یکی از موضوعاتی که در سطح اینترنت و در فضای مجازی مخاطبین بسیاری دارد موضوع سرگرمی میباشد؛ از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام گرفته تا بعضی از وبسایت ها و مجله های اینترنتی مانند چطور، برترین ها و… با هدف سرگرم نمودن مخاطبین و ارائه آموزش های مفید و کاربردی به وجود آمده اند.

با توجه به این موضوع مجله اینترنتی دلگرم، با موضوعات متنوع مانند سبک زندگی، دانستنی ها و سرگرمی از سال 1385 شروع به کار کرده است و هم اکنون جز 100 وب سایت پربازدید ایران است. مجله اینترنتی دلگرم با ارائه طیف گسترده‌ای از موضوعات و مطالب دسته بندی شده و دارا بودن 15 سال قدمت، مکانی مناسب برای درج رپورتاژ آگهی و جذب لینک های با کیفیت برای شما می‌باشد.

وبسایت دلگرم دارای ویژگی های مثبت زیادی میباشد و با تکیه بر این ویژگی ها میتوان گفت انتشار رپورتاژ آگهی در این وبسایت میتواند بازدهی زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. از آنجایی که محتوای منتشر شده در وبسایت دلگرم با توجه به علاقه و نیاز کاربران تولید میشود همواره این وبسایت در درجه بالایی از کیفیت قرار دارد. در ادامه به مواردی اشاره میکنیم که میتوانند معیارهای مناسبی برای سنجش کیفیت وبسایت دلگرم باشند:

  1. دارا بودن پایین ترین اسپم اسکور Spam Score.
  2. جذب بیش از 90% از ترافیک روزانه از طریق موتور های جستجو از جمله گوگل.
  3. نرخ بالای انتشار محتوا؛ روزانه نزدیک به ۱۵۰ محتوای جدید در وبسایت دلگرم منتشر میشود.
  4. وبسایت دلگرم با توجه به استانداردهای طراحی وبسایت(UI/UX) طراحی شده است. (این موضوع میتواند در جذب و حفظ کاربران نقش مهمی را ایفا کند).
  5. قابلیت انتشار رپورتاژ در دسته های اصلی سایت و صحفات پرمخاطب و پربازدید.
  6. امکان نمایش دادن رپورتاژ در میان موضوعات مختلف وبسایت با توجه به موضوع رپورتاژ.
  7. کمترین زمان ممکن برای ثبت سفارش و درج رپورتاژ (بین ۱ الی 2 روز کاری).
  8. و…
وب آرشیو سایت

آمار ترافیک و بازدیدهای سایت دلگرم

شاید به دست آوردن و مشاهده آمار یک وبسایت با استفاده از ابزارهای موجود، امری غیر ممکن باشد ولی با استفاده از اطلاعات بدست آمده از سایت سیمیلاروب به خوبی می توان تخمین مناسبی از میزان بازدید، آمار ورودی و خروجی سایت ها بدست آورد.

وب‌سایت سیمیلاروب هم یکی از بهترین ابزارهای اندازه‌گیری آمار وب‌سایت‌ها است که به کمک آن می‌توان آمارهای حدودی ترافیک و بازدید سایت را مشاهد نمود. آماری که سیمیلاروب از بازدیدهای این سایت به نمایش می‌گذارد، به شرح زیر است:

تعداد بازدید (Visits) سالانه بیش از 96 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) ماهانه بیش از 8 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) روزانه بیش از 266 هزار بازدید
تعداد بازدید صفحات (Pageview) ماهانه بیش از 8 میلیون صفحه
تعداد بازدید صفحات (Pageview) روزانه بیش از 266 هزار بازدید صفحه
میانگین مدت زمان حضور کاربران در سایت حدود 1 دقیقه
میانگین صفحات مشاهده شده توسط کاربران در هر بازدید حدود 1 صفحه

وبسایت دلگرم هر روزه پذیرای حجم زیادی از مخاطبین با سلایق،‌ علاقه‌مندی ها و نیازهای متفاوت است؛ در واقع در هر ۲۴ ساعت بیش از ۲۶۰ هزار کاربر از وبسایت دلگرم بازدید میکنند. با تکیه بر این موضوع و تعداد بازدید های وبسایت دلگرم میتوان گفت این وبسایت میتواند مانند یک نمایشگاه دائمی و شبانه روزی در خدمت مخاطبین و کاربران باشد و شما میتوانید با انتشار تنها یک رپورتاژ در این وبسایت حجم زیادی از کاربران را به سمت وبسایت خودتان هدایت کنید.

