این روزها رقابت تنگاتنگی میان شبکه‌های اجتماعی وجود دارد که همه ما از آن باخبریم. در واقع بین این اپلیکیشن‌های پرطرفداری که خیلی‌ها در آن عضو هستند، از واتساپ و توییتر گرفته تا اینستاگرام و تیک‌تاک، یک‌جورایی مسابقه «چه کسی بهتر است» راه افتاده و همه این برنامه‌ها هم دارند از دل و جان مایه می‌گذارند تا برنده شوند و ثابت کنند که یک سر و گردن از بقیه بالاتر هستند.

حالا من از شما سوالی دارم! به نظر شما کدام یک از این برنامه‌ها، جایگاه بالاتری نسبت به بقیه دارد و در بین مردم محبوب‌تر است؟ شما خودتان از کدام یک از این اپلیکیشن‌ها، بیشتر از بقیه استفاده می‌کنید؟ یعنی صبح‌ها به محض اینکه از خواب بیدار می‌شوید و گوشی را که برمی‌دارید، اول از همه به سراغ کدام اپلیکیشن می‌روید و آن را چک می‌کنید؟ در جواب این سوال‌ها به یاد یک ضرب‌المثل قدیمی افتادم که می‌گوید: چیزی که عیان است، چه حاجت به بیان است؟ حقیقتا نیازی به آمار و ارقام نیست تا به این نتیجه برسیم که اینستاگرام، این اپلیکیشن فوق‌العاده و همه چیز تمام، این روزها پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کند و برای خودش برنامه‌هایی دارد.

زمانی که اینستاگرام برای اولین بار کار خود را شروع کرد، همه آن را به‌عنوان برنامه‌ای که صرفا برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم بود، می‌‍شناختند. راستش را بخواهید، در چند سال اخیر، اینستاگرام برای سرگرمی استفاده می‌شد، نه بیشتر و خیلی از کاربران، فقط برای اینکه حوصله‌شان سر نرود، در آن اکانت می‌ساختند و فیلم و عکس‌های بقیه را تماشا می‌کردند. ولی در حال حاضر، اینستاگرام پا را از چیزی که هست فراتر گذاشت و اعلام کرد که قصد دارد تا وارد عرصه تجارت شود و بیشتر بر روی رونق کسب‌وکارهای مجازی تمرکز کند. از حق نگذریم، اینستاگرام هم در حوزه سرگرمی و هم در حوزه اقتصاد، فوق‌العاده عمل کرد و در هر دو زمینه، رقبا را کنار زد و موفقیت‌های بی‌شماری به‌دست آورد.

اینستاگرام
گیف در اینستاگرام

در واقع اینستاگرام با موفقیت خود، زمینه موفقیت کاربران خود را فراهم کرده است و به آنها این فرصت طلایی و ارزشمند را داده تا با کمک این پلتفرم، به رویاهایی که در سر دارند، برسند. ولی چطور می‌توانید از این فرصت به‌درستی استفاده کنید؟ رمز موفقیت در اینستاگرام چیست؟ همان‌طور که می‌دانید، اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و برای دیده شدن در آن، باید محتوای تصویری جذابی تولید کنید. یعنی باید از جدیدترین تکنیک‌هایی که ترند می‌شود، برای خیره نگه داشتن چشمان مخاطبان خود کمک بگیرید. یکی از قابلیت‌های دوست‌داشتنی و جذاب در اینستاگرام که می‌تواند در دیده شدن و خاص جلوه کردن پست‌هایتان تاثیر زیادی داشته باشد، گیف‌ها هستند.

اگر هنوز مطمئن نیستید که چطور می‌توانید گیف‌ها را در صفحه خود پست کنید و از آنها در جهت موفقیت خود کمک بگیرید، اصلا نگران نباشید. چون قرار است در این مقاله از آکادمی کاپریلا، نحوه پست کردن گیف‌ها در اینستاگرام را آموزش بدهیم، برای همین پیشنهاد می‌کنم که حتما تا انتها با ما همراه باشید و این مطلب آموزشی را از دست ندهید.

گیف چیست؟

فرمت متحرک گرافیکی یا GIF نوعی تصویر دیجیتالی است که این امکان را به کاربران می‌دهد تا انیمیشن‌های کوتاهی با چندین لایه تصویر ایجاد کنند. تصور کنید که این لایه‌های تصویر، صفحات یک کتاب هستند و شما به‌سرعت آن صفحات را ورق می‌زنید تا یک انیمیشن بسازید. گیف دقیقا چنین حالتی دارد و خوشبختانه، هیچ محدودیتی برای سطح انیمیشنی که می توانید با کمک GIF به دست بیاورید، وجود ندارد. همین مسئله، به سادگی توضیح می‌دهد چرا این روزها از GIF بیشتر برای ساخت انیمیشن‌های کوتاه استفاده می‌شود.

پس در یک کلام، گیف‌ها تصاویر متحرکی هستند که پشت سر هم تکرار می‌شوند و پایانی ندارند. این عناصر گرافیکی کوچک به پست‌های شما رنگ و بوی تازه‌ای می‌دهند و به آنها جان می‌بخشند. شاید برایتان عجیب باشد ولی حقیقت این است که گیف‌ها، به پست‌هایتان لحن اضافه می‌کنند و تا حد زیادی سرگرم‌کننده هستند. از طرفی، گیف‌ها خیلی پرطرفدار هستند و بیشتر کاربران آنها را دوست دارند! یعنی از کاربران عادی گرفته تا صاحبان کسب‌وکارهای بزرگ، عاشق گیف‌ها هستند و به آنها نه نمی‌گویند!

پیشنهاد آموزشی مرتبط:
  • آموزش ویدئویی ساخت آیکون متحرک گیف GIF با کمک نرم‌افزار پاورپوینت — برای مشاهده این ویدئو کلیک کنید(+)

حالا سوالی که به وجود می‌آید این است که چرا باید از گیف‌ها در اینستاگرام استفاده کنید؟ مگر آنها چه فایده‌ای برای پیج شما می‌توانند داشته باشند؟

چرا باید از گیف‌ها در اینستاگرام استفاده کنید؟

گیف‌ها راهی سرگرم‌کننده و مهیج برای به اشتراک گذاشتن احساسات، ری‌اکشن نشان دادن به مسائل روز و از همه مهم‌تر، جلب توجه مخاطبان هدف هستند. دنیای گیف‌ها آن‌قدر بزرگ است که هر مدل گیفی که فکرش را بکنید در آن پیدا می‌شود. به بیان ساده، برای هر چیزی، قطعا یک گیف وجود دارد، پس خیالتان از این بابت راحت باشد که هیچ‌وقت گیف کم نمی‌آید و برای همه‌چیز، یک گیف بی‌نقص، دقیقا همان چیزی که دنبالش هستید، پیدا می‌شود.

گیف‌ها یک راه آسان و بی حاشیه برای دادن خبرهای جدید و توضیح دادن مسائل مختلف هستند و اصولاً شوخ‌طبعی را چاشنی اتفاقات می‌کنند و همین باعث می‌شود تا هضم خبرهای جدید یا مسائل و موضوعات جدی برای مخاطب راحت‌تر شود.

جالب است بدانید که GIF یا graphical interchange format که معادل آن در فارسی می‌شود «فرمت تبادل گرافیکی»، برای اولین بار در سال 1987 اختراع شد و از آن موقع، رفته‌رفته توسعه یافت تا به شکلی که این روزها در بین کاربران دست به دست می‌شود درآمد. گیف‌ها یک فرمت تصویری هستند، درست مثل فرمت‌های PNG یا JPEG، ولی برخلاف ویدئوها، دارای حجم کمتری هستند و برای به اشتراک گذاشتن در فضای مجازی ساخته شده‌اند.

اینستاگرام، یک بستر فوق‌العاده و عالی برای به اشتراک گذاشتن گیف‌ها محسوب می‌شود. چون همان‌طور که کمی قبل‌تر هم اشاره کردیم، اینستاگرام، یک پلتفرم بصری است و بر محتوای تصویری تکیه دارد. پس گیف‌ها خیلی به کار کاربران اینستاگرام می‌آیند و به آنها برای دیده شدن و جلب توجه کمک می‌کنند.

گیف اینستاگرام
گیف گذاشتن در اینستاگرام

ولی از این حرف‌ها که بگذریم، گیف‌ها در اینستاگرام، فقط برای جلب توجه و بیان احساسات یا روح بخشیدن به پست‌ها استفاده نمی‌شوند. یکی از مزیت‌های دیگری که استفاده از گیف‌ها برایتان به ارمغان می‌آورد و نمی‌توان به‌هیچ‌وجه از آن چشم‌پوشی کرد، کمکی است که به پیشرفت کسب‌وکارها می‌کنند.

گیف‌های اینستاگرامی و رونق کسب‌وکارها

اینستاگرام در سال 2010 راه‌اندازی شد و در حال حاضر، چیزی حدود یک میلیارد کاربر فعال در ماه دارد. همین آمار نشان می‌دهد که اینستاگرام حسابی ترکانده و در بین مردم سراسر دنیا جذاب است. ولی چرا؟ چون اولا استفاده از آن ساده و آسان است و کاری ندارد. دوما، چون یک پلتفرم بصری است و همین که آن را باز کنید، کلی عکس و فیلم جذاب در مقابل چشمانتان ظاهر می‌شوند. در واقع، اینستاگرام، برخلاف واتساپ و فیس‌بوک و تلگرام، بیشتر بر روی محتوای تصویری مانور می‌دهد و برخلاف یوتیوب، حجم کمتری دارد و ویدئوهای سرگرم‌کننده‌تری در آن پیدا می‌شود. همه این عوامل، دست به دست هم می‌دهند و باعث می‌شوند که اینستاگرام فعلا بی‌رقیب باشد و حسابی طرفدار پیدا کند.

تصویر زیر به‌وضوح محبوبیت اینستاگرام را در بین رده‌های سنی مختلف نشان می‌دهد که می‌توانید نگاهی به آن بیندازید.

گیف گذاشتن در اینستاگرام
این تصویر آمار مربوط به کسانی که در ایالات متحده در رنج سنین مختلف از اینستاگرام استفاده می‌کردند را نشان می‌دهد. این آمار مربوط به سال 2019 است.

از دیدگاه تجاری، اینستاگرام به دنیای جدید بازاریابی در میان رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده است. البته نه به خاطر تعداد زیاد کاربرانی که در آن اکانت دارند، بلکه به خاطر الگوی رفتاری آنها.

در حقیقت، بیش از 60 درصد از کاربران اینستاگرام، هر روز به اینستاگرام می‌آیند تا فقط پست‌ها و استوری‌هایی که دیگران در صفحات خود به اشتراک می‌گذارند را تماشا کنند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کمپانی Google اخیرا اعلام کرده است که وب‌سایت‌های که بیشتر با نسخه موبایل سازگار هستند را در رتبه‌بندی آنها در نتایج جستجو به بقیه سایت‌هایی که صرفا برای نمایش در دسک‌تاپ طراحی شده‌اند، ترجیح می‌دهد و همین مسئله، طراحی واکنش‌گرای تلفن همراه را مهم‌تر از همیشه کرد. نیازی به گفتن نیست، اینستاگرام، که عمدتاً در موبایل و توسط بزرگ‌سالان مورد استفاده قرار می‌گیرد، نقش مهمی در این تغییر ایفا کرد.

بگذریم! 80 درصد از کاربران اینستاگرام، حداقل یک پیج بیزینسی یا برند را دنبال می کنند و این به آن معنی است که این پلتفرم، کاربرانی دارد که با آغوش باز از کسب‌وکارهای مجازی حمایت می‌کنند. کسب‌وکارهایی که متوجه این موضوع شده‌اند و از قبل بازاریابی در اینستاگرام را شروع کرده‌اند، ادعا می‌کنند که تا 37 درصد از کل impression خود را از استوری‌های اینستاگرام دریافت می‌کنند. جالب نیست؟ شاید شما فکر کنید که این اعداد و ارقام، چیز خاصی را ثابت نمی‌کنند و آن‌قدرها هم مهم نیستند. مثلا شاید با خودتان بگویید که فیس‌بوک پتانسیل بازاریابی مشابهی دارد، در حالی که در واقع قضیه برعکس است و اینستاگرام، به ازای هر فالوور، 58 برابر بیشتر از فیس‌بوک تعامل دارد. همچنین، ادعاهایی وجود دارد که فیس‌بوک از محتوای تبلیغاتی و بازاریابی بیش از حد اشباع شده است و به نظر می رسد کاربران آن محتوای تبلیغاتی و بازاریابی را فیلتر می‌کنند و آنها را نادیده می‌گیرند.

از طرفی، به‌عنوان مصرف‌کننده، ما همیشه نیاز داریم که حداقل از کیفیت، ابعاد و وضعیت فعلی یک محصول اطمینان داشته باشیم. ثابت شده است که یک عکس یا فیلم (محتوای بصری)، کار را بسیار راحت‌تر می‌کند و باعث جلب اطمینان مشتری می‌شود. به‌علاوه، عکس یا فیلم از محصول، کاربران را تشویق می کند تا هرچه سریع‌تر دست به کار شوند و برای خرید آن کالا اقدام کنند. Kinsta اخیراً اعلام کرده است که «حدود 60 درصد از کاربران اینستاگرام می‌گویند که محصولات جدیدی را از طریق این اپلیکیشن پیدا کرده‌اند که قبلا از وجود چنین محصولات و کالاهایی بی‌خبر بودند، و 72 درصد از آنها می‌گویند محصولی را که در اینستاگرام دیده‌اند، خریداری کرده‌اند.»

پیشنهاد آموزشی مرتبط:
  • ویدئوی وبینار رایگان بررسی عوامل موفقیت در اینستاگرام با پاسخ به 100 پرسش رایج — برای مشاهده این ویدئو کلیک کنید(+)
  • ویدئو وبینار هر آنچه که باید در خصوص بازاریابی در اینستاگرام بدانیم — برای مشاهده این ویدئو کلیک کنید(+)

حالا برسیم به بحث شیرین گیف‌ها و تاثیر آن در دیده شدن کسب‌وکارها! جالب است بدانید که استفاده از گیف‌ها، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا هویت برند خود را بیشتر تقویت کنید و در عین حال در تبلیغ کسب‌وکار خود، خلاقیت بیشتری به خرج دهید.

اگر به خاطر داشته باشید، کمی قبل‌تر گفتیم که اینستاگرام، یک بستر عالی برای استفاده از گیف‌ها محسوب می‌شود. ولی متأسفانه، زیرساخت‌های لازم برای به اشتراک گذاشتن گیف در پست اینستاگرام، آن‌طور که باید و شاید فراهم نشده است. به بیان ساده، شما نمی‌توانید آن‌طور که در فیس‌بوک یا توییتر، فایل‌های GIF را از قسمت دوربین خود آپلود می‌کنید، در اینستاگرام هم همین کار را انجام بدهید. چون قابلیت اشتراک‌گذاری گیف، آن هم به‌طور مستقیم، هنوز آن‌طور که انتظار می‌رود، در اینستاگرام وجود ندارد. بنابراین اگر از من بپرسند که می‌شود در اینستاگرام گیف‌هار ا پست کرد یا خیر، در جواب می‌گویم تقریبا! یعنی هم بله، هم خیر. ولی از قدیم گفته‌اند که کار نشد ندارد! در حالی که پست کردن گیف در اینستاگرام مستقیماً پشتیبانی نمی‌شود، می‌توانید از چند ترفند ساده برای راه انداختن کارتان استفاده کنید.

گیف اینستاگرام
گیف گذاشتن در پست اینستاگرام

چگونه گیف‌های موردعلاقه خود را در اینستاگرام پست کنیم؟

از آنجایی که پست کردن GIF در اینستاگرام به‌صورت مستقیم ممکن نیست، دو گزینه برای به اشتراک گذاشتن GIF در صفحه اینستاگرام، پیش روی شما قرار دارد که در ادامه این دو روش را توضیح می‌دهیم.

روش اول گذاشتن گیف در پست اینستاگرام: تبدیل GIF به ویدئو

اولین روش برای گذاشتن گیف در پست اینستاگرام، تبدیل GIF به ویدئو است. چون با اینکه GIF‌ها نوعی فایل تصویری پشتیبانی‌نشده در اینستاگرام محسوب می‌شوند، با این حال، ویدیوها پشتیبانی می‌شوند. بنابراین می‌توانید خیلی راحت و به‌صورت دستی، GIF موردنظرتان را به ویدئو تبدیل کنید و سپس آن را به شکل ویدئو در صفحه خود به اشتراک بگذارید. این‌طوری دیگر هیچ مانعی برای پست کردن ویدئو موردنظرتان در اینستاگرام وجود ندارد.

برای این کار، نیاز به یک اپلیکیشن شخص ثالث دارید و باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. اول از همه، اپلیکیشن شخص ثالث GIF to Video را دانلود و آن را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.
  2. بعد از اینکه برنامه GIF to Video را نصب کردید، به بخش setting این اپلیکیشن بروید و مانند عکس زیر، به آن اجازه دسترسی به File and Media بدهید.
    گیف گذاشتن در پست
    طبق دستورالعمل تصویر عمل کنید.
  3. بعد از اینکه به این اپلیکیشن اجازه دسترسی به فایل‌هایتان را دادید، آن را باز کنید.
  4. سپس از بین چهار گزینه Local ،GIFY ،Tenor و Reddit، یکی را به دلخواه انتخاب کنید. هرکدام را که انتخاب کنید، همان به‌عنوان منبعی برای انتخاب گیف برایتان باز می‌شود.
  5. بعد از اینکه منبع گیف‌های خود را انتخاب کردید، یک گیف را به سلیقه خودتان انتخاب کرده و مانند عکس زیر، بر روی گزینه convert ضربه بزنید.
    تبدیل گیف به ویدئو
    نحوه تبدیل گیف به ویدئو
  6. پروسه تبدیل GIF به ویدئو، اصولا نباید بیشتر از چند ثانیه طول بکشد. بعد از اینکه پروسه تبدیل تمام شد، بر روی گزینه share کلیک کنید.
  7. سپس، مانند عکس زیر، منویی برایتان باز می‌شود که باید در آن، از بین گزینه‌های موجود بر روی گزینه feed کلیک کنید.
    گیف گذاشتن در اینستاگرام
    نحوه گیف گذاشتن در پست اینستاگرام
  8. از اینجا به بعد، دیگر چیز جدیدی نیست و باید مراحل پست کردن در اینستاگرام را، طبق روال همیشگی آن طی کنید. یعنی اگر دوست داشتید، بر روی گیف موردنظرتان فیلتر بگذارید و آن را ادیت کنید.
  9. در آخر، بعد از اینکه کارتان با ویرایش کردن گیف تمام شد، کپشن بنویسید و بر روی گزینه share کلیک کنید تا گیف موردنظرتان در صفحه اینستاگرامتان پست شود.

و تمام!

اگر احساس می‌کنید که این روش برایتان کمی سخت یا گیج‌کننده است، اصلا لازم نیست ناامید یا نگران شوید. چون هنوز ترفند دیگری وجود دارد که احتمالا به دردتان می‌خورد و می‌توانید از آن برای پست کردن گیف در صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید.

روش دوم گذاشتن گیف در پست اینستاگرام: استفاده از اپلیکیشن شخص ثالث GIFY

دومین روشی که قرار است به شما آموزش بدهیم تا به کمک آن بتوانید گیف‌های موردعلاقه‌تان را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید، استفاده از اپلیکیشن شخص ثالث GIFY است. نکته‌ای که لازم است در استفاده از این اپلیکیشن به خاطر بسپارید، این است که GIFY هم در گوشی و هم در دسک‌تاپ قابل‌استفاده است که با وجود اینکه فرق چندانی با هم ندارند، ما هرکدام از آنها را جداگانه به شما آموزش می‌دهیم.

استفاده از اپلیکیشن شخص ثالث GIFY در گوشی تلفن همراه

اگر قصد دارید تا از اپلیکیشن GIFY در تلفن همراه خود استفاده کنید، بهتر است آن را از برنامه play store برای نسخه اندروید و یا از app store برای نسخه iOS دانلود کنید.

برای استفاده از اپلیکیشن GIFY در گوشی، باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. در قدم اول، اپلیکیشن GIFY را دانلود و آن را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.
  2. برنامه را باز کنید و در تب home، بر روی آیکون ذره‌بین که در پایین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
  3. با کلیک بر روی آیکون ذره‌بین، مانند عکس زیر، کادری ظاهر می‌شود که می‌توانید در آن، با نوشتن کلمات کلیدی مناسب، گیف موردنظرتان را پیدا کنید.
    گذاشتن گیف در اینستا
    نحوه جستجوی گیف در اپلیکیشن گیفی
  4. بعد از اینکه در کادر تعبیه شده، کلمات کلیدی مرتبط با گیف موردنظرتان را تایپ کردید، از بین گیف‌هایی که به‌عنوان نتیجه به شما نشان داده می‌شود، گیفی را که به دنبال آن هستید، انتخاب کنید.
  5. سپس، مانند عکس زیر، بر روی آیکونی که شبیه هواپیمای کاغذی است، کلیک کنید تا منویی برایتان باز شود.
    گیف اینستاگرام
    نحوه گذاشتن گیف در پست اینستا
  6. در منویی که برایتان باز می‌شود، گزینه‌های زیادی برای share کردن گیف موردنظر، پیش روی شما قرار می‌گیرد که شما باید از بین گزینه‌های موجود، بر روی آیکون اینستاگرام کلیک کنید تا گیفی که انتخاب کردید در صفحه اینستاگرامتان پست شود.
  7. سپس، باید بر روی گزینه feed کلیک کنید.
  8. از اینجا به بعد دیگر چیز جدیدی وجود ندارد و باید همان روال همیشگی که برای پست گذاشتن در اینستاگرام لازم است را طی کنید. مثلا اگر لازم بود، بر روی گیف موردنظرتان فیلتر بگذارید و آن را ادیت کنید.
  9. بعد از اینکه کارتان با ویرایش کردن گیف موردنظرتان تمام شد، مانند همیشه کپشن بنویسید.
  10. در آخر بر روی تیک آبی‌رنگ که در گوشه تصویر در سمت راست وجود دارد، کلیک کنید تا گیف موردنظرتان، در صفحه اینستاگرامتان آپلود شود.

حالا که کار با اپلیکیشن GIFY بر روی گوشی تلفن همراه را یاد گرفته‌اید، شاید خوب باشد که یاد بگیرید چگونه می‌شود از طریق GIFY و بر روی دسک‌تاپ، گیف موردنظر خود را در صفحه اینستاگرامتان آپلود کنید.

استفاده از GIFY بر روی دسک‌تاپ

اگر به هر دلیلی جزو آن دسته از کاربرانی هستید که همه کارهای خود را بر روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ انجام می‌دهند، احتمالا خیلی مشتاق هستید تا یاد بگیرید چطور می‌شود گیف موردنظرتان را با کمک GIFY و از طریق دسک‌تاپ، در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

برای این کار، باید مراحل زیر را که خیلی هم ساده است، به ترتیب انجام دهید:

  1. به سایت GIFY به آدرس https://giphy.com/ مراجعه کنید.
  2. در این سایت، کلمه کلیدی مرتبط را جستجو کنید تا بالاخره بتوانید گیف موردنظرتان را پیدا کنید.
  3. بر روی گیف موردنظرتان کلیک کنید.
  4. سپس، بر روی گزینه share که در گوشه سمت راست گیف قرار دارد، کلیک کنید.
  5. منویی برایتان بالا می‌آید که باید در آن، از بین گزینه‌های موجود بر روی آیکون اینستاگرام کلیک کنید.
  6. کادری ظاهر می‌شود که باید در آن، آدرس ایمیل خود را وارد کنید و سس، بر روی گزینه send ضربه بزنید.
  7. گیفی که انتخاب کردید، به آدرس ایمیلی که وارد کردید، به‌صورت یک فایل MP4 ارسال می‌شود.
  8. فایل MP4 را دانلود کنید.
  9. از اینجا به بعد دیگر همه چیز خیلی ساده است و طبق روال همیشگی، باید به ایستاگرام بروید و همان‌طور که همیشه پست می‌گذارید، گیف موردنظرتان را در صفحه خود پست کنید.

به همین سادگی!

معرفی 5 اپلیکیشن شخص ثالث برای پست کردن گیف در اینستاگرام

علاوه بر اپلیکیشن GIFY، اپلیکیشن‌های شخص ثالث دیگری هم هستند که هم بر روی گوشی‌هایی که مجهز به سیستم‌عامل اندروید هستند وهم بر روی گوشی‌هایی که به سیستم‌عامل iOS مجهز هستند، قابل استفاده است.

اپلیکیشن‌هایی که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم، محیط ساده‌ای دارند و کار کردن با آنها دشواری ندارد.

اپلیکیشن GIFY Cam

امتیاز این اپلیکیشن 4.8 از 5 است.

اپلیکیشن ImgPlay

امتیاز این اپلیکیشن 4.7 از 5 است.

اپلیکیشن GIF Maker

امتیاز این اپلیکیشن 4.6 از 5 است.

اپلیکیشن Momento

امتیاز این اپلیکیشن 4.6 از 5 است.

اپلیکیشن Songclip

امتیاز این اپلیکیشن 4.8 از 5 است.

کلام آخر

برنامه اینستاگرام حسابی در بین مردم سراسر دنیا محبوب است و کلی کاربر فعال در آن فعالیت می‌کنند. خیلی‌ها آرزو دارند که در این پلتفرم که این روزها، تغییر کاربری داده و بیشتر بر روی تجارت تمرکز کرده است، دیده شوند و کسب‌وکارشان رونق بیرد. از آنجایی که اینستاگرام، یک پلتفرم بصری است و روزانه کلی عکس و فیلم جذاب در آن آپلود می‌شود، برای دیده شدن در آن باید خاص باشید.یکی از قابلیت‌هایی که به شما در خاص بودن کمک می‌کند و باعث می‌شود بیشتر به چشم بیایید، اسفاده از گیف در پست‌های اینستاگرامتان است. در این مقاله، تلاش کردیم تا یک راهنمای جانع برای آموزش پست کردن گیف‌ها در اینستاگرام ارائه دهیم تا هرچیزی که در این باره لازم است بدانید را یاد بگیرید. گیف موردعلاقه شما برای پست گذاشتن در اینستاگرام کدام است؟

اگر این مطلب برای شما مفید بوده است، آموزش‌ها و مطالب زیر نیز به شما پیشنهاد می‌شوند:

بر اساس رای 3 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

نوریه رضوی‌ثانی دانش‌آموخته IT است و به نوشتن در مورد بازاریابی دیجیتال و دنیای شبکه‌های اجتماعی علاقه دارد.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.