امروزه خرید آنلاین در شبکه‌های اجتماعی، بسیار رایج شده و بر این اساس، لینکدین یکی از نسخه‌هایِ متنوعِ پریمیوم (پولی) خود را به فروش محصولات و خدمات اختصاص داده است. پلن پولی فروش لینکدین ابزاری است که به افزایش فروش کسب و کار شما کمک می‌کند؛ در واقع، این پلن به شما از طریق «بازاریابی اجتماعی» برای افزایش فروش محصولاتتان و کشف مشتریان بالقوه برای بیشتر شدن درآمدتان یاری می‌رساند.

شبکه اجتماعی لینکدین، با ارائه پلن پریمیوم ناوبر فروش در تلاش است تا شما – به‌عنوان مدیر یک کسب و کار – خدمات خود را به صورت حرفه‌ای‌تر در اختیار مشتریان، کسب و کارها و برندهای مختلف از سراسر جهان قرار دهید. به‌عبارت بهتر این پلن، یک طرح اجتماعی استاندارد برای شبکه‌ها و روابط حرفه‌ای بوده و مکانی محبوب و سودمند به منظور یافتن سرنخ‌های فروش می‌باشد.

شایان ذکر است که پلن های ناوبر فروش لینکدین، سیستم‌هایی جهت فروش حرفه‌ای را ارائه کرده است که برای اتصال سرنخ‌ها و مدیریت شبکه بازاریابی، بسیار قدرتمند هستند. البته چگونگی استفاده از این سیستم‌ها، نیاز به آموزش و کسب آگاهی دارد؛ در این راستا، در جهت افزایش دانش و آگاهی شما، همه چیز را در مورد LinkedIn premium sales navigator توضیح خواهیم داد. لطفاً تا انتهای این مقاله از «مجله اینترنتی کاپریلا» با ما همراه باشید.

ناوبر فروش لینکدین چه کاربرد هایی دارد؟

کاربرد اصلی ناوبر یا راهنمای فروش لینکدین (LinkedIn sales navigator)، کمک به کسب و کارها جهت یافتن مشتریان بالقوه و افزایش فروش از این طریق است. به این ترتیب که اگر هدف شما دستیابی به بالاترین سطح فروش اجتماعی یا تبلیغ برند و خدماتتان هست، به‌راحتی می‌توانید ناوبر فروش خود را با یک ابزار اتوماسیون متصل کنید و اقدامات فروش خود را تقویت نمایید. در واقع، با استفاده از این ابزار مفید، می‌توانید با کاربران لینکدین ارتباط برقرار کنید و ضمن بازاریابی محصولات خود، اطلاعات مفیدی در مورد مخاطبان هدف کسب و کار خود به دست بیاورید. در ادامه به منظور استفاده‌ی حرفه‌ای‌تر از لینکدین، این امکان را خواهید داشت که با پرداخت هزینه اشتراک، از پلن‌های پریمیوم این شبکه اجتماعی استفاده نمایید.

شایان ذکر است که LinkedIn premium sales navigator در 3 نسخه‌ی مختلف ارائه شده که هر کدام دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند. با این حال، هر نسخه به مدیران فروش اجازه می‌دهد تا در حساب‌های LinkedIn خود، مشتریان بالقوه را جستجو کنند، سرنخ‌ها را ذخیره نموده و با آن‌ها ارتباط برقرار نمایند و نهایتاً اطلاعات به‌دست آمده از سرنخ‌های فروش را با برنامه‌های مختلف CRM ادغام نمایند.

راهنمای فروش لینکدین چه کاربرد هایی دارد؟
راهنمای فروش لینکدین چه کاربرد هایی دارد؟
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

نسخه های مختلف پلن پریمیوم ناوبر فروش لینکدین

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، راهنمای فروش لینکدین دارای 3 نسخه است که عبارت‌اند از:

  1. نسخه اصلی core
  2. نسخه پیشرفته advanced
  3. نسخه فوق پیشرفته advance plus

هر کدام از موارد بالا ویژگی‌های خاصی دارند و شناخت این ویژگی‌ها، به شما در پیشرفت کسب و کار و افزایش فروشتان کمک می‌کند. در ادامه هر 3 نوع پلن پریمیوم ناوبری فروش لینکدین را شرح می‌دهیم؛ در این صورت قادر خواهید بود بهترین گزینه را برای افزایش فروش کسب و کار خود انتخاب کنید.

نسخه های مختلف پلن پرمیوم ناوبر فروش لینکدین
نسخه های مختلف پلن پریمیوم ناوبر فروش لینکدین
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

ویژگی های ناوبر پریمیوم لینکدین نسخه Core

  • هر ماه 50 اعتبار InMail برای ارسال پیام به افرادی که هرگز با آن‌ها ارتباط نداشته‌اید دریافت می‌کنید.
  • می‌توانید افرادی را ببینید که در ۹۰ روز گذشته از نمایه شما بازدید کرده‌اند، حتی اگر از جستجوی خصوصی استفاده کرده باشند!
  • در این نسخه فیلترهای جستجوی پیشرفته در دسترس هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا سرنخ‌های خود را بر اساس موقعیت مکانی، عنوان شغلی، سطح ارشدیت و هر چیزی که می‌خواهید فیلتر کنید.
  • هنگامی که یک حساب کاربری در LinkedIn premium sales navigator core دارید، به تمام ویژگی‌های «آموزش پریمیوم لینکدین» و «کسب و کار پریمیوم لینکدین» نیز دسترسی خواهید داشت.
  • شما می‌توانید لیست‌های سفارشی از سرنخ‌های فروش ایجاد کنید. در واقع با ذخیره این لیست‌ها، اطلاعات مفیدی از مشتریان بالقوه و موقعیت‌های فروش خواهید داشت.
  •  طرح ناوبر فروش پریمیوم لینکدین تنها به مدت یک ماه رایگان است و پس از آن باید برای دریافت اکانت فعال هزینه پرداخت کنید.
  • راهنمای فروش ممتاز لینکدین به طور قابل توجهی به فروشندگان کمک کرده است تا ارتباط خود را با مشتریان بالقوه شخصی سازی کنند و هرگونه استراتژی بازاریابی را برای مخاطب خاص برنامه‌ریزی نمایند.
  • در نسخه اصلی (core) پلن پریمیوم ناوبر فروش لینکدین، اطلاعات مخاطبان و هشدارهای سر وقت در مورد پروفایل‌ها و سرنخ‌هایی که مورد علاقه شما هستند، دریافت می‌کنید. در واقع داشتن یک حساب راهنمای فروش در لینکدین، به شما این امکان را می‌دهد تا اولین نفری باشید که متوجه شوید مشتری بالقوه شما شغلش را تغییر داده یا یک آگهی شغلی ارسال کرده است؛ بنابراین شما بلافاصله واکنش نشان می‌دهید.
ویژگی های ناوبر پرمیوم لینکدین نسخه core
ویژگی های ناوبر پریمیوم لینکدین نسخه core
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

ویژگی های راهنمای فروش برتر لینکدین نسخه پیشرفته (Advanced)

پلن پیشرفته (Advanced) راهنمای فروش لینکدین، شامل همه مواردی است که در برنامه اصلی (Core) وجود دارند. علاوه بر این، چندین ویژگی چشمگیر برای گسترش و موفقیت کسب و کار شما ارائه می‌دهد که عبارت‌اند از:

  • استفاده از TeamLink و TeamLink Extend
  • دسترسی به ابزارهای همکاری تیمی
  • یکپارچه سازی پروفایل‌های مختلف
  • دسترسی به لینک‌های هوشمند

طرح LinkedIn premium sales navigator advanced برای کاربران امکان دسترسی به TeamLink و TeamLink Extend را فراهم می‌کند. با استفاده از این ویژگی‌ها، یکپارچه سازی حساب‌ها و ایجاد تعامل بین آن‌ها ممکن است؛ به عنوان مثال، نسخه پیشرفته، امکان اشتراک‌گذاری لیست‌ها، جستجوها و پیوندهای هوشمند را برای ردیابی تعامل مخاطبان فراهم می‌کند.

شایان ذکر است که TeamLink به مسئولان فروش شرکت‌ها و بیزینس‌های بزرگ اجازه می‌دهد تا اتصالات (کانکشن‌های) تیم خود را مشاهده و جستجو کنند. در این صورت متوجه خواهند شد که چه کسی دارای پیوندهای سطح اول با یک مشتری احتمالی است؟ سپس می‌توانند با اعضای تیم خود تماس بگیرند تا با پیشرفت آن‌ها آشنا شوند و مسیر محتمل‌تری برای فروش به آن‌ها بدهند.

ویژگی های راهنمای فروش برتر لینکدین نسخه پیشرفته (advanced)
ویژگی های راهنمای فروش برتر لینکدین نسخه پیشرفته (advanced)
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

راهنمای فروش برتر لینکدین فوق پیشرفته Advance Plus

نسخه Advance Plus علاوه بر اینکه بهترین ویژگی‌های نسخه‌های اصلی (Core) و پیشرفته (Advance) را دارد؛ از یک سری مزایای ویژه برای کاربران برخوردار است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • قابلیت ترکیب با برنامه‌های CRM: نسخه فوق پیشرفته ناوبر فروش پریمیوم لینکدین، با چندین برنامه فروش محبوب و برنامه‌های مدیریت ارتباط با مشتری، از جمله Salesforce، HubSpot، G2 و Outreach ادغام می‌شود. در این راستا، شما می‌توانید داده‌های حساب Sales Navigator خود را به CRM دلخواه وارد کنید و دست به کار شوید!
  • اعتبارسنجی داده‌ها: نسخه فوق پیشرفته راهنمای فروش لینکدین، این امکان را فراهم می‌کند که داده‌های موجود در CRM و اطلاعات لینکدین همگام سازی شوند. در واقع سینک شدن به موقع اطلاعات، باعث می‌شود به تغییرات حاصل – بدون از دست دادن فرصت‌های فروش – پاسخ دهید.
  • تهیه گزارش ROI: شاخص بازگشت سرمایه (Return of Investment) نرخی برای اندازه‌گیری موفقیت فعالیت‌های تجاری، تبلیغات و میزان بازگشت سرمایه است که در راهنمای فروش لینکدین قابل دسترس می‌باشد؛ شما با استفاده از اطلاعاتِ این شاخص، امکان بررسی میزان بازدهی اقدامات خود در زمینه بازاریابی و فروش را خواهید داشت.

شایان ذکر است که نسخه Advance Plus برای تیم‌های 10 نفره یا بیشتر طراحی شده است. هر یک از کاربران می‌توانند با CRM خود ادغام شوند و تأثیرات عملکرد هر فرد بر میزان فروش، مشخص می‌شود. از این طریق امکان بررسی بازده هر یک از فروشندگان نیز وجود دارد!!

با توجه به ویژگی‌های ذکر شده اگر می‌خواهید کسب و کار بین‌المللیِ خود را توسعه دهید و سرنخ‌های هدف را شناسایی کنید، ارزش دارد که برای اشتراک در طرح ناوبری فروش پریمیوم لینکدین، هزینه ماهانه پرداخت نمایید.

لیست مقالات تکمیلی یا پیشنهادی

کلام پایانی درباره پلن پریمیوم ناوبر فروش لینکدین

پلن پریمیوم ناوبر فروش لینکدین به منظور افزایش فروش کالا و خدمات شرکت‌ها و بیزینس‌های مختلف طراحی شده است؛ بیزینس‌هایی که می‌خواهند برای ارتقا درآمدشان روابط واقعی با مشتریان ایجاد کنند. در واقع لینکدین به عنوان یک شبکه اجتماعی دارای پروتکل‌های هوشمند، نیازهای شما را درک می‌کند و با استفاده از نسخه‌های پریمیوم در تلاش است تا به نیازهای شما پاسخ بهتری دهد. با استفاده از ابزارهای خاص لینکدین، نظیر LinkedIn premium sales navigator این امکان را خواهید داشت که تیم‌های فروش را رهبری کنید و با ادغام حساب‌های کاربری با نرم‌افزارهای مدیریت اطلاعات مشتریان (CRM)، کسب و کار خود را همواره ارتقا دهید.

در پایان امیدواریم این مقاله، اطلاعات مفیدی در رابطه با راهنمای فروش لینکدین در اختیار شما قرار داده باشد. لطفاً شما هم تجربیات و نکاتی که در رابطه با پلن‌های خاص لینکدین دارید از طریق کامنت با ما و خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید. با سپاس از همراهی شما.

بر اساس رای 1 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

«علی آبیار» دانش‌آموخته رشته مهندسی IT است و به نوشتن، موسیقی، شعر، طبیعت و البته برنامه‌نویسی و تکنولوژی‌های سطح وب علاقه دارد. رزومه تخصصی او بیشتر در زمینه «سئو و تولید محتوا» است؛ همچنین در رزومه تخصصی‌اش، چند پروژه برنامه‌نویسی وب، مدیریت وب‌سایت و توسعه محتوای آن‌ها دیده می‌شود. او تا به امروز، تولید و ویراستاری مطالب متنوعی از مجلات اینترنتی «کاپریلا» و «تاپریلا» در حوزه‌های: تکنولوژی، سئو، کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و… را به عهده داشته است. «علی آبیار» در حال حاضر به صورت فریلنسر بر روی پروژه‌های مختلف داخلی و خارجی در حوزه طراحی وب (Front-End) و سئو فعالیت می‌کند.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.