مجله اینترنتی ارزدیجیتال به همت گروهی از جوانان متخصص و علاقمند به علوم کامپیوتر و با هدف آشنا نمودن عموم افراد جامعه با فناوری های نوظهور فعالیت خود را از ابتدای مرداد سال ۱۳۹۶ آغاز نمود. براساس گفته مدیران این مجله اینترنتی حفظ حریم خصوصی و شفافیت در انتقال اطلاعات جزو مهمترین اصول این وبسایت است. وبسایت ارزدیجیتال تلاش میکند با آگاهی بخشی به علاقمندان به موضوع ارزهای دیجیتال از سوءاستفاده‌ی کلاه‌برداران از عدم یا کمبود اطلاعات از این افراد جلوگیری کند. در صورتی که شما به عنوان مدیر یک وبسایت یا مدیر بخش بهینه سازی سایت برای موتور جستجو (SEO) قصد انتشار رپورتاژ در سایت های پربازدید و پرمخاطب از جمله مجله اینترنتی ارزدیجیتال را دارید در این مقاله قصد داریم نکاتی را بررسی کنیم که میتواند به شما کمک کند بهترین تصمیم را برای انتشار رپورتاژ در مجله اینترنتی ارز دیجیتال بگیرید.

شروع فعالیت دامنه سایت ارزدیجیتال (arzdigital.com)

در تصویر زیر می‌توانید نمودار فعالیت این دامنه را در سایت(+) web.archive.org مشاهده کنید. با توجه به تصویر زیر، شروع فعالیت این دامنه به سال 2017 میلادی بر می‌گردد. در این مدت حدوداً 5 ساله، این مجله تخصصی توانسته مطالب کاربردی و قابل توجه‌ای را در زمینه فناوری های جدید و ارزهای دیجیتال منتشر و در اختیار خوانندگان قرار دهد و به همین دلیل کاربران بسیاری را در قشرهای مختلف جذب مطالب خود کند.

وب آرشیو

نمودار فعالیت دامنه سایت ارزدیجیتال

آمار ترافیک و بازدیدهای سایت ارزدیجیتال (arzdigital.com)

دسترسی به آمار بازدید دقیق یک وبسایت تقریباً کاری غیرممکن است و این اطلاعات فقط در اختیار مدیر همان سایت است. اما ابزارهایی در سطح وب وجود دارند که میزان بازدید و یا دیگر پارامترهای سایت را به صورت تخمینی محاسبه می‌کنند. وب‌سایت سیمیلاروب یکی از بهترین ابزارهای تخمین آمار ورودی وب‌سایت‌ها است که به کمک آن می‌توان تخمین خوبی از ترافیک و بازدید و دیگر پارامترهای سایت را مشاهده نمود.

در جدول زیر، اطلاعات بدست آمده از سیمیلاروب (+) را در مورد سایت ارزدیجیتال (arzdigital.com) مشاهده می کنید:

تعداد بازدید (Visits) سالانه تقریبا 60 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) ماهانه تقریبا 5 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) روزانه تقریبا 166 هزار بازدید
تعداد بازدید صفحات (Pageview) ماهانه تقریبا 17 میلیون بازدید صفحه
تعداد بازدید صفحات (Pageview) روزانه تقریبا 581 هزار بازدید صفحه
میانگین مدت زمان حضور کاربران در سایت تقریبا 4:30 دقیقه
میانگین صفحات مشاهده شده توسط کاربران در هر بازدید تقریبا 3.5 صفحه

تعداد Visits نمایش‌دهنده تعداد کاربری است که در بازه مشخص‌شده از این سایت بازدید می‌کنند. پارامتر Pageview مشخص می‌کند که هرکدام از این کاربران، به‌طور میانگین، چند صفحه از سایت را بررسی کردند. از ضرب این 2 پارامتر تعداد صفحات بازدید شده سایت توسط کاربران، به‌دست می‌آید. این عدد نشان‌دهنده میزان بازدید از بنرهای تبلیغاتی شماست با فرض اینکه بنر شما در تمام صفحات این سایت درج‌شده باشد. با توجه به آمار سایت ارزدیجیتال به نظر می‌رسد این سایت محلی مناسب برای انتشار تبلیغات برای بیشتر کسب‌وکارها باشد.

میانگین زمان حضور کاربر در سایت هم دیگر پارامتر مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم. برای مثال اگر برای سایتی این پارامتر کمتر از 20 ثانیه باشد، با احتمال زیادی می‌توان حدس زد که ورودی‌های این سایت ناخواسته وارد این سایت شدند (از طریق ربات، پاپ آپ و…) و بعد از ورود، بدون در نظر گرفتن مطالب سایت، از این سایت خارج شدند. با بررسی کاملتر این آمار و ارقام میتوان نتیجه گرفت که مجله اینترنتی ارزدیجیتال محل مناسبی برای انتشار آگهی های تبلیغاتی از جمله رپورتاژ آگهی است.

تفکیک ورودی‌های سایت ارزدیجیتال و ترافیک گوگل

با بررسی اطلاعات ارائه‌شده از سایت سیمیلاروب در مورد تفکیک ورودی‌های سایت ارزدیجیتال، نمودارهای زیر به‌دست آمدند. براساس اطلاعات موجود در نمودارهای زیر میتوانید مشاهده کنید که بیش از ۷۰ درصد ترافیک ورودی وبسایت ارزدیجیتال از طریق موتورجستجوی گوگل وارد این وبسایت میشوند. درواقع میتوان گفت وبسایت ارزدیجیتال توانسته است با تکیه بر دو اصل تولید محتوای هدفنمد و کاربردی برای مخاطبان و رعایت اصول بهینه سازی سایت برای موتور جستجو اعتماد گوگل را کسب کند و حجم قابل توجه ای از ترافیک خود را از طریق گوگل جذب نماید. همچنین این وبسایت به عنوان یک وبسایت تخصصی در زمینه ارزهای دیجیتال توانسته است با جلب توجه کاربران و برندسازی حدود ۲۵ درصد ترافیک ورودی را از طریق مراجعه مستقیم کاربران به وبسایت کسب کند.

تفکیک ورودی‌های سایت ارزدیجیتال

در جدول زیر، تخمینی از میزان ترافیک ورودی به سایت ارزدیجیتال را از موتور جستجوی گوگل، مشاهده می کنید.

مدت زمان تخمین بازدید
تعداد ورودی ماهانه از گوگل 3,668,500 ورودی
تعداد ورودی روزانه از گوگل 122,283 ورودی

تبلیغات بنری و کلیکی در سایت ارزدیجیتال

بنر تبلیغاتی یک عنصر گرافیکی به همراه یک متن حاوی CTA (دعوت به اقدام) و یک لینک است که کسب و کارهای دارای وبسایت، آن را به مدت معینی در وبسایت‌های پربازدید قرار می‌دهند تا ترافیک ورودی سایت خود را بالا ببرند. این افزایش ترافیک ورودی باعث بهبود سئوی سایت شما، دریافت لید و افزایش فروش محصولات و خدمات شما می‌شود. بنابراین انجام تبلیغات بنری در سایت بزرگ و پربازدیدی مثل ارزدیجیتال می‌تواند مزایایی را برای شما به همراه داشته باشد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید وبسایت ارزدیجیتال جایگاه های مختلفی را برای درج بنرهای تبلیغاتی در نظر گرفته است. از آنجایی که هدر و سایدبار هر وبسایت جزو پر بیننده ترین بخش های یک وبسایت محسوب میشوند این امکان فراهم شده است تا بتوانید با ثبت سفارش تبلیغات کلیکی در سایت ارز دیجیتال بنرهای تبلیغاتی از پیش طراحی شده را در بخش های مختلف سایت از جمله هدر و سایدبار قرار دهید تا کاربران و مخاطبان این وبسایت در صورت تمایل با کلیک برروی این بنرها به وبسایت شما مراجعه کنند.

تبلیغات بنری سایت

تبلیغات در سایت ارزدیجیتال

تخمین کلیک دریافتی از سایت ارزدیجیتال

شاید این سؤال در ذهن شما ایجاد شده باشد که در نهایت با درج بنرهای تبلیغاتی در این سایت، چه تعداد کلیک از این سایت دریافت خواهید کرد. این مورد به پارامترهای زیادی بستگی دارد. برای درک این مفهوم ابتدا به تعریف واژه CTR می‌پردازیم. واژه CTR مخفف Click Through Rate و به معنای نرخ کلیک است. یعنی چند درصد از کاربران، زمانی که بنرهای تبلیغاتی را می‌بینند، روی این بنرها کلیک می‌کنند. در واقع CTR از تقسیم میزان کلیک بر میزان نمایش تبلیغات بنری به‌دست می‌آید. بنابراین هر چه میزان CTR بیشتر باشد شما کلیک بیشتری دریافت می‌کنید.

حالا سؤال اصلی این است که CTR به چه عواملی بستگی دارد و چگونه می‌توان CTR بنرهای تبلیغاتی را افزایش داد؟ این یک مبحث مهم در دیجیتال مارکتینگ است و پارامترهای زیادی در تعیین CTR دخیل هستند. از جایگاهی که بنر را درج کردید تا رنگی که برای بنر در نظر گرفته‌اید و حتی دکمه ای که برای دعوت به اقدام (CTA) انتخاب کردید. برای مثال جایگاه بالای سایت در بیشتر سایت‌ها از جایگاه‌های انتهای سایت، CTR بالاتری دارد و یا اینکه استفاده از رنگ‌های گرم (قرمز، زرد، نارنجی و…) در بنر تبلیغاتی، می‌تواند باعث افزایش CTR شود.

نکته: در صورتی که آشنایی کافی با دکمه دعوت به اقدام (CTA) ندارید پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آموزشی زیر مراجعه کنید:

اگر تصور کنیم که بنر تبلیغاتی شما دارای نرخ کلیک 0/25 درصد باشد، با درج این بنر در سایت ارزدیجیتال می‌توانید انتظار داشته باشید که بنر شما در یک ماه تقریباً 42,500 کلیک را دریافت کند. اگر بتوانید CTR بنر خود را به 0/5 درصد افزایش بدید، تقریباً در یک ماه 85,000 کلیک دریافت خواهید کرد.

در جدول زیر میزان کلیک احتمالی را با توجه به CTR مشاهده می‌کنید:

نرخ کلیک CTR میزان کلیک احتمالی ماهانه
0/25 درصد تقریبا 42,500 کلیک
0/5 درصد تقریبا 85,000 کلیک

اگر می‌خواهید محصولات یا خدمات خود را در بزرگ‌ترین و پربازده ترین رسانه‌های دیجیتال و آنلاین کشور مانند سایت ارزدیجیتال و بسیار موارد دیگر معرفی و تبلیغ و ترافیک زیادی را به وبسایت خودتان هدایت کنید،‌ کاپریلا می‌تواند در این مسیر همراه شما باشد. برای استفاده از خدمات تبلیغات آنلاین کاپریلا می‌توانید روی عبارت ثبت سفارش تبلیغات کلیکی و بنری کلیک کنید و با مراجعه به وبسایت کاپریلا، درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان کاپریلا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

بک لینک‌های سایت ارزدیجیتال

در تصویر زیر که از سایت Moz گرفته‌شده است، مشاهده می‌کنید که سایت ارزدیجیتال از سایت‌های بزرگی مثل اپل، مدیوم و… با DA بالای 95 بک لینک گرفته است. گرفتن چنین بک لینک‌های قوی‌ای باعث بالا رفتن DA سایت ارزدیجیتال نیز شده است که در بخش بعد با هم بررسی می‌کنیم. پس در نظر داشته باشید که برای گرفتن بک لینک از روش‌های متنوعی می‌توان استفاده کرد و یکی از روش‌ها برای گرفتن بک لینک از یک سایت معتبر، استفاده از رپورتاژ است. شما هم می‌توانید با درج رپورتاژ در مجله اینترنتی ارزدیجیتال از این سایت بک لینک بگیرید و اعتبار دامنه خود را نزد موتورهای جستجو افزایش دهید.بک لینک سایت

بک لینک‌های سایت ارزدیجیتال

قدرت دامنه (دامین اتوریتی یا DA) سایت ارزدیجیتال

Domain Authority یا قدرت دامنه هر سایت عددی بین 0 تا 100 و بیانگر میزان اعتبار آن سایت نزد موتورهای جستجو است. هر چه این عدد به 100 نزدیک‌تر باشد، اعتبار سایت هم بالاتر است. برای درک تاثیر قدرت دامنه، 2 سایت را در نظر بگیرید. زمانی که سایت اول با DA بالا به سایت دوم بک لینک می دهد، اعتبار و قدرت دامنه سایت دوم هم بالا می رود و این تاثیر مستقیم روی بهبود سئوی سایت دارد. بهبود سئو باعث نمایش بیشتر در موتورهای جستجو و در نهایت افزایش ورودی می شود.

در تصویر زیر (برگرفته از سایت Moz) مشاهده می‌کنید که وبسایت ارزدیجیتال توانسته است قدرت دامنه خود را به عدد ۳۴ برساند و همچنین از بیش از ۲,۷۰۰ وبسایت نیز بک لینک دریافت کند. به همین دلیل انتشار رپورتاژ در سایت ارزدیجیتال می‌تواند تاثیر مثبتی روی سئوی سایت شما داشته باشد.

قدرت دامنه

قدرت دامنه سایت ارزدیجیتال

لینک‌سازی با خرید رپورتاژ آگهی در سایت ارزدیجیتال

همانطور که احتمالا می‌دانید یکی از مفاهیم بنیادین سئو است و به لینکی گفته می‌شود که از یک سایت با دامنه مجزا به صفحات مختلف سایت‌های دیگر داده می‌شود. برای درج بک لینک در یک سایت روش‌های متنوعی وجود دارد؛ به عنوان مثال می‌توان بک لینک را در قالب متن و یا حتی تصویر به سایت‌های دیگر داد. یکی از عواملی که موتورهای جستجو از جمله گوگل، جهتِ محاسبه کیفیت و رتبه بندی وب سایت‌ها در صفحه نتایج جستجو مورد بررسی قرار می‌دهند میزان بک لینک‌های دریافتی سایت است.

از آنجایی که مخاطبان با جستجوی عبارت‌های مختلف در موتورهای جست و جو وارد سایت‌ها می‌شوند، این موضوع می‌تواند به صورت مستقیم روی بازدید سایت‌ها تأثیر فراوانی داشته باشد. خیلی از صاحبان کسب و کار برای افزایش بازدید وبسایت، به خرید بک لینک روی می‌آورند. برای گرفتن بک لینک روش‌های متنوعی استفاده می‌شود که ممکن است با توجه به هوشمندی گوگل، نمره منفی برای هر دو سایت ثبت کننده لینک و صاحب لینک، توسط گوگل اعمال شود. اما این موضوع به این معنی نیست که نباید از سایت‌های دیگر بک لینک دریافت کنیم؛ یکی از ایمن‌ترین روش‌ها برای دریافت بک لینک استفاده از رپورتاژ است. در این روش می‌توانید با درج یک مطلب ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ کلمه‌ای در سایت‌های پرمخاطب از جمله مجله تخصصی ارزدیجیتال نسبت به دریافت بک لینک از این سایت‌ها اقدام کنید تا به مرور زمان ضمن جلب توجه مخاطبان تعداد بک لینک دریافتی وبسایتتان را نیز افزایش دهید.

نمونه رپورتاژهای منتشر شده در سایت ارزدیجیتال

در تصویر زیر می‌توانید یک مورد از چندین و چند رپورتاژ آگهی منتشرشده در سایت ارزدیجیتال را مشاهده می‌کنید. هر رسانه و وبسایت در زمان فروش رپورتاژ قوانینی را برای افزایش بازدهی رپورتاژهای منتشر شده در نظر گرفته است که وبسایت ارزدیجیتال نیز در گروه این وبسایت ها قرار میگیرد. یکی از مهمترین قوانین انتشار رپورتاژ آگهی در سایت ارزدیجیتال تعداد لینک های فالویی است که بعد از انتشار رپورتاژ آگهی به وبسایت میزبان داده میشود. براساس قوانین وبسایت ارزدیجیتال امکان درج ۳ لینک فالو در هر رپورتاژ وجود دارد.

در صورتی که وبسایت و یا کسب و کار شما در زمینه ارزهای دیجیتال و یا موارد نزدیک به این موضوع میباشد میتوانید با انتشار رپورتاژ آگهی در مجله ارزدیجیتال در قالب های آموزشی و… کاربران این وبسایت را جذب وبسایت و کسب و کار خود کنید.

نمونه رپورتاژ منتشر شده در سایت ارزدیجیتال

قیمت و خرید رپورتاژ در سایت ارزدیجیتال و ثبت سفارش در نشریلا

نکات گفته شده در این مقاله، اعتبار و ارزش بالای سایت ارزدیجیتال را برای درج رپورتاژ و یا درج تبلیغات در این سایت، نشان دادند. برای دریافت تعرفه‌های تبلیغاتی این سایت و اطلاع از هزینه‌های آن می توانید از نشریلا استفاده کنید. نشریلا پلتفرم انتشار «رپورتاژ آگهی» و «بررسی محصول و معرفی خدمات» در دنیای وب فارسی است. در نشریلا، تنها با ثبت سفارش و یا ارسال درخواست خود، تمامی فرآیندهای انتشار رپورتاژ و معرفی محصول خود را در کوتاه‌ترین زمان و مقرون به صرفه‌ترین قیمت (بعضاً قیمتی پایین‌تر از قیمت ارائه رپورتاژ توسط خود سایت) دنبال کنید.

برای کسب اطلاع از قیمت رپورتاژ در سایت ارزدیجیتال و ثبت سفارش رپورتاژ آگهی خود، می‌توانید وارد صفحه ثبت سفارش رپورتاژ آگهی نشریلا شوید.

ثبت سفارش رپورتاژ آگهی – کلیک کنید

شاید به بررسی سایت‌های زیر هم علاقه‌مند باشید:

بر اساس رای 1 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

محسن تاجیک هستم، کارشناس دیجیتال مارکتینگ، سئو و طراح وبسایت با سیستم های مدیریت محتوا و علاقه مند به دنیای برنامه نویسی. زمینه کاری من به صورت تخصصی سئو است و البته در زمینه های دیگر دیجیتال مارکتینگ مانند ایمیل مارکتینگ، تولید محتوا و… نیز فعالیت میکنم. از گذشته تا به امروز کارهای مختلفی انجام داده ام که از مهمترین آنها میتوان به فریلنسر طراحی سایت و سئو اشاره کرد و در حال حاضر به صورت تمام وقت با تیم کاپریلا همکاری میکنم.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها