سایت خبرگزاری برنا به دلیل داشتن ظاهر زیبا و رابط کاربری جذابی که دارد همواره اخبار مهم و جذاب را در صفحه اول به شکلی نمایش می‌دهد که موجب جذابیت بصری این سایت شده است و در نتیجه مطالب این سایت مورد توجه مخاطبانش قرار می‌گیرد؛ با توجه به این موضوع درج تبلیغات در این سایت می‌تواند موجب افزایش بازدید سایت تبلیغ دهنده شود. درج رپورتاژ یکی از روش‌های تبلیغات در خبرگزاری برنا است. رپورتاژ در خبرگزاری برنا برای هر کسب‌وکاری مفید است. در این مقاله قصد داریم به بررسی آمار بازدید و بازدهی تبلیغات در این سایت بپردازیم.

شروع فعالیت دامنه سایت خبرگزاری برنا borna.news

در تصویر زیر می‌توانید نمودار فعالیت این دامنه را در سایت (+) web.archive.org مشاهده کنید. با توجه به تصویر زیر، شروع فعالیت این دامنه به سال 2017 میلادی بر می‌گردد. در عمر حدوداً 5 ساله، این سایت توانسته مطالب مفید و زیادی را مخصوصاً در زمینه ورزشی و اقتصادی در اختیار خوانندگان قرار دهد و کاربران بسیاری را در قشرهای مختلف جذاب مطالب خود کند. در ادامه این مقاله مواردی را بررسی می‌کنیم که نشان از کیفیت سایت خبرگزاری برنا دارد. با ما همراه باشید.

وب آرشیو

نمودار فعالیت دامنه سایت خبرگزاری برنا

آمار ترافیک و بازدیدهای سایت خبرگزاری برنا

امروزه به کمک ابزارهای متنوعی که وجود دارد می‌توان تا حدود زیادی به میزان آمار ترافیک و بازدید سایت‌ها دسترسی پیدا کرد و از این طریق کیفیت یک سایت را بررسی کرد. با توجه به این موضوع وب‌سایت سیمیلاروب که یکی از بهترین ابزارهای تخمین آمار ورودی وب‌سایت‌ها است به شما کمک می‌کند تا با بررسی آمار ترافیک سایت مورد نظر اطلاعات مفیدی در مورد آن به دست آورید.

در جدول زیر، اطلاعات به‌دست آمده از سیمیلاروب (+) را در مورد سایت خبرگزاری برنا مشاهده می‌کنید:

تعداد بازدید (Visits) سالانه تقریبا 96 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) ماهانه تقریبا 8 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) روزانه تقریبا 266 هزار بازدید
تعداد بازدید صفحات (Pageview) ماهانه تقریبا 10 میلیون بازدید صفحه
تعداد بازدید صفحات (Pageview) روزانه تقریبا 346 هزار بازدید صفحه
میانگین مدت زمان حضور کاربران در سایت تقریبا 1:00 دقیقه
میانگین صفحات مشاهده شده توسط کاربران در هر بازدید تقریبا 1.3 صفحه

در جدول بالا که برگرفته از سایت سیمیلاروب است، می‌توانید مواردی مانند تعداد بازدیدهای سایت برنا (Visits) تعداد صفحات مشاهده شده توسط کاربران (Pageview) و… را مشاهده کنید. این اعداد و ارقام مشخص می‌کند که سایت خبرگزاری برنا به صورت میانگین در طول روز، ماه و سال میزبان چه تعداد بازدید کننده است و به صورت میانگین چند صفحه از سایت توسط کاربران مشاهده شده است. از سوی دیگر اطلاعات دیگری را نیز می‌توان از این جدول به دست آورد.

به عنوان مثال یکی دیگر از مهمترین مواردی که در جدول بالا مشاهده می‌کنید میزان حضور کاربران در سایت برنا است که به صورت میانگین هر کاربر نزدیک به ۱ دقیقه در این سایت حضور دارد. با بررسی آمار وبسایت برنا می‌توان نتیجه گرفت که این سایت گزینه مناسبی برای معرفی و تبلیغ کسب‌وکار شما است اما اگر همچنان تصمیم خود را برای انتشار رپورتاژ در سایت خبرگزاری برنا و تبلیغات در این سایت نهایی نکرده‌اید، با ما همراه باشید تا موارد دیگری را با هم بررسی کنیم که نشان از کیفیت وبسایت خبرگزاری برنا دارد.

تفکیک ورودی‌های سایت خبرگزاری برنا و ترافیک گوگل

با بررسی اطلاعات ارائه‌شده از سایت سیمیلاروب در مورد تفکیک ورودی‌های سایت خبرگزاری برنا، نمودارهای زیر به‌دست آمدند. بیشترین آمار ورودی این سایت مربوط به جست و جوی گوگل است. از سوی دیگر این وبسایت از کانال‌های دیگر مانند مراجعه مستقیم، ترافیک ارجاعی و شبکه‌های اجتماعی نیز ورودی دارد. آمارها نشانگر این است که تعداد زیادی از مخاطبین هم بدون جست و جو در گوگل و به طور مستقیم و آشنایی قبلی با سایت و ماهیت آن وارد برنا می‌شوند.

تفکیک ورودی‌های سایت خبرگزاری برنا

در جدول زیر، تخمینی از میزان ترافیک ورودی به سایت خبرگزاری برنا را از موتور جستجوی گوگل، مشاهده می‌کنید.

مدت زمان تخمین بازدید
تعداد ورودی ماهانه از گوگل 7,120,000 ورودی
تعداد ورودی روزانه از گوگل 240,000 ورودی

تبلیغات بنری و کلیکی در سایت خبرگزاری برنا

وقتی وارد سایتی مانند خبرگزاری برنا که ماهیت خبری دارد، می‌شوید اولین چیزی که مورد توجه قرار می‌گیرد صفحه اول سایت است. چیدمان مطالب و تصاویر، جایگاه تبلیغات، فوتر و هدر استفاده شده و در نهایت نوع محتوای سایت توجه مخاطبان را جلب می‌کند. در جایگاه‌های تبلیغات، معمولاً بنرها برای تبلیغات کلیکی و بنری قرار می‌گیرند. در همان صفحه اول بنر برندهای معروفی مانند رایتل، ایرانول و… دیده می‌شود که این خود موجب افزایش اعتبار این سایت برای انجام تبلیغات است.

با توجه به مطالب گفته شده و بررسی مزیت‌های سایت خبرگزاری برنا می‌توان این سایت را گزینه مناسبی برای انجام تبلیغات بنری و کلیکی دانست. بازدید کنندگان سایت خبرگزاری برنا با توجه به جذابیت بنر و عنوان درج شده از سمت سفارش دهنده تبلیغات به سمت سایت منتقل می‌شوند.

تبلیغات بنری سایت

تبلیغات در سایت خبرگزاری برنا

تخمین کلیک دریافتی از سایت خبرگزاری برنا

شاید این سؤال در ذهن شما ایجاد شده باشد که در نهایت با درج بنرهای تبلیغاتی در این سایت، چه تعداد کلیک از این سایت دریافت خواهید کرد. این مورد به پارامترهای زیادی بستگی دارد. برای درک این مفهوم ابتدا به تعریف واژه CTR می‌پردازیم. واژه CTR مخفف Click Through Rate و به معنای نرخ کلیک است. یعنی چند درصد از کاربران، زمانی که بنرهای تبلیغاتی را می‌بینند، روی این بنرها کلیک می‌کنند. در واقع CTR از تقسیم میزان کلیک بر میزان نمایش تبلیغات بنری به‌دست می‌آید. بنابراین هر چه میزان CTR بیشتر باشد شما کلیک بیشتری دریافت می‌کنید.

حالا سؤال اصلی این است که CTR به چه عواملی بستگی دارد و چگونه می‌توان CTR بنرهای تبلیغاتی را افزایش داد؟ این یک مبحث مهم در دیجیتال مارکتینگ است و پارامترهای زیادی در تعیین CTR دخیل هستند. از جایگاهی که بنر را درج کردید تا رنگی که برای بنر انتخاب کردید. برای مثال جایگاه بالای سایت در بیشتر سایت‌ها از جایگاه‌های انتهای سایت، CTR بالاتری دارد و یا اینکه استفاده از رنگ‌های گرم (قرمز، زرد، نارنجی و…) در بنر تبلیغاتی، می‌تواند باعث افزایش CTR شود.

شما در این نوع تبلیغات به راحتی می‌توانید میزان بازدهی را اندازه گیری و بررسی کنید. همین مزیت باعث شده که استارتاپ ها و شرکت‌های بزرگ زیادی به سمت تبلیغات آنلاین روی بیاورند. ما در این قسمت از این مطلب قصد داریم نرخ تخمینی از تبلیغ در سایت برنا را در اختیار شما قرار دهیم. به عنوان مثال اگر شما به عنوان یک مدیر سایت اقدام به درج بنر تبلیغات در سایت برنا نمایید با توجه به اینکه به صورت ماهانه بیش از 10 میلیون صفحه از این وبسایت توسط کاربران مشاهده می‌شود، با فرض اینکه تمامی مخاطبان بنرهای تبلیغاتی را مشاهده کنند، با دو نرخ کلیک متفاوت 0.25 درصد و 0.5 درصد هر بنر می‌تواند بین 25,000 تا 50,000 کلیک را طی یک ماه به سمت سایت شما هدایت کند.

اگر تصور کنیم که بنر تبلیغاتی شما دارای نرخ کلیک 0/25 درصد باشد، با درج این بنر در سایت خبرگزاری برنا می‌توانید انتظار داشته باشید که بنر شما در یک ماه تقریباً 22,500 کلیک را دریافت کند. اگر بتوانید CTR بنر خود را به 0/5 درصد افزایش بدید، در یک ماه تقریباً 50,000 کلیک دریافت خواهید کرد.

در جدول زیر میزان کلیک احتمالی را با توجه به CTR مشاهده می‌کنید:

نرخ کلیک CTR میزان کلیک احتمالی ماهانه
0/25 درصد تقریبا 25,000 کلیک
0/5 درصد تقریبا 50,000 کلیک

اگر می‌خواهید محصولات یا خدمات خود را در بزرگ‌ترین و پربازده‌ترین رسانه‌های دیجیتال و آنلاین کشور مانند سایت خبرگزاری برنا و بسیار موارد دیگر معرفی و تبلیغ کنید و ترافیک زیادی را به وبسایت خودتان هدایت کنید،‌ کاپریلا می‌تواند در این مسیر همراه شما باشد. برای استفاده از خدمات تبلیغات آنلاین کاپریلا می‌توانید روی عبارت ثبت سفارش تبلیغات کلیکی و بنری کلیک کنید و با مراجعه به وبسایت کاپریلا، درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان کاپریلا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

بک لینک‌های سایت خبرگزاری برنا

در تصویر زیر که از سایت Moz گرفته‌شده است، مشاهده می‌کنید که سایت‌های معتبری مانند گوگل پلاس، ویکی پدیا و بی بی سی با DA های بالای 90، به سایت خبرگزاری برنا بک لینک داده‌اند. برای گرفتن بک لینک از روش‌های متنوعی می‌توان استفاده کرد. یکی از روش‌ها برای گرفتن بک لینک از یک سایت معتبر، استفاده از رپورتاژ است. شما هم می‌توانید با درج رپورتاژ در سایت خبرگزاری برنا از این سایت بک لینک بگیرید و اعتبار دامنه خود را نزد موتورهای جستجو افزایش دهید.

سایت‌های بزرگ و محبوب خبری مانند خبرگزاری برنا دارای محتوای تخصصی و یونیک هستند که می‌توانند بازتاب‌های خوبی از سایت‌های دیگر بگیرند. به این معنا که سایت‌های دیگر در بخش‌های مختلف خود به سایت خبرگزاری برنا لینک می‌دهند. این موضوع باعث بالا رفتن تعداد BackLink های خبرگزاری برنا و در نتیجه افزایش اعتبار این سایت می‌شود.

بک لینک سایت

بک لینک‌های سایت خبرگزاری برنا

قدرت دامنه (دامین اتوریتی یا DA) سایت خبرگزاری برنا

Domain Authority یا قدرت دامنه هر سایت عددی بین 0 تا 100 و بیانگر میزان اعتبار آن سایت نزد موتورهای جستجو است. هر چه این عدد به 100 نزدیک‌تر باشد، اعتبار سایت هم بالاتر است. برای درک تأثیر قدرت دامنه، 2 سایت را در نظر بگیرید. زمانی که سایت اول با DA بالا به سایت دوم بک لینک می‌دهد، اعتبار و قدرت دامنه سایت دوم هم بالا می‌رود و این تأثیر مستقیم روی بهبود سئوی سایت دارد. بهبود سئو باعث نمایش بیشتر در موتورهای جستجو و در نهایت افزایش ورودی می‌شود.

در تصویر زیر (برگرفته از سایت Moz) مشاهده می‌کنید که دامین اتوریتی سایت خبرگزاری برنا برابر با 39 از 100 است. همچنین بیش از 11,500 سایت ایرانی و خارجی به سایت خبرگزاری برنا لینک داده‌اند که این رقم در میان وبسایت‌های ایرانی عدد قابل توجهی به شمار می‌آید. به همین دلیل رپورتاژ در سایت خبرگزاری برنا می‌تواند تأثیر مثبتی روی سئوی سایت شما داشته باشد.

قدرت دامنه

قدرت دامنه سایت خبرگزاری برنا

لینک‌سازی با خرید رپورتاژ آگهی در سایت خبرگزاری برنا

بک لینک در اصل یکی از مفاهیم بنیادین سئو است و به لینکی گفته می‌شود که از یک سایت با دامنه مجزا به صفحات مختلف سایت‌های دیگر داده می‌شود. برای درج بک لینک در یک سایت روش‌های متنوعی وجود دارد؛ به عنوان مثال می‌توان بک لینک را در قالب متن و یا حتی تصویر به سایت‌های دیگر داد. یکی از عواملی که موتورهای جستجو از جمله گوگل، جهتِ محاسبه کیفیت و رتبه بندی وب سایت‌ها در صفحه نتایج جستجو مورد بررسی قرار می‌دهند میزان بک لینک‌های دریافتی سایت است.

از آنجایی که مخاطبان با جستجوی عبارت‌های مختلف در موتورهای جست و جو وارد سایت‌ها می‌شوند، این موضوع می‌تواند به صورت مستقیم روی بازدید سایت‌ها تأثیر فراوانی داشته باشد. خیلی از صاحبان کسب و کار برای افزایش بازدید وبسایت، به خرید بک لینک روی می‌آورند. برای گرفتن بک لینک روش‌های متنوعی استفاده می‌شود که ممکن است با توجه به هوشمندی گوگل، نمره منفی برای هر دو سایت ثبت کننده لینک و صاحب لینک، توسط گوگل اعمال شود. اما این موضوع به این معنی نیست که نباید از سایت‌های دیگر بک لینک دریافت کنیم؛ یکی از ایمن‌ترین روش‌ها برای دریافت بک لینک استفاده از رپورتاژ است. در این روش می‌توانید با درج یک مطلب ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ کلمه‌ای در سایت‌های پرمخاطب از جمله خبرگزاری برنا نسبت به دریافت بک لینک از این سایت‌ها اقدام کنید تا به مرور زمان ضمن جلب توجه مخاطبان تعداد بک لینک دریافتی وبسایتتان را نیز افزایش دهید.

نمونه رپورتاژهای منتشر شده در سایت خبرگزاری برنا

با بررسی سایت خبرگزاری برنا به این نتیجه می‌رسیم که وضعیت سئو مطلوبی دارد و هم چنین در بسیاری از موضوعات مختلف در صفحه اول گوگل نمایش داده می‌شود. تصویر زیر یک نمونه از رپورتاژهای منتشر شده در سایت خبرگزاری برنا است. خبرگزاری برنا مانند هر وبسایت دیگری که نسبت به درج رپورتاژ آگهی اقدام می‌کند قوانینی را برای جلوگیری از کاهش امتیاز سایت نزد موتور جستجوی گوگل در نظر گرفته است که تمام درخواست دهندگان ثبت سفارش رپورتاژ قبل از انتشار بایستی این قوانین را مطالعه کنند. از مهمترین این قوانین می‌توان به مواردی مانند درج حداکثر ۳ لینک در متن رپورتاژ، استفاده از تصاویر با کیفیت،‌ نوشتن مقاله با هدف ارائه اطلاعات مفید به مخاطب و… اشاره نمود.

رپورتاژ

نمونه رپورتاژ منتشر شده در سایت خبرگزاری برنا

قیمت و خرید رپورتاژ در سایت خبرگزاری برنا و ثبت سفارش در نشریلا

نکات گفته شده در این مقاله، اعتبار و ارزش بالای سایت خبرگزاری برنا را برای درج رپورتاژ و یا درج تبلیغات در این سایت، نشان دادند. برای دریافت تعرفه‌های تبلیغاتی این سایت و اطلاع از هزینه‌های آن می‌توانید از نشریلا استفاده کنید. نشریلا پلتفرم انتشار «رپورتاژ آگهی» و «بررسی محصول و معرفی خدمات» در دنیای وب فارسی است. در نشریلا، تنها با ثبت سفارش و یا ارسال درخواست خود، تمامی فرآیندهای انتشار رپورتاژ و معرفی محصول خود را در کوتاه‌ترین زمان و مقرون به صرفه‌ترین قیمت (بعضاً قیمتی پایین‌تر از قیمت ارائه رپورتاژ توسط خود سایت) دنبال کنید.

برای کسب اطلاع از قیمت رپورتاژ در سایت خبرگزاری برنا و ثبت سفارش رپورتاژ آگهی خود، می‌توانید وارد صفحه ثبت سفارش رپورتاژ آگهی نشریلا شوید.

ثبت سفارش رپورتاژ آگهی – کلیک کنید

شاید به بررسی سایت‌های زیر هم علاقه‌مند باشید:

بر اساس رای 0 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.