روزبه‌روز نفوذ اینستاگرام در دنیای تجارت و کسب و کار بیشتر می‌شود. پس بهتر است شما هم هرچه سریع‌تر دست به‌کار شوید تا از قافله عقب نمانید!

اگر شما هم به دنبال رونق کسب‌وکارتان هستید، باید خود را با دنیایی که اینستاگرام در آن حرف اول می‌زند وفق دهید و ترفندهای لازم برای دیده شدن در این پلتفرم را یاد بگیرید.

امکاناتی که اینستاگرام در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، یک فرصت طلایی است که می‌توان از آن برای پیشرفت در هر زمینه‌ای که فکرش را بکنید استفاده کرد. یک نمونه از فرصت‌هایی که اینستاگرام برای صاحبان کسب‌وکار فراهم کرده، راه اندازی کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام است. حتما نام کمپین تبلیغاتی اینستاگرام به گوش‌تان خورده است؛ اما تا چه اندازه درباره آن اطلاعات دارید؟

شاید در گذشته افرادی را دیده‌اید که در اینستاگرام کمپین‌های تبلیغاتی راه انداخته‌اند اما راه به‌جایی نبردند. مشکل کار این افراد کجاست؟ یک کمپین تبلیغاتی موفق در اینستاگرام چه ویژگی‌هایی دارد؟ با ما در ادامه این مطلب از آکادمی کاپریلا همراه باشید تا از صفر تا صد راه‌اندازی کمپین های تبلیغاتی موفق در اینستاگرام باخبر شوید و بتوانید یک کمپین حرفه‌ای تبلیغاتی در اینستاگرام برای خودتان راه اندازی کنید.

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام چیست؟

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام در واقع یک بخش از بازاریابی است. به زبان ساده‌تر این کمپین‌های تبلیغاتی برنامه‌ای هستند که در یک مدت‌زمان مشخص و برای رسیدن به یک هدف مشخص اجرا می‌شوند. از همین جمله می‌توان به‌راحتی فهمید که برای تبلیغات در اینستاگرام، باید به گونه‌ای حرفه‌ای و درست از کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کرد تا بتوان تاثیر آن را دید.

درحقیقت کمپین تبلیغاتی اینستاگرام پیج، برند، محصول و یا هر چیز دیگری را از یکنواختی نجات می‌دهد و به آن روحی تازه می‌بخشد.

اکثر پیج‌ها چه کاری و چه شخصی با توجه به اهدافی که دارند قطعا یک روز به فکر استفاده از کمپین‌های تبلیغاتی خواهند افتاد. هدف کمپین‌های تبلیغاتی می‌تواند هر چیزی باشد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

ویدئو آموزش آشنایی با تبلیغات آنلاین – اینترنتی و طراحی کمپین های تبلیغاتی | برای مشاهده این ویدئو کلیک کنید(+)

هدف کمپین تبلیغاتی اینستاگرام چیست؟

اهدافی که برای یک کمپین تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شوند، بسیار متنوع هستند. این اهداف ممکن است کوچک و ساده باشند، یا بزرگ و دشوار.

برای مثال ممکن است هدف از اجرای یک کمپین تبلیغاتی معرفی یک محصول جدید باشد. شاید این هدف در نگاه اول ساده یا حتی پیش‌پا‌افتاده به نظر برسد، اما اصلا اینطور نیست! فقط صاحبان کسب‌وکارها از سختی‌های رونمایی از محصولات جدید و جذب کردن مخاطبان خبر دارند.

برای معرفی نمونه‌های دیگری از اهداف کمپین‌های تبلیغاتی می‌توان به تبلیغات برندهای مختلف، افزایش فالوورهای یک پیج کاری یا عمومی، تبلیغ نوع خاصی از سبک زندگی، اطلاع‌رسانی درباره حراجی‌های یک سایت یا یک برند، فروش محصولات یک برند یا یک پیج خاص و… اشاره کرد.

همان‌طور که می‌بینید رسیدن به هر کدام از این هدف‌ها می‎‌تواند از طریق تبلیغات در اینستاگرام و به کمک کمپین‌های تبلیغاتی در این اپلیکیشن، ممکن شود.

تبلیغات در اینستاگرام
کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

اگر می‌خواهید کسب و کارتان در اینستاگرام بدرخشد و مخاطبین جدید از طریق این اپلیکیشن جذب کنید، مطالب زیر را بخوانید:

  • آموزش مقدماتی بازاریابی اینستاگرام — برای مطالعه این مطلب کلیک کنید(+)
  • آموزش بازاریابی اینستاگرام به صورت حرفه‌ای و کامل — برای مطالعه این مطلب کلیک کنید(+)
  • آموزش نحوه جذب فالوور در اینستاگرام — برای مطالعه این مطلب کلیک کنید(+)

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

نیازی به گفتن ندارد که این روزها اینستاگرام تا چه اندازه قدرتمند شده و همه کسب‌وکارها را بر روی یک انگشت خود می‌چرخاند! فکرش را بکنید؛ کسی که بتواند در این پلتفرم جذاب و پیشرفته، جایی برای خود دست و پا کند و شناخته شود، چقدر می‌تواند در معرفی کسب‌وکار خود موفق باشد.

اپلیکیشن اینستاگرام، از محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی در جهان است و در آن کاربرانی از همه اقشار جامعه حضور دارند. در برنامه‌ای که روزانه 300 میلیون کاربر فعال دارد، عجیب نیست که یک تبلیغ درست‌وحسابی بازخورد خوبی دریافت کند.

از طرفی اینستاگرام بخاطر نوع محتوایی که دارد و شامل عکس، فیلم و پادکست است، به هیچ‌وجه حوصله سر بر و خسته‌کننده نخواهد شد. پس تنها کاری که لازم است انجام دهید تا از این فضا به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و کسب‌وکارتان را معرفی و تبلیغ کنید، این است که به‌صورت خلاقانه از کمپین‌های تبلیغاتی حرفه‌ای کمک بگیرید. اما قبل از آن باید بدانید که چند نوع کمپین‌ تبلیغاتی وجود دارد.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:
اگر هیچ ایده‌ای از تبلیغات ندارید، تماشای آموزش‌های ویدئویی زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

ویدئو آموزشی مدیریت تبلیغات و برند — برای مشاهده کلیک کنید(+)

ویدئو آموزش آشنایی با تبلیغات آنلاین، اینترنتی و طراحی کمپین های تبلیغاتی — برای مشاهده کلیک کنید(+)

انواع کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام

نوع کمپین‌های تبلیغاتی با توجه به نوع کسب‌و‌کارتان، هدفی که دارید و مخاطبانی که شما را در اینستاگرام دنبال می‌کنند متفاوت است. لازم است بدانید که هرکدام از این کمپین‌ها برای هدف خاصی طراحی شده‌اند و استراتژی منحصر به‌فردی دارند.

از محبوب‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام می‌توان موارد زیر را نام برد:

کمپین آگاهی از برند

از نام کمپین آگاهی از برند می‌توان به‌راحتی متوجه شد که هدف این کمپین، معرفی برندهای نوپا و تازه تاسیس که هنوز خیلی شناخته‌شده نیستند و یا برندهایی که قصد دارند مخاطبان جدیدی را به خود جذب کنند است.

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام
کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام برای افزایش آگاهی از برند

البته باید بدانید که این نوع کمپین‌ها به زمان زیادی نیاز دارند تا بتوان از آن‌ها نتیجه مطلوبی گرفت. به‌هرحال، برای دیده شدن و مخاطب جذب کردن، باید اعتماد افراد را جلب و با تولید محتوای جذاب و مفید، آنها را به خریدار تبدیل کرد.

کمپین‌های مفهومی و اجتماعی

بسیاری از برندها، کمپین‌های مفهومی و اجتماعی را با اهداف مختلفی راه‌اندازی می‌کنند تا نشان دهند به‌جز فروش محصولات خود، دغدغه‌های دیگری هم دارند. برندها به کمک این کمپین‌ها در دل مخاطبانشان جا باز می‌کنند و محبوب‌تر می‌شوند.

این کمپین‌ها می‌توانند مرتبط با مشکلات زیستی باشند یا به خانواده‌های بد سرپرست و بی‌سرپرست کمک کنند و خیلی موارد دیگر. علاوه بر این‌ها، این نوع کمپین‌ها، حسی را به مخاطبان منتقل می‌کنند که برند یا پیج محبوبشان، جامعه را در سود خود شریک می‌کند و نسبت به اتفاقات تلخ و مهم، بی‌تفاوت نیست. همین موضوع باعث وفاداری مخاطبان نسبت به آن برند یا پیج می‌شود.

کمپین‌های تبلیغ و فروش محصول

یکی از کمپین‌های کاربردی و تاثیرگذار در اینستاگرام، کمپین‌های تبلیغ و فروش محصول است. از این کمپین برای حراجی‌ها هم می‌توان استفاده کرد.

کمپین تبلیغ و فروش که این روزها به فراوانی در پیج‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند، تکنیک‌های خاصی دارد. برای مثال، بعضی از پیج‌ها در ازای کامنت مخاطبان، برای خرید محصولات به آن‌ها کد تخفیف می‌دهند. یا در مناسبت‌های خاص، مانند شب یلدا، حراجی‌ برگذار می‌کنند.

به‌علاوه حالا که امکان خرید مستقیم از اینستاگرام فراهم شده است (که البته در ایران تقریبا غیرممکن است)، با ارائه محصولات جذاب، همراه با حراجی و تخفیف‌های وسوسه کننده، می‌توان به‌راحتی محصولات را به فروش رساند.

کمپین مسابقات اینستاگرامی

یکی دیگر از کمپین‌های اینستاگرامی مسابقات هستند که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. این مسابقات باعث افزایش فالوور، افزایش تعامل، و دیده شدن پیج، محصول و برند می‌شوند. برای مثال صاحب پیج از مخاطبان خود می‌خواهد تا برای دریافت تخفیف یا شرکت در قرعه‌کشی یکی از محصولات پرطرفدارش، در زیر پست جدیدی که منتشر کرده است، تعدادی از دوستانشان را تگ کنند.

البته مثالی که زده شد، فقط یک نمونه ساده است. هر کسی می‌توانند با استفاده از خلاقیت خود، مسابقه‌ای طراحی و محصولات یا برند خود را تبلیغ و عرضه کند.

کمپین معرفی محصول

اگر محصول جدیدی دارید که مایلید از آن رونمایی کنید، کمپین معرفی محصول کاملا مناسب شما است. هدف این کمپین، تشویق و ترغیب مخاطبان به انتظار کشیدن و کنجکاو شدن درباره محصول جدیدی است که قصد معرفی آن را دارید. این کار نیاز به تکنیک‌های خاصی دارد و به شما فرصت کافی برای معرفی تمام و کمال محصول جدیدتان را می‌دهد و این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا تمام ویژگی‌های مهم و مزیت‌های آن محصول را ارائه دهید.

همچنین می‌توانید در این کمپین از اینفلوئنسرهای محبوب و شناخنته شده برای تبلیغ ومعرفی محصول‌تان کمک بگیرید.

کمپین UGC (تولید محتوا توسط کاربر)

یکی از کمپین‌های مفید و جذاب اینستاگرام، کمپین UGC است. در این کمپین، از مشتری‌ها و مخاطبان درخواست می‌شود که عکس یا ویدئویی از خودشان درحالی‌که از محصولات یک برند خاص استفاده می‌کنند، منتشر کنند. اصولاً، هشتگ مخصوصی هم برای این نوع کمپین‌ها در نظر گرفته می‌شود تا پیوستگی آن حفظ شود.

با استفاده از این کمپین، با یک تیر دو نشان می‌زنید. به این شکل که هم آگاهی از برندتان بیشتر می‌شود، و هم محتوای آماده در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید در صورت لزوم از آنها استفاده کنید و آنها را به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

محتوای تولید شده توسط کاربر برای رشد و توسعه کسب و کارتان اهمیت زیادی دارد؛ به همین علت مطالعه مطالب زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • محتوای تولیدشده توسط کار چیست؟ — برای مطالعه این مطلب کلیک کنید(+)
  • چگونه محتوای تولیدشده توسط کاربر را چگونه به دست آوریم؟ — برای مطالعه این مطلب کلیک کنید(+)

چگونه یک کمپین تبلیغاتی موفق در اینستاگرام راه بیاندازیم؟

حالا که با انواع کمپین و مزیت‌های آن آشنا شدید، در گام بعدی باید نکاتی را یاد بگیرید که موفقیت کمپین شما را صد در صد تضمین کند.

از مدل 4T استفاده کنید

یکی از استراتژی‌های جالب و کاربردی، استفاده از مدل 4T است، که در ادامه آن را با جزییات بیشتری توضیح می‌دهیم.

(Target) تعیین هدف اصلی

قبل از هر کاری، هدف خود را از راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام مشخص کنید. این هدف به شما می‌گوید که چه انتظاری از کمپین دارید و اینکه در پایان کمپین، چه دستاوردی شما را راضی و خوشحال می‌کند. هدفی که در ابتدا مشخص می‌کنید، مسیر را برایتان روشن می‌کند و در مشخص کردن جزییات کمپین، تاثیر زیادی دارد.

(Tactics) تعیین روش‌های موثر

بعد از اینکه هدف خود را تعیین کردید، نوبت آن می‌رسد که روش‌ها و تکنیک‌های رسیدن به آن را نیز مشخص کنید. درست است که روش‌های زیادی برای استفاده از کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارد، اما شما باید استراتژی‌ای که برایتان مناسب است و شما را به هدف‌تان می‌رساند را انتخاب کنید.

مثلا اینکه می‌خواهید مسابقه برگزار کنید یا از اینفلوئنسرها برای تبلیغات کمک بگیرید؟ هرکدام از این روش‌ها که بیشتر به دردتان می‌خورد را انتخاب کنید.

(Timeline) داشتن یک برنامه زمانی

تلاش کنید تا حتما یک برنامه زمانی مشخص برای اجرای کمپین داشته باشید. توصیه می‌شود که یک استراتژی بلندمدت انتخاب و سپس، آن را به کمپین‌های کوچک‌تر و کوتاه مدت‌تر تقسیم کنید.

حتما از قبل تاریخ پایان کمپین را مشخص کنید تا بتوانید نتایج آن را ارزیابی و آنالیز کنید.

(Total spend) تعیین بودجه

از همان ابتدای کار بودجه‌ای را که قرار است به کمپین اختصاص دهید مشخص کنید. اگر از هزینه‌هایتان مطمئن نیستید، ابتدا مقدار کمی از پول خود را در کمپین سرمایه‌گذاری کنید و اگر از نتیجه آن رضایت داشتید، میزان بودجه را کم‌کم افزایش دهید.

در ضمن قبل از شروع کمپین میزان فروش و سودی که به‌دست می‌آورید را تخمین بزنید تا بتوانید هزینه‌هایتان را مدیریت کنید؛ تا بودجه‌ای که صرف می‌کنید از درآمدی که قرار است کسب کنید، بیشتر نشود.

یک طرح و برنامه برای کمپین درنظر بگیرید

بعد از اینکه هدف خود را تعیین کردید، باید به فکر کشیدن نقشه‌ای با جزییات ریز و درشت باشید. این نقشه، همان برنامه‌های شما برای رسیدن به هدف است.

اینکه چه مقدار زمان و پول صرف کمپین می‌کنید؟ آیا هشتگ خاصی می‌سازید؟ از کدام نوع کمپین استفاده خواهید کرد؟ پست منتشر می‌کنید یا استوری؟ و خیلی سوالات دیگر که جواب دادن به آنها، به شما کمک می‌کند تا محتوای کمپینتان با کیفیت و مرتبط باشد و مخاطبان را ترغیب به همکاری و مشارکت کند.

از ایده‌های خلاقانه برای کمپین استفاده کنید

ازآنجاکه در سال‌های اخیر، بسیاری از کسب‌وکارها برای پیشرفت کردن و دیده شدن به اینستاگرام روی آورده‌اند، باید متفاوت باشید تا بتوانید همه آنها را از میدان رقابت کنار بزنید. در حقیقت، نیاز به چیزی دارید که شما را از بقیه کسب‌وکارها و برندها متمایز کند. چه چیزی بهتر از خلاقیت و ایده‌های جدید می‌تواند مخاطبان را به شما جذب کند؟

پس برای راه‌اندازی کمپین خود، از ایده‌ها و استراتژی‌های جدید و خلاقانه استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید و به هدف‌تان برسید.

اگر ایده‌ای از تولید محتوای خلاقانه در اینستاگرام ندارید، مطالعه مطلب 32 ترفند استوری اینستاگرام را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مخاطب خود را بشناسید

هرچه بیشتر مخاطبان خود را بشناسید، احتمال موفقیت کمپینتان هم بیشتر خواهد شد. در واقع، با شناخت مخاطبانتان، اینکه به چه چیزهایی علاقه دارند و یا به چه محصولاتی نیاز دارند به شما کمک می‌کند تا هدف کمپین خود را مطابق با علاقه و نیاز آنها تنظیم کنید.

با این کار، موفقیت‌تان در کمپینی که راه می‌اندازید تقریبا قطعی خواهد بود.

برای تبلیغ با اینفلوئنسرها همکاری کنید

همان‌طور که می‌دانید، در سال‌های اخیر، اینفلوئنسرها در میان کاربران اینستاگرام محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و بسیاری از افراد از آنها تاثیر می‌پذیرند. پس، می‌توانید برای تبلیغات تا حد زیادی روی آنها حساب کنید اما به چند شرط:

  • اینفلونسری را انتخاب کنید که در زمینه‌ای فعالیت می‌کند که با کار شما مرتبط است.
  • مطمئن شوید که اینفلوئنسر موردنظرتان فالوور فیک ندارد و نرخ تعامل بالایی دارد.
  • اینفلوئنسری که انتخاب می‌کنید حرفه‌ای باشد تا بتواند به خوبی محصول یا برندتان را معرفی و تبلیغ کند.

در آخر، این نکته را در نظر داشته باشید که حتما درباره همه جزییات، با اینفلوئنسر موردنظرتان صحبت کنید و حرف ناگفته‌ای باقی نگذارید. در ضمن، اگر قصد همکاری با اینفلوئنسرها را دارید، بنرهای تبلیغاتی مناسب و جذاب طراحی کنید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:
برای طراحی بنرهای جذاب و گیرا، مشاهده دوره‌های ویدئویی زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:
  • دوره ویدئویی آموزش اصول ساخت تصویر اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی — برای مشاهده این ویدئو کلیک کنید(+)
  • ویدئو آموزش تولید محتوای گرافیکی برای اینستاگرام با پاورپوینت — برای مشاهده این ویدئو کلیک کنید(+)

بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • حتما لوگوی برندتان را در بنر تبلیغاتی بگنجانید، طوری که حضور آن در بنر کاملا مشخص باشد و توجه افراد را به خود جلب کند.
  • ارزش پیشنهادی که همان منافعی است که از خدمات یا محصولات شما به مشتری می‌رسد، به‌راحتی می‌تواند توجه افراد را جلب کند. برای مثال کیفیت بالا، تخفیف‌های جذاب، قیمت‌های مناسب و… به هرچه بیشتر دیده شدن بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام کمک می‌کند.
  • سعی کنید تا بنرهای تبلیغاتی ساده با گرافیک مناسب طراحی کنید تا مخاطب در همان نگاه اول بتواند کلیات محتوای بنر را درک کند.
  • متن تبلیغ را طوری انتخاب کنید و بنویسید که مخاطب فقط در یک نگاه بتواند آن را بخواند.
  • از تصاویر متحرک در حد 15 ثانیه استفاده کنید. آخرین چیزی که باید در بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام که متحرک هستند دیده شود، لینک یا دکمه ورود به سایت و پیجتان است.
  • دقت کنید که رنگ‌هایی که در بنر تبلیغاتی استفاده می‌شوند، بسیار مهم و تاثیرگذار هستند. بهتر است رنگ‌هایی که قرار است در بنر استفاده کنید را با توجه به هدف بنر و رنگ‌های به‌کار رفته در لوگوی برند یا پیج‌تان، انتخاب کنید.

از هشتگ برند استفاده کنید

هر کمپینی برای دیده شدن نیاز به یک هشتگ اختصاصی دارد. ساختن هشتگ ساده است؛ اما اینکه بتوانید از طریق آن ترافیک جدید وارد پیج‌تان کنید، کمی سخت است.

در ساختن هشتگ، به نکات زیر دقت کنید:

  • هشتگی که می‌سازید، کوتاه و ساده باشد.
  • غیرمعقول باشد.
  • در حافظه بماند.

این نکته را هم در نظر بگیرید، که شما می‌توانید در کنار هشتگ مخصوصی که ساختید، از هشتگ‌های دیگر هم استفاده کنید. هشتگ ساختن به این معنا نیست که شما موظف هستید که فقط از هشتگ خودتان استفاده کنید.

مسابقه برگزار کنید

یکی از کارهایی که برای کاربران بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است و درعین‌حال، شما را به اهداف‌تان می‌رساند، برگزار کردن مسابقه است. البته، این روزها بسیاری از پیج‌ها از این ترفند استفاده می‌کنند، پس باید استراتژی‌هایی را به‌کار ببرید که مخاطب را برای شرکت در مسابقه ترغیب کنید.

اولین کاری که برای تشویق مخاطبان در مسابقه باید انجام بدهید، مشخص کردن یک جایزه ارزشمند و وسوسه کننده است. دقت کنید که جایزه‌ای که در نظر می‌گیرید مرتبط با کارتان بوده و صرفا جنبه خودنمایی نداشته باشد.

سعی کنید شرایطی که برای شرکت در مسابقه در نظر می‌گیرید خیلی سخت نباشد تا افراد بیشتری در آن شرکت کنند. مثلا از مخاطبان بخواهید آخرین پست شما را لایک کنند، در زیر آن کامنت بگذارند و یا دوستان خود را تگ کنند.

در آخر، حتما از یک روش مناسب برای اعلام برنده استفاده کنید که عادلانه و شفاف باشد تا اعتماد مخاطبان را نسبت به خودتان از دست ندهید.

ارزیابی کمپین

یکی از مسائل بسیار مهم این است که در انتهای کمپین، آن را ارزیابی کنید. پس از تمام شدن کمپین تبلیغاتی، هدفی که در ابتدای مسیر داشتید را به یاد بیاورید. سپس، از خودتان بپرسید که آیا به هدفی که می‌خواستید نزدیک شده‌اید؟

تعرفه طراحی کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

طراحی کمپین‌های تبلیغاتی تعرفه ثابتی ندارد. همه هزینه‌ها به نوع کمپین، بزرگ یا کوچک بودن آن و جزییات بستگی دارد. برای مثال، اگر کمپین موردنظرتان، در حد یک پست اینستاگرامی باشد، قطعا هزینه کمتری نسبت به کمپین‌هایی دارد که در آن‌ها چندین اینفلوئنسر معروف حضور دارند و تبلیغات گسترده‌ای برای یک ماه صورت می‌گیرد.

پس، میزان هزینه‌ها تماماً به مدت‌زمان، جزییات و افرادی که در پروسه تبلیغات کمک می‌کنند وابسته است.

چند لینک به جای یک لینک در بیو اینستاگرام‌تان درج کنید؛ معرفی بهلینک

شاید گاهی اوقات نیاز باشد لینک سایت یا مجله‌تان را برای مخاطبین خود به اشتراک بگذارید، اما متاسفانه اینستاگرام امکان درج چندین لینک در بیو اینستا را فراهم نکرده است. البته ابزارهایی برای این کار وجود دارد که یکی از آن‌ها بهلینک است. شما می‌توانید برای درج چندین لینک در بیو اینستا از این ابزار کمک بگیرید.

بهلینک یک ابزار تماماً رایگان است و به شما کمک می‌کند تا ترافیک کاربران شبکه‌های اجتماعی‌تان را به سمت سایت، فروشگاه و بلاگ‌تان هدایت کنید. همین حالا وارد سایت بهلینک شوید و کارت ویزیت دیجیتال خود را بسازید.

کلام آخر

با توجه به محبوبیت و قدرت اینستاگرام، خیلی از افراد برای پیشرفت در زمینه‌ کاری، از این پلتفرم استفاده می‌کنند. یکی از راه‌هایی که به صاحبان کسب ‌وکار کمک می‌کند تا هرچه سریع‌تر پله‌های ترقی را طی کنند، استفاده کمپین‌هایی است که برای تبلیغات در اینستاگرام بسیار پرکاربرد و مفید هستند.

راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی، یکی از تاثیرگذارترین روش‌های تبلیغ در اینستاگرام است. این کمپین‌ها انواع مختلفی دارند و هرکدام از آنها، هدف و استراتژی‌های خاصی دارند.

البته این را هم در نظر داشته باشید که راه‌اندازی هرکدام از این کمپین‌ها اصولی خاصی دارد که باید آنها را رعایت کنید تا شکست نخورید و موفقیت‌تان تضمین شده باشد.

آیا تا به حال از کمپین‌های تبلیغاتی برای توسعه کسب‌وکار یا برندتان استفاده کرده‌اید؟ اگر تجربه استفاده از این کمپین‌ها را دارید، آیا به هدفی که می‌خواستید رسیده‌اید یا خیر؟

اگر این مطلب برای شما مفید بوده است، آموزش‌ها و مطالب زیر نیز به شما پیشنهاد می‌شوند:

بر اساس رای 6 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

نوریه رضوی‌ثانی دانش‌آموخته IT است و به نوشتن در مورد بازاریابی دیجیتال و دنیای شبکه‌های اجتماعی علاقه دارد.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.