اینستاگرام هم مانند سایر اپلیکیشن‌­ها بعضی مواقع دچار مشکل می­‌شود. یکی از مشکلات متداول در بین کاربران ارورهایی هست که هنگام ورود به صفحۀ اینستاگرام به‌وجود می‌آیند. در این مطلب از آکادمی کاپریلا، دلایل این مشکلات و از همه مهم‌­تر راه­‌حل­‌های آن را در اختیار شما می‌گذاریم. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که در هنگام ورود به اینستاگرام به مشکل خورده‌اید و برایتان سوال پیش آمده که چرا اینستا وصل نمیشه، این مطلب را تا انتها بخوانید.

آنچه می خوانید: پنهان کردن فهرست

انواع مشکلات ورود به اینستاگرام (ارور ورود اینستاگرام)

به طور معمول، وقتی در ورود به برنامه به مشکل می­‌خوردید، یکی از پیام‌­های زیر برای شما ظاهر می‌­شود؛

  • .We can’t sign in to your account
  • .Sorry, there was a problem with your request
  • Forgotten password for [username]
  • .Instagram username not found
  • .We couldn’t connect to Instagram. Make sure you’re connected to the internet and try again
  • .The username you entered doesn’t belong to an account. please check your username and try again

این ارورها زمانی آزاردهنده می‌شوند که اطلاعی از دلیل رخ دادن آن‌ها ندارید و برقراری تماس با اینستاگرام برای کمک گرفتن یا پرسیدن سوالات هم راحت نیست. اما خوشبختانه بیشتر مواقع این ارورها را خودتان به راحتی می‌­توانید برطرف کنید؛ به شرطی که دلیل هرکدام را بدانید. در این مطلب در مورد تمامی این موارد صحبت می‌کنیم.

دلایل مشکل ورود به اینستاگرام چیست؟

برای این مشکلات دلایلی وجود دارد که بیشترشان قابل حل هستند، اما در مواردی هم کاری از دست شما برنمی‌­آید.

صفحه شما از دسترس خارج شده است.

اگر مطمئن هستید که به درستی وارد شده‌­اید و بارها اطلاعات دقیق خود را وارد کرده‌­اید اما باز هم خطای ورود به اینستاگرام می‌­دهد، باید بررسی کنید و ببنید که آیا صفحۀ شما از کار افتاده است یا نه. در صورت از کار افتادن صفحه، این پیام را خواهید دید:

.The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again

متاسفانه در این حالت هیچ راه‌حلی وجود ندارد و اینستاگرام هم به کاربرانی که صفحه‌شان را از کار می‌­اندازد، اطلاعی نمی‌­دهد. دلایل پاک شدن صفحه می‌تواند این باشد که اگر تازه وارد اینستاگرام شده‌­اید و مکرراً صفحه‌های مختلف را فالو یا آنفالو کنید، محتوای غیرقانونی پست کنید یا به هر نحوی قوانین و محدودیت‌­های اینستاگرام را زیر پا بگذارید، صفحۀ شما از دسترس خارج می­‌شود و از کار می­‌افتد.

رفع مشکل ورود به اینستاگرام
خطای پاک شدن صفحه اینستاگرام

رمز عبور یا نام کاربری را اشتباه وارد می­‌کنید.

مطمئن شوید که کیبورد صفحه را روی انگلیسی گذاشته‌اید و رمز و نام کاربری خود را صحیح وارد می‌کنید. اگر اطلاعات حساب کاربری‌تان را فراموش می‌کنید، آن را برروی کاغذی بنویسید و در جایی مخفی کنید تا هر زمان که به مشکل خوردید، به آن دسترسی داشته باشید.

البته حتماً چک کنید که Caps Lock شما روشن نباشد. چون اگر روشن باشد، خطای رمز عبور اشتباه را می‌دهد.

صفحۀ اینستاگرام شما بلاک (مسدود) یا پاک شده است.

در بعضی مواقع اینستاگرام به دلیل ورود و خروج زیاد (Log In و Log Out)، استفاده از فیلترشکن/ برنامه‌­های تغییردهندۀ IP (منظور از IP همان آدرس اینترنتی شما است) یا استفاده از برنامه­‌های مرتبط با اینستاگرام (مثل برنامه‌های آنفالویاب که شما نام کاربری و رمزعبورتان را واردمی‌کنید و از ربات برای انجام کاری استفاده می‌کنید)، صفحۀ شما را بلاک می­‌کند.

از دستگاه دیگری استفاده می­‌کنید که اینستاگرام نمی‌­تواند آن را شناسایی کند.

بارها برای من و همکارانم پیش آمده که با Log in در اینستاگرام از طریق یک دستگاه دیگر، صفحۀ اینستاگرام‌مان قفل شده و در برخی موارد حتی ناپدید می‌شود. اینستاگرام این کارها را برای امنیت خودتان انجام می‌دهد، اما در نهایت این شمایید که به مشکل می‌خورید.

