وبسایت خبرگزاری ساعد نیوز با هدف اطلاع رسانی در زمینه های مختلف از جمله اخبار و مطالب آموزشی مورد نیاز دانشجویان و اساتید دانشگاه، از شهریور ماه سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این وبسایت با توسعه زمینه های فعالیت خود توانسته است مخاطبان بسیاری را با سلایق مختلف جذب وبسایت خود نماید.
همانطور که میدانید با گسترش استفاده از فضای آنلاین و رسانه های برخط توسط عموم مردم وبسایت های خبری با استقبال قابل توجه ای مواجه شدند که همین موضوع میتواند به عنوان یک فرصت برای کسب و کار های آنلاین شناخته شود. این وبسایت به دلیل پوشش دادن موضوعات متنوع میتواند مکان مناسبی برای تبلیغات بنری و رپورتاژ آگهی باشد.
وبسایت ساعد نیوز برخلاف اینکه به عنوان یکی از جدیدترین وبسایت های خبرگزاری شناخته میشود توانسته است در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از کاربران را وارد وبسایت خود کند و همپای وبسایت های قدیمی و نامدار به فعالیت خود ادامه دهد؛ در ادامه به بررسی آمار و ارقامی میپردازیم که نشان از کیفیت بالای این وبسایت دارد.
وب آرشیو

آمار ترافیک و بازدیدهای سایت ساعد نیوز

شاید به دست آوردن و مشاهده آمار یک وبسایت با استفاده از ابزارهای موجود، امری غیر ممکن باشد ولی با استفاده از اطلاعات بدست آمده از سایت سیمیلاروب به خوبی می توان تخمین مناسبی از میزان بازدید، آمار ورودی و خروجی سایت ها بدست آورد.

وب‌سایت سیمیلاروب یکی از بهترین ابزارهای اندازه‌گیری آمار وب‌سایت‌ها است که به کمک آن می‌توان آمارهای حدودی ترافیک و بازدید سایت را مشاهد نمود. آماری که سیمیلاروب از بازدیدهای این سایت به نمایش می‌گذارد، به شرح زیر است:

تعداد بازدید (Visits) سالانه بیش از 300 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) ماهانه حدود 25 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) روزانه بیش از 833 هزار بازدید
تعداد بازدید صفحات (Pageview) ماهانه حدود 50 میلیون صفحه
تعداد بازدید صفحات (Pageview) روزانه حدود 1 میلیون و 666 هزار صفحه
میانگین مدت زمان حضور کاربران در سایت حدود 1.5 دقیقه
میانگین صفحات مشاهده شده توسط کاربران در هر بازدید حدود 2 صفحه

جدولی که در بالا مشاهد میکنید نشان دهنده میزان بازدید کاربران از وبسایت ساعد نیوز در بازه های زمانی مختلف روزانه، ماهانه و سالانه میباشد. همانطور که در جدول بالا مشخص است این وبسایت در بازه زمانی یک ساله توانسته است بیش از ۳۰۰ میلیون بازدید را تجربه کند که در نوع خود اتفاق بزرگ و کم نظیری است.

همچنین در بازه های زمانی ماهانه و روزانه به ترتیب این وبسایت پذیرای 25 میلیون بازدید و 883 هزار بازدید بوده است. از سوی دیگر با توجه به اینکه هر کاربر در هنگام ورود به وبسایت ساعد نیوز حداقل از ۲ صفحه دیدن میکند در مدت یک ماه میزان بازدید صفحات این وبسایت توسط کاربران در حدود ۵۰ میلیون صفحه است که این آمار نیز قابل توجه است.

تفکیک ورودی‌های سایت ساعد نیوز و ترافیک گوگل ساعد نیوز

یکی از مهمترین معیارهایی که مدیران وبسایت ها به آن توجه میکنند میزان ترافیک ورودی وبسایت از طریق موتور جستجو(گوگل) و مراجعه مستقیم(Direct) میباشد. براساس این دو شاخص هرچقدر یک وبسایت دارای ورودی بیشتری از سمت موتور جستجو باشد به این معنی است که آن وبسایت فاکتورهای اثرگذار در بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو را به خوبی رعایت کرده است و توانسته است اعتماد موتور جستجو را نسبت به خود جلب نماید.

این موضوع از این جهت دارای اهمیت است که گوگل برای نمایش دادن وبسایت ها در موتور جستجو به وبسایت های دارای اعتماد و اعتبار توجه ویژه ای دارد و این وبسایت ها را معمولا در صدر نتایج جستجو نمایش میدهد؛‌ در نتیجه در صورتی که شما به عنوان مدیر وبسایت یک یا چند محتوای مفید را در وبسایت ساعد نیوز منتشر کنید این شانس را دارید که به سرعت در نتایج جستجو رتبه های بالا را به دست آورید و از این طریق کاربران زیادی را وارد وبسایت خودتان کنید.

تفکیک ورودی صفحه

وبسایت ساعد نیوز به دلیل کیفیت بالایی که دارد توانسته است بیش از ۲۲ میلیون بازدید را به صورت ماهانه از طریق گوگل تجربه کند که این میزان برای بازه زمانی ۲۴ ساعته به چیزی بیش از ۷۴۷ هزار بازدید میرسد. همچنین از سوی دیگر وبسایت ساعد نیوز بیش از ۲ میلیون بازدید را به صورت مراجعه مستقیم کاربران تجربه میکند که این موضوع به این معنی است که حدود ۱۰ درصد کاربران وبسایت ساعد نیوز به عنوان کاربر وفادار این وبسایت شناخته میشوند و بدون نیاز به موتور جستجو و به صورت مستقیم وارد این سایت میشوند.

مدت زمان تخمین بازدید
تعداد بازدید ماهانه از گوگل بیش از 22,415,000 بازدید
تعداد بازدید روزانه از گوگل بیش از 747,166 بازدید

تبلیغات بنری و کلیکی در سایت ساعد نیوز

یکی از روش های تبلیغات آنلاین که امروزه با توجه ویژه ای از سوی مدیران سایت ها رو به رو شده است تبلیغات بنری و کلیکی است. در این روش تبلیغات هر مدیر سایت میتواند با اجاره کردن جایگاه های تبلیغاتی وبسایت میزبان مانند وبسایت ساعد نیوز بنرهای تبلیغاتی که طراحی کرده است را در این جایگاه ها قرار دهد و در ازای اجاره جایگاه هزینه ای را به وبسایت میزبان پرداخت نماید.

لازم به ذکر است که وبسایت های میزبان روش های متنوعی را برای پرداخت هزینه تبلیغات در نظر گرفته اند. در روش اجاره جایگاه شما میتوانید در ازای پرداخت مبلغی یک جایگاه تبلیغاتی را از وبسایت میزبان اجاره کنید و به مدت مشخص بنر تبلیغاتی شما در آن جایگاه نمایش داده میشود. از معایب این روش میتوان به این نکته اشاره کرد که به دلیل هزینه های بالای اجاره جایگاه تبلیغاتی ممکن است اجاره کردن این جایگاه ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نباشد.

در این شرایط میتوانید به جای اینکه جایگاه مورد نظر را به صورت مستقیم از وبسایت ساعد نیوز و یا هر وبسایت دیگری اجاره نمایید با سرویس های تبلیغات کلیکی مانند تبلیغات کلیکی کاپریلا یک جایگاه را در ازای کلیک کاربران اجاره کنید. در این روش شما تنها بابت کلیک کاربر بروی بنر هزینه پرداخت میکنید و نیازی به اجاره جایگاه تبلیغاتی ندارید. این روش تبلیغات بنری به مراتب کم هزینه تر و پربازده تر است. در تصویر زیر جایگاه های تبلیغات بنری وبسایت ساعد نیوز را مشاهده میکنید که در صفحه اصلی در سایدبار سمت چپ وبسایت قرار دارد.

تبلیغات بنری سایت

جدول زیر که مشاهده میکنید نشان دهنده میزان نرخ کلیک(CTR) وبسایت ساعد نیوز میباشد. در این جدول مشخص شده است که اگر بنر تبلیغاتی شما در جایگاه مناسبی در صفحه قرار داشته باشد میتواند از میان ۱۰۰ درصد کاربرانی که وارد سایت ساعد نیوز میشوند با دو نرخ کلیک 0.25 درصد و 0.5 درصد به ترتیب بین 125 هزار تا 250 هزار کلیک را برای وبسایت شما به ارمغان آورد.

نرخ کلیک CTR میزان کلیک احتمالی (ماهانه)
0.25 درصد بیش از 125 هزار کلیک
0.5 درصد بیش از 250 هزار کلیک

در صورتی که میخواهید محصولات یا خدمات خود را در بزرگترین و پربازده ترین رسانه های دیجیتال و آنلاین کشور معرفی و تبلیغ نمایید و حجم زیادی از مخاطبینی که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند را به وبسایت خودتان هدایت کنید،‌ کاپریلا به عنوان بزرگترین مجموعه ارائه دهنده روش های تبلیغاتی آنلاین از جمله تبلیغات بنری و کلیکی میتواند در این مسیر همراه شما باشد.

برای استفاده از خدمات تبلیغات آنلاین کاپریلا میتوانید روی عبارت ثبت سفارش تبلیغات کلیکی و بنری کلیک نمایید و با مراجعه به وبسایت کاپریلا درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان کاپریلا در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

ثبت سفارش تبلیغات کلیکی و بنری – کلیک کنید

محبوبیت سایت ساعد نیوز

سایت های خبرگزاری همواره دارای میزان ورودی زیادی از سوی موتورهای جستجو میباشند و به همین دلیل محل مناسبی برای دیده شدن وبسایت های تازه تاسیس میباشند. در تصویر زیر که میزان محبوبیت وبسایت ساعد نیوز را نشان میدهد میتوانید مشاهده کنید که این وبسایت با اختلاف زیادی بالاتر از وبسایت های خبری دیگری مانند برنا نیوز، شما نیوز و… در حال فعالیت است.

محبوبیت سایت

بک لینک‌های سایت ساعد نیوز

بک لینک را میتوان یکی از مهمترین معیارهای سئو خارجی یک وبسایت دانست. با توجه به این موضوع هرچقدر محتوای تولید شده توسط یک وبسایت دارای کیفیت بالاتری باشد وبسایت های بیشتری به آن وبسایت لینک میدهند و اینگونه آن وبسایت به عنوان یک مرجع شناخته خواهد شد.

از آنجایی که سایت ساعد نیوز یک وبسایت خبری میباشد و در زمینه های متنوع و مختلفی اقدام به انتشار محتوا میکند سایت های بسیاری برای استفاده از مطالب این وبسایت به وبسایت ساعد نیوز بک لینک داده اند. از بارزترین وبسایت هایی که به وبسایت ساعد نیوز بک لینک داده اند میتوان به وبسایت ویکی پدیا و… اشاره نمود.

بک لینک

قدرت دامنه (دامین اتوریتی یا DA) سایت خبرگزاری ساعد نیوز

Domain Authority یا قدرت دامنه هر سایت عددی بین 0 تا 100 و بیانگر میزان اعتبار آن سایت نزد موتورهای جستجو است. هر چه این عدد به 100 نزدیک‌تر باشد، اعتبار سایت هم بالاتر است. بنابراین وقتی سایت شما از سایتی با قدرت دامنه بالا بک‌لینک می‌گیرد، تأثیر مثبت بیشتری روی سایت شما گذاشته خواهد شد.

با توجه به تصویر زیر وبسایت ساعد نیوز دارای قدرت دامنه ۲۷ میباشد. لازم است بدانید قدرت دامنه یک وبسایت براساس معیارهای مختلفی تعیین میشود که یکی از مهمترین این معیارها قدمت آن دامنه میباشد. از سوی دیگر وبسایت ساعد نیوز توانسته است در مدت کوتاهی که از فعالیت آن میگذرد از بیش از ۲۱۰۰ وبسایت بک لینک دریافت کند.

قدرت دامنه

لینک‌سازی با خرید رپورتاژ آگهی

مخاطبان در موتورهای جست و جو با کلمات کلیدی مدنظر خود وارد سایت می‌شوند و این موضوع روی بازدید سایت‌ها تاثیر فراوانی دارد. خیلی از صاحبان کسب و کار برای افزایش بازدید وبسایت خود، به خرید بک لینک روی می‌آوند. برای گرفتن بک لینک روش‌های متنوعی استفاده می‌شود که ممکن است با توجه به هوشمندی گوگل، به کسب نمره منفی برای هر دو سایت ثبت کننده لینک و صاحب لینک، منجر شود.

روش منطقی و درست برای داشتن بک لینک‌ها، استفاده از رپورتاژ  آگهی است. در ادامه این مقاله می‌خواهیم درباره فواید انتشار رپورتاژ آگهی در سایت ساعد نیوز مطالبی را عنوان کنیم و با هم بررسی کنیم که انتشار رپورتاژ تا چه حدی می‌تواند در استراتژی سئو، به ما کمک کند. در انتها نیز شما را راهنمایی خواهیم کرد تا از طریق نشریلا به سادگی سفارش رپورتاژ خود را در ساعد نیوز ثبت نمایید.

نمونه رپورتاژهای منتشر شده در خبرگزاری ساعد نیوز

تصویری که در زیر مشاهده میکنید یک نمونه از رپورتاژهایی میباشد که هرروزه در وبسایت ساعد نیوز منتشر میشود و حجم زیادی از کاربران را به سمت سایت سفارش دهنده هدایت میکند. از آنجایی که هدف اصلی از انتشار رپورتاژ دریافت بک لینک میباشد وبسایت های میزبان مانند وبسایت ساعد نیوز برای جلوگیری از کاهش رتبه وبسایت قوانین و مقرارتی را تعیین کرده اند که در هنگام درج و انتشار رپورتاژ باید توسط مدیران سایت هایی که درخواست ثبت سفارش انتشار رپورتاژ را دارند مورد توجه قرار گیرد. در ادامه به مهمترین مواردی که لازم است برای درج رپورتاژ در وبسایت ساعد نیوز بدانید اشاره خواهیم نمود:

  • تعداد لینک قابل درج در متن رپورتاژ‌ ۳ لینک است
  • قابلیت درج تصویر در قسمت های مختلف رپورتاژ در صورت تمایل
  • امکان ذکر نام برند(برند منشن)
  • و…
رپورتاژ

قیمت و خرید رپورتاژ خبرگزاری ساعد نیوز و ثبت سفارش در نشریلا

از آنجایی که سایت خبری ساعد نیوز یک سایت با اعتبار و بازدید خوب است در صورتی که تمایل به پرداخت هزینه مناسبی برای انتشار رپورتاژ داشته باشید، می‌توانید از خدمات انتشار رپورتاژ وبسایت ساعد نیوز استفاده کنید. این در حالی است که انتشار رپورتاژ در سایت‌های خبری بزرگ‌تر مثل ایسنا، تسنیم و… هزینه سنگین‌تری برای شما خواهد داشت و سایت ساعد نیوز از این نظر مقرون به صرفه‌تر است.

از سوی دیگر مدیران وبسایت های تازه تاسیس ممکن است تصور کنند اگر خودشان نسبت به بررسی شرایط درج رپورتاژ در سایت های میزبان از جمله سایت ساعد نیوز اقدام کنند میتواند با هزینه مالی کمتری سفارش خود را ثبت کنند.

نکته ای که در اینجا باید به آن اشاره کنیم این است که به دلیل اینکه یک وبسایت برای کسب رتبه بهتر باید از چندین و چند دامنه مختلف بک لینک دریافت کند و گاها ممکن است این عدد به چیزی نزدیک به ۱۰۰ یا ۱۰۰۰ دامنه منحصر به فرد برسد مدیریت و پیگیری فرایند انتشار رپورتاژها میتواند در بازه زمانی بلند مدت به یک فرایند فرسایشی و خسته کننده تبدیل شود؛ ضمن اینکه به دلیل مطلع نبودن از نرخ ها و تعرفه های انتشار رپورتاژ در وبسایت های مختلف در شروع کار ممکن است رپورتاژ هایی که سفارش میدهید هزینه بیشتری را برای شما در پی داشته باشند.

خوشبختانه نشریلا که بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار «رپورتاژ آگهی» و «بررسی محصول و معرفی خدمات» در دنیای وب فارسی است، این امکان را برای شما مهیا کرده است تا تنها با ثبت سفارش و یا ارسال درخواست خود، تمامی فرآیندهای انتشار رپورتاژ و معرفی محصول خود را در کوتاه‌ترین زمان و مقرون به صرفه‌ترین قیمت (بعضاً قیمتی پایین‌تر از قیمت ارائه رپورتاژ توسط خود سایت) دنبال کنید.

برای کسب اطلاع از قیمت رپورتاژ در سایت ساعد نیوز و ثبت سفارش رپورتاژ آگهی خود، می‌توانید وارد صفحه ثبت سفارش رپورتاژ آگهی نشریلا شوید.

بر اساس رای 1 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

محسن تاجیک هستم، کارشناس دیجیتال مارکتینگ، سئو و طراح وبسایت با سیستم های مدیریت محتوا و علاقه مند به دنیای برنامه نویسی. زمینه کاری من به صورت تخصصی سئو است و البته در زمینه های دیگر دیجیتال مارکتینگ مانند ایمیل مارکتینگ، تولید محتوا و… نیز فعالیت میکنم. از گذشته تا به امروز کارهای مختلفی انجام داده ام که از مهمترین آنها میتوان به فریلنسر طراحی سایت و سئو اشاره کرد و در حال حاضر به صورت تمام وقت با تیم کاپریلا همکاری میکنم.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها