وبسایت خبری تحلیلی ۵۵ آنلاین در سال 1398 و با هدف جذب مخاطبان مجرّب و متخصّص در فضایی رسمی و به دور از جهت گیری‌های سیاسی و سیاست گذاری‌های اجتماعی فعالیت خود را آغاز نمود. این خبرگزاری در زمینه‌های فرهنگی، علمی، سیاسی، اقتصادی و… در حال فعالیت بوده و هر کاربر می‌تواند نظرات خود را در این وبسایت منتشر کند. وبسایت خبرگزاری ۵۵ آنلاین این امکان را فراهم کرده است که کاربران بتوانند با ایجاد حساب کاربری ویژه به تولید محتوا در این سایت بپردازند. از سوی دیگر این وبسایت دارای یک صفحه ویژه برای انتشار جدیدترین خبرهای روز می‌باشد که این صفحه به بخش‌های مختلف مانند مهم‌ترین اخبار روز، کامنت های برتر، اخبار منتخب، اخبار موضوعی و… تقسیم شده است. در این مقاله به بررسی مواردی می‌پردازیم که نشان دهنده کیفیت وبسایت ۵۵ آنلاین می‌باشد تا در صورتی که شما قصد انتشار رپورتاژ در سایت ۵۵ آنلاین را دارید بتوانید بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنید.

شروع فعالیت دامنه سایت ۵۵ آنلاین

در تصویر زیر می‌توانید نمودار فعالیت این دامنه را در سایت (+) web.archive.org مشاهده کنید. با توجه به تصویر زیر، شروع فعالیت این دامنه به سال ۲۰۲۰ میلادی بر می‌گردد. اگرچه این وبسایت را می‌توان یک وبسایت تازه نفس در نظر گرفت اما به دلیل اینکه هر روزه محتواهای زیادی در زمینه‌های مختلف در حال انتشار در این وبسایت می‌باشد توانسته است نظر مخاطبان را جلب کند و به خوبی به نیاز مخاطبان پاسخ دهد. در بخش‌های بعدی به صورت کامل‌تر به بررسی میزان بازدید و ترافیک ورودی این وبسایت می‌پردازیم.

55 آنلاین

نمودار فعالیت دامنه سایت ۵۵ آنلاین

آمار ترافیک و بازدیدهای سایت ۵۵ آنلاین

دسترسی به آمار بازدید دقیق یک وبسایت تقریباً کاری غیرممکن است و این اطلاعات فقط در اختیار مدیر همان سایت است. اما ابزارهایی در سطح وب وجود دارند که میزان بازدید و یا دیگر پارامترهای سایت را به صورت تخمینی محاسبه می‌کنند. وب‌سایت سیمیلاروب یکی از بهترین ابزارهای تخمین آمار ورودی وب‌سایت‌ها است که به کمک آن می‌توان تخمین خوبی از ترافیک و بازدید و دیگر پارامترهای سایت را مشاهده نمود.

در جدول زیر، اطلاعات بدست آمده از سیمیلاروب (+) را در مورد سایت ۵۵ آنلاین مشاهده می کنید:

تعداد بازدید (Visits) سالانه تقریبا 12 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) ماهانه تقریبا 1 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) روزانه تقریبا 33 هزار بازدید
تعداد بازدید صفحات (Pageview) ماهانه تقریبا 1.3 میلیون بازدید صفحه
تعداد بازدید صفحات (Pageview) روزانه تقریبا 43 هزار بازدید صفحه
میانگین مدت زمان حضور کاربران در سایت تقریبا 1:00 دقیقه
میانگین صفحات مشاهده شده توسط کاربران در هر بازدید تقریبا 1.3 صفحه

تعداد Visits نمایش‌دهنده تعداد کاربری است که در بازه مشخص‌شده از این سایت بازدید می‌کنند. پارامتر Pageview مشخص می‌کند که هرکدام از این کاربران، به‌طور میانگین، چند صفحه از سایت را بررسی کردند. از ضرب این 2 پارامتر تعداد صفحات بازدید شده سایت توسط کاربران، به‌دست می‌آید. این عدد نشان‌دهنده میزان بازدید از بنرهای تبلیغاتی شماست با فرض اینکه بنر شما در تمام صفحات این سایت درج‌شده باشد. با توجه به آمار سایت 55 آنلاین به نظر می‌رسد این سایت محلی مناسب برای انتشار تبلیغات برای بیشتر کسب‌وکارها باشد.

جدولی که در بالا مشاهده می‌کنید نشان میدهد که وبسایت ۵۵ آنلاین به صورت ماهانه میزبان تقریبا 1 میلیون بازدید میباشد و در هر بازدید کاربران به صورت میانگین حدود 1.3 صفحه از وبسایت را مشاهده میکنند که با توجه به این دو مورد میتوان نتیجه گرفت در هر ماه تقریبا 1.3 میلیون از صفحات وبسایت ۵۵ آنلاین مورد بازدید مخاطبان این وبسایت قرار میگیرد. انتشار رپورتاژ در سایت ۵۵ آنلاین و یا انجام تبلیغات در این سایت، می‌تواند گزینه مناسبی برای معرفی کسب‌وکار شما، به مخاطبین این سایت باشد.

تفکیک ورودی‌های سایت ۵۵ آنلاین و ترافیک گوگل

با بررسی اطلاعات ارائه‌شده از سایت سیمیلاروب در مورد تفکیک ورودی‌های سایت ۵۵ آنلاین، نمودارهای زیر به‌دست آمدند. نمودار زیر که به بررسی میزان ورودی ترافیک وبسایت ۵۵ آنلاین از مسیر های مختلف مانند مراجعه مستقیم، جستجوی گوگل، ترافیک ارجاعی، شبکه های اجتماعی و ایمیل می‌پردازد، نشان میدهد وبسایت ۵۵ آنلاین توانسته است با رعایت استانداردهای بهینه سازی وبسایت برای موتور جستجو 79.4 درصد ترافیک وبسایت را که برابر است با 794,300 بازدید از طریق موتور جستجوی گوگل کسب کند؛ از سوی دیگر این وبسایت به دلیل اینکه مورد اعتماد سایت های دیگر است تقریبا 10 درصد ترافیک خود را به صورت ترافیک ارجاعی از سایت های دیگر به دست آورده است.

ترافیک وبسایت ۵۵ آنلاین

تفکیک ورودی‌های سایت ۵۵ آنلاین

در جدول زیر، تخمینی از میزان ترافیک ورودی به سایت ۵۵ آنلاین را از موتور جستجوی گوگل، مشاهده می کنید.

مدت زمان تخمین بازدید
تعداد ورودی ماهانه از گوگل 794,000 ورودی
تعداد ورودی روزانه از گوگل 26,000 ورودی

تبلیغات بنری و کلیکی در سایت ۵۵ آنلاین

تبلیغات بنری و کلیکی را می‌توان یکی از هدفمندترین شیوه‌های تبلیغاتی دانست زیرا در این شیوه پربازده تبلیغات تنها زمانی هزینه پرداخت می‌شود که کاربران با مشاهده بنرهای تبلیغاتی روی بنر کلیک کنند. در واقع در این روش ممکن است اکثر مخاطبین وبسایت میزبان تبلیغات بنری، متوجه بنر تبلیغاتی بشوند اما روی آن کلیک نکنند، در این شرایط نیازی به پرداخت هزینه بابت دیده شدن آن توسط مخاطبین وبسایت میزبان نیست. صرفه جویی در هزینه‌ها یکی از مزایای تبلیغات بنری و کلیکی می‌باشد و مزیت مهم‌تری که دارد این است که به دلیل هدفمند بودن این روش تبلیغاتی هر بنر با توجه به نیاز مخاطب شخصی سازی شده و به کاربر نمایش داده می‌شود تا این‌گونه بتوان احتمال دریافت کلیک توسط بنرهای تبلیغاتی را افزایش داد.

تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید یکی از صفحات وبسایت ۵۵ آنلاین را نشان می‌دهد. همان‌طور که در تصویر مشخص است وبسایت ۵۵ آنلاین این امکان را فراهم کرده است که کسب و کارهای مختلف بتوانند بنرهای تبلیغاتی خود را در بخش‌های مختلف سایت مانند میان مطالب، ساید بار و… درج کنند تا ضمن بیشتر دیده شدن کسب و کارشان کاربران بتوانند با کلیک بر روی این بنرها وارد وبسایت های تبلیغ دهنده بشوند.

تبلیغات بنری سایت

تبلیغات در سایت ۵۵ آنلاین

تخمین کلیک دریافتی از سایت ۵۵ آنلاین

شاید این سؤال در ذهن شما ایجاد شده باشد که در نهایت با درج بنرهای تبلیغاتی در این سایت، چه تعداد کلیک از این سایت دریافت خواهید کرد. این مورد به پارامترهای زیادی بستگی دارد. برای درک این مفهوم ابتدا به تعریف واژه CTR می‌پردازیم. واژه CTR مخفف Click Through Rate و به معنای نرخ کلیک است. یعنی چند درصد از کاربران، زمانی که بنرهای تبلیغاتی را می‌بینند، روی این بنرها کلیک می‌کنند. در واقع CTR از تقسیم میزان کلیک بر میزان نمایش تبلیغات بنری به‌دست می‌آید. بنابراین هر چه میزان CTR بیشتر باشد شما کلیک بیشتری دریافت می‌کنید.

حالا سؤال اصلی این است که CTR به چه عواملی بستگی دارد و چگونه می‌توان CTR بنرهای تبلیغاتی را افزایش داد؟ این یک مبحث مهم در دیجیتال مارکتینگ است و پارامترهای زیادی در تعیین CTR دخیل هستند. از جایگاهی که بنر را درج کردید تا رنگی که برای بنر انتخاب کردید و دکمه‌ای که برای دعوت به اقدام در نظر گرفته‌اید. برای مثال جایگاه بالای سایت در بیشتر سایت‌ها از جایگاه‌های انتهای سایت، CTR بالاتری دارد و یا اینکه استفاده از رنگ‌های گرم (قرمز، زرد، نارنجی و…) در بنر تبلیغاتی، می‌تواند باعث افزایش CTR شود.

نکته: در صورتی که به دنبال بهبود وضعیت دکمه‌های دعوت به اقدام استفاده شده در بنرهای تبلیغاتی هستید اما اطلاعات کافی در این زمینه ندارید پیشنهاد می‌کنیم مقاله زیر را با عنوان کال تو اکشن یا فراخوانی به اقدام چیست، مطالعه کنید تا ضمن آشنا شدن با دکمه دعوت به اقدام با روش‌های که میتوانید به کمک آنها وضعیت دکمه دعوت به اقدام را بهبود دهید آشنا شوید. برای مطالعه مقاله همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید:

اگر تصور کنیم که بنر تبلیغاتی شما دارای نرخ کلیک 0/25 درصد باشد، با درج این بنر در سایت ۵۵ آنلاین می‌توانید انتظار داشته باشید که بنر شما در یک ماه تقریباً 3,250 کلیک را دریافت کند. اگر بتوانید CTR بنر خود را به 0/5 درصد افزایش بدید، تقریباً در یک ماه 6,500 هزار کلیک دریافت خواهید کرد.

در جدول زیر میزان کلیک احتمالی را با توجه به CTR مشاهده می‌کنید:

نرخ کلیک CTR میزان کلیک احتمالی ماهانه
0/25 درصد تقریبا 3,250 کلیک
0/5 درصد تقریبا 6,500 کلیک

اگر می‌خواهید محصولات یا خدمات خود را در بزرگ‌ترین و پربازده ترین رسانه‌های دیجیتال و آنلاین کشور مانند سایت ۵۵ آنلاین و بسیار موارد دیگر معرفی و تبلیغ و ترافیک زیادی را به وبسایت خودتان هدایت کنید،‌ کاپریلا می‌تواند در این مسیر همراه شما باشد. برای استفاده از خدمات تبلیغات آنلاین کاپریلا می‌توانید روی عبارت ثبت سفارش تبلیغات کلیکی و بنری کلیک کنید و با مراجعه به وبسایت کاپریلا، درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان کاپریلا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

بک لینک‌های سایت ۵۵ آنلاین

در تصویر زیر که از سایت Moz گرفته‌شده است، مشاهده می‌کنید که وبسایت ۵۵ آنلاین توانسته است با جلب اعتماد وبسایت های دیگر از آنها بک لینک دریافت کند. همان‌طور که در بخش تفکیک ورودی‌های سایت ۵۵ آنلاین بررسی کردیم این وبسایت 10 درصد ترافیک خود را به صورت ترافیک ارجاعی و دریافت بک لینک از سایت‌های پرترافیک و پرمخاطب مانند ویکی پدیا و… کسب کرده است. برای گرفتن بک لینک از روش‌های متنوعی می‌توان استفاده کرد. یکی از روش‌ها برای گرفتن بک لینک از یک سایت معتبر، استفاده از رپورتاژ است. شما هم می‌توانید با درج رپورتاژ در سایت ۵۵ آنلاین از این سایت بک لینک بگیرید و اعتبار دامنه خود را نزد موتورهای جستجو افزایش دهید.
بک لینک سایت

بک لینک‌های سایت ۵۵ آنلاین

قدرت دامنه (دامین اتوریتی یا DA) سایت ۵۵ آنلاین

Domain Authority یا قدرت دامنه هر سایت عددی بین 0 تا 100 و بیانگر میزان اعتبار آن سایت نزد موتورهای جستجو است. هر چه این عدد به 100 نزدیک‌تر باشد، اعتبار سایت هم بالاتر است. برای درک تاثیر قدرت دامنه، 2 سایت را در نظر بگیرید. زمانی که سایت اول با DA بالا به سایت دوم بک لینک می دهد، اعتبار و قدرت دامنه سایت دوم هم بالا می رود و این تاثیر مستقیم روی بهبود سئوی سایت دارد. بهبود سئو باعث نمایش بیشتر در موتورهای جستجو و در نهایت افزایش ورودی می شود.

در تصویر زیر (برگرفته از سایت Moz) مشاهده می‌کنید که وبسایت ۵۵ آنلاین با پیشرفت سریعی که در سال‌های گذشته داشته است توانسته است قدرت دامنه خود را به عدد ۲۳ برساند و از 1,200 وبسایت نیز بک لینک دریافت کند. به همین دلیل انتشار رپورتاژ در سایت ۵۵ آنلاین می‌تواند تأثیر مثبتی روی سئوی سایت شما داشته باشد.

قدرت دامنه

قدرت دامنه سایت ۵۵ آنلاین

لینک سازی با خرید رپورتاژ در سایت ۵۵ آنلاین

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که می‌تواند تأثیر مستقیمی بر کسب رتبه‌های برتر گوگل داشته باشد میزان بک لینک‌های دریافتی یک سایت می‌باشد. همان‌طور که میدانید هر وبسایت برای رسیدن به رتبه‌های برتر باید از سایت‌های دیگر بک لینک دریافت کند. در این شرایط اگر یک وبسایت بخواهد در مدت کوتاهی حجم زیادی بک لینک دریافت کند یا باید محتوای زیادی تولید کند تا مورد توجه دیگر وبسایت ها قرار بگیرد که بر اساس تجربه می‌توان گفت این روش نیاز به زمان و هزینه زیادی دارد و بازدهی مناسبی در کوتاه مدت نخواهد داشت. راه دیگری که می‌توان به کمک آن در مدت کوتاه میزان قابل توجه ای بک لینک از سایت‌های دیگر دریافت نمود این است که با پرداخت هزینه از سایت‌های دیگر بک لینک دریافت کنیم تا در مدت کوتاه‌تری به هدف خود دست پیدا کنیم.

با توجه به نکته‌ای که در بالا گفته شد روش‌های متنوعی برای خرید بک لینک از سایت‌های دیگر وجود دارد که هر روش با توجه به ویژگی‌هایی که دارد دارای مزایا و معایبی می‌باشد؛‌ یکی از بهترین روش‌ها برای دریافت بک لینک از سایت‌های دیگر خرید رپورتاژ آگهی می‌باشد. در این روش شما با پرداخت هزینه به وبسایت های دیگر مانند سایت ۵۵ آنلاین می‌توانید آگهی‌های تبلیغاتی خود را در این وبسایت ها درج کنید تا ضمن معرفی و بیشتر دیده شدن کسب و کارتان توسط مخاطبین وبسایت های دیگر از این وبسایت بک لینک دریافت کنید. وبسایت ۵۵ آنلاین به دلیل داشتن مخاطبین بسیار از یک سو و از سوی دیگر دسته بندی‌های متنوعی که دارد می‌تواند میزبان مناسبی برای انتشار آگهی‌های تبلیغاتی از جمله رپورتاژ آگهی باشد.

نمونه رپورتاژهای منتشر شده در سایت ۵۵ آنلاین

تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید یکی از رپورتاژهایی می‌باشد که در وبسایت ۵۵ آنلاین درج شده است. همان‌طور که میدانید هر وبسایت میزبان برای درج رپورتاژ آگهی قوانینی را در نظر گرفته است که باید توسط دیگر وبسایت های ثبت کننده درخواست انتشار رپورتاژ رعایت شود. به عنوان مثال یکی از این قوانین مرتبط با تبلیغاتی نبودن متن رپورتاژ است. یک آگهی رپورتاژ تبلیغاتی اگرچه با هدف تبلیغات در وبسایت های دیگر منتشر می‌شود اما باید بتواند به عنوان یک محتوای مفید برای کاربر نقش ایفا کند. در شرایط ایده‌آل ۷۰ درصد متن هر رپورتاژ آگهی با هدف پاسخ دادن به نیاز مخاطبین نوشته می‌شود و تنها از ۳۰ درصد متن برای اهداف تبلیغاتی استفاده می‌شود.رپورتاژ

نمونه رپورتاژ منتشر شده در سایت ۵۵ آنلاین

قیمت و خرید رپورتاژ در سایت ۵۵ آنلاین و ثبت سفارش در نشریلا

نکات گفته شده در این مقاله، اعتبار و ارزش بالای سایت ۵۵ آنلاین را برای درج رپورتاژ و یا درج تبلیغات در این سایت، نشان دادند. برای دریافت تعرفه‌های تبلیغاتی این سایت و اطلاع از هزینه‌های آن می توانید از نشریلا استفاده کنید. نشریلا پلتفرم انتشار «رپورتاژ آگهی» و «بررسی محصول و معرفی خدمات» در دنیای وب فارسی است. در نشریلا، تنها با ثبت سفارش و یا ارسال درخواست خود، تمامی فرآیندهای انتشار رپورتاژ و معرفی محصول خود را در کوتاه‌ترین زمان و مقرون به صرفه‌ترین قیمت (بعضاً قیمتی پایین‌تر از قیمت ارائه رپورتاژ توسط خود سایت) دنبال کنید.

برای کسب اطلاع از قیمت رپورتاژ در سایت ۵۵ آنلاین و ثبت سفارش رپورتاژ آگهی خود، می‌توانید وارد صفحه ثبت سفارش رپورتاژ آگهی نشریلا شوید.

ثبت سفارش رپورتاژ آگهی – کلیک کنید

شاید به بررسی سایت‌های زیر هم علاقه‌مند باشید:

بر اساس رای 1 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

محسن تاجیک هستم، کارشناس دیجیتال مارکتینگ، سئو و طراح وبسایت با سیستم های مدیریت محتوا و علاقه مند به دنیای برنامه نویسی. زمینه کاری من به صورت تخصصی سئو است و البته در زمینه های دیگر دیجیتال مارکتینگ مانند ایمیل مارکتینگ، تولید محتوا و… نیز فعالیت میکنم. از گذشته تا به امروز کارهای مختلفی انجام داده ام که از مهمترین آنها میتوان به فریلنسر طراحی سایت و سئو اشاره کرد و در حال حاضر به صورت تمام وقت با تیم کاپریلا همکاری میکنم.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها