در دنیای امروز افراد غالباً خریدهای خود را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند و قبل از خرید به مقایسه‌ی انواع کالاهای موجود در وب‌سایت‌های اینترنتی می‌پردازند؛ این قضیه به‌ویژه در زمینه خرید کالاهای الکترونیکی مانند: لپ‌تاپ و تجهیزات شبکه بیشتر به چشم می‌خورد. به‌عنوان مثال، بارها برای خودمان پیش آمده که برای خرید لپ‌تاپ و یا تجهیزات شبکه، به سایت‌های معروفِ فروش کالاهای دیجیتال رجوع کرده‌ایم؛ مانند دیجی‌کالا، آل دیجیتال، ترب و… . پس صاحبان کسب‌وکاری که در این زمینه فعالیت می‌کنند، اگر وارد دنیای تبلیغات آنلاین نشوند، عملاً از سایر رقبای خود جا می‌مانند و حتی شاید کسب‌وکارشان متلاشی شود.

اگر شما صاحب کسب‌وکاری در زمینه فروش لپ تاپ و تجهیزات شبکه هستید و قصد دارید به کمک دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین، فروش خود را بیشتر کنید، به‌جای درستی مراجعه کرده‌اید. ما در این مقاله از مجله اینترنتی کاپریلا، اطلاعات جامعی درباره دیجیتال مارکتینگ برای فروش لپ تاپ و تجهیزات شبکه و تکنیک‌های بازاریابی اینترنتی به شما ارائه می‌دهیم تا به هدف خود – که افزایش فروش است – دست یابید. پس تا انتها ما را دنبال کنید.

مزایای دیجیتال مارکتینگ برای فروش لپ تاپ و تجهیزات شبکه

بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک در حوزه فروش لوازم الکترونیک با وب‌سایت‌های بزرگ این حوزه همکاری می‌کنند و محصولات خود را در آنجا به فروش می‌رسانند و یا اینکه خودشان یک وب‌سایت فروشگاهی ساخته‌اند و به‌صورت مستقیم به فروش محصولاتشان می‌پردازند. شما هم برای اینکه بتوانید کسب‌وکار خود را در این حوزه گسترش دهید باید وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ بشوید، تا بتوانید با سایر کسب‌وکارهای این حوزه رقابت کنید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

امروزه ورود به دیجیتال مارکتینگ برای هر حوزه‌ای از کسب‌وکار امری مهم و ضروری است؛ زیرا مردم بیشتر وقت خود را در پلتفرم‌های مجازی می‌گذرانند و از طریقِ آن به کسب اطلاعات درباره کالاها، مقایسه آن‌ها با هم و در نهایت خرید می‌پردازند؛ پس برای عرضه‌ی کالا و محتوای خود به مردم، باید در فضای مجازی حضور پررنگ و مستمری داشته باشید. از دیگر دلایلی که باید وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی شوید، عبارت‌اند از:

  1. هزینه‌ی پایین‌تر دیجیتال مارکتینگ نسبت به تبلیغات سنتی:

به‌عنوان مثال شما می‌توانید با ساخت یک بنر گرافیکی و یا یک ویدیوی تبلیغاتی، آن را در صدها وب‌سایت و اکانت شبکه‌های اجتماعی نشر دهید، و در هر کدام از این وب‌سایت‌های یا اکانت‌های اجتماعی، صدها و هزاران کاربر آن را مشاهده کنند؛ اما برای انجام همین کار به‌صورت سنتی شما باید هزینه‌ی زیادی برای چاپ و پخش آن تبلیغات انجام دهید، درحالی‌که به‌صورت هدفمند هم توزیع نخواهند شد و عملاً مقداری زیادی از سرمایه‌ی شما هدر خواهد رفت.

