افزایش فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، با استفاده از شیوه‌های سنتی بازاریابی، مانند نصب تابلو و بنر و استفاده از فروشندگان خبره با روابط عمومی بالا، در بازار امروز کافی نیست. این روزها، با گسترش به‌کارگیری ابزارهای دنیای دیجیتال و استفاده از راه‌های ارتباط اینترنتی، باید از پتانسیل این ابزارها، در حوزه تبلیغات و بازاریابی دیجیتال بهره گرفت. بر این اساس، می‌توان از تکنیک‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ استفاده کرد. اگر شما نیز در این زمینه فعالیت می‌کنید و قصد دارید با تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی آشنا شوید و محصولات خود را به مشتریان بیشتری معرفی کنید؛ توصیه می‌کنیم تا انتها با این مقاله از «مجله اینترنتی کاپریلا» همراه باشید.

آنچه می خوانید: پنهان کردن فهرست

کدام نوع تبلیغات برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی بهتر است؟ تبلیغات آنلاین یا سنتی؟

کشور ما ایران، یکی از بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان به شمار می‌رود و همین امر باعث شده است که برندهای مختلف لوازم آرایشی و فروشگاه‌های کوچک و بزرگ بسیاری، در این حوزه فعالیت کنند. بر این اساس، رقابت بسیار شدیدی بر سر بازار مصرف لوازم آرایشی وجود دارد و ضروری است از بهترین شیوه‌های تبلیغات نیز بهره گرفته شود. بنابراین، توصیه می‌کنیم در کنار روش‌های سنتی تبلیغات که تنها قادر به جذب مخاطبان محلی است؛ با استفاده از شیوه‌های آنلاین، به دنبال جذب مخاطبان هدف بدون توجه به موقعیت مکانی آن‌ها باشید. به این ترتیب، می‌توان گفت باید از هر دو شیوه سنتی و آنلاین تبلیغات، برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی استفاده شود؛ اما برای کسب و کارهایی که به دنبال پیشرفت و افزایش نامحدود فروششان هستند، شیوه‌های آنلاین نتایج بسیار بهتری به دنبال خواهد داشت.

کدام نوع تبلیغات برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی بهتر است؟ تبلیغات آنلاین یا سنتی؟
کدام نوع تبلیغات برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی بهتر است؟ تبلیغات آنلاین یا سنتی؟
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

چرا فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی به دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند؟

تنوع بسیار بالای لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین امکاناتی نظیر ارائه تصاویر با کیفیت بالا در قالب عکس و ویدئو، باعث شده است که شیوه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ، توانایی بالاتری در زمینه تبلیغات و معرفی محصولات آرایشی بهداشتی داشته باشند. در واقع، برندهای معتبر لوازم آرایشی، تلاش می‌کنند، با استفاده از تکنیک‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ، مانند فعالیت در شبکه‌های اجتماعی یا استفاده از سلبریتی‌ها در تبلیغات اینترنتی، از رقبای خود پیشی بگیرند. بر این اساس، می‌توان گفت، فروشندگان لوازم آرایشی نیز به عنوان سرشاخه‌های این صنعت پردرآمد و وسیع، باید از این شیوه‌ها در بازاریابی محصولات خود استفاده کنند.

6 قدم تا شروع دیجیتال مارکتینگ برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی

دیجیتال مارکتینگ برای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، به عنوان یک فرآیند هدفمند و سازمان یافته اجرا می‌شود. بر این اساس، پیش از اجرای تکنیک‌های مختلف بازاریابی آنلاین و صرف هزینه و زمان در این حوزه، بهتر است مقدمات مورد نیاز جهت افزایش بازدهی اجرای این تکنیک‌ها را فراهم کنید. بنابراین، در ادامه، 6 قدم تا شروع دیجیتال مارکتینگ برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی را به شما معرفی می‌کنیم که عبارت‌اند از:

  • تعیین هویت برند
  • مشخص کردن مخاطبان هدف
  • تسلط بر زبان بازاریابی دیجیتال
  • بررسی اقدامات رقبا
  • تدوین برنامه و تعیین انتظارات
  • تعیین استراتژی دیجیتال مارکتینگ

در ادامه هر یک از موارد فوق را تشریح خواهیم کرد.

6 قدم تا شروع دیجیتال مارکتینگ برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی
6 قدم تا شروع دیجیتال مارکتینگ برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی

هویت برند خود را تعریف کنید.

برند یکی از مهم‌ترین عوامل در میزان فروش و همچنین قیمت لوازم آرایش است. این موضوع، علاوه بر کیفیت، به خاطر میل بیشتر مخاطب، نسبت به خرید از برندهای معتبر و شناخته شده بوده و باید از سوی شما نیز مورد توجه قرار گیرد. در واقع، هر چند شما تنها نماینده فروش محصولات شرکت‌های مختلف تولید لوازم آرایشی باشید؛ با این حال، برند شما بیانگر کیفیت محصولاتی است که می‌فروشید. این مطلب در حوزه بازاریابی دیجیتال، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ چراکه افراد نسبت به کسب و کارهای مجازی دیرتر اعتماد پیدا می‌کنند.

از این گذشته، پس از ساخت نشان و انتخاب اسم مناسب، باید به فکر تعریف هویت برند به بهترین شکل ممکن باشید که بیانگر هدف و ماهیت کسب و کار شما است. به این ترتیب، هویت برند شما باعث اعتماد مخاطبان هدف و شناخته شدن شما به عنوان یک فروشنده لوازم آرایشی معتبر خواهد بود. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

نحوه انتخاب اسم برای برند
نحوه انتخاب اسم برای برند

شایان ذکر است که انتخاب نام برای برند ممکن است از چند روز تا حتی چند هفته به طول انجامد و برای انتخاب آن باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید که در مقاله «نحوه انتخاب اسم برای برند: ویژگی های یک نام برند خوب + ایده هایی برای اسم برند» توضیحات بیشتری در این زمینه داده شده است و اگر مایل هستید که نام مناسبی برای کسب و کار خود انتخاب کنید حتماً مقاله‌ی پیشنهادی را مطالعه فرمایید.

مخاطبان هدف خود را مشخص کنید.

دانستن اینکه مخاطبان هدف کسب و کارتان چه کسانی هستند و باید از طریق تکنیک‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ چه افرادی با چه سن، تحصیلات، سلایق و درآمدی را جذب کنید، به شما کمک می‌کند، اقدامات مناسبی انجام دهید و نتایج بهتری کسب کنید. می‌توانید با توجه به محصولاتی که ارائه می‌دهید (از نظر کیفیت، قیمت، امکان ارسال و…) و همچنین مخاطبان هدف، اقدام به استفاده از تکنیک‌هایی کنید که بازده بالاتری در جذب مخاطبان دارند. جهت آشنایی بیشتر با روش‌های تعیین بازار هدف شما را به مطالعه‌ی مقاله « تکنیک های هدف گذاری در کسب و کار – راهنمای جامع تعیین بازار هدف و تارگت فروش» دعوت می‌کنیم.

مخاطبان هدف خود را مشخص کنید.
مخاطبان هدف خود را مشخص کنید.

بر زبان بازاریابی دیجیتال مسلط شوید.

تکنیک های مختلف بازاریابی دیجیتال، علی رغم سابقه طولانی که در زمینه تبلیغات اینترنتی وجود دارد، کمتر شناخته شده است. بر این اساس، زبان این حوزه و اصطلاحاتی که در مورد  تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ به کار می‌روند نیز، شاید به گوش شما آشنا نباشد. در این راستا، توصیه می‌کنیم پیش از اقدام عملی در این حوزه، با شرکت در دوره‌های مختلف یا مطالعه منابع نوشتاری، دانش خود را در رابطه با شیوه‌های بازاریابی دیجیتال افزایش دهید تا امکان ایجاد ارتباط سازنده با سایر فعالان این عرصه را داشته باشید. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

بر زبان بازاریابی دیجیتال مسلط شوید.
بر زبان بازاریابی دیجیتال مسلط شوید.

همچنین به شما توصیه می‌کنیم که جهت افزایش آگاهی بیشتر در این زمینه، مقاله‌ی «دیجیتال مارکتینگ چیست؟ – یادگیری آسان بازاریابی دیجیتال ایرانی» از مجله اینترنتی کاپریلا را مطالعه بفرمایید.

اقدامات رقبای خود را بررسی کنید.

پیش از آنکه فعالیت خود در حوزه بازاریابی آنلاین را شروع کنید، به سراغ سایر افرادی بروید که در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. از این طریق و با بررسی افراد فعال در عرصه دیجیتال مارکتینگ برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی، امکان کسب اطلاعات در خصوص شیوه‌های مؤثر تبلیغات آنلاین و روش‌هایی که بهتر بتوانند محصولات شما را معرفی کنند، کسب خواهید کرد. به این ترتیب، دیگر نیاز به آزمون و خطا ندارید و هر هزینه یا زمانی که صرف می‌کنید، مستقیماً بر میزان فروش شما، تأثیر مثبت خواهد داشت. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

اقدامات رقبای خود را بررسی کنید.
اقدامات رقبای خود را بررسی کنید.

برنامه‌ای تدوین کرده و انتظارات خود را تعیین کنید.

در فعالیت‌های بلندمدت، برنامه ریزی عامل اصلی دستیابی به موفقیت است. در واقع، با گذشت زمان، اگر برنامه مدون و جدول زمان‌بندی اقدامات در اختیار نداشته باشید؛ قطعاً اشتباهاتی رخ خواهد داد یا بخشی از اقدامات به فراموشی سپرده می‌شود. همچنین، با استفاده از برنامه ریزی، این امکان را دارید که در تمام بخش‌ها، به صورت متوازن و هم‌زمان پیش بروید و هیچ تکنیکی را برای جلب مشتری از قلم نیندازید! در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

برنامه ای تدوین کرده و انتظارات خود را تعیین کنید.
برنامه ای تدوین کرده و انتظارات خود را تعیین کنید.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ در زمینه فروش لوازم آرایشی بهداشتی را تعیین کنید.

تعیین استراتژی، به این معنی است که شما تکنیک‌هایی که جهت بازاریابی محصولات خود به کار می‌گیرید را مشخص کنید، گستردگی تبلیغات و هزینه‌ای که قرار است صرف کنید را در نظر بگیرید و بر اساس برنامه‌ای که تعیین کرده‌اید این روش‌ها را پیاده نمایید.

در ادامه این مقاله، تکنیک‌های مورداستفاده دیجیتال مارکتینگ برای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی را بررسی می‌کنیم و هر روش را به‌تناسب بیزنس شما توضیح می‌دهیم. سعی کنید با کسب آگاهی‌های اولیه، در مورد تکنیک‌های مختلف، آن‌ها را به‌صورت اصولی در کسب‌وکار خود به کار ببرید و از یک شبکه آنلاین گسترده و مؤثر برای بهبود فروش محصولاتتان استفاده کنید.

تکنیک‌های مؤثر دیجیتال مارکتینگ برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی

دیجیتال مارکتینگ، شیوه‌ای گسترده است که ابزارهای متنوعی جهت بازاریابی و تبلیغات دیجیتال در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد. در واقع، تأثیر بالای دیجیتال مارکتینگ نیز، ناشی از این تنوع و شبکه‌ای است که در تمام بسترهای مجازی ایجاد می‌کند. به این ترتیب و از اتصال اکانت شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت، انواع تبلیغات پولی و همچنین شیوهای بازاریابی مستقیم، محصولات شما به حداکثر مخاطبان مورد نظرتان معرفی می‌شود تا شانس فروش بالاتر رفته و به تناسب آن، سود کسب و کارتان افزایش پیدا کند. در صورتی که بخواهیم بهترین تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی را به شما معرفی کنیم؛ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راه‌اندازی وب‌سایت
  • فروشگاه آنلاین
  • بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی
  • سئو سایت
  • ثبت حساب کاربری در گوگل مپ
  • بازاریابی موتورهای جستجو (گوگل ادز)
  • تبلیغات کلیکی
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • بازاریابی ویدئویی
  • هدف‌گیری مجدد

در ادامه هر کدام از این تکنیک‌ها را جهت افزایش آگاهی شما بررسی خواهیم کرد.

تکنیک‌های مؤثر دیجیتال مارکتینگ برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی
تکنیک‌های مؤثر دیجیتال مارکتینگ برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی

وب سایت تجاری متناسب با کسب ‌و کارتان راه اندازی کنید.

اولین قدم در زمینه ساخت شبکه تبلیغات دیجیتال، ایجاد وب سایت رسمی به عنوان پایگاه اصلی کسب و کارتان در فضای مجازی است. وب‌سایت، علاوه بر امکانات مناسب جهت معرفی و تبلیغ محصولات، به‌نوعی عامل اعتباربخشی به بیزنس شما نیز محسوب می‌شود. معمولاً کسب و کارهای معتبر، با ایجاد یک وب‌سایت رسمی و فعالیت مستمر، تلاش می‌کنند به تدریج اعتبار برند خود را افزایش دهند و از این طریق، سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرند. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

پس از طراحی وب‌سایت، باید در زمینه بازاریابی محتوا فعالیت کنید. به این معنی که با ایجاد محتوای متنی و تصویری، آنچه می‌فروشید را معرفی نمایید. البته توجه داشته باشید که مطالب قرار گرفته در وب‌سایت، نباید صرفاً تبلیغاتی باشند؛ بلکه با ارائه اطلاعات مفید در رابطه با خودرو یا قرار دادن مطالب جذاب برای علاقه‌مندان به خرید محصولات آرایشی و زیبایی، نظر کاربران اینترنتی را جلب کنید. به این ترتیب هرقدر تعداد کاربران بیشتری مطالبتان را مفید تشخیص دهند، تمایل بیشتری به خرید از شما پیدا خواهند کرد. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

راه اندازی فروشگاه آنلاین

از زمانی که خرید اینترنتی و سفارش محصولات به صورت مجازی، رواج پیدا کرده است، مطمئن‌ترین راه خرید از نظر کاربران، مراجعه به وب‌سایت‌های فروشگاهی معتبر است. شما این امکان را دارید که از طریق وب‌سایت خود و با قرار دادن سامانه پرداخت اینترنتی، اقدام به فروش اینترنتی محصولات کنید. از این طریق، علاوه بر اینکه کسب و کار شما حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد، اعتماد مخاطبان در زمان پرداخت وجه و خرید محصول نیز حفظ خواهد شد. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

راه اندازی فروشگاه آنلاین
راه اندازی فروشگاه آنلاین

ایجاد اکانت تجاری در شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه‌های اجتماعی، یکی از بهترین راه‌هایی است که برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی وجود دارد. با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و با آن‌ها در مورد محصولات خود صحبت کنید. همچنین، با استفاده از این شبکه‌ها، می‌توانید تبلیغات خود را به صورت هدفمند برای مخاطبان خود نمایش دهید و از این طریق فروش خود را بالا ببرید. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

ایجاد اکانت تجاری در شبکه های اجتماعی
ایجاد اکانت تجاری در شبکه های اجتماعی

بهینه سازی محتوای وب سایت برای موتورهای جست و جو (SEO)

سئو یا بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو نیز، یکی از روش‌های مهم در دیجیتال مارکتینگ است. با استفاده از سئو، می‌توانید محتوای خود را به گونه‌ای بهینه کنید که در نتایج جستجوهای مرتبط با محصولات خود، بالاترین رتبه را داشته باشید و در نتیجه، فروشتان را افزایش دهید. جهت افزایش آگاهی شما در این زمینه، توصیه می‌کنیم مقاله «آشنایی با الگوریتم های گوگل و اهمیت و کاربرد آن‌ها در سئو (+ دانلود فیلم آموزش رایگان)» را مطالعه نمایید.

در زمینه سئو سایت، معمولاً دو دسته کلی از اقدامات به منظور بهینه سازی محتوا برای موتورهای جست و جو انجام می‌شود که عبارت‌اند از:

  • سئو داخلی (on page) از قبیل: ارتقا امکانات نرم‌افزاری، بهینه سازی صفحه برای گوشی‌های هوشمند، تولید محتوای مناسب و لینک سازی داخلی مفید خواهد بود.
  • سئو خارجی (off page) از قبیل: لینک دهی خارجی، ارتباط با شبکه‌های اجتماعی، خرید بک لینک و ریپورتاژ آگهی می‌تواند شرایط سئو وب‌سایت شما را بهبود ببخشد.

شایان ذکر است که ریپورتاژ آگهی به صفحه‌ای تبلیغاتی گفته می‌شود که محتوای آن به شکل یک مقاله است، منتها مقاله‌ای که در آن، چند لینک از وب‌سایت شما وجود دارد و کسب‌وکار شما در آن تبلیغ شده است. «نشریلا» یکی از پلتفرم‌هایی است که برای خرید ریپورتاژ آگهی می‌توانید از آن استفاده کنید؛ که سایت‌های بزرگی نظیر: زومیت، فرادرس، تایم‌کد، تک‌تیپ، جی‌اس‌ام، تابناک باتو، پروان‌وب، یاس دانلود، موبنا و… سفارش ریپورتاژ آگهی خود را به این پلتفرم می‌دهند. برای سفارش دادن ریپورتاژ آگهی به «نشریلا»، می‌توانید روی این لینک [+] کلیک کنید.

رپیورتاژ آگهی با نشریلا
رپیورتاژ آگهی با نشریلا
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

ثبت حساب کاربری در Google Map

شرکت گوگل، به منظور بهبود خدمات خود به کاربران، تلاش می‌کند از طریق قابلیت Google My Business، دسترسی افراد به کسب و کارهای مورد نظرشان را در کوتاه‌ترین زمان فراهم کند. بر این اساس، می‌توانید با ثبت آدرس خود در سامانه مکان‌یابی گوگل، امکان دیده شدن بیزینس‌تان توسط مخاطبان هدف را افزایش دهید.

بازاریابی موتورهای جستجو (گوگل ادز)

تبلیغات پولی (Google ADS) از دیگر تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ است که با پرداخت هزینه، وب‌سایت شما را در زمان نتایج سرچ گوگل، بالاتر از رقیبان قرار می‌دهد. از این طریق، محصولات خود را در معرض دید مخاطبان هدف قرار می‌دهید و فروش افزایش پیدا می‌کند.

از تبلیغات پولی گوگل برای رشد سریع استفاده کنید.
از تبلیغات پولی گوگل برای رشد سریع استفاده کنید.

تبلیغات کلیکی (PPC)

یکی دیگر از تکنیک‌های پولی تبلیغات، استفاده از شیوه تبلیغات کلیکی است. در این روش، بنر تبلیغ کسب و کارتان را، توسط سایت‌های پربازدید نمایش می‌دهید و با هر بار کلیک کاربر رو روی لینک تبلیغ، شما باید مقدار هزینه‌ای را پرداخت کنید. این شیوه، به صورت مستقیم و با سرعت بالا، بازدید وب‌سایت شما را افزایش خواهد داد. به‌طور خلاصه: در این تکنیک بازاریابی آنلاین، می‌توانید با قرار دادن بنر تبلیغاتی خود در دیگر وب‌سایت‌ها، مخاطبان هدف را به وب‌سایت تجاری خود هدایت کنید. این کار از طریق طراحی اصولی و حرفه‌ای یک لندینگ پیج امکان‌پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌توانید به دو مقاله‌ی «صفحه فرود به زبان ساده | طراحی لندینگ پیج برای افزایش فروش» و «بهینه سازی صفحه فرود (لندینگ پیج) با ۱۴ تکنیک و ۳۶ نکته طلایی» مراجعه کنید.

شایان ذکر است، چنین خدماتی به صورت هوشمند و با استفاده از سایت‌های معتبر و پربازدید، تحت عنوان تبلیغات کلیکی هوشمند، به کسب و کارها ارائه می‌شود. در ایران نیز، شرکت‌های زیادی تبلیغات کلیکی را به صورت هوشمند و همراه با تاثیر بالا در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهند که در این میان، می‌توان به سرویس تبلیغات کلیکی هوشمند کاپریلا به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها اشاره کرد. برای سفارش تبلیغات روی این لینک کلیک کنید.

