شبکه اجتماعی لینکدین به عنوان یک مجموعه کامل از ابزارهای حرفه‌ای، به افراد و کسب و کارهای مختلف، در زمینه‌ی یافتن مشاغل و رونق تجارت کمک می‌کند. لینکدین علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند تا شبکه ارتباطات خود را گسترش دهید؛ با استفاده از ابزارهای مختلف، امکانِ تحلیلِ پیشرفتِ کسب و کارتان را نیز فراهم می‌نماید. یکی از این ابزارهای مفید، پلن پریمیوم کسب و کار لینکدین (LinkedIn Premium Business) است. شما برای استفاده از این ابزار – که یک ابزار پولی و غیر رایگان است – نیاز به آشنایی با ویژگی‌ها و امکانات مختلف و کاربردهای آن خواهید داشت. در این راستا، قصد داریم در این مقاله از «مجله اینترنتی کاپریلا» آگاهی شما را در مورد نحوه استفاده از پلن پریمیوم بیزینس لینکدین و فیچرهای آن افزایش دهیم تا بتوانید از آن استفاده کنید. لطفاً تا انتها با ما همراه باشید.

پلن پریمیوم کسب و کار لینکدین چه کاربردی دارد؟

اگر فروشنده یا مالک یک شرکت هستید، یا می‌خواهید یک برند شخصی ایجاد کنید، آشنایی با پلن پریمیوم کسب و کار لینکدین قطعاً برایتان مفید خواهد بود. در واقع، شما از طریق این پلن، به اطلاعات کسب و کارهای مختلف دسترسی پیدا خواهید کرد و علاوه بر کسب تجربه، داده‌های ارزشمندی در جهت بهبود وضعیت بیزینس خود نیز در اختیار خواهید داشت.

به‌عبارت بهتر، شما با استفاده از این پلن پولی لینکدین، می‌توانید ببینید که یک شرکت چقدر سریع رشد می‌کند و کدام استراتژی‌های تجاری، درآمد بسیار بیشتری برایش به ارمغان خواهند داشت؛ همچنین، می‌توانید داده‌های مالی بیزینس‌های مختلف را تجزیه و تحلیل کنید و راه‌های هدر دادن پول توسط آن‌ها را تشخیص دهید. علاوه بر این‌ها، به روند استخدام و سایر داده‌های یک شرکت – مانند تغییرات در پرسنل کلیدی – نیز دسترسی خواهید داشت؛ این اطلاعات می‌تواند به چندین روش به شما کمک کند تا در مسیر پیشرفت سریع‌تر جلو بروید.

با استفاده از اطلاعاتی که ذکر شد، نتایج مفیدی را می‌توان به دست آورد؛ به عنوان مثال، جویندگان کار می‌توانند ببینند که آیا رفتار یک شرکت تجاری با کارمندانش در بلندمدت، نسبتاً مناسب است یا خیر؟ LinkedIn Premium Business از این رهگذر می‌تواند یکی از بهترین ابزارهایی باشد که به شما کمک می‌کند تا به موقعیت‌های بهتری برای خود و حتی شرکتتان دست پیدا کنید.

پلن پرمیوم کسب و کار لینکدین چه کاربردی دارد؟
پلن پریمیوم کسب و کار لینکدین چه کاربردی دارد؟
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

امکانات و ویژگی های پلن پریمیوم کسب و کار لینکدین برای صاحبان مشاغل

در ادامه به فیچرهای LinkedIn Premium Business اشاره می‌کنیم؛ شما با آگاهی به این فیچرها، تمام فرصت‌های پیش رو برای بهبود شرایط کسب و کارتان را خواهید شناخت و می‌توانید موفقیت بیشتری به دست می‌آورید. این امکانات و ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • حساب پریمیوم کسب و کار لینکدین، تنها به مدت یک ماه رایگان است و پس از آن، برای دریافت یک حساب فعال باید هزینه پرداخت کنید.
  • می‌توانید افرادی را که در ۹۰ روز گذشته از پروفایل شما بازدید کرده‌اند را مشاهده کنید؛ حتی اگر از جستجوی خصوصی استفاده کرده باشند.
  • هر ماه 15 اعتبار InMail دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن‌ها برای ارسال پیام به افرادی که هرگز با آن‌ها ارتباط نداشته‌اید، استفاده نمایید.
  • در این پلن لینکدین، به اطلاعات دقیق و زیادی در مورد کسب و کاری که می‌خواهید بررسی کنید، دسترسی دارید.
  • به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند رشد صنایع مختلف، به اطلاعات مربوط به بینش تجاری (‌Business Insight) کسب و کارها دسترسی خواهید داشت.
  • برای مشاهده نامحدود پروفایل‌ها در جستجوی خود، می‌توانید از جستجوی پیشرفته در LinkedIn Premium Business استفاده کنید.
  • استفاده از ابزار Business Analytics به شما امکان دسترسی به عملکرد شرکتتان را می‌دهد. از طرفی، شما قادر خواهید بود، نحوه عملکرد کمپین‌های خود را ارزیابی کنید و تغییرات لازم را برای بهبود نتایج انجام دهید.
  • با داشتن اکانت پریمیوم بیزینس لینکدین، به تمام کاربردهای آموزش پریمیوم لینکدین نیز دسترسی خواهید داشت. این ویژگی شامل استفاده از دوره‌های آموزشی لینکدین لرنینگ (LinkedIn Learning) نیز می‌شود.
منوی کسب و کار پرمیوم لینکدین را مشاهده کرده و برحسب نیاز از این ابزارها استفاده کنید.
منوی کسب و کار پریمیوم لینکدین را مشاهده کرده و برحسب نیاز از این ابزارها استفاده کنید.
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