  1. تأثیرگذاری بیشتر دیجیتال مارکتینگ نسبت به روش‌های قدیمی تبلیغات:

امروزه مردم و مخصوصاً افرادی که در بازار هدف شما قرار دارند، توجه بیشتری به تبلیغات دیجیتالی نشان می‌دهند تا تبلیغات سنتی؛ زیرا آن‌ها بیشتر وقت خود را در فضای مجازی می‌گذرانند و از طریق آن، به کسب اطلاعات پیرامون محصولات و همچنین مقایسه‌ی آن‌ها می‌پردازند. علاوه‌بر این، آن‌ها در فضای مجازی می‌توانند از تجربه‌ی خرید محصولات و استفاده از آن‌ها توسط کاربران دیگر و اینفلوئنسرها بهره ببرند که امری مهم جهت اخذ تصمیم قطعی برای خرید یک محصول محسوب می‌شود.

  1. ارزیابی میزان تأثیرگذاری تبلیغات:

در دیجیتال مارکتینگ شما می‌توانید تعداد بازدید کاربران و میزان افزایش بازدیدکنندگان پس از انجام یک کمپین تبلیغاتی را ارزیابی کنید؛ به‌عبارت بهتر، به کمک بررسی میزان ترافیک وب‌سایت، تعداد فالوورها، تعداد بازدید از تبلیغات، تعداد بازدید از محصولات و دیگر ارقام آماری که از طریق وب‌سایت و اکانت‌های شبکه‌های اجتماع به‌دست می‌آورید، می‌توانید میزان تأثیرگذاری تبلیغات آنلاین خود را بررسی نمایید.

  1. هدف قرار دادن تعداد بیشتری از افراد بازار هدف:

در دیجیتال مارکتینگ هدف قرار دادن مشتریان بالقوه، دقیق‌تر و تأثیرگذارتر از روش‌های سنتی صورت می‌گیرد؛ در مثالی که در بالا برای «هزینه‌ی پایین‌تر دیجیتال مارکتینگ نسبت به تبلیغات سنتی» زده شد، مشاهده کردید که در تبلیغات سنتی شما هدر رفت زیادی برای تبلیغات خواهید داشت، زیرا این تبلیغات به‌صورت رندوم صورت می‌گیرد، اما در دیجیتال مارکتینگ انجام هر کدام از روش‌های تبلیغاتی آنلاین، هدفمندتر و دقیق‌تر صورت خواهد گرفت.

  1. تولید محتوای تأثیرگذارتر:

به کمک ارزیابی میزان تأثیرگذاری تبلیغات آنلاین در دیجیتال مارکتینگ، شما می‌توانید محتوایی تأثیرگذارتر و همچنین هدفمندتر برای جذب کاربران و پاسخ به سؤالاتشان تهیه و منتشر کنید.

  1. انتشار اطلاعات کامل‌تر و دقیق‌تر از محصولات:

از طریق دیجیتال مارکتینگ و مخصوصاً وب‌سایتی که برای معرفی و فروش محصولات طراحی می‌کنید، می‌توانید اطلاعاتی کامل، دقیق و طبقه‌بندی‌شده از محصولات خود برای کاربران فراهم کنید، که این‌کار در فروش و تبلیغات به‌صورت سنتی امکان‌پذیر نیست و یا با محدودیت‌های زیادی همراه است. همچنین، از طریق وب‌سایت قادر خواهید بود تا گزینه‌ی مقایسه‌ی هم‌زمان محصولات مختلف را برای کاربران خود ایجاد کنید تا در انتخاب و مقایسه‌ی محصولات به آن‌ها کمک کرده باشید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

از مهم‌ترین مزایای دیجیتال مارکتینگ در بین موارد بالا، ارزیابی میزان تأثیرگذاری تبلیغات آنلاین است. شما از طریق تعداد بازیدهای محتوایی که منتشر کرده‌اید، تعداد لایک‌ها در شبکه‌های اجتماعی، تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت و میزان جست‌وجوی نام کسب‌وکار و وب‌سایت خود، می‌توانید ارزیابی کنید که تبلیغات آنلاین شما تا چه حد مؤثر واقع گشته است. اگر بازخوردی که مد نظر داشتید را کسب نکردید، می‌توانید با اصلاح استراتژی دیجیتال مارکتینگ و بهبود محتوایی که منتشر می‌کنید، به افزایش بازدید و فروش برسید. شایان ذکر است که تجزیه و تحلیل میزان تأثیرگذاری یک کمپین تبلیغاتی، از طریق ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ نظیر «گوگل آنالیتیکس» صورت می‌گیرد.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

پیش نیاز‌های شروع دیجیتال مارکتینگ برای فروش لپ‌تاپ و تجهیزات شبکه

برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ، اول باید اهداف خودتان را مشخص کنید؛ به چه میزان سودی می‌خواهید برسید؟ می‌خواهید فروش شما تا چه حد افزایش پیدا کند؟ برنامه‌ی تبلیغاتی شما برای چند ماه آینده چیست؟ چقدر می‌خواهید برای دیجیتال مارکتینگ هزینه کنید؟ و…. با دانستنِ پاسخِ این سؤالات می‌توانید استراتژی بهتر و تأثیرگذارتری برای دیجیتال مارکتینگ پیاده‌سازی کنید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

از سوی دیگر برای اجرای روش‌های دیجیتال مارکتینگ، شما به وب‌سایت و اکانت‌های اجتماعی نیاز دارید؛ لطفاً توجه داشته باشید که ساخت وب‌سایت مهم‌تر از ساخت اکانت شبکه‌ی اجتماعی است؛ زیرا یک وب‌سایت تأثیر بیشتری برای جذب کاربران، نسبت به اکانت شبکه‌ی اجتماعی خواهد گذاشت. به‌طور مثال در میان اطرافیان دیده‌ایم که برای خرید لپ‌تاپ و تجهیزات شبکه بیشتر به وب‌سایت‌های فروشنده‌ی این محصولات مراجعه می‌کنند تا اکانت‌هایی در تلگرام و اینستاگرام؛ پس اگر می‌خواهید وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شوید و از این طریق میزان فروش لپ تاپ و تجهیزات شبکه خود را افزایش دهید، «ساخت و راه‌اندازی یک وب‌سایت فروشگاهی» را در اولویت قرار دهید و از اکانت‌های شبکه‌ی اجتماعی به‌منظور بازوی کمکی برای جذب مشتری و تبدیل کردن خود به برند استفاده کنید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

تکنیک های دیجیتال مارکتینگ برای فروش لپ تاپ و تجهیزات شبکه

در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ، روش‌ها و تکنیک‌های ثابتی برای بازاریابی کسب‌وکارهای مختلف وجود دارد که شما بر اساس زمینه‌ی کاری خود، یعنی فروش لپ تاپ و تجهیزات شبکه باید آن‌ها را پیاده‌سازی کنید. در ادامه این 8 روش و تکنیک را برای بازاریابی آنلاین معرفی کرده و به‌صورت جداگانه به هر یک می‌پردازیم:

  • بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو (SEO)
  • پرداخت به ازای کلیک (PPC)
  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی موبایلی
  • همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ

شایان ذکر است که در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ برای فروش لپ تاپ و تجهیزات شبکه، همه‌ی راه‌های بالا – به یک اندازه – مؤثر نیستند و برخی از آن‌ها برای افزایش فروش در حوزه‌ی لپ‌تاپ و تجهیزات شبکه مفیدتر و تأثیرگذارترند که آن‌ها را برای شما بررسی خواهیم کرد.

تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ برای فروش لپ تاپ و تجهیزات شبکه
تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ برای فروش لپ تاپ و تجهیزات شبکه

بهینه سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو (SEO)

هر وب‌سایت برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان، به SEO یا همان «بهینه‌سازی سایت برای موتورها جست‌وجو» نیاز دارد. اما سئو یعنی چه؟ سئو (Search Engine Optimization) یکی از تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ است که در آن با استفاده از روش‌های مختلف، تعداد کاربران و بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را افزایش می‌دهید. نتیجه‌ی یک سئوی مناسب، بالاتر آمدن لینک وب‌سایت و حتی اکانت شبکه‌ی اجتماعی شما، در بین نتایج جست‌وجوی کاربران در گوگل خواهد بود؛ مثلاً وقتی کاربری مدل یک لپ تاپ را سرچ می‌کند، لینک وب‌سایت شما در نتایج گوگل بالاتر از لینک‌های دیگر قرار می‌گیرد. شایان ذکر است که بهترین سئو، سئویی است که باعث شود لینک وب‌سایت شما در بین 3 لینک اول یا حداقل در صفحه‌ی اول نتایج جست‌وجوی گوگل قرار بگیرد.

بهتر است بدانید که سئو به‌طور کلی شامل دو قسمت است:

  1. سئوی داخلی: انتشار محتوا، استفاده از کلیدواژه‌های مناسب، بهینه‌سازی لینک‌های داخلی، بهینه‌سازی تگ‌های مرتبط، بهینه‌سازی عنوان‌ها و… .
  2. سئوی خارجی: اشتراک محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها دیگر، خرید بک‌لینک، خرید ریپورتاژ و… .

و یک سئوی خوب، سئویی است که هر دو بخش را به‌طور کامل پوشش دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو و روش‌های آن به مقاله‌ی «سئو (SEO) چیست؟ – راهنمای جامع بهبود سئوی سایت به زبان ساده» مراجعه کنید.

نکته: خرید ریپورتاژ یکی از مؤثرترین راه‌های سئوی خارجی است. ریپورتاژ آگهی به صفحه‌ای تبلیغاتی گفته می‌شود که محتوای آن به شکل یک مقاله است، منتها مقاله‌ای که در آن، چند لینک از وب‌سایت شما وجود دارد و کسب‌وکار شما در آن تبلیغ شده است. «نشریلا» یکی از پلتفرم‌هایی است که برای خرید ریپورتاژ آگهی می‌توانید از آن استفاده کنید؛ که سایت‌های بزرگی نظیر: زومیت، فرادرس، تایم‌کد، تک‌تیپ، جی‌اس‌ام، تابناک باتو، پروان‌وب، یأس دانلود، موبنا و… سفارش ریپورتاژ آگهی خود را به این پلتفرم می‌دهند. ارزش پیشنهادی یا Value Proposition ی که «نشریلا» ارائه می‌دهد این است که به شما کمک می‌کند، کسب‌وکار خودتان را آن‌طور که می‌خواهید (به قلم خود محتوای تولیدشده در وب‌سایت‌تان) به مخاطبینتان معرفی کنید و آن‌ها را به استفاده از خدمات و یا محصولات خود تشویق نمایید. برای سفارش دادن ریپورتاژ آگهی به «نشریلا»، روی این لینک [+] کلیک کنید.

رپیورتاژ آگهی با نشریلا
رپیورتاژ آگهی با نشریلا
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

پرداخت به ازای کلیک (PPC)

در این روش، شما از ترافیک و بازدید وب‌سایت‌های دیگر استفاده می‌کنید، اما چگونه؟ در ابتدا شما بنر یا ویدیویی تبلیغاتی خود را آماده می‌کنید و سپس تبلیغ خود را در سایت‌های پر بازدید قرار می‌دهید و کاربرانی که به آن وب‌سایت مراجعه می‌کنند، با دیدن تبلیغات شما بر روی آن کلیک کرده و به لینکی که روی بنر خود گذاشته‌اید و یا وب‌سایتی که در ویدئوی تبلیغاتی خود معرفی کرده‌اید، هدایت می‌شوند. به این تکنیک بازاریابی دیجیتال، پرداخت به ازای کلیک یا PPC گفته می‌شود که مخفف Pay Per Click است.

یکی از بهینه‌ترین روش‌های PPC «تبلیغات کلیکی هوشمند» نام دارد که در آن شما با وب‌سایت‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی که در این زمینه فعالیت دارند تماس می‌گیرید و آن‌ها باقی امور مربوط به تبلیغات PPC شما را برایتان انجام می‌دهند. نکاتی که باید برای استفاده از این روش بازاریابی دیجیتال به آن توجه کنید عبارت‌اند از:

  • میزان ترافیک وب‌سایتی که قرار است تبلیغ شما در آن قرار بگیرد.
  • جایگاهی که تبلیغ شما در آن درج می‌شود.
  • هزینه‌ای که وب‌سایت یا آژانس ارائه‌دهنده‌ی این خدمت از شما دریافت می‌کند.
  • طراحی بنر یا ویدیوی تبلیغاتی (باید مختصر و جذاب باشد تا حس کنجکاوی بیننده را برانگیخته کند).
  • سیستم پرداخت امن برای وب‌سایتی که امور PPC را برای شما انجام می‌دهد.
  • سایت ارائه‌ی دهنده‌ی تبلیغات، دارای سیستم آماری، گزارشی و ضد تقلب باشد.

«کاپریلا» یکی از سرویس‌های تبلیغاتی است که خدمات «تبلیغات بنری و کلیکی هوشمند» را – بر اساس موارد بالا – ارائه می‌دهد. ارزش پیشنهادی یا Value Proposition ی که این سرویس ارائه می‌دهد این است که به شما کمک می‌کند، تبلیغاتتان دقیقاً به بازار هدف و مخاطبان موردنظرتان برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سرویس تبلیغاتی یا برای سفارش تبلیغ به این لینک [+] مراجعه کنید.

تبلیغات کلیکی هوشمند کاپریلا
تبلیغات کلیکی هوشمند کاپریلا
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

بازاریابی محتوا

با کمک بازاریابی محتوا، می‌توانید سؤالات مربوط به کاربران و بازار هدف خود را در قالب محتواهای آموزشی و تبلیغاتی پاسخ دهید. محتواهای شما می‌تواند در قالب ویدیو، پادکست، مقاله،‌ اینفوگرافیک، بنرهای تبلیغاتی و… باشد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در بازاریابی محتوا باید مد نظر داشته باشید این است که کاربران برای خرید یک محصول، 3 مرحله را طی می‌کنند:

  • مرحله‌ی آگاهی: کاربران متوجه نیاز خود به کالای شما می‌شود.
  • مرحله‌ی بررسی: کاربر اقداماتی برای رفع نیاز خود انجام می‌دهد (مانند جست‌وجو، مقایسه و…).
  • مرحله‌ی تصمیم‌گیری: کاربر برای خرید کالا تصمیم می‌گیرد تا نیاز خود را برطرف کند.

حال شما با محتوایی که تولید می‌کنید، می‌توانید کاربران را در هر کدام از مراحل بالا به سمت محصولات خود جذب و هدایت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید به مقاله‌های «سفر مشتری چیست؟ | نقشه تجربه مشتری در مسیر خرید از شما» و «مدل آیدا (AIDA) چیست و چه مراحلی دارد؟ – کاربرد آیدا در بازاریابی و فروش» مراجعه کنید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی

پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی، با امکاناتی که دارند، راه‌های مختلفی برای بازاریابی و تبلیغات برای شما در خصوص فروش لپ تاپ و تجهیزات شبکه فراهم می‌آورند. با تعداد زیاد کاربرانی که در این پلتفرم‌ها حضور دارند، شما پتانسیل بالایی برای جذب مشتری دارید؛ پس حضور در شبکه‌های اجتماعی امری ضروری است. شایان ذکر است که تیم‌های مارکتینگ به کمک این کانال‌های ارتباطی می‌توانند تبلیغات پولی و حمایت‌شده‌ی خود را منتشر کنند.

بازار هدف شما، اکثراً افرادی هستند که اطلاعاتی در حوزه‌ی فناوری دارند و با تکنولوژی آشنا هستند، پس بیشتر از فضای مجازی و پلتفرم‌های آن استفاده می‌کنند؛ با این حساب حضور شما در پلتفرم‌های اجتماعی بسیار مهم است.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

اینفلوئنسر مارکتینگ

شما می‌توانید بخشی از تبلیغات آنلاین خود را به اینفلوئنسرها بسپارید و منتظر نتیجه‌ی آن باشید. در هر کدام از پلتفرم‌های اجتماعی ما شاهد حضور تعداد زیادی از اینفلوئنسرها در حوزه‌های مختلف هستیم؛ در فضای مجازی هم اینفلوئنسرها زیادی وجود دارند که در حوزه‌ی تکنولوژی به تولید محتوا می‌پردازند، و شما با سپردن تبلیغات خود به آن‌ها، می‌توانید از نفوذ آن‌ها بر روی فالوورهایشان استفاده کنید.

انجام تبلیغات توسط اینفلوئنسرها به دو روش امکان‌پذیر است:

  1. پرداخت هزینه به آن‌ها و استوری کردن محتوای تولیدشده‌ی شما توسط آن.
  2. فرستادن محصولات به‌عنوان اسپانسر و بررسی و تبلیغ توسط اینفلوئنسرها.
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

همکاری با وب سایت های فروش

شما می‌توانید محصولات خود را در سایت‌های بزرگ فروش قرار دهید و از طریق آن‌ها به فروش برسانید. مثلاً در حال حاضر سایت‌های بزرگی مانند دیجی‌کالا و ترب به همکاری با کسب‌وکارهای کوچک می‌پردازند؛ محصولات کسب‌وکارهای کوچک را در وب‌سایت خود قرار می‌دهند و آن‌ها به فروش می‌رسانند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به مقاله «همکاری در فروش Affiliate Marketing چیست؟ | چگونگی کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ» رجوع کنید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:
دیجیتال مارکتینگ برای فروش لپ تاپ و تجهیزات شبکه
دیجیتال مارکتینگ برای فروش لپ تاپ و تجهیزات شبکه

نکات مهم درباره‌ی دیجیتال مارکتینگ برای فروش لپ‌تاپ و تجهیزات شبکه

تکینک‌های سئو، بازاریابی محتوا و فعالیت در رسانه‌های اجتماعی، جزو تکنیک‌های پر کاربرد دیجیتال مارکتینگ در فروش لپ‌تاپ و تجهیزات شبکه هستند. برای افزایش کارایی و اثرگذاری دیجیتال مارکتینگ، همچنین می‌توانید موارد زیر را اجرا کنید:

  • با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با حوزه‌ی کاری خود، می‌توانید از محتوای تولیدشده توسط رقبا، محصولات جدیدی که برای فروش گذاشته‌اند، شرایط فروشی که به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند و همچنین سؤالات کاربران در مورد محصولات مختلف، مطلع شوید؛ سپس برای رقابت با آن‌ها، محتوای بهتری تولید کنید تا سؤالات کاربران پاسخ داده شود و همچنین شرایط فروش بهتری در اختیار کاربران قرار دهید.
  • با اپ‌ها و وب‌سایت‌هایی که در حوزه‌ی فروش لپ‌تاپ و تجهیزات شبکه فعالیت می‌کنند، همکاری کنید.
  • برای سئو وقت بگذارید. سئوی داخلی و خارجی با کمک یک‌دیگر می‌توانند نتیجه‌بخش باشند و تمرکز بر روی یکی، شما را به نتیجه‌ی دلخواه و مطلوب نمی‌رساند.
  • استفاده از FAQ یکی از تکنیک‌هایی است که در سئوی سایت شما تأثیرات مثبتی اعمال می‌کند. برای روشن شدن ذهنتان در این خصوص باید بگوییم که FAQ همان پرسش و پاسخ متداول یا Frequently Asked Question است. FAQ ها به کاربران کمک می‌کنند تا در موتورهای جستجو در کمترین زمان ممکن به پاسخ سؤال خود برسند؛ همچنین به‌دلیل فضایی که در نتایج گوگل (SERP) به نفع سایت شما اشغال می‌کنند، می‌توانند کمک‌کننده باشند.
  • لطفاً در نظر داشته باشید که هر چقدر هم بر روی سئوی سایت خود کار کنید و بازدید آن را بالا ببرید اما قیف فروش مناسبی نداشته باشید، تراکنش مالی بالایی را تجربه نخواهید کرد. لذا در خصوص پیاده‌سازی اصول یک قیف فروش مناسب از یک دیجیتال مارکتر مشاوره بگیرید یا برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به مقاله «قیف فروش چیست؟ | راهنمای ساده و کامل قیف بازاریابی (فانل فروش Sales Funnel)» مراجعه نمایید.
  • برای ارتباط مشتری با خود، حتماً آدرس، شماره تلفن و ایمیلی قرار دهید تا در صورت بروز مشکل و یا پیش آمدن سؤالی، بتوانند از شما کمک و راهنمایی بگیرند.
  • سعی کنید پلتفرم‌های محبوب‌تر را شناسایی کنید، زیرا که مخاطبان بیشتری دارند، و تبلیغ در آن‌ها موجب افزایش بازدهی دیجیتال مارکتینگ شما می‌گردد.