تبلیغات کلیکی هوشمند کاپریلا
تبلیغات کلیکی هوشمند کاپریلا

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از روش‌های محبوبی است که شامل همکاری با افراد مشهور و معتبر در شبکه‌های اجتماعی می‌شود که دارای دنبال کنندگان بسیاری هستند. این افراد می‌توانند محصولات شما را به مخاطبین خود معرفی کنند. کلید موفقیت در این روش، پیدا کردن اینفلوئنسرهای معتبر و مطابق با برند شما و همچنین داشتن مخاطبانی است که با مشتریان شما هم‌خوانی دارند. از این طریق، شما می‌توانید آگاهی برند خود را افزایش دهید و به مخاطبین بیشتری دسترسی پیدا کنید و در نهایت فروش بیشتری داشته باشید.

در ادامه یک مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

اینفلوئنسر مارکتینگ در حوزه زیبایی - برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی
اینفلوئنسر مارکتینگ در حوزه زیبایی – برای فروش لوازم آرایشی بهداشتی

اگر به این روش بازاریابی دیجیتال علاقه‌مند هستید، شما را به مطالعه‌ی مقالات «میکرو اینفلوئنسر چیست و چگونه از آن برای رشد و توسعه کسب و کار استفاده کنیم؟» و «چطور یک اینفلوئنسر مناسب برای کمپین تبلیغاتی‌مان پیدا کنیم؟» دعوت می‌کنیم.

بازاریابی ویدئویی

بازاریابی ویدئویی، یک روش مؤثر دیگر برای تبلیغ و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی است. ایجاد ویدئوهای آموزشی جذاب از محصول، به همراه نقد و بررسی، می‌تواند به مشتریان کمک کند تا محصولات شما را بهتر درک کنند و بدانند چگونه کار می‌کنند. محتوای ویدئویی همچنین به خوبی قابل اشتراک‌گذاری است و می‌تواند آگاهی برند را افزایش دهد و مشارکت مخاطبین را بیشتر کند.

بازاریابی ویدئویی
بازاریابی ویدئویی

هدف گیری مجدد (Retargeting)

بازاریابی مجدد، شامل جذب مشتریانی است که قبلاً با برند و وب‌سایت شما در ارتباط بوده‌اند؛ اما هنوز خرید نکرده‌اند. با استفاده از تبلیغات هدفمند و پیام‌های شخصی‌سازی شده، این مشتریان ترغیب می‌شوند و خرید خود را کامل می‌کنند. این روش، می‌تواند به شما در افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری و فروش کمک کند.

شایان ذکر است، در اجرای این تکنیک، استفاده از ایمیل با عنوان یک ابزار ارتباطی مستقیم با مخاطبان از تأثیرگذاری مطلوبی برخوردار است.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

نتیجه گیری و سخن پایانی

در این مقاله، تلاش کردیم شما را با بهترین تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ برای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی آشنا کنیم. سعی کنید ضمن افزایش دانش و آگاهی خود در رابطه با این تکنیک‌ها، آن‌ها را به بهترین شکل استفاده کنید. از طرفی، باید با ایجاد یک شبکه تبلیغات آنلاین، فعالیت خود را در تمام کانال‌های دیجیتال گسترش دهید و باعث رونق کسب و کار خود گردید.

در پایان از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم. لطفاً لینک این مقاله را در اختیار دوستان خود نیز قرار دهید و با ارائه نظرات و پیشنهاد‌هایتان، ما را در بهبود مطالب این نوشتار یاری کنید. پیروز و موفق باشید.

بر اساس رای 1 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

«علی آبیار» دانش‌آموخته رشته مهندسی IT است و به نوشتن، موسیقی، شعر، طبیعت و البته برنامه‌نویسی و تکنولوژی‌های سطح وب علاقه دارد. رزومه تخصصی او بیشتر در زمینه «سئو و تولید محتوا» است؛ همچنین در رزومه تخصصی‌اش، چند پروژه برنامه‌نویسی وب، مدیریت وب‌سایت و توسعه محتوای آن‌ها دیده می‌شود. او تا به امروز، تولید و ویراستاری مطالب متنوعی از مجلات اینترنتی «کاپریلا» و «تاپریلا» در حوزه‌های: تکنولوژی، سئو، کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و… را به عهده داشته است. «علی آبیار» در حال حاضر به صورت فریلنسر بر روی پروژه‌های مختلف داخلی و خارجی در حوزه طراحی وب (Front-End) و سئو فعالیت می‌کند.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.