نرم‌افزار 14456 بازدید

اگر دوست دارید ویدیوهای یوتیوب مورد علاقه خود را به‌صورت فایل‌های صوتی ذخیره کنید، نرم‌افزارها و وبسایت‌های مختلفی هستند که می‌توانند ویدیوهای یوتیوب را به فایل‌های صوتی تبدیل کنند. با تبدیل ویدیو به فایل صوتی، شما می‌توانید این فایل‌ها را در تلفن همراه یا کامپیوتر خود ذخیره کنید و آنها را به صورت آفلاین گوش دهید. در این مقاله از مجله کاپریلا می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا به‌راحتی بتوانید ویدیوهای یوتیوب را به فایل صوتی تبدیل کنید و انواع روش‌ها و ابزارهای دانلود آهنگ از یوتیوب را یاد بگیرید.

آنچه می خوانید: پنهان کردن فهرست

چند نکته در دانلود آهنگ از یوتیوب

قبل از اینکه معرفی روش‌های دانلود موزیک از یوتیوب را شروع کنیم، چند نکته مهم وجود دارد که دانستن آنها ضروری است.

مراقب برخی از سایت‌ها باشید.

نکته دیگر این است که شما باید مراقب وبسایت‌های دانلود و تبدیل ویدیوهای یوتیوب باشید؛ زیرا بسیاری از این وبسایت‌ها ممکن است باگ امنیتی داشته باشند یا سیستم شما را به بدافزار آلوده کنند. بنابراین ابتدا مطمئن شوید که از یک نرم‌افزار آنتی‌ویروس قوی و قابل‌ اعتماد در رایانه خود استفاده می‌کنید. این وبسایت‌ها با وعده دانلود رایگان و سریع، افراد را به خود جذب می‌کنند تا همراه با ویدیو یا آهنگ نهایی، بدافزارها و ویروس‌های خود را به کامپیوتر شخص منتقل کنند. گاهی این بدافزارها، ویروس نبوده و کدهایی برای تولید ارز دیجیتال می‌باشند.

به حق کپی‌رایت محتوا توجه داشته باشید.

اولین نکته‌ای که وجود دارد این است که بعضی از ویدیوهای یوتیوب، حق کپی‌رایت دارند؛ یعنی شما نمی‌توانید از این ویدیوها بدون اجازه مالک آنها استفاده کنید و آنها را دانلود و به فرمت‌های دیگر تبدیل کنید. بهتر است قبل از این‌که گرفتار چنین محتواهایی شوید، ابتدا محتواهای عمومی را در یوتیوب جستجو کنید.

آیا دانلود آهنگ از یوتیوب، قانونی است؟

اگرچه متاسفانه در ایران، مالکیت معنوی و کپی رایت، معنی ندارد اما شکی نیست که فقط دانلود ویدیوها و محتوایی از یوتیوب، قانونی و مجاز است که برای استفاده عمومی و رایگان تهیه شدند و یا دارای کپی رایت نیستند؛ اما شما از نظر قانونی نمی‌توانید و نباید ویدیوها و آهنگهای یوتیوب را بدون اجازه مالک آن، دانلود و ذخیره کنید. با این وجود می‌توانید ویدیوها را با اپلیکیشن یوتیوب در موبایل خود دانلود کنید تا بتوانید به‌صورت آفلاین در موبایل مشاهده کنید.

از روش‌های مختلف استفاده کنید.

به‌طور کلی می‌توان روش‌های دانلود آهنگ از یوتیوب را به موارد زیر خلاصه کرد:

  • دانلود با ابزارهای آنلاین
  • دانلود با نرم‌‎افزارهای نصبی در کامپیوتر
  • دانلود با اپلیکیشن‌های موبایل

اکثر این نرم‌افزارها، قابلیت تبدیل ویدیوها به فایل‌های صوتی را دارند تا به‌جای دانلود فیلم، فقط موزیک آن را دانلود کنید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

دانلود آهنگ از یوتیوب با ابزارهای آنلاین

ساده‌ترین و رایج‌ترین روش‌های دانلود آهنگ از یوتیوب، استفاده از وبسایت‌ها و ابزارهای آنلاین است که تعداد آنها هم کم نیست. در انتخاب این ابزارها باید توجه داشته باشید که وبسایت معتبری باشد و شما را گرفتار بدافزار و ویروس نکند.

وبسایت YouTube to MP3

اگر دوست ندارید یک اپلیکیشن یا نرم‌افزار اختصاصی را برای تبدیل ویدیوهای یوتیوب به فایل‌های صوتی دانلود کنید، می‌توانید از وب‌سایتی مانند YouTube to MP3 استفاده کنید. این وبسایت، یک مبدل رایگان برای ویدیوهای یوتیوب است. مجدداً تاکید می‌کنیم که حتماً قبل از استفاده از این وبسایت‌ها توجه داشته باشید که معمولاً وبسایت‌هایی که به یوتیوب دسترسی دارند و ویدیوها را تبدیل می‌کنند، ابتدا از نظر مخاطبان ایمن به نظر می‌رسند اما بعد از مدتی ممکن است به بدافزار آلوده شوند. بنابراین لازم است که مطمئن شوید از آنتی‌ویروس مناسبی استفاده می‌کنید. برای استفاده از این سایت، کاری که باید انجام دهید این است که URL ویدیوی یوتیوب مورد نظر خود را کپی و جایگذاری کنید، سپس این سایت، ویدیو را به فایل صوتی تبدیل می‌کند.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، می‌توانید آهنگ خود را در فرمت‌‎ها و کیفیت‌های مختلفی دانلود کنید.

این ابزار، تبدیل را بسیار آسان می‌کند و شما می‌توانید به‌جای اینکه فایل صوتی خود را مستقیماً در کامپیوترتان ذخیره کنید، آن را در Dropbox آپلود کنید. همچنین توجه داشته باشید هنگامی‌که فایل صوتی خود را دانلود می‌کنید، ممکن است این سایت، تبلیغات پاپ آپ زیادی را برای شما نمایش دهد؛ بنابراین توصیه می‌شود پس‌ از اینکه از این سایت یا سایت‌های مشابه استفاده کردید، یک اسکن ویروس انجام دهید.

دانلود موزیک از یوتیوب با Converto

وبسایت Converto از جمله وبسایت‌های معتبر برای تبدیل ویدیو به MP3 می‌باشد. این وبسایت، یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای تبدیل ویدیوهای یوتیوب به آهنگ می‌باشد و برای استفاده از آن، کافی‌ست مطابق مراحل زیر کار کنید.

گام 1: وارد وبسایت Converto شوید و آدرس URL ویدیو را وارد کرده و سپس روی دکمه دانلود که برای شما ظاهر می‌شود، کلیک کنید تا فرآیند تبدیل ویدیو به‌طور خودکار شروع شود.

گام 2: در منوی کشویی مشابه تصویر زیر، حتماً دقت داشته باشید که فرمت MP3 را انتخاب کنید و سپس روی گزینه Convert کلیک کنید. فرآیند تبدیل ویدیو به MP3 بر حسب طول زمان ویدیو و سرعت اینترنت شما ممکن است زمان‌بر باشد.

گام 3: زمانی‌که تبدیل کامل شود، پیامی مشابه زیر را مشاهده خواهید کرد و باید با کلیک روی گزینه Click here، دانلود فایل صوتی را انجام بدهید. همانطور که در تصویر می‌بینید، لینک دانلود فایل صوتی، فقط تا 24 ساعت قابل استفاده خواهد بود.

دانلود آهنگ از یوتیوب با 320YouTube

سایت دیگری که برای دانلود انواع آهنگ از یوتیوب استفاده می‌شود، 320YouTube نام دارد. این سایت، کاربری آسانی دارد و فایل‌های صوتی را در کیفیتی بهینه در اختیار شما قرار می‌دهد. برای استفاده از این سایت، دو راه وجود دارد.

روش اول: دانلود مستقیم MP3 از سایت یوتیوب

روش ساده‌تر این است که عدد “320” را در ابتدای لینک هر ویدیو در یوتیوب وارد کنید (تصویر زیر).

سپس به صفحه تبدیل ویدیو در سایت 320YouTube هدایت خواهید شد تا با کلیک روی “Download Mp3″، فایل صوتی خود را دانلود کنید.

روش دوم: کپی کردن لینک ویدیو در سایت 320YouTube

این روش، در تمام سایت‌های دانلود از یوتیوب، مشابه است و باید با ورود به سایت 320YouTube، لینک ویدیو را در فیلد مربوطه جایگذاری کنید تا فرآیند تبدیل ویدیو به آهنگ شروع شود.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، برای دانلود آهنگ باید روی گزینه سبز “Download Mp3” کلیک کنید.

دانلود آهنگ از یوتیوب با Mp3Download.to

سایت بعدی برای دانلود موزیک از یوتیوب، Mp3Download.to نام دارد. این سایت فقط برای دانلود از یوتیوب کاربرد دارد و قابلیت دانلود از سایر پلتفرم‌ها را ارائه نکرده است. در ابتدا باید وارد سایت شده و آدرس URL ویدیو را وارد کنید و سپس، گزینه “Search” را کلیک کنید.

در مرحله بعد باید نوع پسوند مد نظر خود را انتخاب کنید. علاوه‌بر امکان دانلود در فرمت MP3، در تب دوم (تصویر زیر) می‌توانید سایر فرمت‌ها را در کیفیت‌های مختلف برای آهنگ خود انتخاب کنید.

در مرحله آخر هم باید انتخاب کنید که آهنگ، به‌طور مستقیم در سیستم شما ذخیره شود و یا در حساب کاربری دراپ باکس شما آپلود شود.

دانلود آهنگ از یوتیوب با YTMp3

انتخاب بعدی شما، یکی از ساده‌ترین ابزارهای تبدیل آنلاین ویدیوهای یوتیوب به نام YTMp3 می‌باشد. با این سایت می‌توانید ویدیوهایی تا حداکثر 90 دقیقه را به MP3 تبدیل کنید. در ابتدا باید وارد سایت شده و با درج لینک ویدیو و انتخاب Mp3، گزینه Convert را کلیک کنید.

در مرحله بعد، روی گزینه دانلود و یا آپلود آهنگ در دراپ باکس، کلیک کنید.

دانلود آهنگ از یوتیوب با MP3FY

MP3FY وبسایتی برای دانلود از یوتیوب است و مانند سایر این نوع وبسایت‌ها، شما می‌توانید URL ویدیوهای مورد علاقه خود را در یوتیوب که می‌خواهید به فایل صوتی تبدیل کنید، در فیلد مربوطه جایگزین (Paste) کنید. فقط کافیست لینک را اضافه کنید و سپس روی دکمه تبدیل (Convert) کلیک کنید. برای تائید نام ویدیو باید روی دکمه تائید کلیک کنید و سپس روی گزینه دانلود MP3 کلیک کنید. پس از دانلود فایل صوتی، شما می‌توانید این فایل صوتی را در کامپیوتر خود ذخیره کنید و به آن گوش دهید. همچنین مزیت دیگری که این سایت دارد این است که می‌تواند به‌طور مستقیم، یک ویدیو را از داخل سایت یوتیوب به فایل صوتی تبدیل کند. برای انجام این کار شما باید حروف fy را بین youtube و com. در URL ویدیوی یوتیوبی که می‌خواهید تبدیل کنید، اضافه کنید (شکل نهایی اینطور خواهد شد: youtubefy.com/name-of-video). با انجام این کار، شما مستقیماً به این وبسایت هدایت می‌شوید و سپس می‌توانید مراحلی که گفته شد را برای تبدیل و دانلود فایل صوتی انجام دهید.

تبدیل ویدیو به MP3 با یوتیوب موشن باکس

سایت یوتیوب موشن باکس، یکی دیگر از سایت‌های تبدیل ویدیوی یوتیوب به فایل صوتی است. برای انجام این کار، شما باید URL ویدیو مورد علاقه خود را کپی کنید و در قسمت مورد نظر جایگذاری کنید، سپس می‌توانید فایل صوتی آن را دانلود کنید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:

دانلود آهنگ از یوتیوب با نرم‌افزارهای نصبی

اگر دانلودهای زیادی از یوتیوب انجام می‌دهید، به‌جای وبسایت آنلاین که مشکلات، خطرات و مصرف اینترنت بیشتری دارند می‌توانید از نرم‌افزارهای نصبی در کامپیوتر خودتان استفاده کنید. در این بخش، دو نمونه از این نرم‌افزارها را معرفی و بررسی کرده‌ایم.

دانلود از یوتیوب با 4K YouTube to MP3

4K YouTube to MP3، یک نرم‌افزار تبدیل (Converter) است که می‌توانید آن را بر روی Pc با سیستم عامل ویندوز و مک نصب کنید. نسخه اصلی 4K YouTube to MP3 رایگان است اما اگر می‌خواهید تبلیغات این برنامه را حذف کنید، باید بروزرسانی‌های بعدی نرم‌افزار را دریافت کنید و نسخه پریمیوم آن را که ۱۵ دلار هزینه دارد، تهیه کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید ویدیوهای یوتیوب خود را به فایل‌های صوتی تبدیل و دانلود کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های صوتی را از بین فرمت‌های MP3 ،M4A و OGG انتخاب کنید و سپس کیفیت اصلی، کیفیت بالا، کیفیت متوسط یا کیفیت پایین را برای تبدیل و دانلود، انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید ویدیوها را به فایل‌های صوتی تبدیل کنید باید URL ویدیو یوتیوب خود را کپی کنید و سپس آن را مستقیماً در این نرم‌افزار قرار دهید. بعد از آن، کیفیت صدا و مکان دانلود را انتخاب کنید و روی دکمه Extract کلیک کنید. در ادامه می‌خواهیم مراحل نصب این برنامه را به شما توضیح دهیم:

مرحله 1: به وب‌سایت 4kdownload بروید و روی گزینه 4K YouTube to MP3 کلیک کنید.

مرحله 2: نرم‌افزار را از سایت اصلی آن و یا سایت‌های معتبر دانلود کرده و روی سیستم خود نصب کنید.

مرحله 3: پس از پایان نصب، وارد یوتیوب شده و  URL ویدیوی موردنظر خود را کپی کنید. برای این کار باید URL را از نوار آدرس مرورگر خود کپی کنید و آن را در کلیپ‌بورد خود ذخیره کنید. علاوه بر این می‌توانید روی ویدیو، کلیک راست کرده و از منوی بازشده، گزینه Copy URL Video را انتخاب کنید.

مرحله 4: URL ویدیو را در برنامه 4K YouTube to MP3 قرار دهید. تنها کاری که شما لازم است انجام دهید این است که هنگامی‌که لینک ویدیو مورد نظر خود را کپی کردید، با کلیک بر روی دکمه آبی رنگی که در بالای صفحه مشاهده می‌شود، این پیوند را در برنامه جایگذاری کنید.

مرحله 5: پس‌ از اینکه پیوند را در برنامه جای‌گذاری کردید، برنامه شروع به تبدیل ویدیو به صدا می‌کند. معمولاً کمتر از چند دقیقه طول می‌کشد تا یک ویدئو ۱۰ دقیقه‌ای به فایل صوتی تبدیل شود.

مرحله 6: پس‌ از اینکه فایل MP3 ساخته شد؛ این برنامه فایل را به‌طور خودکار در کامپیوتر شما ذخیره می‌کند. برای اینکه بتوانید فایل مورد نظر خود را پیدا کنید، کافی است ماوس را روی نام آهنگ نمایش داده‌ شده در وسط برنامه قرار دهید. گزینه‌ای به نام Show in Folder ظاهر می‌شود که نماد آن شبیه یک پوشه است.

مرحله 7: هنگامی‌که روی آن کلیک کنید به پنجره File Explorer منتقل می‌شوید که فایل صوتی شما را نشان می‌دهد. اکنون می‌توانید فایل را در فرمت MP3 به صورت آفلاین گوش دهید.

دانلود آهنگ از یوتیوب با نرم‌افزار MediaHuman

MediaHuman یک نرم‌افزار رایگان به نام  YouTube to MP3 Converter را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید این برنامه را بر روی کامپیوترتان نصب کنید و به‌راحتی از آن استفاده کنید. استفاده از این برنامه بسیار راحت است اما گزینه‌های پیشرفته زیادی را به شما ارائه می‌دهد. برای شروع کار، لینک ویدیو مورد نظر خود را از یوتیوب کپی کنید و سپس آن را در برنامه جایگذاری کنید و روی دکمه Start Download کلیک کنید. پس از دانلود، برای پیدا کردن فایل مورد نظر خود، روی دکمه Locate Downloaded File کلیک کنید تا File Explorer باز شود و فایل صوتی پخش شود. برای اینکه بتوانید از ویژگی‌های پیشرفته‌تر برنامه استفاده کنید، روی نماد گزینه‌های عمومی در نوار ابزار برنامه کلیک کنید و سپس گزینه Preferences را انتخاب کنید. هنگامی‌که این گزینه را انتخاب کردید، به‌راحتی می‌توانید کپی و دانلود لینک‌ها را به‌طور خودکار انجام دهید و فرمت صدا و پهنای باند شبکه را تغییر دهید. ویژگی جالب این برنامه این است که تمام این قابلیت‌ها را می‌توانید به صورت رایگان دریافت کنید، اما به‌جز این قابلیت‌ها این برنامه حالت Turbo Boost را با قیمت سالانه ۹,۹۹ دلار به مخاطبان ارائه می‌دهد که سرعت تبدیل و دانلود را بسیار افزایش می‌دهد.

دانلود آهنگ از یوتیوب با اپلیکیشن موبایل

به جزء اپلیکیشن‌هایی نظیر Spotify و ساندکلود، یوتیوب هم امکاناتی عالی برای گوش دادن به آهنگ فراهم کرده است تا بتوان به آهنگ‌های محبوب خود به‌صورت آفلاین گوش بدهیم. در این بخش قرار است چند نمونه از اپلیکیشن‌های دانلود آهنگ از یوتیوب را بررسی کنیم اما قبل از آن، شما را با اپلیکیشن موزیک یوتیوب آشنا می‌کنیم.

دانلود آهنگ و شنیدن آفلاین با YouTube Music

اگر به ذخیره کردن آهنگ‌ها نیازی ندارید و فقط می‌خواهید آهنگ‌ها را در یوتیوب گوش دهید، اپلیکیشن YouTube Music به شما کمک می‌کند تا بتوانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را به‌راحتی گوش دهید. این برنامه برای تلفن‌های همراه اندروید و iOS در دسترس است و به‌وسیله آن می‌توانید موسیقی‌های مختلفی را که می‌خواهید، در یوتیوب جستجو کنید و آنها را گوش دهید.

با استفاده از نسخه یوتیوب پریمیوم می‌توانید گوش دادن موسیقی به صورت آفلاین را اضافه کنید و یک لیست پخش از هنرمندان مورد علاقه خود را انتخاب کنید. همچنین این اپلیکیشن، آهنگ‌هایی که قبلاً به آنها دسترسی پیدا کرده‌اید را بررسی می‌کند؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانید به آنها بازگردید و دوباره آنها را گوش بدهید. نسخه اصلی یوتیوب موزیک برای همه رایگان است اما نسخه پریمیوم آن، پولی است و تبلیغات را حذف می‌کند. نسخه پریمیوم آن به‌طور آزمایشی یک ماه رایگان است و پس‌ از آن ماهانه مبلغ ۹,۹۹ دلار برای تلفن‌های همراه اندروید و برای تلفن‌های همراه ios ، مبلغ ۱۲,۹۹ دلار هزینه دارد. برنامه‌های خانوادگی و دانشجویی این برنامه به ترتیب ۱۴,۹۹ دلار و ۴,۹۹ دلار در ماه در دسترس است.

دانلود آهنگ از یوتیوب با اپلیکیشن موبایل VidPaw در اندروید

یکی از اپلیکیشن‌های رایگان، سریع و بدون تبلیغ برای تبدیل ویدیو به آهنگ در یوتیوب، VidPaw نام دارد که برای اندروید ارائه شده است. ویژگی‌های بارز این اپلیکیشن به شرح زیر می‌باشند:

  • دانلود نامحدود موزیک و ویدیو به‌طور 100 درصد رایگان
  • امکان تبدیل ویدیو به موزیک با کیفیت‌های 320kbps ,256kbps ,192kbps ,128kbps و …
  • امکان دانلود موزیک و ویدیو از بیش از 1000 وبسایت
  • بدون نیاز به ثبت نام
  • بدون تبلیغات و با امنیت بالا

این اپلیکیشن، دارای نسخه دسکتاپ هم است و به شما در تبدیل ویدیوهای یوتیوب به آهنگ، کمک زیادی می‌کند. در ادامه، مراحل دانلود آهنگ از یوتیوب در این اپلیکیشن را با هم بررسی می‌کنیم.

  • اپلیکیشن را از وبسایت آن دانلود و سپس نصب کنید.
  • کلمات کلیدی مرتبط با آهنگ مد نظرتان را وارد کرده و گزینه Search را فشار دهید. همچنین می‌توانید از لیست پیش‌فرض، یوتیوب را انتخاب کنید.
  • فایل صوتی یا ویدیویی مد نظرتان را از لیست نتایج جستجو، انتخاب کرده روی گزینه دانلود، کلیک کنید (همچنین می‌توانید فیلم و موزیک‌ها را به‌طور آنلاین در اپلیکیشن مشاهده کنید).
  • در مرحله بعد باید فرمت و کیفیت مد نظر خود را انتخاب کرده و روی گزینه دانلود کلیک کنید. فایل‌های دانلود شده را می‌توانید در بخش Downloads اپلیکیشن مشاهده کنید.

دانلود آهنگ از یوتیوب با اپلیکیشن موبایل VidPaw در IOS

اگر شما iPhone/iPad دارید، می‌توانید راه دیگری برای استفاده از این ابزار برای دانلود موزیک از یوتیوب را انتخاب کنید. برای این منظور باید:

  • در ابتدا یک اپلیکیشن مدیریت اسناد (Documents manager app) را از اپ استور دانلود کنید تا از آن برای استفاده از VidPaw کمک بگیرید.
  • در مرحله بعد باید URL ویدیوی یوتیوب را کپی کرده و اپلیکیشن مدیریت اسناد را باز کنید.
  • به آدرس سایت VidPaw مراجعه کنید و URL را در کادر این سایت، وارد کنید. سپس کیفیت مورد نظرتان را انتخاب کرده و گزینه Convert را کلیک کنید.
  • VidPaw لینک را به‌طور خودکار شناسایی کرده و آن را در تب جدید مرورگر باز می‌کند و در نهایت، لینک دانلود را در اختیار شما قرار می‌دهد.
پیشنهاد آموزشی مرتبط:

دوره ویدئویی آموزش میکس صدا با کیوبیس Cubase و FL Studio: اینجا را کلیک کنید (+).

دانلود یکجا و هم‌زمان چندین آهنگ از یوتیوب در ویندوز و مک با Free YouTube to Mp3 Converter

اگر به‌دنبال راهی برای دانلود چندین آهنگ به‌صورت هم‌زمان هستید، بهترین روش می‌تواند نصب یکی از نرم‌افزارهای مبدل ویدیو برای تبدیل ویدیوهای یوتیوب به آهنگ باشد. در این بخش قرار است نحوه کار با مبدل Free YouTube to Mp3 Converter را برای Buld Download آهنگ از یوتیوب یاد بگیرید. برای شروع، باید وارد سایت آن شده و نرم‌افزار را برای PC خود دانلود کنید.

بعد از دانلود و نصب نرم‌افزار، آن را اجرا کنید و URL ویدیو، پلی‌لیست یا کانال یوتیوب را با کلیک روی گزینه Paste به محیط نرم‌افزار منتقل کنید. در منوی کشویی هم باید Mp3 را انتخاب کرده باشید.

پس از تبدیل ویدیوها به MP3، می‌توانید با کلیک روی گزینه آبی رنگ Downloads، تمام موزیک‌ها را به‌طور هم‌زمان دانلود کنید و یا در صورت تمایل، با کلیک روی آیکون فلش در مقابل نام هر ویدیو، نسخه صوتی آن را دانلود کنید.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم روش‌های مختلف دانلود آهنگ از یوتیوب را به شما آموزش دهیم. تمام سایت‌ها و ابزارهایی که معرفی شدند، تنها بخش کوچکی از انواع ابزارهای دانلود موزیک از یوتیوب هستند که می‌توانید به دلخواه از هر کدام استفاده کنید. قبل از اینکه دانلود آهنگ را آغاز کنید، باید یادتان باشد که:

  • برخی از ویدیوها و آهنگ‌ها دارای کپی رایت هستند و نباید آنها را دانلود کرد.
  • در استفاده از نرم‌افزارها و سایت‌های رایگان، باید به امنیت آن توجه داشت.
بر اساس رای 10 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

خاطره محمدی هستم، اول خاکشناسی خوندم و بعد ادبیات. هیچ چیز مثل دنیای کلمات، من رو به وجد نمیاره و نوشتن، روحم رو صیقل میده.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها