احتمالاً تا کنون در مورد ویژگی‌های مثبت، قابلیت‌های منحصر به فرد و مزایای کم‌نظیرِ «شبکه اجتماعی لینکدین» در رابطه با «کاریابی» مطالبی را خوانده باشید یا دوستانتان به شما اطلاعاتی در این رابطه داده باشند؛ با این وجود، هنوز هم بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های لینکدین در ایران شناخته شده نیست که از جمله‌ی این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها می‌توان به «پلن‌های Premium یا قابلیت‌های پولی لینکدین» اشاره کرد.

البته جویندگان کار نیز به منظور استفاده از این شبکه اجتماعی، با سؤالاتی مواجه می‌شوند! برای مثال، خودِ شما ممکن است بپرسید:

  • آیا لینکدین، برای کاریابی پلن پریمیوم خاصی دارد؟
  • کدام یک از پلن‌های پرمیوم لینکدین برای جویندگان کار مناسب تر است؟
  • چگونه می‌توان با لینکدین، شغل مناسبی پیدا کرد؟

در این راستا و برای پاسخگویی به این قبیل سؤالات، قصد داریم پلن پریمیوم شغلی لینکدین (LinkedIn Premium Career Plan) را به شما معرفی کنیم.

در واقع ما در این مقاله از «مجله اینترنتی کاپریلا»، ویژگی‌های پلن پریمیوم شغلی لینکدین برای کاریابی را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم؛ به این ترتیب، اگر جویای کار هستید و یا قصد دارید از LinkedIn به عنوان راهی برای پیدا کردن شغل مناسب (علی الخصوص شغل مناسب در خارج از کشور) استفاده کنید؛ از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

پلن پریمیوم شغلی لینکدین (LinkedIn Premium Career Plan)

به عنوان یک جوینده کار، ممکن است سؤال کنید که از میان پلن‌های پرمیوم لینکدین، کدام یک برای شما بهترین است؟ در پاسخ به این سؤال می‌توان گفت که بهترین روش استفاده از لینکدین برای جویندگان کار در عرصه‌ی بین‌المللی، استفاده از پلن پریمیوم شغلی لینکدین (LinkedIn Premium Career Plan) می‌باشد. در واقع، خرید یک حساب شغلی ممتاز LinkedIn به شما کمک می‌کند تا ارتباط بسیار مؤثری بین خود و کارفرمایانِ بالقوه در سراسر جهان ایجاد نمایید و لینکدین نیز به شما این اطمینان را می‌دهد که هزینه اضافی پرداخت شده توسط شما، برایتان ارزشش را داشته باشد!

شایان ذکر است که استفاده از امکانات پولی لینکدین در بخش کاریابی، به شما کمک می‌کند تا با برخورداری از ابزارها و امکانات اضافی برای یافتن شغل، مزیت غیر قابل انکاری نسبت به رقبا (دیگر جویندگان شغل) داشته باشید؛ به طوری که بر اساس یک نظرسنجی ‏– که توسط خود لینکدین انجام گرفته است – جویندگان کار با اشتراک شغلی پرمیوم، 2 برابر سریع‌تر از کسانی که دارای اشتراک پایه و رایگان لینکدین هستند، استخدام می‌شوند!!

پلن پریمیوم شغلی لینکدین  (LinkedIn Premium Career Plan)
پلن پریمیوم شغلی لینکدین (LinkedIn Premium Career Plan)
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

طرح شغلی پریمیوم لینکدین برای چه کسانی خوب است؟

پلن پریمیوم شغلی لینکدین، جدیدترین نسخه لینکدین برای جویندگان کار است که به افراد برای یافتن شغل مناسب یا بهبود وضعیتِ شغلیِ فعلی‌شان کمک می‌کند. در واقع، استفاده‌کنندگان از اشتراک پرمیوم لینکدین کریر را می‌توان به سه دسته کلی تقسیم کرد که عبارت‌اند از:

  • دسته اول: افراد بیکار که به دنبال یافتن موقعیت کاری و شغل مناسب هستند.
  • دسته دوم: افرادی که با وجود شاغل بودن، به دنبال رسیدن به شغل رؤیایی خود هستند.
  • گروه سوم: اشخاصی که به دنبال یافتن شغل پاره وقت – در کنار شغلِ اصلی خود – هستند.

به‌عبارت بهتر، هر سه گروه افرادِ استفاده کننده از LinkedIn Premium Career Plan، به دنبال کسب موفقیت و دستیابی به شرایط مالی بهتر می‌باشند.

طرح شغلی پریمیوم لینکدین برای چه کسانی خوب است؟
طرح شغلی پریمیوم لینکدین برای چه کسانی خوب است؟

ویژگی های پلن پریمیوم شغلی لینکدین برای جویندگان کار

جهت آشنایی شما با این پلنِ غیر رایگان از شبکه اجتماعی لینکدین، در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های LinkedIn Premium Career اشاره می‌کنیم. در واقع هر یک از این ویژگی‌ها، باعث برتری یافتن شما نسبت به دیگر جویندگان کار خواهد شد. این ویژگی‌ها و امکانات عبارت‌اند از:

  1. هنگامی که پلن پریمیوم شغلی لینکدین برای شما فعال است، پروفایل شما دارای یک نشان خواهد بود و شما در بالای لیست جستجو قرار می‌گیرید؛ به این ترتیب کارفرمایان و استخدام کنندگان به راحتی شما را پیدا می‌کنند و از طریق مشاهده پروفایل و رزومه‌تان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به توانایی‌های شما پی خواهند برد و شانس استخدامتان افزایش می‌یابد.
  2. هر ماه 5 اعتبار InMail دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن‌ها به منظور ارسال دعوت‌نامه برای استخدام کنندگان یا صاحبان مشاغلی که در حال استخدام هستند، استفاده نمایید.
  3. اشتراک برتر لینکدین برای جویندگان کار، تنها به مدت یک ماه رایگان است و پس از آن برای دریافت اکانت فعال، باید هزینه پرداخت کنید. شایان ذکر است، دو روش برای پرداخت هزینه و دریافت اکانت فعال وجود دارد که به انتخاب شما بستگی دارد: ماهانه و سالانه.
  4. یکی از بهترین ویژگی‌های LinkedIn Premium Career این است که نیازی به دیدن تبلیغات موجود در اپلیکیشن یا وب‌سایت لینکدین ندارید؛ به این ترتیب، شما می‌توانید با تمرکز کامل به جستجوی شغل خود توجه کنید؛ بدون اینکه تبلیغات حواس شما را پرت کند.
  5. در پلن پرمیوم شغلی لینکدین می‌توانید افرادی را ببینید که در ۹۰ روز گذشته از پروفایل شما بازدید کرده‌اند؛ حتی اگر از جستجوی خصوصی استفاده کرده باشند!
    ویژگی های پلن پریمیوم کسب و کار لینکدین برای جویندگان کار
    ویژگی های پلن پریمیوم شغلی لینکدین برای جویندگان کار
  6. در این پلن خاص از لینکدین، ضمن دسترسی به اطلاعات Applicants insights این امکان را خواهید داشت که جایگاه و مشخصات خود را با سایر متقاضیان جایگاه شغلی موردنظرتان مقایسه نمایید. از این طریق، علاوه بر شناخت موقعیت‌های شغلی که بالاتر یا پایین‌تر از سطح شما هستند؛ می‌توانید نواقص رزومه خود را شناخته و آن‌ها را رفع نمایید.
  7. از سوی دیگر دسترسی به اطلاعات Salary insights به شما این امکان را خواهد داد که جزئیات پرداخت حقوق و دستمزد مشاغل مختلف را قبل از درخواست شغل، مشاهده کنید.
  8. هنگامی که یک حساب شغلی ممتاز لینکدین دارید، جزو اولین متقاضیانی هستید که استخدام‌کنندگان آن‌ها را می‌بینند. به این ترتیب، شانس خود را برای استخدام افزایش خواهید داد.
  9. هنگامی که یک اکانت پرمیوم در لینکدین دارید، همچنین می‌توانید از تمام ویژگی‌های پلن پریمیوم آموزش لینکدین (LinkedIn Premium learning plan) نیز استفاده کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا ضمن آموزش دیدن، به طور مداوم مهارت‌های خود را برای به دست آوردن شغلِ بهتر، تقویت نمایید.
  10. با داشتن حساب پرمیوم شغلی لینکدین، می‌توانید یک نشان روی عکس پروفایل و نتایج جستجو ایجاد کنید. البته باید این ویژگی را از طریق تنظیمات حساب فعالسازی نمایید. شایان ذکر است که مزیتِ داشتنِ نشان در تصویر پروفایل‌تان این است که به شما کمک می‌کند تا از سایر جویندگان کار متمایز شوید و به استخدام‌کنندگان و کارفرمایان امکان می‌دهد، پروفایلتان را راحت‌تر از سایر متقاضیان ببینند.
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

لینکدین معمولی با نسخه پریمیوم شغلی چه تفاوت هایی دارد؟

در ادامه برخی از مهم‌ترین تفاوت های نسخه رایگان و پایه لینکدین با نسخه خریداری شده (ممتاز) شغلی را در قالب یک جدول مقایسه کرده‌ایم.

مقایسه لینکدین معمولی با نسخه پریمیوم شغلی

امکان شبکه‌سازی امکان ساخت پروفایل امکان دریافت و ارسال InMail مشاهده افراد بازدید کننده ویژگی‌ها
دارد دارد فقط دریافت فقط ۵ بازدید در ۹۰ روز گذشته لینکدین معمولی
دارد دارد دریافت و ارسال تمام بازدید کنندگان در ۹۰ روز گذشته نسخه پریمیوم شغلی

حال با توجه به تفاوت‌های نسخه رایگان و پولی لینکدین، دیگر به انتخاب شما بستگی دارد که بخواهید برای یافتن شغل رؤیایی خود هزینه کنید یا نه!

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

لیست مقالات تکمیلی یا پیشنهادی در مورد انواع پلن های پریمیوم لینکدین

لیست مقالات تکمیلی یا پیشنهادی در مورد لینکدین

کلام پایانی در رابطه با پلن پرمیوم شغلی لینکدین

در این مقاله تلاش کردیم شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های پلن پریمیوم شغلی لینکدین آشنا کنیم و مزیت‌های استفاده از نسخه پولی، نسبت به نسخه رایگان را به شما معرفی کنیم. حال شما نیز باید تلاش کنید ضمن بررسی شرایط خود و امکانات استفاده از این ابزار مفید، نحوه کاربرد آن را فرا بگیرید. به این ترتیب نسبت به سایر رقیبان خود در زمینه پیدا کردن شغل برتری نسبی پیدا خواهید کرد و این امکان را خواهید داشت تا در کوتاه‌ترین زمان، بهترین موقعیت‌هایِ شغلیِ در دسترس را بیابید و برای تصدی آن‌ها درخواست ارسال نمایید.

در پایان از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم. لطفاً در صورتی که شما هم از این پلن خاص لینکدین استفاده کرده‌اید، نکاتی که می‌دانید را با سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید. از طرفی با مطرح نمودن سؤالات خود و دریافت جواب، می‌توانید اطلاعاتتان را در زمینه استفاده از لینکدین تکمیل نمایید. پیروز و موفق باشید.

بر اساس رای 0 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

مسعود عبدی دانش آموخته رشته مهندسی شیمی است. او به ادبیات داستانی، شعر و ورزش علاقه دارد و در حال حاضر به صورت فریلنسر به تولید محتوای متنی مشغول است.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.