وبسایت ورزش سه که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ و با شعار پوشش ۲۴ ساعته و برخط خبرهای ورزشی آغاز نمود، میتوان شناخته شده ترین و پرطرفدارترین وبسایت خبرگزاری کشور در زمینه ورزش دانست. این وبسایت با هدف پوشش دادن و اطلاع رسانی رویدادهای ورزشی مانند زمان برگزاری مسابقات، نتایج مسابقات برگزار شده و حواشی مسابقات ورزشی و… در حال فعالیت است.

خبرنگاران این رسانه ورزشی در شهرهای مختلف کشور و حتی جهان این آمادگی را دارند که برای پوشش دادن لحظه به لحظه رویدادهای ورزشی با این رسانه همکاری کنند و تازه ترین خبرها را در پایگاه های اطلاع رسانی این رسانه از جمله وبسایت ورزش سه منتشر نمایند. در زمان نگارش این مقاله و براساس آمار ها و گزراش های منتشر شده توسط سرویس های مختلف آمارگیری بازدید های یک وبسایت، وبسایت ورزش سه سومین وبسایت پربازدید کشور میباشد و در جمع وبسایت های خبرگزاری نیز دارای رتبه اول است که این خود نشان از کیفیت بالای این وبسایت دارد.

از سوی دیگر به دلیل وجود حجم گسترده ای از مخاطبان، این وبسایت هر روزه شاهد ورود میلیون ها مخاطب از سراسر دنیا میباشد. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی آمار و ارقامی بپردازیم که نشان دهنده کیفیت بالای وبسایت ورزش سه برای درج رپورتاژ آگهی و تبلیغات میباشد.

آمار ترافیک و بازدیدهای سایت ورزش سه

شاید به دست آوردن و مشاهده آمار یک وبسایت با استفاده از ابزارهای موجود، امری غیر ممکن باشد ولی با استفاده از اطلاعات بدست آمده از سایت سیمیلاروب به خوبی می توان تخمین مناسبی از میزان بازدید، آمار ورودی و خروجی سایت ها بدست آورد.

وب‌سایت سیمیلاروب به عنوانی یکی از بهترین ابزارهای اندازه‌گیری آمار وب‌سایت‌ها است که به کمک آن می‌توان آمارهای حدودی ترافیک و بازدید سایت را مشاهد نمود. آماری که سیمیلاروب از بازدیدهای این سایت به نمایش می‌گذارد، به شرح زیر است:

تعداد بازدید (Visits) سالانه بیش از 588 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) ماهانه بیش از 49 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) روزانه بیش از 1 میلیون و 633 هزار بازدید
تعداد بازدید صفحات (Pageview) ماهانه بیش از 147 میلیون صفحه
تعداد بازدید صفحات (Pageview) روزانه بیش از 4 میلیون و 899 هزار صفحه
میانگین مدت زمان حضور کاربران در سایت بیش از 5 دقیقه
میانگین صفحات مشاهده شده توسط کاربران در هر بازدید بیش از 3 صفحه

وبسایت ورزش سه با تعداد بازدید روزانه بیش از ۱.۵ میلیون بازید را، میتوان الگویی برای تمام وبسایت های خبرگزاری کشور دانست. با بررسی دقیق‌تر آمار مرتبط با بازدیدهای وبسایت ورزش سه مانند تعداد بازید روزانه،‌ ماهانه و سالانه، تعداد صفحاتی که مخاطبین این وبسایت به صورت روزانه و ماهانه مشاهده میکنند و همچنین میانگین صفحات مشاهده شده توسط هر کاربر به راحتی میتوان نتیجه گرفت که در صورت انتشار رپورتاژ آگهی در وبسایت ورزش سه باید آمادگی ورود حجم گسترده ای از مخاطبان به وبسایت خود را داشته باشید.

به عنوان مثال اگر وبسایت شما در زمینه فروش لباس های ورزشی در حال فعالیت میباشد انتشار رپورتاژهای تبلیغاتی در سایتی مثل ورزش سه میتواند آغاز یک حرکت انقلابی برای جا به جا کردن تعداد بازدیدهای روزانه و حتی ماهانه وبسایت شما باشد و در ادامه این احتمال نیز وجود دارد که در اثر ورود حجم زیادی از مخاطبین به وبسایت شما آمار فروش محصولات وبسایت شما نیز دچار تغییرات قابل توجه ای شود.

تفکیک ورودی‌های سایت ورزش سه و ترافیک گوگل ورزش سه

تصویری که در زیر مشاهده میکنید شاید در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسد زیرا همانطور که مشخص است بیش از ۸۸ درصد بازدیدهای وبسایت ورزش سه به صورت مراجعه مستقیم (Direct) است که این عدد معادل است با چیزی بیش از ۴۳ میلیون بازدید ماهانه. این عدد از این جهت تعجب برانگیز است که نشان از برندسازی قوی این وبسایت در ذهن مخاطبانش دارد و از سوی دیگر میتوان گفت این وبسایت تا حدود زیادی و به لطف همین برندسازی قوی بی‌نیاز از موتورهای جستجو همچون گوگل در حال فعالیت میباشد.

تفکیک ورودی سایت

مزیت چنین وبسایتی برای درج رپورتاژ های تبلیغاتی این است که به دلیل حضور همیشگی مخاطبین در وبسایت ورزش سه نیازی به منتظر موندن برای دیده شدن رپورتاژ توسط ربات های گوگل و بعد کسب رتبه در نتایج جستجو نیست و هر زمان که محتوایی در سایت ورزش سه منتشر شود کاربران وبسایت ورزش سه میتوانند به سرعت وارد صفحه مرتبط با محتوای منتشر شده شوند و رپورتاژ آگهی شما را مشاهده نمایند. در صورتی که متن رپورتاژ با هدف رفع نیاز مخاطب نوشته شده باشد و کمتر جنبه تبلیغاتی داشته باشد میتوانید انتظار داشته باشید که بعد از مطالعه رپورتاژ، کاربران وبسایت ورزش سه برای خرید محصولات و یا خدمات کسب و کار شما به سایت شما وارد شوند.

مدت زمان تخمین بازدید
تعداد بازدید ماهانه مراجعه مستقیم بیش از 43,164,100 بازدید
تعداد بازدید روزانه مراجعه مستقیم بیش از 1,438,803 بازدید

تبلیغات بنری و کلیکی در سایت ورزش سه

همانطور که میدانید امروزه با گسترش تعداد کسب و کارهای اینترنتی، تبلیغات به بخش جدایی ناپذیر کسب و کارها تبدیل شده است و هر کسب و کار اینترتی برای دیده شدن و جذب مخاطبین وفادار به دنبال وبسایت ها و رسانه هایی میگردد که تبلیغات در آنها بیشترین بازدهی را به همراه داشته باشد.

از این رو یکی از جدیدترین و پربازده ترین روش های تبلیغات در فضای آنلاین استفاده از تبلیغات بنری و کلیکی میباشد. در این روش شما میتوانید با قراردادن بنرهای تبلیغاتی خود در وبسایت های پربازید و پرمخاطب همچون سایت ورزش سه ضمن کسب بک لینک از سایت ورزش سه به جذب مخاطبین این وبسایت که به محصولات و خدمات شما نیازمند هستند اقدام نمایید.

از سوی دیگر لازم است یادآوری کنیم که روش های مختلف تبلیغات برای پاسخ دادن به نیازهای متفاوتی ساخته شده اند؛ به عنوان مثال از تبلیغات در قالب رپورتاژ آگهی بیشتر با هدف کسب بک لینک از سایت های قوی و در نتیجه بهبود وضعیت سئو سایت استفاده میشود؛ اگرچه این روش میتواند بر روی دیدن شدن وبسایت توسط مخاطبین و افزایش فروش نیز موثر باشد.

برخلاف رپورتاژ‌ آگهی، تبلیغات کلیکی را نمیتوان گزینه مناسبی برای دریافت بک لینک از سایت های پرقدرت دانست و این روش بیشتر زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که بخواهیم اهداف کوتاه مدتی مانند افزایش فروش در یک بازه زمانی کوتاه، افزایش بازید سایت به صورت موقت و… را مورد هدف قرار دهیم. همچنین یکی دیگر از کاربردهای تبلیغات کلیکی زمانی است که قصد برگزاری یک جشنواره و یا معرفی یک محصول و یا سرویس جدید را داریم، در این شرایط استفاده از تبلیغات بنری میتواند بهترین گزینه برای معرفی محصولات و خدمات باشد.

با توجه به مواردی که در بالا گفته شد در صورتی که به نبال یک رسانه پرمخاطب برای درج بنرهای تبلیغات کلیکی هستید بدون شک پیشنهاد ما به شما سایت ورزش سه است. این سایت به دلیل داشتن گستره فراوانی از مخاطبین فعال در سنین، جنسیت، قومیت و محل سکونت های مختلف و متنوع میتواند در مدت کوتاهی پس از درج بنرهای تبلیغاتی، شما را به هدف‌هایی که برای کمپین های تبلیغات بنری خود در نظر گرفته‌اید برساند.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید صفحه اول وبسایت ورزش سه میزبان تبلیغات بنری بزرگترین کسب و کارهای اینترنتی همچون دیجیکالا، اسنپ فود، ایرانیکارت، همراه اول و… است. با توجه به این موضوع میتوان گفت هر کسب و کار بزرگ و کوچکی میتواند بدون توجه به زمینه فعالیتش از فروشگاه های اینترتی در زمینه های متنوع مانند فروش صنایع دستی، کالاهای دیجیتال، لباس و… گرفته تا بزرگترین کسب و کارهای فعال در زمینه آموزش همچون فرادرس، مکتب خونه و… میتوانند بنرهای تبلیغاتی خود را در این وبسایت درج نمایند.

لازم به ذکر است که بنرهای تبلیغاتی درج شده در وبسایت ورزش سه محدود به صفحه اصلی این وبسایت نیستند و در صفحات داخلی نیز نمایش داده میشوند از این رو میتوانید همین حالا برای ثبت سفارش تبلیغات بنری و انتشار در سایت ورزش سه اقدام نمایید. در ادامه روشی را خدمت شما مخاطبان محترم معرفی میکنیم که به کمک آن بتوانید به ساده ترین شکل ممکن و با کمترین هزینه بنرهای تبلیغاتی خود را در سایت ورزش سه درج نمایید.

تبلیغات بنری سایت

در ابتدای این مقاله به این موضوع پرداختیم که وبسایت ورزش سه به صورت ماهانه میزبان حجم گسترده ای از مخاطبین میباشد. (بیش از 147 میلیون صفحه بازدید شده در ماه). در صورتی که شما بخواهید بنرهای تبلیغاتی خود را در این وبسایت درج نمایید لازم است بدانید این بنرها تا چه میزان میتوانند بازدهی داشته باشند؛ از این رو تصمیم گرفتیم در این بخش با بررسی دو نرخ کلیک متفاوت 0.25 درصد و 0.5 درصد میزان بازدهی بنرهای تبلیغاتی سایت ورزش سه را بررسی کنیم.

قبل از اینکه به بررسی میزان بازدهی بنرهای تبلیغاتی سایت ورزش سه بپردازیم، ذکر این نکته ضروری است که این محاسبه با فرض اینکه ۱۰۰ درصد مخاطبین وبسایت ورزش سه بنرهای تبلیغاتی را مشاهده کنند، و با دو نرخ کلیک متفاوت روی بنرها کلیک کنند، حداقل و حداکثر تعداد کلیک های انجام شده روی بنرها چه تعداد میشود، انجام شده است. همانطور که در جدول زیر مشخص است در صورتی که بنر شما مورد توجه تمامی مخاطبان وبسایت ورزش سه قرار گیرد با در نظر گرفتن دو نرخ کلیک 0.25 درصد و 0.5 درصد به ترتیب بین ۳۶۷,000 تا 735,000 کلیک را میتواند تجربه کند.

نرخ کلیک CTR میزان کلیک احتمالی (ماهانه)
0.25 درصد بیش از 367,500 کلیک
0.5 درصد بیش از 735 هزار کلیک

اگر می‌خواهید محصولات یا خدمات خود را در بزرگ‌ترین و پربازده ترین رسانه‌های دیجیتال و آنلاین کشور معرفی و تبلیغ نمایید و ترافیک زیادی را به وبسایت خودتان هدایت کنید،‌ کاپریلا می‌تواند در این مسیر همراه شما باشد. برای استفاده از خدمات تبلیغات آنلاین کاپریلا می‌توانید روی عبارت ثبت سفارش تبلیغات کلیکی و بنری کلیک نمایید و با مراجعه به وبسایت کاپریلا، درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان کاپریلا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

محبوبیت سایت ورزش سه

براساس تصویر زیر که از سایت گوگل ترندز تهیه شده است میتوانید مشاهده کنید که کلمه ورزش ۳ در گوگل حداقل دو برابر سایت طرفداری و با اختلاف زیاد از سایت پارس فوتبال و دیگر سایت های فعال در زمینه خبرگزاری ورزشی جستجو شده است. این موضوع میتواند نشان دهنده این باشد که عموم افراد برای مطالعه و مشاهده اخبار ورزشی به جای جستجوی تیتر خبرهای ورزشی مانند رقم قرار داد رونالدو، صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی و… یا تیرتهای مشابه مستقیم وارد سایت ورزش ۳ میشوند تا ضمن مشاهده خبرهای موردنظر از جدیدترین خبرهای منتشر شده نیز آگاه شوند.

در این شرایط که کاربران وبسایت ورزش ۳ زمان زیادی را در این وبسایت سپری میکنند منتشر کردن رپورتاژ های تبلیغاتی که به نحو هوشمندانه ای نوشته شده باشد میتواند به راحتی منجر به ورود کاربران به وبسایت شما شود و در نتیجه تعداد بازید سایت شما را افزایش دهد.

محبوبیت سایت

بک لینک‌های سایت ورزش سه

بک لینک را میتوان یک پای ثابت هر وبسایت موفقی دانست. از وبسایت هایی که تازه راه اندازی شده اند و به دنبال کسب اعتبار میباشند تا وبسایت های پرقدرتی همچون ورزش سه؛ همه و همه بخشی از قدرت خود را مدیون بک لینک هایی هستند که از سایت های دیگر دریافت کرده‌اند. با توجه به این نکته وبسایت ورزش سه توانسته است با کسب اعتماد وبسایت های دیگر، مدیران این وبسایت ها را مجاب کند که برای استفاده از مطالب به روز این وبسایت لینک وبسایت ورزش سه را در وبسایتشان قرار دهند.

جدولی که در زیر مشاهده میکنید از سایت ماز(MOZ.COM) به عنوان یکی از وبسایت های معتبر جهانی در زمینه آنالیز وضعیت سایت ها از جنبه‌های مختلف از جمله سئو داخلی، سئو خارجی، سئو فنی، میزان لینک بک لینک های وبسایت و دیگر معیارهای سئو تهیه شده است. در این جدول به وضوح مشخص است که وبسایت ورزش سه از وبسایت های بزرگی همچون ویکی پدیا، موزیلا و… بک لینک دریافت کرده است.

بک لینک سایت

قدرت دامنه (دامین اتوریتی یا DA) سایت خبرگزاری ورزش سه

Domain Authority یا قدرت دامنه هر سایت عددی بین 0 تا 100 و بیانگر میزان اعتبار آن سایت نزد موتورهای جستجو است. هر چه این عدد به 100 نزدیک‌تر باشد، اعتبار سایت هم بالاتر است. بنابراین وقتی سایت شما از سایتی با قدرت دامنه بالا بک‌لینک می‌گیرد، تأثیر مثبت بیشتری روی سایت شما گذاشته خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که برای افزایش قدرت دامنه تنها دریافت بک لینک از سایت های قوی کافی نیست و معیارهای دیگری نیز وجود دارد که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در افزایش و کاهش میزان قدرت دامنه سایت موثر است. به عنوان مثال یکی از مهمترین مواردی که میتواند باعث افزایش قدرت دامنه سایت ها شود قدمت آن دامنه میباشد؛ در واقع هرچقدر یک دامنه قدیمی تر باشد به این مفهوم است که آن دامنه سابقه بیشتری در زمینه کاری خود دارد و شانس این را دارد که به عنوان یک وبسایت مرجع در زمینه کاری خود شناخته شود.

تصویر زیر نشان از این دارد که وبسایت ورزش سه توانسته است قدرت دامنه خود را تا ۵۱ افزایش دهد که این عدد در میان سایت های داخلی و حتی خارجی به عنوان یک عدد قابل توجه شناخته میشود. از سوی دیگر وبسایت ورزش سه حداقل از بیش از ۱۵ دامنه منحصر به فرد بک لینک دریافت کرده است.

قدرت دامنه

لینک‌سازی با خرید رپورتاژ آگهی

مخاطبان در موتورهای جست و جو با کلمات کلیدی مد نظر خود وارد سایت می‌شوند و این موضوع روی بازدید سایت‌ها تاثیر فراوانی دارد. خیلی از صاحبان کسب و کار برای افزایش بازدید خود، به خرید بک لینک روی می‌آوند. برای گرفتن بک لینک روش‌های متنوعی استفاده می‌شود که ممکن است با توجه به هوشمندی گوگل، نمره منفی برای هر دو سایت ثبت کننده لینک و صاحب لینک، منجر شود.

روش منطقی و درست برای داشتن بک لینک‌ها، استفاده از رپورتاژ  آگهی است. در این مقاله می‌خواهیم درباره فواید انتشار رپورتاژ آگهی در سایت ورزش سه مطالبی را عنوان کنیم و با هم بررسی کنیم که انتشار رپورتاژ در ورزش سه تا چه حدی می‌تواند در استراتژی سئو، به ما کمک کند. در انتها نیز شما را راهنمایی خواهیم کرد تا از طریق نشریلا به سادگی سفارش رپورتاژ خود را در ورزش سه ثبت نمایید.

قیمت و خرید رپورتاژ خبرگزاری ورزش سه و ثبت سفارش در نشریلا

در این مقاله سعی کردیم تا جای ممکن اعتبار بالای سایت ورزش سه را به خوبی به شما مخاطبان محترم نشان دهیم تا در صورتی که قصد انجام تبلیغات بنری و یا انتشار رپورتاژ آگهی در سایت ورزش سه را دارید بتوانید بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ نمایید و در سریعترین زمان ممکن درخواست تبلیغات خود را ثبت کنید. آخرین نکته ای که مایلیم به آن اشاره کنیم این است که اگر شما به عنوان مدیر یک وبسایت بخواهید به صورت مستقیم با سایت های میزبان انتشار تبلیغات بنری و رپورتاژ‌ ارتباط برقرار نمایید و امور مرتبط با انتشار رپورتاژ آگهی و تبلیغات را دنبال نمایید ممکن است به دلیل طولانی بودن فرایند ثبت درخواست تا انتشار تبلیغات در بلند مدت دچار خستگی و فرسودگی شوید و از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که نتوانید با قیمت مناسب تبلیغات خود را ثبت کنید.

نشریلا که بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار «رپورتاژ آگهی» و «بررسی محصول و معرفی خدمات» در دنیای وب فارسی است، این امکان را برای شما مهیا کرده است تا تنها با ثبت سفارش و یا ارسال درخواست خود، تمامی فرآیندهای انتشار رپورتاژ و معرفی محصول خود را در کوتاه‌ترین زمان و مقرون به صرفه‌ترین قیمت (بعضاً قیمتی پایین‌تر از قیمت ارائه رپورتاژ توسط خود سایت) دنبال کنید.

برای کسب اطلاع از قیمت رپورتاژ در ورزش سه و ثبت سفارش رپورتاژ آگهی خود، می‌توانید وارد صفحه ثبت سفارش رپورتاژ آگهی نشریلا شوید.

بر اساس رای 9 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

محسن تاجیک هستم، کارشناس دیجیتال مارکتینگ، سئو و طراح وبسایت با سیستم های مدیریت محتوا و علاقه مند به دنیای برنامه نویسی. زمینه کاری من به صورت تخصصی سئو است و البته در زمینه های دیگر دیجیتال مارکتینگ مانند ایمیل مارکتینگ، تولید محتوا و… نیز فعالیت میکنم. از گذشته تا به امروز کارهای مختلفی انجام داده ام که از مهمترین آنها میتوان به فریلنسر طراحی سایت و سئو اشاره کرد و در حال حاضر به صورت تمام وقت با تیم کاپریلا همکاری میکنم.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها