اگر به عنوان کارشناس منابع انسانی برای یک شرکت بزرگ کار می‌کنید، یا آژانس خدمات کاریابی دارید و باید بهترین گزینه‌ها را برای استخدام در موقعیت‌های شغلی مختلف پیدا کنید و یا به کارکنان حرفه‌ای و تیم‌های کاری مجرب نیاز دارید؛ در این مقاله یکی از بهترین راه حل‌ها برای رو به رو شدن با موقعیت‌های ذکر شده را به شما ارائه خواهیم داد.

می‌توان گفت یکی از بهترین راه حل‌های مشکلات شما در زمینه استخدام پرسنل، «استفاده از شبکه اجتماعی لینکدین» است؛ خوشبختانه لینکدین چندین پلن دارد که هر کدام می‌توانند به شما در حل یک مشکل خاص کمک کنند و یکی از آن‌ها پلن پرمیوم استخدام کننده لینکدین است.

پلن پرمیوم استخدام کننده لینکدین (LinkedIn Premium Recruiter Plan) یکی از عالی‌ترین ابزارها در جهان برای یافتن بهترین جویندگان کار و همچنین محیطی مناسب برای شرکت‌هایی است که قصد دارند منابع انسانی مورد نیاز خود را تکمیل کنند. در واقع این پلن، کمک قابل‌توجهی در شناسایی نامزدهای واجد الشرایط مشاغل، ارائه می‌دهد؛ بنابراین از شما دعوت می‌کنیم که این مقاله از «مجله اینترنتی کاپریلا» را مطالعه کنید تا با ویژگی‌های مهم و امکانات پلنِ استخدام کننده برتر لینکدین، بیشتر آشنا شوید.

استخدام کننده پرمیوم لینکدین چه کار می کند؟

استخدام کننده پرمیوم لینکدین، بهترین دستیار کارشناس منابع انسانی شرکت‌ها است که بیش از 1.6 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد. در مقابل، مطابق آمار هر هفته حدود 40 میلیون نفر به دنبال شغل مناسب می‌گردند و این یعنی شما با استفاده از LinkedIn premium recruiter به تعداد بسیار زیادی نیروی کار با مهارت‌های مختلف دسترسی دارید. در این راستا، اگر در یک آژانس کاریابی کار می‌کنید، یا برای شرکت خود به دنبال استخدام نیروی ماهر هستید، این، یک فرصت عظیم برای دستیابی به رزومه‌های متعدد و برخورداری از طیف وسیعی از جویندگان کار با سطوح مختلف مهارت‌ها از سراسر جهان خواهد بود.

شایان ذکر است، در صورتی که شغل اصلی شما، استخدام نیرو برای کارفرماهای مختلف است، این پلتفرم به شما کمک می‌کند تا برای ارسال مستقیم پیام به صاحبان شرکت‌ها سریعاً واکنش نشان دهید. از طرفی، با بهره‌گیری از این پلتفرم قادر خواهید بود که ضمن معرفی افراد واجد الشرایط به کارفرمایان، درآمد خود را افزایش دهید؛ این در حالی است که با استفاده از پلن پرمیوم استخدام کننده لینکدین می‌توانید هزینه‌های خود – برای یافتن پرسنل – را کاهش داده و همچنین در زمان صرفه جویی کنید.

استخدام کننده پرمیوم لینکدین چه کار می کند؟
استخدام کننده پرمیوم لینکدین چه کار می کند؟
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

انواع پلن های استخدام کننده پرمیوم لینکدین

استخدام کننده پرمیوم لینکدین دو پلن دارد که علی‌رغم تشابهات اساسی، برخی از ویژگی‌های آن‌ها با هم متفاوت است. این دو پلتفرم عبارت‌اند از:

  1. نسخه پرمیوم معمولی (LinkedIn premium recruiter)
  2. نسخه پرمیوم لایت (LinkedIn premium recruiter lite)
انواع پلن های استخدام کننده پرمیوم لینکدین
انواع پلن های استخدام کننده پرمیوم لینکدین

در ادامه ضمن تشریح امکانات مشترک این پلن‌ها، تفاوت‌های آن‌ها را بیان می‌کنیم.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

امکانات LinkedIn premium recruiter برای کارفرمایان

مزایای استفاده از لینکدین ریکرویتر بسیار زیاد است و کارفرمایان، استخدام کنندگان و جویندگان کار از این مزایا بهره می‌برند. در ادامه سعی می‌کنیم مهم‌ترین ویژگی‌ها، امکانات و نکات مثبت استفاده از استخدام کننده برتر لینکدین را بیان کنیم که عبارت‌اند از:

  • در هر ماه بیش از ۲۰ اعتبار InMail برای ارسال پیام به افرادی که هرگز با آن‌ها ارتباط نداشته‌اید، دریافت می‌کنید.
  • می‌توانید افرادی را ببینید که در ۹۰ روز گذشته از پروفایل شما بازدید کرده‌اند. (حتی اگر از جستجوی خصوصی استفاده کرده باشند!)
  • ردیابی پیشرفته گزینه‌های استخدام یکی دیگر از ویژگی‌های LinkedIn premium recruiter است که می‌تواند به شما اطلاع دهد که یک گزینه جدید برای موقعیت شغلی در دسترس است.
  • ۲۰ فیلتر جستجوی پیشرفته (Advanced Search) در دسترس هستند که مخصوصاً برای استخدام کنندگان و یافتن گزینه‌های ایده‌آل برای استخدام، ساخته شده‌اند.
  • در صورتی که پیشنهادات هوشمند (Smart Suggestions) را روشن کنید، به شما کمک می‌کند نامزدهای مناسب برای شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.
  • شما بهترین بستر را برای مدیریت همه داده‌های استخدام در یک مکان دارید.
  • ارسال دعوت‌نامه برای مصاحبه – از طریق لینکدین – باعث می‌شود ارتباط با نامزدها سریع‌تر و دعوت آن‌ها به مصاحبه آسان‌تر شود.
  • مرور نامحدود افراد (Unlimited people browsing) به شما امکان می‌دهد تا تعداد نامحدودی از پروفایل‌ها را در نتایج جستجو و نمایه‌های پیشنهادی و تا اتصالات درجه 3 مشاهده کنید.
  • شما می‌توانید برای جذب بهترین گزینه‌های استخدام، توضیحات شغلی را ایجاد و سفارشی کنید.
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

تفاوت بین نسخه معمولی و لایت استخدام کننده لینکدین

همان‌طور که گفته شد، بین نسخه لایت و معمولیِ پلن پرمیوم استخدام کننده لینکدین تفاوت‌هایی وجود دارد. در واقع این تفاوت‌ها به صورت محدودیت‌هایی در نسخه لایت دیده می‌شوند. در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما با دو نسخه مختلف LinkedIn premium recruiter، موارد مهم را از طریق جدول زیر به شما ارائه می‌کنیم.

نسخه لایت نسخه معمولی ویژگی
تا اتصال درجه 3 شما بیش از 550 میلیون عضو فعال در لینکدین، به علاوه یافتن، اتصال و مدیریت افراد (دسترسی کامل به کل شبکه) اعضا در دسترس
فردی فردی و تیمی دسترسی
بیش از ۲۰ فیلتر بیش از ۴۰ فیلتر تعداد فیلتر
ندارد دارد مجوز دسترسی به فیلتر شغل‌ها
۳۰ ۱۵۰ تعداد InMail در ماه
ندارد دارد امکان افزایش تعداد InMail مجاز
ندارد ۲۰ مورد برای هر استخدام کننده مجوزهای رایگان برای استخدام مدیران یا مشتریان
ندارد دارد امکان ادغام با سیستم مدیریت استخدام (ATS)

 

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

لیست مقالات تکمیلی یا پیشنهادی

کلام پایانی

شما می‌توانید با استفاده از پلن پرمیوم استخدام کننده لینکدین، زمان استخدام نیروهای مورد نیاز خود را کاهش دهید و از گسترده‌ترین شبکه‌ی حرفه‌ای و شغلی در سطح جهانی بهره‌مند شوید. در واقع این پلتفرم می‌تواند به شما کمک کند تا افراد جویای کار را بشناسید و با آن‌ها تعاملی کاربردی داشته باشید. همچنین، لینکدین به شما کمک می‌کند تا از این ابزار به منظورِ استخدام بهترین گزینه‌ها برای کار خود و دیگران استفاده کنید. شایان ذکر است، در صورتی که به شغل کاریابی مشغول هستید، با استفاده‌ی مناسب از LinkedIn premium recruiter می‌توانید کسب و کار و درآمد خود را به شدت رونق دهید.

در پایان از اینکه با ما تا انتهای این مقاله همراه بودید، سپاسگزاریم. در صورتی که شما هم از لینکدین به عنوان ابزاری برای استخدام نیروی کار استفاده کرده‌اید؛ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

بر اساس رای 0 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

«علی آبیار» دانش‌آموخته رشته مهندسی IT است و به نوشتن، موسیقی، شعر، طبیعت و البته برنامه‌نویسی و تکنولوژی‌های سطح وب علاقه دارد. رزومه تخصصی او بیشتر در زمینه «سئو و تولید محتوا» است؛ همچنین در رزومه تخصصی‌اش، چند پروژه برنامه‌نویسی وب، مدیریت وب‌سایت و توسعه محتوای آن‌ها دیده می‌شود. او تا به امروز، تولید و ویراستاری مطالب متنوعی از مجلات اینترنتی «کاپریلا» و «تاپریلا» در حوزه‌های: تکنولوژی، سئو، کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و… را به عهده داشته است. «علی آبیار» در حال حاضر به صورت فریلنسر بر روی پروژه‌های مختلف داخلی و خارجی در حوزه طراحی وب (Front-End) و سئو فعالیت می‌کند.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.