لینک مقالات تکمیلی یا پیشنهادی

 سخن پایانی درباره آموزش دیجیتال مارکتینگ برای فروش لپ تاپ و تجهیزات شبکه

فضای دیجیتال، دنیایی بی‌انتها از فرصت‌های بالقوه برای فروش و کسب درآمد است؛ مخصوصاً برای فروش انواع محصولات در حوزه تکنولوژی. همان‌طور گفته شد استفاده بهینه و اصولی از وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های شبکه‌های مجازی، بهترین و مؤثرترین راه برای تبدیل شدن به کسب‌وکاری موفق در فروش لپ‌تاپ و تجهیزات شبکه در فضای مجازی است؛ لذا شما نیز برای اینکه در این حوزه به موفقیت برسید، باید وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شوید تا از رقبای خود عقب نیافتید.

امیدواریم که مطالب ذکرشده در این مقاله، برای رشد کسب‌وکار در حوزه فروش انواع لپ تاپ و تجهیزات شبکه شما مفید واقع شده باشد. اگر شما مخاطب گرامی، نظر و دیدگاهی در خصوص «آموزش تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ برای افزایش فروش لپ تاپ و تجهیزات شبکه» دارید، یا تکنیک‌های دیگری را می‌شناسید و یا نکته‌ی خاصی را می‌دانید که در این مقاله به آن اشاره نشده است، خواهشمند است دیدگاه‌های ارزشمند خود را از طریق بخش کامنت در انتهای این نوشتار به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت صلاح‌دید می‌توانید، لینک این نوشتار را از طریق کانال‌ها و گروه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی عضو هستید به‌دست دوستان و آشنایان برسانید تا آنها نیز اگر درصدد این هستند که کسب‌وکار خود در حوزه فروش لپ تاپ و تجهیزات شبکه را در فضای مجازی به یک برند تبدیل نموده و از این راه به درآمد بالا برسند، بتوانند از طریق اطلاعاتی که در این مقاله ذکر شده است، به هدفشان دست یابند. علاوه بر آن، می‌توانید ما را در اینستاگرام و تلگرام فالو کنید تا در زمینه جدیدترین روش‌ها، ترفندها و اخبار دیجیتال مارکتینگ و تکنولوژی به‌روز بمانید.

بر اساس رای 1 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

«علی آبیار» دانش‌آموخته رشته مهندسی IT است و به نوشتن، موسیقی، شعر، طبیعت و البته برنامه‌نویسی و تکنولوژی‌های سطح وب علاقه دارد. رزومه تخصصی او بیشتر در زمینه «سئو و تولید محتوا» است؛ همچنین در رزومه تخصصی‌اش، چند پروژه برنامه‌نویسی وب، مدیریت وب‌سایت و توسعه محتوای آن‌ها دیده می‌شود. او تا به امروز، تولید و ویراستاری مطالب متنوعی از مجلات اینترنتی «کاپریلا» و «تاپریلا» در حوزه‌های: تکنولوژی، سئو، کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و… را به عهده داشته است. «علی آبیار» در حال حاضر به صورت فریلنسر بر روی پروژه‌های مختلف داخلی و خارجی در حوزه طراحی وب (Front-End) و سئو فعالیت می‌کند.

یک نظر ثبت شده در “دیجیتال مارکتینگ برای فروش لپ تاپ و تجهیزات شبکه + ۸ تکنیک بازاریابی اینترنتی

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها