تکنولوژی، نرم‌افزار 69583 بازدید

موسیقی یکی از اختراعات قدیمی بشر بوده و از دیرباز جایگاه مهمی در زندگی انسان‌ها داشته است. امروزه با پیشرفت‌های چشمگیری که در هنر و صنعت موسیقی ایران و جهان شاهد آن‌ها هستیم و همچنین افزایش جمعیت، تعداد هنرمندانی که در عرصه موسیقی فعالیت می‌کنند به‌صورت روزافزون در حال افزایش بوده و به تبع آن، تعداد آهنگ‌های منتشر شده نیز بسیار افزایش پیدا کرده است. بنابراین می‌توان گفت که این مسئله – یعنی افزایش تعداد هنرمندان و آثار هنری منتشر شده‌ی آنان – در کنار تمام مزایایی که برای شنوندگان آثار موسیقایی دارد، گاهی باعث سردرگمی مخاطبان نیز می‌شود؛ چرا که به خاطر سپردن نام تمام هنرمندان و آثار آن‌ها کاری تقریباً غیرممکن است و همین مسئله کار مخاطب را برای پیدا کردن آهنگ‌هایی که به آن‌ها علاقه دارد دشوار می‌کند.

علاوه بر این، شاید برایتان پیش آمده باشد که در طول زندگی روزمره آهنگ‌هایی را در تلویزیون، رادیو، تاکسی، کافه، محل کار خود یا حتی در فضای مجازی بشنوید که توجه‌تان را جلب کند و بخواهید نام اثر یا در صورت وجود، نام خواننده آن را یادداشت کرده تا بعداً آن‌ها را به فهرست آهنگ‌ها و هنرمندان مورد علاقه خود بیفزایید. برای این کار، یعنی پیدا کردن مشخصات یک آهنگ، اعم از نام قطعه، نام آلبوم، متن ترانه – و در صورت وجود – مشخصات سازندگان و یا خواننده و… راحت‌ترین کار، جستجوی یک تکه از متن ترانه در اینترنت است اما این کار همیشه امکان‌پذیر نیست.

پیدا کردن آهنگ با صدا
پیدا کردن آهنگ با صدا

گاهی آهنگی که در محیط در حال پخش شدن است، بی‌کلام بوده و ترانه‌ای برای جستجو کردن در اینترنت وجود ندارد و یا در صورت وجود ترانه، ممکن است به‌علت شلوغی محیط، توان شنیدن دقیق متن آن را نداشته باشید و یا اصلاً در شرایط مناسبی برای جستجوی آن نباشید. همچنین ممکن است آهنگ مورد نظر به زبانی باشد که شما توان فهمیدن آن را ندارید. مهم‌تر از همه، حتی در صورتی که شما متن آهنگ را به‌درستی متوجه می‌شوید، جستجوی متن ترانه ممکن است گمراه‌کننده باشد یا اطلاعات مشابه اما غلطی به شما بدهد که خود موجب اتلاف زمان و حجم اینترنت و گمراه شدن شما خواهد شد. با وجود تمام این‌ها، اما چگونه می‌شود مشخصات و اطلاعات یک آهنگِ به‌خصوص که در حال پخش شدن است را به‌دست آورد و از این طریق آن را دانلود کرد؟

تکنولوژی امروز، این مسئله را به آسانی و تنها با چند کلیک ساده حل می‌کند و شما می‌توانید در هر زمان و مکانی، مشخصات آهنگی را که در حال پخش شدن است به‌دست بیاورید. شاید برایتان جالب باشد که تکنولوژی امروز برای ما این امکان را فراهم آورده است که حتی آهنگی که فقط در ذهنمان در حال پخش شدن است را پیدا کرده و نسبت به دانلود آن اقدام کنیم. کاری که در گذشته رؤیایی بیش نبود. در واقع، این روزها نرم‌افزارهایی طراحی شده‌اند که به شما در تشخیص آهنگ کمک می‌کنند و با شنیدن تنها قسمتی از آن، نام اثر و نام هنرمند و جزئیات بیشتری را به شما ارائه می‌دهند. برخی از این نرم‌افزارها برای پیدا کردن آهنگ مورد نظر شما، حتی نیازی به شنیدن قسمتی از آهنگ اصلی را ندارند‌؛ تنها کافی است شما قسمتی از آهنگی که در گذشته شنیده‌اید را با دهان و از طریق خواندن، سوت زدن، زمزمه کردن و… اجرا کنید تا نرم‌افزار آن را برای شما پیدا کند.

در ادامه با 10 اپلیکیشن کاربردی برای شناسایی آهنگ آشنا خواهیم شد و به‌صورت خلاصه به معرفی مزایای هر کدام از آن‌ها خواهیم پرداخت. پس تا انتهای این مقاله از مجله اینترنتی کاپریلا با ما همراه باشید.

پیدا کردن آهنگ با صدا با استفاده از مرورگر گوگل

یکی از ساده‌ترین راه‌های پیدا کردن یک موسیقی استفاده از برنامه‌ی گوگل است؛ برنامه‌ای که به‌طور پیش‌فرض بر روی بیشتر گوشی‌های هوشمند (اندروید) نصب شده است. ممکن است شما در جایی به آهنگی گوش کنید ولی امکان و یا زمانِ کافی برای باز کردن یک اپلیکیشن خاص و جستجوی آهنگ را نداشته باشید؛ چرا که این اپلیکیشن‌ها ممکن است کند باشند و یا دسترسی به آن‌ها برای کاربران در ایران محدود و یا مسدود شده باشد. خبر خوب این است که گوگل این مشکل را برای شما حل کرده است!

یکی از ویژگی‌های کاربردی جستجوی آهنگ گوگل این است که شما حتماً به خودِ موسیقی برای پیدا کردنش نیازی ندارید و می‌توانید تنها با زمزمه کردن ملودی آن و یا نواختن آن با دهان، آهنگ دلخواهتان را پیدا کنید. روش استفاده از موتور جستجوی موسیقی گوگل بسیار ساده بوده و برای این کار فقط کافی است تا مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. برنامه‌ی گوگل خود را باز کنید.
۲. در قسمت جستجو بر روی آیکون میکروفون کلیک کنید. این آیکون در تصویر زیر با فلش زردرنگ مشخص شده است:

چگونه یک آهنگ را با استفاده از گوگل پیدا کنیم؟ – گام اول
چگونه یک آهنگ را با استفاده از گوگل پیدا کنیم؟ – گام اول

۳. پس از کلیک بر روی آیکون میکروفون صفحه زیر به شما نمایش داده خواهد شد که عبارت Listening در آن قابل مشاهده می‌باشد. این عبارت بدان معناست که جستجوگر در حال شنیدن آهنگ است. لذا شما کافی است تا در محیطی که آهنگ در حال پخش شدن در آن است قرار داشته باشید و یا یک تکه از آهنگ را پخش کنید و در قسمت پایین برگه بر روی گزینه Search a song کلید کنید.

چگونه یک آهنگ را با استفاده از گوگل پیدا کنیم؟ – گام دوم
چگونه یک آهنگ را با استفاده از گوگل پیدا کنیم؟ – گام دوم

خاطر نشان می‌گردد در صورتی که به آهنگ مورد نظر دسترسی ندارید، تنها کافی است یا ملودی آن را با آواز بخوانید و یا با سوت زدن و زمزمه کردن آن را به برنامه گوگل بفهمانید. پس از کلیک کردن روی گزینه‌ای که گفته شد، گوگل به جستجوی آهنگ شما در اینترنت پرداخته و در صورت وجود، تمام اطلاعات آن را به شما اعلام می‌کند. شایان ذکر است که شما می‌توانید اپلیکیشن جستجوی موسیقی گوگل را دانلود کنید تا دسترسی سریع‌تری به این بخش داشته باشید.

پیشنهادات آموزشی مرتبط با سرویس‌های گوگل:

 پیدا کردن آهنگ با صدا از طریق اپلیکیشن Shazam: Music discovery

اپلیکیشن شازم (Shazam) یکی از سریع‌ترین و پر استفاده‌ترین برنامه‌های تشخیص موسیقی است. کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده است و تنها با یک کلیک می‌توانید جستجو برای موسیقی مورد نظر خود را آغاز کنید. برای این کار کافی است تا هنگامی که صدای آهنگ مورد نظر شما در حال شنیده شدن است، برنامه را باز کرده و روی دایره‌ای که با فلش به آن اشاره کرده‌ایم کلیک کرده و چند ثانیه آن را نگه دارید. پس از کلیک کردن، برنامه به شنیدن و آنالیز موسیقی پخش شده می‌پردازد و هم‌زمان به‌صورت خودکار، کار جستجو را برای شما انجام می‌دهد. در واقع شما پس از اجرا کردن برنامه، تنها کاری که باید بکنید فشردن کلید زیر است:

محیط اپلیکیشن شازم (Shazam) برای پیدا کردن آهنگ با صدا
محیط اپلیکیشن شازم (Shazam) برای پیدا کردن آهنگ با صدا

از قابلیت‌های دیگر این نرم‌افزار می‌توان به ایجاد کتابخانه از جستجوهای قبلی اشاره کرد. ویژگی شگفت‌انگیز و کاربردی دیگری که در مورد اپلیکیشن جستجوی صدای شازم باید به آن اشاره کرد این است که شما می‌توانید این برنامه را به‌صورت یک افزونه به اپلیکیشن‌های موردعلاقه‌ی خود (مانند اینستاگرام، تیک‌تاک و…) اضافه کنید، ازین‌رو شما یک دستیار تشخیص موسیقی در کنار استفاده از اپلیکیشن‌های خود دارید و در صورت مواجهه با آهنگ‌های مختلف که بر روی کلیپ‌های تصویری قرار دارند و اسمی از صاحب اثر و یا مشخصات آهنگ برده شده است، می‌توانید به‌سرعت نام آهنگ و مشخصات کامل آلبوم و سازندگان آن را به‌دست بیاورید.

خصوصیت دیگر برنامه‌ی شازم، کاوش کردنِ متن آهنگ برای شما است. در صورتی که جستجوی آوایی نتیجه‌بخش نبود، شما می‌توانید قسمتی از متن ترانه را بدون مراجعه به گوگل جستجو کنید. یکی دیگر از امکانات منحصربه‌فرد شازم – که البته در ایران دسترسی به آن میسر نیست – این است که به کمک این برنامه می‌توانید از کنسرت‌های آینده با خبر شوید و حتی از طریق همین برنامه برای خرید بلیط اقدام کنید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

 پیدا کردن آهنگ با صدا از طریق اپلیکیشن Music Recognition

اپلیکیشن موزیک رکگنیشن (Music Recognition) یا شناسایی موسیقی یکی از دیگر برنامه‌هایی است که تنها در چند ثانیه، آهنگی را که در محیط در حال پخش است جستجو کرده و نام هنرمند و قطعه و سایر اطلاعات را در مورد موزیک مدنظر به شما ارائه می‌دهد. گفتنی است که این برنامه پس از کلیک روی دکمه‌ی زیر شروع به جستجو می‌کند و در صورت پیدا کردن موارد مشابه، آن‌ها را به شما نمایش می‌دهد:

محیط اپلیکیشن Music Recognition برای پیدا کردن آهنگ با صدا
محیط اپلیکیشن Music Recognition برای پیدا کردن آهنگ با صدا

یکی از امکانات قابل توجه این برنامه، ارجاع شما به پلتفرم موسیقایی اسپاتیفای است. اگر شما از کاربران اسپاتیفای هستید و از این پلتفرم برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنید، این اپلیکیشن می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. در واقع این اپلیکیشن پس از پیدا کردن موسیقی مد نظرِ شما، علاوه بر اینکه اطلاعات آن را در اختیار شما قرار می‌دهد، لینک دسترسی به آن – در اسپاتیفای – را نیز به شما ارائه می‌دهد تا در صورت نیاز، به‌راحتی و بدون جستجوی اضافی، آن را به پلی‌لیست خود در اسپاتیفای اضافه کنید. از دیگر مزایای این برنامه می‌توان به تاریخچه‌ی جستجو اشاره کرد که به شما این امکان را می‌دهد تا فهرستی از آهنگ‌هایی که تاکنون توسط این برنامه جستجو کرده‌اید را در اختیار داشته باشید.

پیشنهاد آموزشی مقدماتی مرتبط آهنگسازی و موسیقی:

پیدا کردن آهنگ با صدا از طریق اپلیکیشن SoundHound – Music Discovery

یکی دیگر از برنامه‌های بسیار محبوب، سریع و دقیق در جستجوی آوایی، اپلیکیشن SoundHound یا شکارچی صدا است. با استفاده از این برنامه می‌توانید آهنگی که به دنبال آن هستید را با دقت و سرعت بالایی پیدا کنید. این برنامه همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در صورت وجود، به متن آهنگ دسترسی پیدا کنید و با جزئیات دیگر آهنگ آشنا شوید. روش کار با این برنامه نیز همچون سایر برنامه‌هایی که در این مقاله به شما معرفی شد بسیار ساده و سریع است و پس از باز کردن برنامه با فشردن دکمه‌ای که در زیر با اشاره‌گر مشخص شده است، شنیدن و جستجوی موسیقی شما آغاز می‌شود.

محیط اپلیکیشن SoundHound برای پیدا کردن آهنگ با صدا
محیط اپلیکیشن SoundHound برای پیدا کردن آهنگ با صدا

یکی از قابلیت‌های شایان ذکر این برنامه، قابلیت ارجاع شما به اسپاتیفای و اضافه کردن خودکار موزیک است؛ به این ترتیب که در صورت استفاده از این برنامه و پیدا کردن موزیک مورد نظر، اگر به برنامه دسترسی‌های لازم را داده باشید، با چند کلیک ساده درون برنامه و بدون رجوع کردن به اسپاتیفای، می‌توانید آهنگ مورد نظر را به پلی‌لیست مدنظر خود اضافه کنید. همچنین، همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، این برنامه موزیک‌های برتر روز را پس از دسته‌بندی آن‌ها در ژانرهای مختلف به شما پیشنهاد می‌دهد. یکی دیگر از قابلیت‌های این برنامه، دارا بودن تاریخچه جستجو بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا فهرستی از آهنگ‌های تاکنون جستجو کرده‌اید را در اختیار داشته باشید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط در خصوص ساخت پادکست:

پیدا کردن آهنگ با صدا از طریق اپلیکیشن Music recognition find the name of songs and artist

این برنامه همچون برنامه‌هایی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شده به‌سادگی هرچه تمام‌تر به جستجوی آوای مدنظر شما پرداخته و در صورت پیدا کردن موارد مشابه، آن‌ها را با جزئیات دقیق به شما معرفی می‌کند. برای استفاده از این برنامه، کافی است تا هنگامی که موزیک مدنظر شما در محیط در حال پخش شدن است، دکمه که در تصویر زیر با اشاره‌گر مشخص شده است را فشار دهید تا موسیقی توسط برنامه شنیده و جستجو شود.

محیط اپلیکیشن Music recognition find the name of songs and artist
محیط اپلیکیشن Music recognition find the name of songs and artist

پیدا کردن آهنگ با صدا از طریق اپلیکیشن Music Finder – songs and lyrics

برنامه Music Finder نیز همان‌طور که از اسم آن پیدا است، برای جستجوی آوایی و ارائه مشخصات و متن ترانه‌ی موسیقی در حال پخش در محیط توسعه یافته است و تنها با فشردن دکمه‌ای که در تصویر زیر با اشاره‌گر مشخص شده است، شروع به جستجوی موسیقی پخش‌شده کرده و در کمترین زمان ممکن، نتایج را به شما اعلام می‌کند.

محیط اپلیکیشن Music Finder - songs and lyrics
محیط اپلیکیشن Music Finder – songs and lyrics

همان‌طور که اشاره شد، این برنامه در کنار پیدا کردن آهنگ، متن ترانه آن را نیز به شما تحویل می‌دهد. یکی از مزایای دیگر برنامه Music Finder که بسیار کاربردی بوده و کار کاربر را آسان می‌کند این است که پس از پیدا کردن آهنگی که در محیط در حال پخش شدن است، لینک مستقیم آن را در برنامه‌ها و پلتفرم‌هایی همچون یوتیوب، اسپاتیفای، وی‌کی و… در دسترس شما قرار می‌دهد. از این طریق شما می‌توانید آهنگ موردعلاقه‌ی خود را در پلی‌لیست اسپاتیفای اضافه کنید یا در صورت وجود، موزیک‌ویدیوی آن را – بدون جستجوی اضافی – در یوتیوب تماشا کنید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

پیدا کردن آهنگ با صدا از طریق اپلیکیشن Song Finder – find and identify songs and music

یکی دیگر از برنامه‌هایی که در لیست 10 اپلیکیشن کاربردی برای تشخیص و دانلود آهنگ جای می‌گیرد، این اپلیکیشن است که محیطی شبیه به بیشتر برنامه‌های لیست حاضر داشته و سهولت در استفاده، یکی از مزایای آن به شمار می‌رود. برای جستجوی آهنگ مورد نظرتان تنها کافی است روی دکمه‌ای که در تصویر زیر با اشاره‌گر مشخص شده، کلیک کرده تا برنامه به آن گوش کرده و قطعه موسیقی مدنظر شما را پیدا کند:

محیط اپلیکیشن Song Finder برای پیدا کردن آهنگ با صدا
محیط اپلیکیشن Song Finder برای پیدا کردن آهنگ با صدا

این برنامه علاوه‌بر پیدا کردن آهنگ مورد نظر شما، امکان ایجاد یک کتابخانه‌ِ شخصی را برای شما فراهم می‌کند. از دیگر مزایای این برنامه این است که در کنار شناساییِ آهنگی از یک آلبومِ موسیقی خاص، دیگر قطعه‌های آلبوم را به شما نمایش می‌دهد. در این برنامه همچنین می‌توانید در قسمت چارت‌های ارائه شده، برترین آلبوم‌ها، هنرمندان و آهنگ‌های برتر هفته را مشاهده کنید.

پیدا کردن آهنگ با صدا از طریق اپلیکیشن Music IQ

برنامه Music IQ نیز مانند دیگر برنامه‌های تشخیص موسیقی از نظر رابط کاربری، طراحی ساده‌ای داشته و امکان پیدا کردن موسیقی مورد نظر را به‌سادگی یک کلیک و تنها در چند ثانیه برای شما فراهم می‌آورد. برای انجام این کار، در حالی که آهنگ مدنظرتان در حال پخش شدن است روی دکمه‌ای که در تصویر زیر با اشاره‌گر مشخص شده کلیک کنید تا برنامه کار خود را به‌صورت خودکار آغاز کند.

محیط اپلیکیشن Music IQ برای پیدا کردن آهنگ با صدا
محیط اپلیکیشن Music IQ برای پیدا کردن آهنگ با صدا

این برنامه نیز در فهرست برنامه‌هایی قرار می‌گیرد که امکان دسترسی به لینک موسیقی یافته شده را در پلتفرم‌های موسیقایی به شما عرضه می‌کند و با استفاده از آن می‌توانید از اتلاف زمان و جستجوهای اضافی بپرهیزید. به‌عبارتی، این برنامه موسیقیِ یافته‌شده‌ی شما را در اسپاتیفای، یاندکس‌موزیک، وی‌کی، اپل‌موزیک، دیزِر و گوگل‌موزیک نیز پیدا کرده و به شما ارائه می‌دهد تا به آسانی هرچه تمام‌تر به شنیدن موسیقی مد نظرتان بپردازید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط در خصوص نرم‌افزارهای آهنگ سازی:

پیدا کردن آهنگ با صدا از طریق اپلیکیشن Song finder and recognition

نرم‌افزار Song finder and recognition در کنار قابلیت پیدا کردن آهنگ موردنظر شما که در محیط در حال پخش است، امکانات دیگری را نیز برای شما فراهم می‌آورد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. روش کار با این برنامه نیز همچون سایر برنامه‌هایی که در این مقاله معرفی کرده‌ایم بسیار ساده بوده و به‌سرعت انجام می‌شود. با فشار دادن و نگه‌داشتن دکمه‌ای که در تصویر زیر مشخص شده است، برنامه، شروع گوش دادن و جستجوی آهنگ شما می‌کند.

محیط اپلیکیشن Song finder and recognition برای پیدا کردن آهنگ با صدا
محیط اپلیکیشن Song finder and recognition برای پیدا کردن آهنگ با صدا

از امکانات کاربردی این برنامه از یک طرف می‌توان به یافتن متن آهنگ اشاره کرد؛ از طرف دیگر این برنامه لینک‌های موزیک مد نظر را در اسپاتیفای، یاندکس و دیگر برنامه‌های مشابه به شما ارائه می‌کند. یکی از قابلیت‌های کاربردی دیگر این برنامه این است که پس از پیدا کردن آهنگ مورد نظر شما و ارائه مشخصات کامل آن، امکان مشاهده سایر آثار سازنده اثر و یا خواننده آن را برای شما فراهم آورده و سایر قطعات موسیقی در آلبوم آن را به شما نمایش می‌دهد. علاوه‌بر این شما می‌توانید در صورت وجود، موزیک‌ویدیو آهنگ یافته‌شده را در درون خود برنامه و بدون مراجعه به مرورگر و یا یوتیوب مشاهده کنید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط در خصوص نرم‌افزارهای آهنگسازی:

پیدا کردن آهنگ با صدا از طریق اپلیکیشن Song finder and Identifier

نرم‌افزار Song finder and Identifier یکی دیگر از راحت‌ترین برنامه‌های تشخیص آهنگ است که تنها با یک کلیک، موسیقی پخش شده را تشخیص داده و اطلاعات آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. روش استفاده از آن نیز همچون سایر برنامه‌های این فهرست، کلیک کردن روی دکمه جستجو است.

محیط اپلیکیشن Song finder and Identifier برای پیدا کردن آهنگ با صدا

یکی از مزایای این برنامه این است که قابلیت ایجاد یک کتابخانه شخصی موسیقی را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین پس از پیدا کردن آهنگ مد نظرتان، سایر قطعات موسیقی حاضر در آلبوم آن را به شما نمایش می‌دهد. شایان ذکر است که این برنامه لینک اسپاتیفای و یوتیوبِ آهنگِ مدنظر را به شما ارائه داده و قابلیت به اشتراک‌گذاری آسان آن را برایتان فراهم می‌نماید.

لینک مقالات تکمیلی یا پیشنهادی

جمع بندی و سخن پایانی در خصوص پیدا کردن آهنگ با صدا

امروزه به‌دلیل افزایش روزافزون تعداد هنرمندان در عرصه موسیقی و به تبع آن، افزایش تعداد آهنگ‌های عرضه شده در سرتاسر جهان، پیدا کردن آهنگ از راه جستجوی آوایی به یک مسئله همه‌گیر در بین مخاطبان هنر موسیقی تبدیل شده است. در این راستا، برنامه‌هایی توسعه یافته‌اند که با شنیدن قسمتی از موسیقی و یا ریتم آن، اطلاعات کاملی اعم از نام قطعه، نام هنرمند، آلبوم، سایر قطعات آلبوم، متن ترانه و… را در مورد آهنگ جستجو شده به شما ارائه می‌دهند. در این مقاله به بررسی 10 نمونه از پرکاربردترین برنامه‌ها در این زمینه پرداختیم و مزایای هر کدام را به‌اختصار عنوان کردیم.

برنامه‌ها و وب‌سایت‌های پرتعدادی برای جستجوی آوایی وجود دارند و هدف از معرفی جمعی از آن‌ها در این مقاله، کسب اطمینان از موفقیت شما در پیدا کردن موسیقی موردنظرتان است. در واقع پیشنهاد می‌شود در صورتی که هر کدام از برنامه‌های معرفی شده در پیدا کردن آهنگ مدنظرتان موفق نبود، به سراغ سایر برنامه‌ها بروید. لذا اگر مسئله جستجوی آوایی برایتان اهمیت بالایی دارد، بهتر است چند مورد از برنامه‌های معرفی شده در این فهرست را روی تلفن همراه خود نصب داشته باشید.

امیدواریم که توانسته باشیم با تهیه‌ی این مقاله، اطلاعات کامل و مفیدی برای شما خواننده‌ی عزیز، فراهم کرده باشیم. اگر شما مخاطب گرامی، نظر و دیدگاهی در خصوص «پیدا کردن آهنگ با صدا» دارید، یا اپلیکیشن‌های دیگری می‌شناسید و یا نکته‌ی خاصی را می‌دانید که در این مقاله به آن اشاره نشده است، خواهشمند است دیدگاه‌های ارزشمند خود را از طریق بخش کامنت در انتهای این نوشتار به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت صلاح‌دید می‌توانید، لینک این نوشتار را از طریق کانال‌ها و گروه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی عضو هستید به‌دست دوستان و آشنایان برسانید تا آنها نیز اگر درصدد این هستند که موسیقی مورد نظر خود را شناسایی و دانلود نمایند، بتوانند از طریق اطلاعاتی که در این مقاله ذکر شده است، به هدف خود دست یابند. علاوه بر آن، می‌توانید ما را در اینستاگرام و تلگرام فالو کنید تا در زمینه جدیدترین روش‌ها، ترفندها و اخبار دیجیتال مارکتینگ و تکنولوژی به‌روز بمانید.

بر اساس رای 30 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

«علی آبیار» دانش‌آموخته رشته مهندسی IT است و به نوشتن، موسیقی، شعر، طبیعت و البته برنامه‌نویسی و تکنولوژی‌های سطح وب علاقه دارد. رزومه تخصصی او بیشتر در زمینه «سئو و تولید محتوا» است؛ همچنین در رزومه تخصصی‌اش، چند پروژه برنامه‌نویسی وب، مدیریت وب‌سایت و توسعه محتوای آن‌ها دیده می‌شود. او تا به امروز، تولید و ویراستاری مطالب متنوعی از مجلات اینترنتی «کاپریلا» و «تاپریلا» در حوزه‌های: تکنولوژی، سئو، کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و… را به عهده داشته است. «علی آبیار» در حال حاضر به صورت فریلنسر بر روی پروژه‌های مختلف داخلی و خارجی در حوزه طراحی وب (Front-End) و سئو فعالیت می‌کند.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها