رپورتاژ در سافت 98 و انجام تبلیغات در این سایت برای هر کسب‌وکاری می‌تواند مفید باشد. کمتر کسی پیدا می‌شود که با دنیای تکنولوژی سروکار داشته باشد و نام سافت 98 به گوش او نخورده باشد. سایت «سافت 98» یکی از بزرگ‌ترین مراجع نرم‌افزاری در ایران است که فعالیت تخصصی خود را از سال 1389 آغاز کرده است. این سایت بیش از 4500 نرم‌افزار را در نسخه‌ها و حجم‌های مختلف، در اختیار کاربران خود قرار داده است. از طریق این سایت شما به نرم‌افزارهایی برای انواع سیستم‌عامل‌ها مانند: ویندوز، مکینتاش، اندروید و… دسترسی دارید.

این سایت علاوه بر بخش دانلود نرم‌افزار و بازی، دارای بخش‌های مختلف زیادی ازجمله: انجمن گفتگو، آموزش، اخبار، رفع مشکلات نرم‌افزاری و بسیاری موارد دیگر است که در تمام این بخش‌ها به بحث و تبادل نظر، درباره مسائل مربوط به دنیای تکنولوژی پرداخته می‌شود. با توجه به اینکه سرورهای بسیار قدرتمندی، سایت سافت 98 را پشتیبانی می‌کنند، معمولاً دانلود از این سایت با سرعت بالا و بدون اختلال خاصی انجام می‌شود و لینک‌های دانلود این سایت دارای قابلیت Resume هستند. سرعت بالای دانلود در کنار قابلیت Resume، تجربه دانلود از این سایت را بسیار دل‌نشین کرده است.

ظاهر سایت سافت 98 طراحی ساده و کاربرپسندی دارد و تمام مطالب و نرم‌افزارهای این سایت، به صورت منظم و همیشگی به‌روزرسانی می‌شوند. کاربران با عضویت در سایت سافت 98 می‌توانند نرم‌افزارهای مهم و یا مورد علاقه خود را به فهرست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کند و با فعال کردن گزینه مربوطه در پنل کاربری خود، با هر بار ورود به سایت، از آپدیت شدن آن مطلع شوند.

شروع فعالیت دامنه سافت 98

در تصویر زیر می‌توانید نمودار فعالیت این دامنه را در سایت (+) web.archive.org مشاهده کنید. با توجه به تصویر زیر، شروع فعالیت این دامنه به سال 2011 میلادی بر می‌گردد. این سایت در تمام این سال‌ها به فعالیت مستمر خود ادامه داده است و این یکی از دلایلی است که باعث ارزش و اعتبار بالای این سایت نزد مخاطبین و موتورهای جستجو مانند گوگل شده است.

رپورتاژ در سافت 98

نمودار فعالیت دامنه سافت 98

آمار ترافیک و بازدیدهای سایت سافت 98

دسترسی به آمار بازدید دقیق یک وبسایت تقریباً کاری غیرممکن است و این اطلاعات فقط در اختیار مدیر همان سایت است. اما ابزارهایی در سطح وب وجود دارند که میزان بازدید و یا دیگر پارامترهای سایت را به صورت تخمینی محاسبه می‌کنند. وب‌سایت سیمیلاروب یکی از بهترین ابزارهای تخمین آمار ورودی وب‌سایت‌ها است که به کمک آن می‌توان تخمین خوبی از ترافیک و بازدید و دیگر پارامترهای سایت را مشاهده نمود.

در جدول زیر، اطلاعات بدست آمده از سیمیلاروب (+) را در مورد سایت سافت 98 مشاهده می کنید:

تعداد بازدید (Visits) سالانه تقریبا 72 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) ماهانه تقریبا 6 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) روزانه تقریبا 200 هزار بازدید
تعداد بازدید صفحات (Pageview) ماهانه تقریبا 15 میلیون بازدید صفحه
تعداد بازدید صفحات (Pageview) روزانه تقریبا 500 هزار بازدید صفحه
میانگین مدت زمان حضور کاربران در سایت تقریبا 3:30 دقیقه
میانگین صفحات مشاهده شده توسط کاربران در هر بازدید تقریبا 2.5 صفحه

تعداد Visits نمایش‌دهنده تعداد کاربری است که در بازه مشخص‌شده از این سایت بازدید می‌کنند. پارامتر Pageview مشخص می‌کند که هرکدام از این کاربران، به‌طور میانگین، چند صفحه از سایت را بررسی کردند. از ضرب این 2 پارامتر تعداد صفحات بازدید شده سایت توسط کاربران، به‌دست می‌آید. این عدد نشان‌دهنده میزان بازدید از بنرهای تبلیغاتی شماست با فرض اینکه بنر شما در تمام صفحات این سایت درج‌شده باشد. با توجه به آمار سایت سافت 98 به نظر می‌رسد این سایت محلی مناسب برای انتشار تبلیغات برای بیشتر کسب‌وکارها باشد.

میانگین زمان حضور کاربر در سایت هم دیگر پارامتر مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم. برای مثال اگر برای سایتی این پارامتر کمتر از 20 ثانیه باشد، با احتمال زیادی می‌توان حدس زد که ورودی‌های این سایت ناخواسته وارد این سایت شدند (از طریق ربات، پاپ آپ و …) و بعد از ورود، بدون در نظر گرفتن مطالب سایت، از این سایت خارج شدند. میانگین مدت زمان حضور کاربران در سایت سافت 98 مقدار تقریبی 3:30 دقیقه است و این یعنی کاربران با علاقه زیادی مطالب موجود در این سایت را بررسی می‌کنند. رپورتاژ در سافت 98 و یا انجام تبلیغات در این سایت، می‌تواند گزینه مناسبی برای معرفی کسب‌وکار شما، به مخاطبین این سایت باشد.

تفکیک ورودی‌های سایت سافت 98 و ترافیک گوگل سافت 98

با بررسی اطلاعات ارائه‌شده از سایت سیمیلاروب در مورد تفکیک ورودی‌های سایت سافت 98، نمودارهای زیر به‌دست آمدند. نمودار زیر نشان می‌دهد که، حدود 53 درصد ترافیک ورودی از طریق جستجوی گوگل ایجاد شده است و حدود 45 درصد از ترافیک ورودی، حاصل مراجعه مستقیم کاربران به این سایت است.

می‌توان نتیجه گرفت که از طرفی سایت سافت 98 هر روزه کاربران زیادی را از طریق موتورهای جستجو وارد سایت خود می‌کند و از طرف دیگر هم کاربران وفادار زیادی دارد که به صورت مستقیم وارد این سایت می‌شوند و این سایت را بررسی می‌کنند. به نظر می‌رسد با توجه به کیفیتی که این سایت به مخاطبین خود ارائه داده است، دایره مخاطبین وفادار این سایت روزبه‌روز بیشتر شود.

رپورتاژ در سافت 98

در جدول زیر، تخمینی از میزان ترافیک ورودی به سایت سافت 98 را از موتور جستجوی گوگل، مشاهده می کنید.

مدت زمان تخمین بازدید
تعداد ورودی ماهانه از گوگل تقریبا 3,200.000 ورودی
تعداد ورودی روزانه از گوگل تقریبا 106,000 ورودی

تبلیغات بنری و کلیکی در سایت سافت 98

در حال حاضر با توجه به فراگیر شدن فضای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی در زندگی روزمره، کسب‌وکارها نیاز دارند برای حفظ مشتری و معرفی خدمات خود، باید از تبلیغات دیجیتال و تبلیغات در فضای وب، استفاده کنند. استفاده از فضاهای تبلیغاتی وب‌سایت‌ها یکی از انواع بازاریابی دیجیتال برای معرفی کسب‌وکار است. این تبلیغات می‌توانند در ازای پرداخت هزینه‌ای مشخص، بازدهی قابل قبولی را در مدت زمان کوتاهی برای شما ایجاد کنند.

با توجه به میزان بازدید سایت سافت 98 و میزان ورودی از گوگل، تبلیغات بنری و یا تبلیغات کلیکی در سافت 98، گزینه مناسبی برای شروع بازاریابی دیجیتال است. همان طور که در تصویر زیر مشخص است، در صفحه اصلی سایت سافت 98 (که ویترین آن محسوب می‌شود) بنرهای تبلیغاتی از کسب‌وکارهای مختلف قرار گرفته است که توجه مخاطبین این سایت را به خود جلب می‌کند. شما هم با قرار دادن بنر تبلیغاتی خود در هر یک از جایگاه‌های تبلیغاتی این سایت (مانند سایدبار، هدر سایت، میانه محتواها و…) می‌توانید ترافیک ورودی به صفحات سایت خود را بالا ببرید.

رپورتاژ در سافت 98

تخمین کلیک دریافتی از سایت سافت 98

شاید این سؤال در ذهن شما ایجاد شده باشد که در نهایت با درج بنرهای تبلیغاتی در این سایت، چه تعداد کلیک از این سایت دریافت خواهید کرد. این مورد به پارامترهای زیادی بستگی دارد. برای درک این مفهوم ابتدا به تعریف واژه CTR می‌پردازیم. واژه CTR مخفف Click Through Rate و به معنای نرخ کلیک است. یعنی چند درصد از کاربران، زمانی که بنرهای تبلیغاتی را می‌بینند، روی این بنرها کلیک می‌کنند. در واقع CTR از تقسیم میزان کلیک بر میزان نمایش تبلیغات بنری به‌دست می‌آید. بنابراین هر چه میزان CTR بیشتر باشد شما کلیک بیشتری دریافت می‌کنید.

حالا سؤال اصلی این است که CTR به چه عواملی بستگی دارد و چگونه می‌توان CTR بنرهای تبلیغاتی را افزایش داد؟ این یک مبحث مهم در دیجیتال مارکتینگ است و پارامترهای زیادی در تعیین CTR دخیل هستند. از جایگاهی که بنر را درج کردید تا رنگی که برای بنر انتخاب کردید. برای مثال جایگاه بالای سایت در بیشتر سایت‌ها از جایگاه‌های انتهای سایت، CTR بالاتری دارد و یا اینکه استفاده از رنگ‌های گرم (قرمز، زرد، نارنجی …) در بنر تبلیغاتی، می‌تواند باعث افزایش CTR شود.

اگر تصور کنیم که بنر تبلیغاتی شما دارای نرخ کلیک 0/25 درصد باشد، با درج این بنر در سایت سافت 98 می‌توانید انتظار داشته باشید که بنر شما در یک ماه تقریباً 37 هزار کلیک را دریافت کند. اگر بتوانید CTR بنر خود را به 0/5 درصد افزایش بدید، تقریباً در یک ماه 75 هزار کلیک دریافت خواهید کرد.

در جدول زیر میزان کلیک احتمالی را با توجه به CTR مشاهده می‌کنید:

نرخ کلیک CTR میزان کلیک احتمالی (ماهانه)
0/25 درصد تقریبا 37,500 کلیک
0/5 درصد تقریبا 75,000 کلیک

اگر می‌خواهید محصولات یا خدمات خود را در بزرگ‌ترین و پربازده ترین رسانه‌های دیجیتال و آنلاین کشور مانند سافت 98 و بسیار موارد دیگر معرفی و تبلیغ و ترافیک زیادی را به وبسایت خودتان هدایت کنید،‌ کاپریلا می‌تواند در این مسیر همراه شما باشد. برای استفاده از خدمات تبلیغات آنلاین کاپریلا می‌توانید روی عبارت ثبت سفارش تبلیغات کلیکی و بنری کلیک کنید و با مراجعه به وبسایت کاپریلا، درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان کاپریلا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

بک لینک‌های سایت سافت 98

در تصویر زیر که از سایت Moz گرفته‌شده است، مشاهده می‌کنید که سایت‌های معتبری مثل مایکروسافت، گوگل پلاس و… با DA های بالای 90، به سایت سافت 98 بک لینک داده‌اند. به همین خاطر قدرت دامنه‌ی سایت سافت 98 تا حد زیادی به‌واسطه‌ی این بک لینک‌های قوی، بالا رفته است. برای گرفتن بک لینک از روش‌های متنوعی می‌توان استفاده کرد. یکی از روش‌ها برای گرفتن بک لینک از یک سایت معتبر، استفاده از رپورتاژ است. شما هم می‌توانید با درج رپورتاژ در سافت 98 از این سایت بک لینک بگیرید و اعتبار دامنه خود را نزد موتورهای جستجو افزایش دهید.

رپورتاژ در سافت 98

قدرت دامنه (دامین اتوریتی یا DA) سایت سافت 98

Domain Authority یا قدرت دامنه هر سایت عددی بین 0 تا 100 و بیانگر میزان اعتبار آن سایت نزد موتورهای جستجو است. هر چه این عدد به 100 نزدیک‌تر باشد، اعتبار سایت هم بالاتر است. برای درک تاثیر قدرت دامنه، 2 سایت را در نظر بگیرید. زمانی که سایت اول با DA بالا به سایت دوم بک لینک می دهد، اعتبار و قدرت دامنه سایت دوم هم بالا می رود و این تاثیر مستقیم روی بهبود سئوی سایت دارد. بهبود سئو باعث نمایش بیشتر در موتورهای جستجو و در نهایت افزایش ورودی می شود.

در تصویر زیر (برگرفته از سایت Moz) می‌بینید که قدرت دامنه‌ی سایت سافت 98 برابر 41 است و حدوداً بیش از 9 هزار دامنه‌ی سایت مختلف ایرانی و خارجی به آن بک لینک داده‌اند. با انتشار رپورتاژ در سافت 98 و گرفتن بک لینک از این سایت، اعتبار و قدرت دامنه‌ی سایت شما نیز بالا می‌رود. به همین دلیل رپورتاژ در سافت 98 می تواند تاثیر مثبتی روی سئوی سایت شما داشته باشد.

رپورتاژ در سافت 98

قیمت و خرید رپورتاژ در سافت 98 و ثبت سفارش در نشریلا

نکات گفته شده در این مقاله، اعتبار و ارزش بالای سایت سافت 98 را برای درج رپورتاژ و یا درج تبلیغات در این سایت، نشان دادند. برای دریافت تعرفه‌های تبلیغاتی این سایت و اطلاع از هزینه‌های آن می توانید از نشریلا استفاده کنید. نشریلا پلتفرم انتشار «رپورتاژ آگهی» و «بررسی محصول و معرفی خدمات» در دنیای وب فارسی است. در نشریلا، تنها با ثبت سفارش و یا ارسال درخواست خود، تمامی فرآیندهای انتشار رپورتاژ و معرفی محصول خود را در کوتاه‌ترین زمان و مقرون به صرفه‌ترین قیمت (بعضاً قیمتی پایین‌تر از قیمت ارائه رپورتاژ توسط خود سایت) دنبال کنید.

برای کسب اطلاع از قیمت رپورتاژ در سافت 98 و ثبت سفارش رپورتاژ آگهی خود، می‌توانید وارد صفحه ثبت سفارش رپورتاژ آگهی نشریلا شوید.

 

شاید به بررسی سایت‌های زیر هم علاقه‌مند باشید:

 

بر اساس رای 0 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

دانش‌آموخته رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار
علاقمند به نویسندگی، ویراستاری و تولید محتوای وب و شبکه‌های اجتماعی
علاقمند به یادگیری دیجیتال مارکتینگ و سئو
دارای رزومه‌ای با سابقه تخصصی تولید محتوای متنی (مانند مقاله وبلاگ، نقد و بررسی، معرفی محصول، رپورتاژ، پست اینستاگرام و…) در زمینه‌های مختلف IT، مدیریت کسب و کار، پزشکی، تکنولوژی، مارکتینگ و…


سیستم مدیریت محتوا یا CMS چیست، چگونه کار می‌کند و بهترین‌های آن کدامند؟

سیستم مدیریت محتوا یا CMS چیست، چگونه کار می‌کند و بهترین‌های آن کدامند؟

در دنیای امروز، محتوا به یکی از شیوه‌های اصلی تعامل کسب و کارها با مشتریانشان تبدیل شده است. محتوا موضوعی است که تمام زمینه‌های بازاریابی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. با این وجود باید بدانید که کاربرد محتوا فقط به این محدود نمی‌شود، بلکه محتوا در کنار تحت تاثیر قرار …

مطالعه را شروع کنید



۱۰ دلیل افت جایگاه سایت در گوگل – کاهش ترافیک ارگانیک با افت سئوی سایت

۱۰ دلیل افت جایگاه سایت در گوگل – کاهش ترافیک ارگانیک با افت سئوی سایت

افت جایگاه سایت در گوگل، شاید روزی برای شما هم اتفاق بیفتد؛ فهرست نتایجی که گوگل به کاربران پیشنهاد می‌کند، به‌طور پیوسته در حال تغییر است و جایگاه وب‌سایت‌ها در یک رقابت تنگاتنگ، دائماً بالا و پایین می‌شود. اینکه صفحات سایتتان در صفحه نتایج جستجوی گوگل (SERP) ایندکس شوند و …

مطالعه را شروع کنید



۱۰ روش موثر و رایگان افزایش بازدید سایت

۱۰ روش موثر و رایگان افزایش بازدید سایت

اگر شما هم صاحب یا مدیر یک وبسایت و یا یک فروشگاه اینترنتی هستید، به خوبی می‌دانید که بالا بردن ترافیک و افزایش بازدید سایت، مستقیماً با افزایش فروش و درآمد شما رابطه مستقیم دارد. به همین دلیل شما باید هر روز و هر ماه تلاش کنید تا ترافیک و …

مطالعه را شروع کنید



۱۰ سایت ساز رایگان برتر در جهان – ساخت انواع سایت با چند کلیک

۱۰ سایت ساز رایگان برتر در جهان – ساخت انواع سایت با چند کلیک

این روزها داشتن وب‌سایت کار سخت، پیچیده و حتی گران‌قیمتی نیست. سازندگان وب‌سایت فرایند ساخت یک وب‌سایت را آن‌قدر آسان کرده‌اند که تقریباً همه افراد حتی بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی می‌توانند به‌راحتی و خیلی سریع یک وب‌سایت حرفه‌ای داشته باشند. نکته جالب اینجاست که ساختن وب‌سایت این روزها نه‌تنها …

مطالعه را شروع کنید



۱۱ روش تضمینی رفع ریپورت اینستاگرام — راهنمای تصویری و ساده

۱۱ روش تضمینی رفع ریپورت اینستاگرام — راهنمای تصویری و ساده

بیش­تر کاربران اینستاگرام با مشکل ریپورت یا بلاک شدن از طرف اینستاگرام مواجه می­‌شوند. البته اکشن بلاک بیشتر به گوش شما آشنا خواهد بود؛ در این مواقع عملکرد شما به دلایلی محدود می­‌گردد و برای مدتی نمی­‌توانید کسی را فالو و لایک کنید یا کامنتی برای آن‌ها بگذارید. رفع ریپورت …

مطالعه را شروع کنید

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.