از طرفی و با توجه به اینکه این وبسایت چیزی نزدیک به ۸ میلیون بازدید را در یک ماه تجربه میکند این پتانسیل وجود دارد که رپورتاژهایی که در این وبسایت منتشر میشود به احتمال زیاد توسط مخاطبین دیده شده و بیشترین میزان بازدهی را برای وبسایت سفارش دهنده ایجاد کند.

تفکیک ورودی‌های سایت دلگرم و ترافیک گوگل دلگرم

بیش از ۹۳ درصد ترافیک ورودی وبسایت دلگرم به صورت مراجعه مستقیم به این وبسایت وارد میشوند. اهمیت این موضوع به این دلیل است که این آمار نشان میدهد بیش از ۷ میلیون کاربر وبسایت دلگرم به این وبسایت علاقه‌مند هستند و هرروز وارد این وبسایت میشوند تا مطالب جدید آن را مشاهده کنند. حجم ترافیک مراجعه مستقیم وبسایت دلگرم تا حدی بزرگ است که میتوان ادعا کرد این وبسایت نیازی به موتورهای جستجو ندارد و نام این وبسایت کاملا در ذهن مخاطب ثبت شده است.

تفکیک ورودی

البته لازم به ذکر است که این وبسایت علاوه بر ترافیک مراجعه مستقیم از دیگر راه‌های جذب کاربر نیز کاربران را جذب مطالب وبسایت میکند. یکی از مهمترین این راه‌ها کاربرانی هستند که با جستجوی عبارت های مختلفی در موتور جستجوی گوگل وارد این وبسایت شده اند.

ترافیک ورودی از گوگل به این دلیل اهمیت دارد که نشان میدهد ابتدا این وبسایت دارای نمرات بالایی در شاخص های سئو و بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو میباشد و مطالب درج شده در این وبسایت به سرعت توسط مخاطبین و موتور جستجو مطالعه و بررسی میشوند و همچنین علاوه بر بیش از ۷ میلیون کاربری که به صورت ماهانه وارد این وبسایت میشوند چیزی نزدیک به ۵۰۰ هزار کاربر جدید نیز هرماه به این آمار اضافه میشود.

شما نیز میتوانید با انتشار رپورتاژ در وبسایت دلگرم علاوه بر جذب مخاطبین فعلی این وبسایت امیدوار باشید که مخاطبین جدیدی که در آینده به این سایت مراجعه میکنند نیز از طریق رپورتاژ منتشر شده در وبسایت دلگرم به وبسایت شما وارد شوند و از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.

مدت زمان تخمین بازدید
تعداد بازدید ماهانه از گوگل بیش از 7,459,200 بازدید
تعداد بازدید روزانه از گوگل بیش از 248,640 بازدید

تبلیغات بنری و کلیکی در سایت دلگرم

تبلیغات بنری و کلیکی یکی از مشهورترین و پربازده ترین روش های تبلیغات محصولات و خدمات در فضای آنلاین و دنیای اینترنت میباشد. در این روش وبسایت هایی که دارای مخاطبان بسیاری میباشند با هدف ارائه و تبلیغ محصول و یا خدمات شما بنرهایی را که توسط تیم شما طراحی شده است در صفحات پربازدید سایت از جمله صفحه اصلی سایت و صفحات داخلی درج میکنند و در ازای درج این بنرها از شما هزینه ای را دریافت میکنند. تبلیغات بنری و کلیکی مانند هر روش تبلیغاتی دیگری دارای مزایایی میباشد که در ادامه به این موارد اشاره میکنیم:

  • صرفه جویی در هزینه‌ها: با توجه به اینکه وبسایت های پرمخاطب دارای ترافیک ورودی زیادی میباشند و کاربران با نیازها و سلیقه های متفاوت وارد وبسایت میشوند میتوانید به جای استفاده از روش های آفلاین تبلیغات مانند بیلبوردهای نصب شده در سطح شهر و… که عموما هزینه بالایی را به شما تحمیل میکنند با هزینه کمی بنر مورد نظرتان را در وبسایت درج کنید و مخاطبین محصولات و یا خدمات خودتان را به وبسایتتان هدایت کنید.
  • طراحی بنرهای گرافیکی و خلاقانه بدون محدودیت: همانطور که احتمالا میدانید طراحی و استفاده از بنرهای چاپی با محدودیت هایی همراه است. به عنوان مثال برای چاپ بنری که طراحی شده است باید به کیفیت چاپ توجه نمایید؛ و یا بنرهای چاپی به دلیل ابعاد بزرگی که دارند بار مالی قابل توجه ای را بردوش شما میگذارند. خوشبختانه این مشکلات در تبلیغات بنری آنلاین وجود ندارد و چه بسا میتوانید از ویژگی های مثبتی مانند طراحی بنرهای متحرک و… استفاده نمایید.
  • وابسته نبودن به موقعیت مکانی: به دلیل اینکه تبلیغات بنری در وبسایت های پربازده محدود به مکان فیزیکی و جغرافیایی نیستند افراد بیشتری میتوانند آنها را مشاهده کنند، در صورتی که بزرگترین بیلبوردهای موجود در شهر همواره در یک موقعیت جغرافیایی ثابتی قرار دارند. با توجه به این موضوع درج تبلیغات بنری در وبسایت های پربازده میتواند علاوه بر کاهش هزینه ها، مخاطبین بیشتری را به سمت وبسایت شما هدایت نماید.
  • آنالیز اطلاعات دقیق تبلیغات: به جرات میتوان گفت تبلیغاتی که امکان اندازه‌گیری میزان بازدهی آن وجود نداشته باشد چیزی به جز صرف هزینه و هدر دادن منابع مالی و زمانی نیست. از این رو تبلیغات بنری و کلیکی این امکان را برای شما به وجود میاورد که براحتی بتوانید سنجه های متفاوتی را مانند میزان کلیک انجام شده روی بنر، موقعیت جغرافیایی کاربران، جنسیت کاربران، بازه سنی کاربران و… را مشاهده و بررسی کنید. اهمیت این اطلاعات زمانی مشخص میشود که شما بخواهید مخاطبین خاصی را هدف تبلیغات خود قرار دهید و محصولات یا خدمات خود را به آنها معرفی کنید. در این شرایط با استفاده از یک استراتژی صحیح میتوانید حداکثر بازدهی را از تبلیغات بنری و کلیکی به دست آورید.

از یک سو تعداد کاربرانی که به صورت ماهانه از وبسایت دلگرم بازدید میکنند و از سوی دیگر تنوع بالای موضوعات و مطالب منتشر شده در وبسایت دلگرم تضمین کننده این موضوع هستند که این وبسایت میتواند حجم قابل توجه ای از کاربران را به سمت وبسایت شما هدایت کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید این امکان وجود دارد که در قسمت های مختلف وبسایت مانند سایدبار چپ، سایدبار راست، انتهای مطالب و… بنرهای تبلیغات کلیکی را درج نمایید تا در هنگام ورود مخاطبین به صفحات وبسایت بنرهای تبلیغاتی مورد توجه آنها قرار گیرد و با کلیک برروی این بنرها وارد وبسایت شما شوند.تبلیغات بنری سایت

همانطور که قبلا گفته شد یکی از مهمترین مزیت های تبلیغات کلیکی این است که به راحتی میتوان اطلاعات و آمار به دست آمده را بررسی و آنالیز نمود؛ با توجه به این موضوع و از آنجایی که به صورت ماهانه بیش از 8 میلیون مخاطب از سایت دلگرم بازدید مینمایند، در صورتی که تبلیغات شما در تمامی صفحات این وبسایت نمایش داده شود با توجه به دو نرخ کلیک 0.25 درصد و 0.5 درصد به ترتیب وبسایت شما میتوانید بین 20 هزار کلیک تا 40 هزار کلیک را در یک دوره تبلیغات به صورت ماهانه دریافت نماید:

نرخ کلیک CTR میزان کلیک احتمالی (ماهانه)
0.25 درصد بیش از 20 هزار کلیک
0.5 درصد بیش از 40 هزار کلیک

در صورتی که میخواهید محصولات یا خدمات خود را در بزرگترین و پربازده ترین رسانه های دیجیتال و آنلاین کشور معرفی و تبلیغ نمایید و حجم زیادی از مخاطبینی که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند را به وبسایت خودتان هدایت کنید،‌ کاپریلا به عنوان بزرگترین مجموعه ارائه دهنده روش های تبلیغاتی آنلاین از جمله تبلیغات بنری و کلیکی میتواند در این مسیر همراه شما باشد.

برای استفاده از خدمات تبلیغات آنلاین کاپریلا میتوانید روی عبارت ثبت سفارش تبلیغات کلیکی و بنری کلیک نمایید و با مراجعه به وبسایت کاپریلا درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان کاپریلا در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

محبوبیت سایت دلگرم

طبق داده‌های به‌دست آمده از گوگل ترندز و مقایسه‌های انجام شده در بین سایت‌های مشابه، سایت دلگرم را میتوان یکی از محبوب ترین سایت های سرگرمی در فضای آنلاین دانست. همچنین میزان محبوبیت سایت دلگرم بیشتر از سایت‌های نشان آنلاین و روزیاتو است. این موضوع علاوه بر محبوبیت این سایت، نشان دهنده اعتبار بالای آن نزد مخاطبان وب فارسی است.

محبوبیت

بک لینک‌های سایت دلگرم

از آنجایی که وبسایت دلگرم به عنوان یک وبسایت بزرگ و پرطرفدار دارای محتواهایی میباشد که به صورت تالیفی تولید و منتشر میشوند همواره مورد توجه وبسایت های دیگر میباشد. در این شرایط مدیران وبسایت های بزرگ، متوسط و کوچک با درج لینک مطالب نوشته شده در وبسایت دلگرم در وبسایت خودشان به وبسایت دلگرم لینک میدهند. همانطور که در تصویر زیر مشخص است، مشاهده میکنید که سایت های بزرگی همچون گوگل،‌ ویکی پدیا و… به وبسایت دلگرم لینک داده اند.

بک لینک

قدرت دامنه (دامین اتوریتی یا DA) سایت وبسایت دلگرم

Domain Authority یا قدرت دامنه هر سایت عددی بین 0 تا 100 و بیانگر میزان اعتبار آن سایت نزد موتورهای جستجو است. هر چه این عدد به 100 نزدیک‌تر باشد، اعتبار سایت هم بالاتر است. بنابراین وقتی سایت شما از سایتی با قدرت دامنه بالا بک‌لینک می‌گیرد، تأثیر مثبت بیشتری روی سایت شما گذاشته خواهد گذاشت. سایت دلگرم با سابقه بیش از 15 سال فعالیت در دنیای وب، ترافیک بالای ورودی از گوگل و بک لینک‌هایی که از معتبرترین وب سایت‌های جهانی به خود اختصاص داده است، یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های ایرانی با DA بالا است.

در تصویر زیر که از سایت Moz قرار داده شده است، دامین اتوریتی سایت دلگرم را مشاهده می‌کنید که برابر با 60 از 100 است. از سوی دیگر بیش از 4,900 سایت ایرانی و خارجی به سایت دلگرم لینک داده‌اند که این رقم در میان وب سایت‌های ایرانی عدد قابل توجهی به شمار می‌آید.

قدرت دامنه

لینک‌سازی با خرید رپورتاژ آگهی

مخاطبان در موتورهای جست و جو با کلمات کلیدی مد نظر خود وارد سایت می‌شوند و این موضوع روی بازدید سایت‌ها تاثیر فراوانی دارد. خیلی از صاحبان کسب و کار برای افزایش بازدید خود، به خرید بک لینک روی می‌آوند. برای گرفتن بک لینک از روش‌های متنوعی استفاده می‌شود که ممکن است با توجه به هوشمندی گوگل، نمره منفی برای هر دو سایت ثبت کننده لینک و صاحب لینک، ثبت شود. روش منطقی و درست برای داشتن بک لینک‌ها، استفاده از رپورتاژ  آگهی است. در انتهای این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد تا از طریق نشریلا به سادگی سفارش رپورتاژ خود را در وبسایت دلگرم ثبت نمایید.

نمونه رپورتاژهای منتشر شده در وبسایت دلگرم

همانطور که میدانید برای درج رپورتاژ‌ در هر وبسایت لازم است مواردی را مورد توجه قرار دهیم تا رپورتاژ‌ی که قصد انتشار آن را داریم از حداقل استانداردهای لازم برخوردار باشد؛ با توجه به این موضوع وبسایت دلگرم نیز شرایطی را برای انتشار رپورتاژ در نظر گرفته است که لازم است حتما مورد توجه قرار دهید؛ در ادامه به مهمترین این موارد اشاره میکنیم:

  • پایبندی به قوانین جمهوری اسلانی ایران.
  • تعداد کلمات متن رپورتاژ میتواند حداکثر ۱۵۰۰ کلمه باشد.
  • محتوای تولید شده باید برای مخاطبین مفید باشد.
  • حداکثر لینک قابل درج در متن رپورتاژ‌ ۳ لینک میباشد.
  • استفاده از حداکثر ۵ تصویر با کیفیت و بدون نام برند.
  • و…
رپورتاژ

قیمت و خرید رپورتاژ وبسایت دلگرم و ثبت سفارش در نشریلا

معمولاً قیمت انتشار رپورتاژ در سایت‌هایی مانند دلگرم که قدرت دامنه و اعتبار زیادی دارند، نسبت به سایت‌های دیگر بیشتر است. اما در نظر داشته باشید که لینک سازی در این سایت‌ها چقدر می‌تواند برای کسب و کار و اعتبار سایت شما مفید و موثر واقع شود. شما اگر بخواهید برای هر رپورتاژ آگهی خود با تک تک سایت‌ها وارد مذاکره شوید و انتشار رپورتاژ آگهی‌های خود را دنبال کنید، مطمئناً متحمل صرف زمان و هزینه بالایی خواهید شد.

نشریلا، بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار «رپورتاژ آگهی» و «بررسی محصول و معرفی خدمات» در دنیای وب فارسی می‌باشد. نشریلا این امکان را برای شما مهیا کرده است تا شما تنها با ثبت سفارش و یا ارسال درخواست خود، تمامی فرآیند انتشار رپورتاژ و معرفی محصول خود را در کوتاه‌ترین زمان و مقرون به صرفه‌ترین قیمت (بعضاً قیمتی پایین‌تر از قیمت ارائه رپورتاژ توسط خود سایت) دنبال کنید.

برای کسب اطلاع از قیمت رپورتاژ در دلگرم و ثبت سفارش رپورتاژ آگهی خود، می‌توانید وارد صفحه ثبت سفارش رپورتاژ آگهی نشریلا شوید.

بر اساس رای 3 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

محسن تاجیک هستم، کارشناس دیجیتال مارکتینگ، سئو و طراح وبسایت با سیستم های مدیریت محتوا و علاقه مند به دنیای برنامه نویسی. زمینه کاری من به صورت تخصصی سئو است و البته در زمینه های دیگر دیجیتال مارکتینگ مانند ایمیل مارکتینگ، تولید محتوا و… نیز فعالیت میکنم. از گذشته تا به امروز کارهای مختلفی انجام داده ام که از مهمترین آنها میتوان به فریلنسر طراحی سایت و سئو اشاره کرد و در حال حاضر به صورت تمام وقت با تیم کاپریلا همکاری میکنم.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها