وبسایت‌هایی که تبلیغاتِ صاحبان تبلیغ را – در فضایی که در اختیار دارند – نمایش دهند و از صاحبان تبلیغ، مبلغی را دریافت کرده و سود می‌برند.
  • مخاطبان تبلیغ: در این نوع تبلیغات حتی مبلغی نیز بابت مشاهده تبلیغ و کلیک بر روی آن به مخاطبان پرداخت می‌شود.
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

تبلیغات کلیکی چگونه عمل می‌کند؟

فضای مجازی این امکان را برای کاربران خود ایجاد کرده است تا محتوای موردنظر خودشان را از بین انواع محتوای موجود در آن انتخاب کنند؛ در مورد تبلیغات نیز همین قاعده در فضای مجازی با تبلیغات کلیکی و توسط سایت های معتبر تبلیغات کلیکی رعایت و اجرا می‌شود. شما می‌توانید بر روی تبلیغاتی که به موضوع آن علاقه‌مند هستید، کلیک کنید و اگر به موضوعی علاقه ندارید، از دیدن آن و کلیک بر رویش صرف نظر کنید.

ازآنجایی‌که تبلیغات در فضای مجازی بسیار گسترده شده و رقابت در دیده شدن افزایش چشمگیری پیدا کرده است، صاحبان تبلیغات و آژانس‌های تبلیغاتی روش خاصی را ابداع کرده‌اند که بازدیدکنندگان را ترغیب به دیدن تبلیغات و کلیک بر روی آن‌ها کنند. آژانس‌های تبلیغاتی در این روش تبلیغاتی، قرارداد تبلیغی خود را با صاحبان تبلیغ – بر اساس تعداد نفراتی که تبلیغات را خواهند دید یا بر روی آن‌ها کلیک خواهند کرد – تنظیم کرده و بر اساس تعداد بازدیدهای انجام‌شده یا تعداد کلیک‌ها درآمد کسب می‌کنند. شایان ذکر است که آژانس‌های تبلیغاتی نیز در این روش، برای جلب نظر مخاطبانِ بیشتر، بازدیدکنندگان را با تماشای تبلیغات یا کلیک بر روی آن‌ها، در منافع خود شریک می‌کنند؛ در واقع بینندگانِ تبلیغ، نیز مبلغی به ازای مشاهده هر تبلیغ یا کلیک بر روی آن دریافت می‌نمایند.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

سایت های معتبر تبلیغات کلیکی خارجی

«تبلیغات کلیک‌محور» از طریق برخی سایت‌ها ارائه می‌شوند و بازدیدکنندگانی که قصد دارند این تبلیغات را مشاهده کرده و در ازای آن مبلغی دریافت کنند، باید به این سایت‌ها مراجعه نمایند. در این سایت‌ها – اصولاً – روش کار به این صورت است که شما به‌عنوان یک بازدیدکننده وارد سایت موردنظرِ خود شده و در آن ثبت‌نام انجام می‌دهید. پس از ثبت‌نام، اطلاعات لازم در رابطه با حساب بانکی خود را ارائه می‌کنید تا پس از بازدید تبلیغات یا کلیک بر روی آن‌ها – بر اساس قوانینِ آن سایت تبلیغات کلیکی – مبلغی به حساب شما واریز شود. در نهایت، پس از یک دوره مشخص، آن سایت – بر اساس تعداد تبلیغی که دیده‌اید یا بر روی آن‌ها کلیک کرده‌اید – مبلغی که باید به حساب شما واریز شود را محاسبه کرده و آن را به حساب شما واریز می‌کند.

این روش در دنیا و در کشورمان ایران به‌عنوان یک روش تبلیغی موفق شناخته شده و بسیاری از افراد از مشاهده و کلیک بر روی تبلیغات این سایت‌ها به کسب درآمد می‌پردازند؛ اما به یاد داشته باشید که بیشتر سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، به‌نوعی از مخاطبان خود «کلاه‌برداری» کرده و شما را از این تصمیم پشیمان خواهند کرد!!! در نتیجه، انتخاب سایت های معتبر تبلیغات کلیکی از بین تعداد بسیار زیاد سایت‌های تبلیغاتی اهمیت زیادی دارد.

با توجه به اینکه کسب درآمد از سایت‌های تبلیغات کلیکیِ خارجی به شکل دلار خواهد بود و این ارز در ایران ارزش زیادی دارد؛ لذا در این مطلب، ابتدا به معرفی سایت های معتبر تبلیغات کلیکی خارجی خواهیم پرداخت. لطفاً توجه داشته باشید، مواردی که در ادامه معرفی می‌شوند، سایت‌هایی هستند که تا به امروز عملکرد صحیح و قابل‌اعتمادی داشته‌اند و تاریخچه عملکرد خوبی برای خود ایجاد نموده‌اند؛ اما ازآنجایی‌که این سایت‌ها تحت نظارت مؤسسه یا مرکز خاصی فعالیت نمی‌کنند، ممکن است در آینده به تعهدات خود عمل نکرده و دستمزد فعالیت شما را پرداخت نکنند! در نتیجه، در استفاده از این روش درآمدزایی، دقت لازم را به کار ببرید.

اگرچه در این موارد، شما نیازی به سرمایه‌گذاری و یا پرداخت مبلغ اولیه‌ای نخواهید داشت؛ اما زمانی که برای فعالیت در این سایت‌ها قرار می‌دهید ارزشمند است؛ لذا پیشنهاد می‌کنیم، قبل از ورود، ثبت‌نام و فعالیت در هرکدام از این سایت‌ها، به خوبی تحقیقات لازم را انجام دهید.

لیست سایت‌های معتبر تبلیغات کلیکی خارجی
لیست سایت‌های معتبر تبلیغات کلیکی خارجی

سایت Ysenses

Ysenses یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین سایت های معتبر تبلیغات کلیکی در دنیا است. در گذشته، این سایت با نام Clixsense فعالیت می‌کرد و به‌تازگی تغییر نام داده است. این سایتِ تبلیغات کلیکی، رزومه خوبی در این زمینه داشته و در سال‌های متمادی توانسته است افراد زیادی را به درآمد راضی‌کننده‌ای برساند. سایت Ysenses جدیداً فعالیت خود را گسترده‌تر کرده و در آن می‌توانید در نظرسنجی‌های آنلاین هم شرکت کنید و از تکمیل فرم‌های آنها نیز به کسب درآمد بپردازید.

شایان ذکر است که کسب درآمد از این سایت، به «دیدن تبلیغات کلیکی» و « شرکت کردن در نظرسنجی‌ها» محدود نمی‌شود. در بخش صفحه کاربری و داشبورد شخصی شما در این مورد از سایت های معتبر تبلیغات کلیکی، همیشه آفرهایی وجود دارد؛ این آفرها، مربوط به کسب درآمد از طریق تماشای ویدئوهای تبلیغاتی یا روش‌های دیگری مانند: عضویت در بعضی سایت‌ها و حتی انجام بازی‌های آنلاین می‌شود.

گفتنی است که عضویت در سایت Ysenses آسان بوده و شما فقط باید یک ایمیل مرتبط داشته باشید. همچنین به یاد داشته باشید که عضویت در این سایت رایگان است! در رابطه با دریافت درآمد خود نیز باید به سه نکته دقت کنید؛

  • ابتدا اینکه شما می‌توانید حداکثر روزانه 26 دلار از این سایت کسب درآمد کنید که البته رسیدن به این مبلغ آسان نبوده و اگر بتوانید به این مبلغ برسید، درآمد خوبی را کسب خواهید کرد.
  • نکته دیگر اینکه شما نمی‌توانید مبلغی کمتر از 10 دلار را از این سایت برداشت کنید.
  • در نهایت اینکه انتقال وجه از این سایت و برداشت پول از طریق سیستم Paypal انجام می‌شود.

سیستم ریفرال در Ysense از سایت های معتبر تبلیغات کلیکی

شما می‌توانید با استفاده از سیستم ریفرال، درآمد خود را در Ysense افزایش بدهید! ریفرال در واقع سیستمی برای جذب زیرمجموعه و دعوت دیگر افراد برای فعالیت در این سایت است. شما می‌توانید از فعالیت کاربرانی که از طریق شما در Ysense عضو می‌شوند، نیز کسب درآمد کنید. این درآمد برابر یک‌چهارمِ درآمد هر فردی است که از طریق لینک‌های شما عضو Ysense شده باشد.

برای مراجعه به این وب‌سایت معتبر تبلیغات کلیکی خارجی، روی این لینک [+] کلیک کنید.

سایت Neobux

سایت Neobux تجربه زیادی در تبلیغات کلیکی دارد و تقریباً ده سال از زمان شروع راه‌اندازی آن می‌گذرد. در این دوره طولانی، این سایت توانسته است تا نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. مبلغی که این سایت برای مشاهده هر تبلیغ قرار داده است، چیزی بین 0.001 تا 0.01 دلار است. شما می‌توانید در کنار اینکه خودتان به مشاهده تبلیغات می‌پردازید، سایرین را با روش ریفرال به این کار دعوت کنید و حداکثر برای هر کلیک آنها، مبلغی در حدود 0.01 دلار دریافت کنید.

از امکانات جالب این سایت برای کسب درآمد، می‌توان به بخشِ «کارهای کوچک» یا “mini jobs” اشاره کرد. شما با مراجعه به این بخش، می‌توانید کارهایی مانند: دسته‌بندی محصولات یک وب‌سایت، تکمیل اطلاعات کسب‌وکارها و مواردی از این دست را انجام بدهید. البته دستمزد این کارها متفاوت است و این دستمزد در بازه‌ی عددی بین 0.01 تا 0.1 دلار – برای هر فعالیت – متغیر خواهد بود. اگر محاسبه کنید، با فعالیت مداوم در این سایت، می‌توانید از آن، حداکثر ماهانه چیزی در حدود 200 دلار درآمد کسب نمایید. شایان ذکر است که حداقل مبلغ قابلِ برداشت در Neobux نیز 2 دلار است و برای برداشت وجه از این سایت نیازمند استفاده از Skrill و یا Neteller خواهید بود. در نهایت، از ویژگی‌های بارز سایت Neobux باید به پرداخت سریع درآمدهای کاربران اشاره کرد.

برای مراجعه به این وب‌سایت معتبر تبلیغات کلیکی خارجی، روی این لینک [+] کلیک کنید.

سایت Scarlet Clicks

از بین سایت های معتبر تبلیغات کلیکی خارجی، سایت Scarlet Clicks نیز سابقه طولانی و موفقی داشته است. باید گفت که می‌توان این سایت را نسخه مشابه سایت Neobux دانست؛ زیرا تقریباً آفرها و پیشنهاداتی که در سایت Neobux ارائه شده است، در این سایت نیز قابل دسترس است! اما نکته‌ی جالب قضیه اینجا است: درآمدی که سایت Scarlet Clicks برای شما ایجاد خواهد کرد بیشتر از سایت Neobux است. در این سایت شما با هر کلیک بر روی تبلیغات مختلف می‌توانید 0.01 دلار دریافت کنید. همچنین، برای اعضایی که از طریق لینک ریفرال شما وارد می‌شوند نیز کمیسیون 100 درصدی در نظر گرفته شده است!!

شایان ذکر است که برداشت وجه از این سایت با حداقل 2 دلار امکان‌پذیر خواهد بود. شما می‌توانید مبالغ خود را از روش‌های متعددی مانند: Skrill، Neteller، AirTM و یا سیستم‌های انتقال پول Payoneer، Cryptocurrency، Payeer  و STP برداشت کنید. همچنین، جالب است بدانید که در صورت علاقه می‌توانید درآمد خود از Scarlet Clicks را به شکل بیت کوین نیز دریافت کنید.

برای مراجعه به این وب‌سایت معتبر تبلیغات کلیکی خارجی، روی این لینک [+] کلیک کنید.

سایت Ojooo

در لیست سایت های معتبر تبلیغات کلیکی جهانی به سایت Ojooo می‌رسیم. این سایت عمر کمتری نسبت به مواردی همچون Neobux و یا Ysenses دارد. در کنار کسب درآمد از طریق کلیک و تماشای ویدئوهای تبلیغاتی در این سایت، شما می‌توانید به offer wall سری بزنید و پیشنهادهای دیگر سایت Ojooo برای کسب درآمد را بررسی و از بین آنها موارد دلخواهتان را انتخاب کنید.

گفتنی است که سیستم ریفرال در سایت Ojooo نیز فعال است. شما می‌توانید معادل 50 درصد از درآمد افراد زیرمجموعه خود درآمد اضافه کسب کنید. مبلغی که بابت هر کلیک توسط این سایت پرداخت می‌شود، مبلغی در حدود 0.04 دلار است. حداقل برداشت در Ojooo نیز برابر با 2 دلار بوده و درآمد حاصله از این وب‌سایت نیز از روش‌هایی همچون Paypal، Payza و یا Ethereum قابل وصول است. همچنین، استفاده از Bitcoin برای نقد کردن درآمد نیز در این سایت تبلیغات کلیکی امکان‌پذیر است.

برای مراجعه به این وب‌سایت معتبر تبلیغات کلیکی خارجی، روی این لینک [+] کلیک کنید.

سایت PaidVerts

اگر از دنیای شبیه به یکدیگرِ سایت‌های تبلیغات کلیکی خسته شده‌اید، جالب است بدانید که سایت PaidVerts تفاوت‌های زیادی با سایرین دارد. این سایت برای کسب درآمد، پیشنهادهای جالبی به شما ارائه خواهد کرد. بد نیست بدانید که سایت PaidVerts نیز در مدت فعالیت طولانیِ خود، طرفداران زیادی را به‌دست آورده است و تبلیغاتی که در این سایت می‌توانید مشاهده کنید، تفاوت قیمتی زیادی دارند؛ این محدوده ممکن است به حدود 0.005 دلار کاهش پیدا کند و ممکن است حتی تا 200 دلار نیز افزایش یابد!!

سایت PaidVerts، زیرمجموعه شرکت فناوری اطلاعات MyTrafficValue است و اعتبار خوبی در زمینه‌ی تعهد به قوانینِ خود دارد. در این سایت نیز معرفی اعضای جدید می‌تواند درآمد شما را افزایش دهد. Paypal, perfect money و Payza از روش‌هایی است که این سایت برای برداشت درآمد در اختیار کاربران خود قرار داده است. البته می‌توانید از انتقال رمز ارز Bitcoin نیز برای این منظور استفاده کنید.

برای مراجعه به این وب‌سایت معتبر تبلیغات کلیکی خارجی، روی این لینک [+] کلیک کنید.

سایت RewardingWays

برای نام بردن از سایت های معتبر تبلیغات کلیکی نباید از سایت  RewardingWays به‌راحتی عبور کنیم؛ زیرا این سایت در کشور انگلستان توسط یک شرکت قانونی پشتیبانی و مدیریت می‌شود. شایان ذکر است که کسب درآمد از سایت  RewardingWays فقط به تبلیغات کلیکی محدود نمی‌شود و شما در کنار تبلیغات کلیکی، می‌توانید در آن به انجام امور بسیار متفاوتی بپردازید و از آنها درآمد کسب کنید؛ به‌عنوان مثال می‌توانید به نظرسنجی‌های آنلاین مشغول شوید و یا نرم‌افزارهایی را دانلود کنید و یا حتی ویدئوهایی را تماشا کنید و در برابر انجام تمامیِ این امور، دلار دریافت به‌دست آورید!

گفتنی است که کسب درآمد بر اساس فعالیت‌های متفاوت در این سایت، درآمدهای متفاوتی نیز داشته و نمی‌توانیم برای آن محدوده مشخصی را معین کنیم. جالب است بدانید که حتی شما برای اینکه عضوی از RewardingWays شده‌اید نیز درآمدی معادل با 0.20 دلار دریافت خواهید کرد!! در نهایت باید گفت، مهم‌ترین روش پرداختی که برای پرداخت درآمدهای اعضای این سایت معتبر تبلیغات کلیکی مشخص شده است، استفاده از سیستم Paypal  می‌باشد.

برای مراجعه به این وب‌سایت معتبر تبلیغات کلیکی خارجی، روی این لینک [+] کلیک کنید.

سایت PrizeRebel

سایت PrizeRebel نیز در لیست سایت‌های معتبر تبلیغات کلیکی می‌تواند جای داشته باشد. این سایت سعی کرده است تا تفاوتی در عملکرد خود با سایر رقبا ایجاد کند؛ زیرا شما با فعالیت در PrizeRebel دلار دریافت نکرده و برای هر فعالیت، تعدادی سکه‌ی مخصوص PrizeRebel به‌دست خواهید آورد!!! هر یکصد سکه‌ای که از این سایت دریافت می‌کنید، معادل 1 دلار برای شما درآمد خواهد داشت.

توصیه می‌شود که اگر جهت عضویت در این سایت اقدام کردید، قسمت پیشنهادات آن را فراموش نکنید! زیرا در این قسمت می‌توانید حتی با شرکت در مسابقه‌ها نیز به درآمد خود اضافه کنید! به یاد داشته باشید که فعالیت در این سایت، توسط افرادی که از طریق شما ثبت‌نام کرده‌اند، می‌تواند درآمد دیگری – معادل بیست درصد درآمد آنِ افراد – برای شما به همراه داشته باشد. برای دریافت درآمد خود از این سایت نیز می‌توانید از Paypal استفاده کنید و یا انتقال وجه با استفاده از رمز ارز Bitcoin  را انتخاب نمایید.

برای مراجعه به این وب‌سایت معتبر تبلیغات کلیکی خارجی، روی این لینک [+] کلیک کنید.

سایت Heedyou

سایت Heedyou یکی از سایت های معتبر تبلیغات کلیکی با عملکردی بسیار ساده است؛ شما می‌توانید پس‌ازاینکه در این سایت، فرم عضویت خود را پر کردید، بر روی لینک‌های سایت‌هایی که در Heedyou معرفی شده است کلیک کنید و با مشاهده این سایت‌ها از Heedyou مبلغی را به دلار دریافت نمایید. گفتنی است که Heedyou برای مشاهده‌ی تبلیغاتِ هر سایت، مبلغ متفاوتی پرداخت می‌کند که این مبلغ می‌تواند تا 0.1 دلار افزایش پیدا کند.

همچنین، شایان ذکر است که هر وقت که تمایل داشتید تا درآمد خود را از سایت Heedyou برداشت کنید، می‌توانید از سیستم انتقال وجه Payza  و یا Paypal استفاده نمایید. بد نیست بدانید که طبق قوانین سایت Heedyou ، شما می‌توانید حتی درآمد خود برابر با یک دلار را نیز از این سایت دریافت کنید.

برای مراجعه به این وب‌سایت معتبر تبلیغات کلیکی خارجی، روی این لینک [+] کلیک کنید.

سایت Offer Nation

کلیک بر روی تبلیغاتی که در سایت Offer Nation نمایش داده شده است، درآمدی بین 0.001 تا 0.01 دلار برای شما خواهد داشت. برنامه تشویقی ریفرال در این سایت تبلیغاتی نیز اجرا می‌شود و شما می‌توانید درآمد خود را با اضافه کردن دوستان خود به این سیستمِ درآمدزایی افزایش بدهید. شایان ذکر است که برای برداشت درآمدِ خود از Offer Nation راهکارهایی مانند استفاده از ارز دیجیتالِ بیت کوین طراحی شده است. همچنین، از طریق سیستم انتقال وجه Paypal هم می‌توانید وجه خود – که حداقل یک دلار باید باشد – را برداشت کنید.

برای مراجعه به این وب‌سایت معتبر تبلیغات کلیکی خارجی، روی این لینک [+] کلیک کنید.

دیگر سایت های معتبر تبلیغات کلیکی خارجی

به غیر از سایت‌هایی که تا به اینجای مقاله معرفی شدند و در مورد آن‌ها توضیحات مناسبی ارائه شد، سایت‌های خارجی دیگری هستند در زمینه تبلیغات کلیکی معتبرند که لیست آن‌ها به شرح زیر است:

سایت های معتبر تبلیغات کلیکی ایرانی

تا اینجا با سایت‌های معتبر جهانی برای کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات و مواردی همچون شرکت در نظرسنجی‌ها آشنا شدیم. استفاده و درآمدزایی از این سایت‌ها می‌تواند برای شما درآمد دلاری و تنوع در فعالیت زیادی به همراه داشته باشد؛ اما این نکته را نیز فراموش نکنید که تحریم‌های اقتصادی و گاهی موضوع فیلترینگ ممکن است در مواردی برای شما در زمینه کسب درآمد دلاری از این سایت‌ها مشکل‌ساز شود! البته راهکاری مانند انتقال وجه از طریق بیت کوین بسیاری از این موانع را برطرف کرده و با در نظر گرفتن کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال، کمتر در این زمینه با مشکل مواجه خواهید شد.

بااین‌وجود، سایت‌های داخلی و ایرانی را نیز می‌توانید پیدا کنید که در زمینه تبلیغات کلیکی فعالیت می‌کنند و برای شما درآمدزایی خواهند داشت. در ادامه، به معرفی چند نمونه از سایت های معتبر تبلیغات کلیکی ایرانی که اعتبار بیشتر و عملکرد بهتری دارند، خواهیم پرداخت. لطفاً دقت داشته باشید که حتی برای سایت‌های ایرانی نیز احتمال کلاه‌برداری موضوعیت دارد؛ لذا قبل از شروع به فعالیت در آنها، بهتر است بررسی و جستجوی کاملی در این رابطه انجام دهید.

لیست سایت‌های معتبر تبلیغات کلیکی ایرانی
لیست سایت‌های معتبر تبلیغات کلیکی ایرانی

سایت یکتانت

سایت یکتانت از اواخر سال 1395 شمسی وارد عرصه تبلیغات در فضای مجازی شد. این سایت را می‌توان یکی از موفق‌ترین سایت‌های تبلیغاتی ایرانی دانست. برای مراجعه به این وب‌سایت معتبر تبلیغات کلیکی ایرانی، روی این لینک [+] کلیک کنید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

سایت مدیا اد

سایت مدیا اد متعلق به شرکت پگاه داده کاوان شریف است. این شرکت از سال 1396 شمسی فعالیت در زمینه تبلیغات اینترنتی را شروع کرده است و در این دوره با استفاده از تیم خود به موقعیت خوبی در میان سایر سایت‌های تبلیغاتی دست یافته است. شاید بتوان گفت که این سایت به‌روزترین خدمات در خصوص تبلیغات اینترنتی و همچنین تبلیغات کلیکی را ارائه می‌کند. برای مراجعه به این وب‌سایت معتبر تبلیغات کلیکی ایرانی، روی این لینک [+] کلیک کنید.

سایت کاپریلا

این سایت، یکی از برترین سایت‌های معتبر در حوزه «تبلیغات کلیکی هوشمند» در ایران است. درست است که شما نمی‌توانید مستقیماً از کلیک بر روی بنرهای آن، درآمدی داشته باشید؛ اما اگر صاحب وب‌سایت هستید، می‌توانید – به‌عنوان یک Publisher – از طریق تماس با آژانس تبلیغاتی کاپریلا و اجاره دادن جایگاه‌های موجود در سایتِ خود به این آژانس، درآمد کسب کنید.

همچنین اگر می‌خواهید کسب‌وکار یا وب‌سایت خود را تبلیغ کنید، می‌توانید تبلیغات خود را با آژانس تبلیغاتی کاپریلا انجام دهید؛ زیرا روش تبلیغاتی این سایت، بر اساس «تبلیغاتی کلیکی هوشمند» است. مزیت استفاده از تبلیغات کلیکی هوشمند برای صاحبانِ تبلیغ، این است که به ازای هر ریالی که صرف این نوع تبلیغات می‌کنند، می‌توانند مطمئن باشند که کاربران سطح وب، بر روی بنر تبلیغاتی‌شان کلیک کرده و با برندشان آشنا می‌شوند.

به‌طور کلی، شیوه انجام «تبلیغات کلیکی هوشمند» به این صورت است که شما با یک آژانس تبلیغاتی که این نوع خدمات را ارائه می‌دهد، تماس می‌گیرید و از آنها می‌خواهید که این کار را برای شما انجام دهند. حین تماس نیز می‌توانید از آنها بپرسید که در ازای دریافت چه قیمتی و در چه سایت‌هایی قرار است بنر تبلیغاتی شما را نشان دهند؟ آنها نیز بنر تبلیغاتی شما را در جایگاه‌های خاصی از وب‌سایت‌های موردنظر – برای یک مدت‌زمانی توافقی – قرار می‌دهند.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که برای یک آژانس تبلیغاتی حرفه‌ای در زمینه تبلیغات بنری-کلیکی هوشمند باید در نظر داشته باشید، این است که:

  • تعداد تبلیغات قابل‌انتشار آن، زیاد باشد.
  • گزینه‌های مختلفی برای نمایش تبلیغات در سایت شما داشته باشد.
  • تبلیغات را به‌طور هوشمند و با توجه به علایق مخاطب و محتوای سایت شما نمایش دهد.
  • سیستم آماری و گزارشی و همچنین سیستم ضد تقلب داشته باشد.
  • سیستم پرداخت منظم، شفاف و با مبلغ مناسب داشته باشد.

«کاپریلا» یکی از سرویس‌های تبلیغاتی است که خدمات «تبلیغات بنری و کلیکی هوشمند» را – بر اساس موارد بالا – ارائه می‌دهد. ارزش پیشنهادی یا Value Proposition ی که این سرویس ارائه می‌دهد این است که به شما کمک می‌کند، تبلیغاتتان دقیقاً به بازار هدف و مخاطبان موردنظرتان برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سرویس تبلیغاتی یا برای سفارش تبلیغ به این لینک [+] مراجعه کنید.

تبلیغات کلیکی هوشمند - کاپریلا
تبلیغات کلیکی هوشمند – کاپریلا
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

سایت صبا ویژن

اگر تمایل داشته باشید تا تبلیغات خارجی را در یک سایت تبلیغات کلیکی ایرانی مشاهده کنید و از آن کسب درآمد داشته باشید، صبا ویژن پیشنهاد مناسبی برای شما است. بسیاری از برندهای فعال در حوزه خاورمیانه، از طریق این سایت تبلیغاتی به معرفی محصولات و برندهای خود می‌پردازند. این سایت از سال 1385 شمسی و توسط تیم صبا ایده راه‌اندازی شده و تا به امروز عملکرد موفقی نیز داشته است. برای مراجعه به این وب‌سایت معتبر تبلیغات کلیکی ایرانی، روی این لینک [+] کلیک کنید.

سایت میترا رنک

میترا رنک خدمات متفاوتی برای کسب درآمد از اینترنت به شما پیشنهاد می‌دهد، شما می‌توانید در این سایت در کنار کلیک بر روی تبلیغات، با ارسال نظر برای سایت‌های موردنظر، ثبت‌نام در سایت‌ها و موارد مشابهی کسب درآمد کنید. گفتنی است که در سایت میترا رنک، اضافه کردن افراد دیگر به زیرمجموعه‌های خود می‌تواند برای شما پورسانتی معادل 50 درصد از درآمد فرد زیرمجموعه به همراه داشته باشد. همچنین، بد نیست بدانید که این سایت با دریافت نماد الکترونیکی، اعتماد کاربران خود را از لحاظ اعتبار و پایبندی به پرداخت درآمدها بالاتر برده است. برای مراجعه به این وب‌سایت معتبر تبلیغات کلیکی داخلی، روی این لینک [+] کلیک کنید.

سایت پارت کلیک

سایت پارت کلیک تاکنون توانسته نظر حدود 50 هزار کاربر را به سمت خود جلب نماید. در این سایت، می‌توانید با سرعت زیادی از کلیک کردن بر روی تبلیغات درآمد کسب کنید. شما می‌توانید چندین آگهی را در این سایت به‌صورت همزمان کلیک کنید و در زمان کوتاهی با واریز شدن مبالغ، صفحه‌های بازشده را ببندید. برای مراجعه به این وب‌سایت معتبر تبلیغات کلیکی داخلی، روی این لینک [+] کلیک کنید.

سایت فیس نما

فیس نما با استفاده از پنل حرفه‌ای، استانداردهای سطح بالا و رابط کاربری خوب، توانسته است تا کاربران را به سمت خود به خوبی جذب کند. حتی شما می‌توانید در این پلتفرم از حالت بازدید اتومات استفاده کنید. با انتخاب این گزینه، بدون نیاز به کلیک بر روی تبلیغات، تبلیغات به‌صورت خودکار در مرورگرهای شما باز خواهند شد. پس از باز شدن تبلیغات، درآمدهای شما از این تبلیغات به حساب کاربری شما واریز می‌گردد. برای مراجعه به این وب‌سایت معتبر تبلیغات کلیکی داخلی، روی این لینک [+] کلیک کنید.

سایت پی سی رنک

سایت پی سی رنک از دیگر سایت های معتبر تبلیغات کلیکی ایرانی است. پس از عضویت اولیه، شما می‌توانید وارد پنل کاربری خودتان شده و به بازدید از تبلیغات و کسب درآمد از آنها بپردازید. یکی دیگر از روش‌های درآمدزایی که می‌توانید با استفاده از سایت پی سی رنک آن را تجربه کنید، جستجوی سفارشی در گوگل است. اگر قصد دارید تا درآمد بیشتری از طریق سایت پی سی رنک به‌دست بیاورید، می‌توانید این سایت را به افراد دیگری نیز معرفی کرده و از فعالیت آنها پورسانت دریافت کنید. برای مراجعه به این وب‌سایت معتبر تبلیغات کلیکی داخلی، روی این لینک [+] کلیک کنید.

لیست مقالات مشابه یا تکمیلی

سخن پایانی درباره سایت های معتبر تبلیغات کلیکی

در این مقاله سعی شد تا به‌صورت جامع، در مورد یکی از روش‌های نوین تبلیغات، یعنی «تبلیغات کلیکی» اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. فرقی نمی‌کند اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید که می‌خواهید بیزینس خود را از طریق این نوع تبلیغات، به دیگران معرفی کند یا اگر فردی هستید که صرفاً می‌خواهید با تماشای تبلیغات و کلیک بر روی آن‌ها به درآمد برسید، درهرصورت «تبلیغات کلیکی» یکی از روش‌هایی است که می‌توانید به سود دست‌یابید.

اگر شما مخاطب گرامی، نظر و دیدگاهی در خصوص «سایت های معتبر تبلیغات کلیکی» دارید، یا نکته‌ی خاصی را می‌دانید که در این مقاله به آن اشاره نشده است، خواهشمند است دیدگاه‌های ارزشمند خود را از طریق بخش کامنت در انتهای این نوشتار به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت صلاح‌دید می‌توانید، لینک این نوشتار را از طریق کانال‌ها و گروه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی عضو هستید به‌دست دوستان و آشنایان برسانید تا آنها نیز اگر درصدد این هستند که بیشتر با سازوکار تبلیغات کلیکی آشنا شوند، بتوانند از طریق اطلاعاتی که در این مقاله ذکر شده است، به هدف خود دست یابند. علاوه بر آن، می‌توانید ما را در اینستاگرام و تلگرام فالو کنید تا در زمینه جدیدترین روش‌ها، ترفندها و اخبار دیجیتال مارکتینگ و تکنولوژی به‌روز بمانید.

بر اساس رای 18 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

«علی آبیار» دانش‌آموخته رشته مهندسی IT است و به نوشتن، موسیقی، شعر، طبیعت و البته برنامه‌نویسی و تکنولوژی‌های سطح وب علاقه دارد. رزومه تخصصی او بیشتر در زمینه «سئو و تولید محتوا» است؛ همچنین در رزومه تخصصی‌اش، چند پروژه برنامه‌نویسی وب، مدیریت وب‌سایت و توسعه محتوای آن‌ها دیده می‌شود. او تا به امروز، تولید و ویراستاری مطالب متنوعی از مجلات اینترنتی «کاپریلا» و «تاپریلا» در حوزه‌های: تکنولوژی، سئو، کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و… را به عهده داشته است. «علی آبیار» در حال حاضر به صورت فریلنسر بر روی پروژه‌های مختلف داخلی و خارجی در حوزه طراحی وب (Front-End) و سئو فعالیت می‌کند.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.