چگونه از LinkedIn Premium Business استفاده کنیم؟

اکنون که فیچرها و امکانات پلن پریمیوم کسب و کار لینکدین را بررسی کردیم و ویژگی‌های آن را گفتیم، قصد داریم در ادامه نکاتی را به منظور استفاده بهینه از این ابزار ارزشمند بیان کنیم. با رعایت نکات زیر، بهترین استفاده ممکن از لینکدین را جهت بهبود وضعیت کسب و کارتان خواهید داشت:

  • از فیلترهای جستجوی لینکدین برای یافتن سرنخ‌های مناسب استفاده کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند در مدت زمان کمتر نتایج دلخواهتان را پیدا کنید.
  • کمپین‌های هدفمند ایجاد کنید تا با مشتریان مناسب ارتباط برقرار کنید. در برقراری ارتباط با افراد و شرکت‌ها باید دقت لازم را داشته باشید تا به نتیجه مطلوب از ساختن شبکه در لینکدین دست پیدا کنید.
  • از سیستم CRM لینکدین استفاده کنید تا هیچ فرصتی را در کسب و کار خود از دست ندهید. این سیستم با مدیریت اطلاعات، نظم و هدفمندی عملکرد شما را افزایش خواهد داد.
  • تجزیه و تحلیل خود را دقیقاً پیگیری کنید تا تغییرات مؤثر و به موقع انجام دهید. در واقع، اطلاعات زمانی قابل بررسی و مفید هستند که در زمان مناسب و با صحت بالا، در دسترس باشند. این موضوع خصوصاً در زمینه تجارت و مسائل کاری از اهمیت بیشتری برخوردار است.

شایان ذکر است که استفاده از شبکه اجتماعی لینکدین، به واسطه تغییرات و پیشرفت‌های گسترده‌ای که در عملکردهایش ایجاد شده است، چندان راحت نیست. شما باید برای به کار بردن تمام ابزارهای مفید این برنامه کاربردی، به دنبال آموزش و افزایش اطلاعات خود باشید. در صورتی که می‌خواهید از ابتدا در استفاده از لینکدین موفق باشید، از کارشناسان ماهر در حوزه شبکه‌های اجتماعی و خصوصاً لینکدین راهنمایی و کمک بگیرید.

LinkedIn Premium Business
LinkedIn Premium Business
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

لیست مقالات تکمیلی یا پیشنهادی

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

کلام پایانی و نتیجه گیری درباره پلن پریمیوم کسب و کار لینکدین

در دنیای امروز و خصوصاً در حوزه کسب و کار و تجارت، تنها با استفاده از تمام امکانات و ابزارهای در دسترس، می‌توانید موفقیت کسب کنید. در واقع، گسترش روز افزون شبکه‌های تجاری و صنایع بزرگ و کوچک، باعث افزایش رقابت در سطوح مختلف کسب و کار شده است. به این ترتیب، شما نیز چه به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک و نوپا یا در قالب یک شرکت بزرگ، باید به دنبال استفاده از امکاناتی نظیر لینکدین باشید. همان‌طور که در این مقاله نیز ذکر شد، شبکه اجتماعی لینکدین نیز با ارائه پلن‌های ویژه و گرفتن حق اشتراک، به دنبال ارائه خدمات حرفه‌ای‌تر به کاربران و صاحبان کسب و کار است. در این راستا، سعی کنید بیشترین منفعت را از ابزارهایی نظیر LinkedIn Premium Business ببرید.

در پایان امیدواریم مطالعه این مقاله با عنوان پلن پریمیوم کسب و کار لینکدین اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار داده باشد. اگر شما نیز نظر یا پیشنهادی در رابطه با این موضوع دارید، لطفاً آن از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید. از طرفی اشتراک گذاری لینک این مقاله در اختیار دوستانتان، می‌تواند موجب افزایش آگاهی آن‌ها شود. با سپاس از همراهی شما.

بر اساس رای 0 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

«علی آبیار» دانش‌آموخته رشته مهندسی IT است و به نوشتن، موسیقی، شعر، طبیعت و البته برنامه‌نویسی و تکنولوژی‌های سطح وب علاقه دارد. رزومه تخصصی او بیشتر در زمینه «سئو و تولید محتوا» است؛ همچنین در رزومه تخصصی‌اش، چند پروژه برنامه‌نویسی وب، مدیریت وب‌سایت و توسعه محتوای آن‌ها دیده می‌شود. او تا به امروز، تولید و ویراستاری مطالب متنوعی از مجلات اینترنتی «کاپریلا» و «تاپریلا» در حوزه‌های: تکنولوژی، سئو، کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و… را به عهده داشته است. «علی آبیار» در حال حاضر به صورت فریلنسر بر روی پروژه‌های مختلف داخلی و خارجی در حوزه طراحی وب (Front-End) و سئو فعالیت می‌کند.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.