مشکلی بین اتصال دستگاه شما و سرور اینستاگرام وجود دارد.

علت بروز مشکل در ورود به صفحۀ اینستاگرام ممکن است از جانب شما نباشد و سرورهای اینستاگرام مشکلی پیدا کرده باشند. در این­صورت از دوستان و اطرافیان‌تان بپرسید که آیا آن­‌ها هم این مشکل را دارند یا نه. اگر آن­‌ها با همین مشکل مواجه می‌­شوند، پس می‌­توانید مطمئن باشید که مشکل از طرف شما نیست و سرورها دچار اختلال شده­‌اند. برای رفع شدن این مشکل، فقط کافی است کمی صبر کنید. معمولاً بعد از گذشت چند دقیقه یا چند ساعت، خودش حل می‌شود.

زمان و تاریخ ثبت شده در دستگاه درست نیست.

اینستاگرام با توجه به موقعیت مکانی‌ای که از حساب کاربری شما ثبت می‌کند، ساعت و تاریخ هم با آن تنظیم می‌کند. اما گاهی اوقات ساعت و تاریخ دستگاهی که با آن وارد می‌شوید با اکانت اینستاگرام‌تان یکی نیست و باعث بروز مشکل می‌شود.

دستگاهی که استفاده می‌­کنید قدیمی است و اینستاگرام آن را پشتیبانی نمی‌­کند.

در برخی موارد هم ممکن است به‌خاطر دستگاه قدیمی‌ای که با آن وارد اینستاگرام‌تان می‌شوید به مشکل بخورید.

دستگاه شما مشکل سخت افزاری یا حافظه دارد.

برخی اوقات ممکن است حافظه‌تان پر شده باشد یا به‌طور کلی به‌علت پردازشگر دستگاه‌تان، عملکرد آن کمی کند پیش برود و در نهایت دچار مشکل ورود به اینستاگرام شوید.

راه حل­ سریع برای حل مشکل ورود به اینستاگرام چیست؟

یکسری راه‌­حل‌­های سریع برای حل این مشکلات وجود دارد؛

دستگاه را خاموش و روشن کنید.

بعضی مواقع مشکل آنقدر ساده است که با خاموش و روشن کردن دستگاه حل می­‌شود. تبلت یا گوشی همراه خود را خاموش و روشن کنید یا برنامۀ اینستاگرام را ببندید و دوباره وارد شوید. در بیشتر مواقع هم مشکل‌تان با این کار حل می‌شود.

اتصال وای فای خود را بررسی کنید.

یکی از دلایل مشکل عدم ورود به حساب کاربری اینستاگرام می‌­تواند اتصال ضعیف وای فای باشد. در نتیجه، مودم وای فای خود را خاموش و روشن کنید. یا به‌جای وای فای، از اینترنت تلفن همراه خود استفاده کنید تا شاید اتصال بهتری برقرار شود. اگر از اینترنت تلفن همراه استفاده می­‌کنید، جای خود را عوض کنید و مجدداً امتحان کنید.

تاریخ و زمان دستگاه را تنظیم کنید.

همانطوری که گفته شد، یکی از دلایل ارور هنگام ورود به صفحه اینستاگرام­، تاریخ و زمان اشتباه است. پس تاریخ و زمان تلفن همراه خود را تنظیم کنید و برای جلوگیری از بروز دوبارۀ این مشکل، تنظیمات تاریخ و زمان را به حالت اتوماتیک قرار دهید.

دیتا و حافظۀ کش اینستاگرام را پاک کنید.

ممکن است حافظه کش اپلیکیشن اینستاگرام شما دچار مشکل شده باشد. برای رفع این مشکل، گام­‌های زیر را بردارید:

  • به تنظیمات دستگاه خود بروید و تنظیمات برنامه­‌ها را پیدا کنید. احتمالاً این مسیر را خواهید داشت: Settings> Manage apps> Instagram> Clear data
  • وارد اپلیکیشن­ اینستاگرام شوید.
  • بروی گزینه­ های clear cache و clear data کلیک کنید.
  • هنگامی که حافظه کش را پاک کردید، برنامه را متوقف کنید.
  • درنهایت با دستگاه­ی دیگر یا با مرورگر وارد اینستاگرام شوید.
مشکل ورود به اینستاگرام
پاک کردن حافظه کش گوشی

مرورگر اینستاگرام خیلی شبیه به خود اپلیکیشن است، می­‌توانید به راحتی وارد صفحۀ خود شوید و از آن استفاده کنید.

با دستگاه دیگری وارد اینستاگرام شوید.

مشکل ورود به اینستاگرام ممکن است به دلیل نامناسب بودن دستگاهی باشد که از آن استفاده می­‌کنید. در نتیجه، برای حل این مشکل باید از دستگاه دیگری برای ورود استفاده کنید.

راه‌­حل­‌های پیچیده­‌تر برای رفع مشکل ورود به اینستاگرام چیست؟

اگر با راه‌­حل­‌های بالا مشکل شما حل نشد، حالا این روش­‌ها را امتحان کنید:

رمز صفحۀ خود را مجدداً تنظیم کنید.

قبل از این‌که بخواهید رمز خود را عوض کنید، از درست بودن رمز و نام کاربری که وارد می­‌کنید مطمئن شوید. اگر این اطلاعات بصورت خودکار وارد می­‌شوند، پاکش کنید و دوباره آن­‌ها را وارد کنید. در صورتی که مشکل باز هم حل نشد، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برروی فراموش کردن رمز (?Forgot password یا Get help logging in) کلیک کنید.
رفع مشکل ورود به اینستاگرام
به قسمتی که با فلش قرمز اشاره کردیم دقت کنید. بر روی Forgot password? بزنید.
  • صفحه­‌ای برای شما باز می‌­شود که باید نام کاربری، ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید.
حل مشکل ورود به اینستاگرام
اگر username سیاه شده بود، باید نام کاربری‌تان را در کادر بنویسید؛ مثل عکس بالا. اگر بر روی Phone بزنید، باید شماره تماس‌تان را وارد کنید.

اگر نام کاربری خود را وارد کنید، صفحه‌­ای برای شما باز می­‌شود که ایمیل و شماره تلفن شما را نشان می­‌دهد. هر کدام که برای شما راحت‌­تر است را انتخاب کنید و بر روی گزینۀ send login link کلیک کنید؛ یا می‌­توانید در همین صفحه بر روی phone کلیک کنید و شماره تلفن خود را وارد کنید.

  • به شماره یا ایمیل­‌تان، لینکی ارسال خواهد شد. اگر بر روی لینک کلیک کنید، صفحه‌­ای برایتان باز می­‌شود که می­‌توانید رمز جدیدی وارد کنید.

شماره تلفن ثبت شده در برنامه را مجدداً تنظیم کنید.

اگر روش قبلی را امتحان کردید و برای درخواست لینک تغییر رمز، شماره تلفن خود را وارد کردید اما هیچ اتفاقی نیفتاد، شماره تلفن ثبت شده در صفحۀ اینستاگرام خود را مجدداً تنظیم کنید. برای انجام این ­کار:

  • وارد وبسایت اینستاگرام و سپس صفحۀ خود شوید.
  • به قسمت ادیت پروفایل (edit profile) بروید.
  • در قسمت شماره تلفن، شماره­ای جدید ثبت کنید.
  • در نهایت submit را بزنید.

حالا دوباره وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و بروی ?Forgot password کلیک کنید و در صفحۀ باز شده، شماره تلفن جدیدی که تنظیم کردید را وارد کنید. حالا لینک برای شما ارسال می­‌شود (معمولاً برای ایمیل ارسال می‌شود) و می­‌توانید رمز جدیدی برای صفحۀ خود بگذارید.

پیشنهاد آموزشی مرتبط:
  • ویدئو آموزشی تولید محتوای گرافیکی برای اینستاگرام با کمک نرم افزار پاورپوینت — برای مشاهده این ویدئو کلیک کنید(+)
  • ویدئو آموزشی کسب و کار در اینستاگرام (از بازاریابی تا رشد صد درصدی پیج) برای مشاهده این ویدئو کلیک کنید(+)

برنامه اینستاگرام را بروز رسانی کنید.

یکی دیگر از دلایل مشکل ورود به صفحه اینستاگرام، قدیمی بودن برنامۀ اینستاگرام و پشتیبانی نکردن از نسخه‌های قدیمی است؛ در نتیجه باید برنامه­ را بروزرسانی کنید. برای بروزرسانی هم کافی است وارد اپ استور (App Store) یا پلی استور (Play Store) شوید، سپس به بخش آپدیت‌­ها بروید و اینستاگرام را پیدا و آپدیت کنید.

اگر با انجام کارهای قبلی، برنامه بروزرسانی نشد، برنامه را از دستگاه حذف کنید و آخرین نسخۀ آن را دوباره نصب کنید.

با فیسبوک وارد شوید.

اگر صفحۀ اینستاگرام شما به صفحۀ فیسبوک­‌تان متصل است، به‌راحتی می‌­توانید گزینۀ ورود با فیسبوک (Log in with Facebook)  را انتخاب کنید.

حل مشکل ورود به اینستاگرام
ورود به اینستاگرام با اکانت فیس بوک

بعد از اینکه به صفحۀ فیسبوک خود وصل شدید، دیتای اپلیکیشن اینستاگرام را از دستگاه خود پاک کنید. برای این کار باید ابتدا به settings، سپس applications و در نهایت applications manager بروید. اینستاگرام را پیدا کنید، سپس storage را انتخاب نمایید. در نهایت بر روی گزینۀ حذف دیتا (clear data) کلیک کنید. حالا به‌راحتی می‌­توانید با فیسبوک به اینستاگرام متصل شوید و به صفحۀ خود دسترسی داشته باشید.

اگر صفحۀ اینستاگرام‌­تان به فیسبوک متصل نیست، همین حالا این کار را انجام دهید تا اگر در آینده دوباره این مشکل برای­تان پیش آمد، راحت‌تر از پسش بربیایید.

صفحۀ اینستاگرام خود را برای مدتی غیرفعال کنید.

غیر فعال کردن (دی اکتیو) صفحه­‌تان به‌صورت موقت ممکن است این مشکل را برطرف کند. برای غیرفعال کردن صفحه اقدامات زیر را انجام دهید.

  • به وبسایت اینستاگرام بروید و وارد صفحۀ خود شوید.
  • به پروفایل خودتان بروید و ادیت پروفایل (edit profile) را انتخاب کنید.
  • در پایین صفحه‌­­ای که باز می‌­شود می‌­توانید گزینۀ Temporarily Disable Account را بیابید.
  • در صفحۀ بعدی باید دلیل غیرفعال کردن صفحه‌­تان را از بین گزینه‌­ها انتخاب کنید و دوباره بر Temporarily Disable Account پایین صفحه کلیک کنید.

چند ساعت صبر کنید، دوباره اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و وارد صفحۀ اینستاگرام خود شوید.

دستگاه خود را به حالت کارخانه برگردانید.

این راه (یعنی همان Reset factory) بهتر است آخرین راهی باشد که امتحان می‌­کنید، چون همۀ اطلاعات دستگاه‌­تان پاک خواهد شد. اگر می­‌خواهید اطلاعات خود را نگه دارید باید از آن­‌ها پشتیبانی (Backup) بگیرید. برای گرفتن پشتیبانی و بازگرداندن دستگاه به حالت کارخانه باید اقدامات زیر را انجام دهید.

  • اول از همه وارد تنظیمات دستگاه شوید.
  • گزینۀ backup and reset را انتخاب کنید.
  • برروی Factory Data Reset کلیک کنید و به حالت کارخانه برگردید.
  • حالا باید اپلیکیشن اینستاگرام را دوباره نصب کنید و وارد صفحه­‌تان شوید.

با اینستاگرام تماس برقرار کنید.

اگر همۀ راه­‌حل­‌های بالا را امتحان کردید و جواب نگرفتید، با اینستاگرام ارتباط برقرار کنید تا تیم پشتیبانی به شما کمک کنند.

چگونه با اینستاگرام به فیسبوک متصل شوید؟

اگر صفحۀ فیسبوک ندارید، به‌راحتی می­‌توانید وارد وبسایت یا برنامۀ فیسبوک شوید و صفحه‌­ای برای خود بسازید. فقط کافی است اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و در نهایت بر روی create account کلیک کنید.

بعد از اینکه صفحۀ فیسبوک ساختید باید این صفحه را به اینستاگرام خود وصل کنید. برای این کار در اینستاگرام به settings←accounts ← linked accounts ← Facebook  بروید.

حل مشکل ورود به اینستاگرام
وصل کردن اکانت فیس بوک به اینستاگرام
پیشنهاد آموزشی مرتبط:
  • آموزش رفع مشکل اکشن بلاک — برای مطالعه این مطلب کلیک کنید(+)
  • ویدئو آموزش طراحی پست و استوری جذاب برای اینستاگرام با اپلیکیشن و سایت کانوا — برای مشاهده این دوره کلیک کنید(+)

سوالات متداول شما در مورد مشکلات ورود به اینستاگرام

در ادامه به برخی از سوالات متداول شما پاسخ دهیم.

عدم ورود به اینستاگرام با یک دستگاه مشخص

با سایر گوشی‌­ها می‌­توانم وارد اینستا شوم، اما با گوشی خودم نمی­‌توانم؛ ارور مشکل اینترنت می‌دهد. چه کنم؟

هنگام ورود به برنامه اینستاگرام دقت کنید که برایتان تغییر IP رخ ندهد. عواملی که باعث تغییر آدرس اینترنتی‌تان شود، می‌تواند شما را دچار مشکل کند. سعی کنید VPN و پروکسی‌هایتان را خاموش کنید.
اگر باز هم مشکل برطرف نشد، دیگر راه‌حل‌های درون متن را پیگیری کنید.

نصف شدن تصویر، بعد از اثبات ربات نبودن

در هنگام ورود به اکانت پیغام خطای زیر را می‌دهد. وقتی که ربات نبودنم را اثبات می‌کنم، تصویر به‌صورت نصفه می‌آید.

Confirm its you to log in. We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled

شما یکی از قوانین اینستاگرام را نقض کردید و اکانت‌تان موقتاً غیرفعال شده است. بهتر است از طریق وبسایت وارد اینستاگرام شوید و مراحلی که باید طی 30 روز آن‌ها را تکمیل کنید پیش ببرید تا صفحه‌تان بازگردد. اگر این مراحل لازم را انجام دهید، اکانت‌تان حدود 24 ساعت بعد بازمی‌­گردد.

پیغام خطایی که بعد از حذف اینستاگرام ظاهر می‌شود.

اینستاگرامم را حذف کرده بودم و حالا هنگام ورود با خطای “please check your internet connection and try again later” مواجه می‌شوم.

مشکل در اتصال اینترنتی شماست. اگر از برنامه­‌های تغییردهندۀ IP مثل VPN استفاده می­‌کنید، آن را خاموش کنید.

مشکل عدم ورود به سایت اینستاگرام

می‌خواستم با کامپیوتر وارد سایت اینستاگرام شوم اما سایت برایم باز نمی‌­شود.

برای رفع مشکل از مرورگر دیگری استفاده کنید.

مشکل عدم ورود به اکانت اینستاگرامی که به تازگی ساخته شده است.

به‌تازگی وارد اینستا شدم اما اکانتم بسته شده است. نمی‌توانم وارد شوم؛ تصمیم داشتم مجدداً حساب باز کنم اما شماره‌­ام را قبول نمی‌­کند و خطا می­‌دهد.

اگر اکانت شما بخاطر کپی رایت بسته شده است، درخواست بازبینی دهید و اگر می­‌خواهید اکانت جدید با همان شماره بسازید باید صبر کنید تا اکانت قبلی‌تان حذف شود.

خطای شبکه در ورود به اینستاگرام

می­‌خواهم وارد اکانت اینستاگرامم بشوم اما پیغام می‌­دهد که لطفا چند دقیقه صبر کنید و دوباره امتحان کنید. با گوشی دیگری هم امتحان کردم باز هم همین پیغام آمد. وارد اکانت دیگرم شدم و هیچ مشکلی نداشت و به‌راحتی وارد شد، اما وقتی خواستم اکانتم را دی اکتیو کنم باز هم خطا داد. IP را عوض کردم اما برطرف نشد.

در هنگام ورود به اکانت اینستاگرام، فیلترشکن نباید روشن باشد. این بار با مرورگر وارد اکانت اینستاگرام‌تان شوید.

هنگام وارد شدن به اینستاگرام خطای please wait a few minutes try again later رخ می‌دهد.

احتمالاً IP (آدرس اینترنتی) شما از طرف اینستاگرام مسدود شده است. باید مدتی صبر کنید، برنامه­‌های مرتبط با اینستاگرام را حذف کنید یا برنامه­‌های تغییردهندۀ IP مثل VPN را غیرفعال کنید.

چرا در هنگام ورود به اینستا پیغام خطای an unknown network error has acquired می­‌آید؟

اطلاعات ثبت شده به‌عنوان نام کاربری و رمز را در برنامه حذف کنید. به قسمت تنظیمات برنامۀ دستگاه بروید و برنامۀ اینستاگرام را پیدا کنید. سپس دکمه storage را بزنید و بر روی گزینۀ Clear data کلیک کنید. حالا مجدداً وارد برنامه شوید.

عدم بازگشت اکانت غیرفعال‌شده

چرا اکانت اینستایم را غیرفعال کردم اما دیگر برنگشت؟

غیرفعال کردن حساب اینستاگرام یا همان دی اکتیو به‌صورت موقت است. وقتی دی اکتیو می­‌کنید، اطلاعات شما در صفحه باقی می­‌ماند اما برای دیگران تنها یک صفحۀ سفید نمایان می­‌شود. برای بازگرداندن صفحه، کافی است بار دیگر نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

خروج ناگهانی از برنامۀ اینستاگرام

اینستاگرام من قبلاً خوب بود؛ اما اخیراً هنگام وارد شدن به اکانتم، ناگهان از برنامه خارج می‌­شود.

نصب برنامۀ اینستاگرام شما دچار مشکل شده است. برنامۀ خود را پاک کنید و مجدداً آن را نصب کنید. ترجیحاً از پلی استور یا اپ استور این کار را انجام دهید.

خطای لینک تغییر رمزعبور اینستاگرام

برای تغییر رمز درخواست داده‌ام و لینکش برای من ارسال شد، اما وقتی بروی آن کلیک می­‌کنم، بجای صفحۀ مربوط به تغییر رمز صفحۀ ورود به اینستا باز می‌­شود.

لینک را کپی کنید و  آن را با مرورگری دیگر باز کنید.

رمزعبور اکانت اینستاگرامم را فراموش کردم و برای تغییر رمز درخواست دادم، اما اخطار می‌دهد که به دلیل تنظیمات امنیتی نمی‌­توانیم به این شماره لینکی بفرستیم؛ در عوض، نام کاربری یا ایمیل­‌تان را وارد کنید.

در این حالت، تنها راهی که می­‌توانید اکانت خود را برگردانید، ایمیل است. ایمیلی را که در حین ساخت اکانت وارد کردید را دوباره بنویسید. لینک تغییر رمز به ایمیل موردنظر ارسال می­‌شود. وارد صندوق پستی ایمیل‌تان می‌شوید و برروی لینکی که اینستاگرام فرستاده کلیک می‌کنید تا وارد صفحۀ تغییر رمز عبور شوید.

از دست دادن اطلاعات ورود به اینستاگرام

من نام کاربری و رمزعبورم را دارم، اما متاسفانه شماره‌ای که با آن وارد شدم را گم کردم و هنگام وارد شدن، این پیغام برایم می‌آید: we have detected an unusual suspicious attempt.

احتمالاً چندین بار با IP متعدد از موقعیت‌های مکانی مختلف وارد اکانت اینستاگرام‌تان شده‌اید و اینستا فعالیت شما را مشکوک تشخیص داده است. برای حل کردن این مشکل بروی It Was Me  کلیک کنید و این را ذکر کنید که شخصی که وارد صفحه شده بود، خود شما بودید.

قفل شدن اکانت اینستاگرام

من با لپ تاپم وارد اینستا شدم، اما پیغام Your Account Has Been Temporarily Locked را می‌­فرستد.

در این حالت، اینستاگرام شما را به‌عنوان ربات تشخیص داده است. علت آن هم ممکن است این باشد که لایک، فالو یا آنفالوی شما در این مدت بسیار زیاد بوده است. برای رفع این مشکل باید بر گزینۀ Learn More و سپس Let Us Know کلیک کنید. در ادامه اطلاعاتی باید وارد کنید که پس از این مرحله اکانت برمی‌­گردد. اگر در مورد وارد کردن این اطلاعات سوالی داشتید، در بخش نظرات از ما بپرسید.

عدم ورود به اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

من از طریق وبسایت می‌­توانم وارد اکانت اینستاگرام شوم اما از طریق اپلیکیشن نمی‌­توانم. چرا؟

اینترنت خود را بررسی کنید. یکبار دستگاه موبایل، تبلت یا هرچیزی که دارید را خاموش و روشن کنید. اگر همچنان درست نشد، حافظۀ کش برنامه را پاک کنید یا برنامه را مجدداً نصب کنید. در مورد نحوۀ پاک کردن کش گوشی، در این مطلب صحبت کرده بودیم.

در آخر…

در این مقاله سعی کردین بهترین راه­‌حل‌­ها را برای مشکل ورود به اینستاگرام به شما ارائه دهیم. امیدواریم این راه‌­حل­‌های پیشنهادی مشکل­‌تان را برطرف کرده باشد و دوباره به صفحۀ خود دسترسی پیدا کرده باشید.

برای اینکه از بابت امنیت اینستاگرام به مشکل نخورید، نیازی به هزینه کردن و استخدام افراد نیست. همین که مطلب امنیت اینستاگرام ما را بخوانید کفایت می‌کند. رمز عبور، ایمیلی که با آن وارد حساب شده‌اید یا شماره تلفن‌تان را به هیچ‌کسی ندهید و وارد هیچ برنامۀ دیگری نکنید تا در نهایت دچار مشکل نشوید.

معمولاً تمام مشکلات دستگاه‌های مختلف، مثل موبایل، تبلت، حتی لپ‌تاپ و کامپیوتر با یک بار خاموش و روشن کردن حل می‌شود. بابت چنین مسائل کوچکی به موبایل‌فروشی‌ها و تعمیرات موبایل مراجعه نکنید و از اطلاعات شخصی‌تان محافظت کنید. اگر راه‌حل‌های بالا برای شما موثر بود، این مطلب را با دیگران به‌اشتراک بگذارید. اگر هم مشکل ورود به اینستاگرام شما حل نشد، در بخش نظرات سوال‌هایتان را بپرسید.

اگر این مطلب برای شما مفید بوده است، آموزش‌ها و مطالب زیر نیز به شما پیشنهاد می‌شوند:

بر اساس رای 58 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

ماهانا دانش‌آموخته رشته آموزش زبان انگلیسی و علاقمند به مباحث وب و شبکه‌های اجتماعی است.

79 نظر در “چرا اینستا وصل نمیشه — حل مشکل ورود به اینستاگرام

  • با سلام
    من حدود ۷،۸ماهی میشه گه اینستاگراممو دی اکتیو کردم الان که میخوام وارد بشم با وجود اینکه پسوردمو درست وارد کردم ولی با این خطا مواجه میشم

    The username that you’ve entered dosent appear to belong to an account.please check your username and try again
    خواهش می کنم راهنمایی کنید

  • با سلام
    من حدود ۷،۸ماهی میشه که اینستاگراممو دی اکتیو کردم الان که میخوام وارد بشم با وجود اینکه پسورد رو درست وارد می کنم با این اخطار مواجه میشم👇🏻
    The username that you’ve entered doesn’t appear to belong to an account.please check your username and try again.
    خواهش می کنم راهنمایی کنید آیا حساب من خود به خود حذف شده یا امیدی به بازگشتش هست؟😭

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۱۱-۰۸ در ۰۸:۵۹

      سلام نوشین عزیز، وقتت بخیر باشه.

      متاسفانه اکانت شما بطور کامل حذف شده و امکان برگشت اون وجود نداره.

  • سلام،وقت بخیر
    من برای بازیابی رمز عبور گوشیم چندین بار گزینه بازیابی رو زدم
    بعداً رمز عبور رو پیدا کردم،الان که می‌خوام با گوشی دیگه وارد پیج بشم ارور تکرار زیاد ورود به پیج رو میزنه،چند روز موفق نمیشم،چیکار کنم؟!!

  • سلام من اینستام ۴روز بالانمیومد و پاکش کردم
    الان هرچی پسورد و اکانتمو میزنم میگه
    An unknown network error has occurred
    باید چیکارش کنم نمیخوام اکانتمم حذف شه

  • سلام،من یک پیج بیزنسی به مدت ۴ماه رو گوشی خودم ساختم،الان میخوام بهشون تحویل بدم،ولی نمیتونن وارد پیج بشن،ارور میده که از طریق فیسبوک وارد بشن،و فیسبوک هم خطا میده،ولی از یه گوشی دیگه خودم امتحان کردم به راحتی وارد شدم،لطفا راهنمایی کنید

  • سلام وقتتون بخیر.امشب اکانت اینستاگرامم به مشکل خورد و این ارور رو میده Page isn’t available right now
    This may be because of a technical error that we’re
    working to get fixed. Try reloading this page.
    راه حلی هست بشه درستش کردد؟علتش چیه؟

  • سلام.وقت بخیر
    من چند روزه در اینستاگرام نمیتونم فالو کنم که ارور
    we restrict certain activity to protect our community.try again later میده.برای حل این مشکل باید چی کار کنم؟
    با تشکر

  • سلام وقت بخیر
    پیج من ارور
    The username you entered doesn’t belong to an account. Please check your username and try again
    میده چیکار میتونم بکنم!؟

  • سلام من وارد سیستم نمیتونم بشم.میگه خطا متاسفیم نتونستیم درخواست شما رو انجام بدیم لطفا چن لحظه دیگر دوباره امتحان کنید

  • سلام وقت بخیر
    برای اولین بار میخوام اکانت بسازم ایمیل وارد میکنم با شماره همراه میزنم حتی با فیلترشکن امتحان کردم ولی میگه بعدا تلاش کنید:/

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۹-۰۷ در ۰۹:۱۱

      سلام مینای عزیز، وقتت بخیر باشه!

      متاسفانه دسترسی به اینستاگرام هم مثل شاخ غول شکستن شده! فعلاً باید تحمل کنید. در ساعات مختلف باز هم امتحان کنین.

  • با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من میخاهم وارد حساب کاربری اینستام شوم این پیام رو میده
    (CSRF token missing or incorrect)
    با فیلتر شکنم وارد میشم
    الان یک ماهه همین وضعه نمیتونم وارد اینستام شم
    ممنون میشم راهنمایی کنید .

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۹-۰۶ در ۰۶:۵۶

      سلام الهه عزیز، وقتت بخیر باشه؛

      این خطایی که شما می‌گید در صورتی پیش میاد که از طریق مرورگر بخواید وارد اینستاگرام بشید. اگر همینطوره، طبق دستورالعمل زیر پیش برید.

      این خطا برای تنظیمات کوکی مرورگر شماست. اگر مرورگر شما کروم هست، مسیر زیر رو برید:
      ۱. Settings
      ۲. Privacy and security
      ۳. Cookies and other site data
      ۴. به دنبال instagram بگردید و همه موارد مربوط به آن را پاک کنید.
      ۵. مجدد کرومتان را باز و بسته کنید و وارد اینستا شوید.

  • سلام…من برای دیلیت اکانت پیجم نیاز دارم که وارد اینستا بشم..اما متاسفانه اخطار Csrf token ظاهر می شود..دستور العمل شما را برای کروم روی گوشی انجام دادم ولی نتیجه نداد…لطفا راهنمایی کنید چطور این مشکل رو حل کنم

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۹-۰۶ در ۰۶:۵۸

      سلام سلیم عزیز، وقتت بخیر باشه.

      متاسفانه در حال حاضر اون راه حل، تنها راه حل موجوده!

  • سلام خسته نباشید.
    گوشی تازه گرفتم این ارور رو میده
    The username you entered doesn’t belong to an account. please check your username and try again
    درحالی که همه چیز رو درست وارد می‌کنم و اکانت های دیگرم امتحان کردم. کلا هیچ اکانتیو ورود نمیکنه.ممنون میشم راهنمایی کنید🙏

  • لاگ آوت کردم ورمزعبورموفراموش کردم نمیتونم واردپیجم بشم درخواست رمزمیکنم یه کدی بهم اسمس میشه اونوواردمیکنم دوباره کد۸رقمی بک آپ میخوادکه نمیدونم چیه؟یاهم وقتی بهم لینک میده اخطارcsrf رومیده.میشه راهنماییم کنید بایدچیکارکنم؟پیجم برام مهمه،خواهش میکنم

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۸-۲۲ در ۰۲:۵۶

      سلام الهام عزیز، وقت بخیر باشه.

      شما گزینه احزارهویت دوعاملی رو فعال کردین قبلاً و یه کدی به عنوان ریکاوری دریافت کردین که فکر می‌کنم الان یادتون نیست. شما باید این کد رو داشته باشید تا بتونید وارد بشید.

  • سلام
    من اینستا رو پاک کردم و الان نمیتونم وارد بشم
    دو رمزه هست صفحه م و در خصوص رمز دوم این پیغام میادplease check the security code and try again

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۸-۲۲ در ۰۲:۵۸

      سلام فرزاد عزیز، وقتت بخیر باشه.

      پیغام خطایی که شما دیدید در صورت اشتباه وارد کردن کد امنیتی شما رخ می‌ده. لطفاً از صحیح وارد کردنش مطمئن بشید.

  • سلام من اینستاگرام تحت وب میخوام لاگین شم این ارور میده لطفا راهنمایی کنید چطور لاگین شم
    CSRF token missing or incorrect

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۸-۲۲ در ۰۳:۰۳

      سلام علی عزیز، وقتت بخیر باشه.

      این خطا برای تنظیمات کوکی مرورگر شماست. اگر مرورگر شما کروم هست، مسیر زیر رو برید:
      ۱. Settings
      ۲. Privacy and security
      ۳. Cookies and other site data
      ۴. به دنبال instagram بگردید و همه موارد مربوط به آن را پاک کنید.
      ۵. مجدد کرومتان را باز و بسته کنید و وارد اینستا شوید.

  • کامران — says: ۱۴۰۱-۰۸-۱۴ در ۱۴:۰۷

    سلام .خسته نباشید.چن دفعه از اینستا خارج شدم ولی دفعه ی آخری میزنه خطای please wait a few minutes try again later
    چیکارش کنم ؟
    ایپی فیلترشکن هم ثابت گذاشتم

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۸-۲۲ در ۱۴:۲۸

      سلام کامران عزیز؛ وقتت بخیر باشه.

      سعی کنین یه بار هم از طریق مرورگر ورود به اینستاگرام رو امتحان کنید.

  • سلام وقت بخیر. نمیدونم چی شده که اینستا بهم پیغام confirm your phone number میده و بعد از تایید کدی برام ارسال نمیشه… راه حل دیگه ای داره برای برسرف کردن این پیغام؟؟؟

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۸-۲۲ در ۱۴:۲۶

      سلام رضای عزیز؛ وقتت بخیر باشه!

      نه فقط همین راه وجود داره. مجدد تکرار کنین در ساعات و روزهای متغیر تا اوکی بشه.

  • مهرنوش — says: ۱۴۰۱-۰۸-۰۴ در ۱۱:۱۰

    سلام وقت تون بخیر من میخواستم با یک گوشی دیگر وارد اینستا بشم اما این ارور را می دهد .The username you entered doesn’t belong to an account. please check your username and try again
    در صورتی که با گوشی قبلی اکانت باز است و میتونم فعالیت کنم ممنون میشم راه نماییم کنید

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۸-۲۲ در ۱۴:۳۱

      سلام مهرنوش عزیز؛ وقتت بخیر باشه.

      پیغامی که به شما میده، به زبون ساده میگه نام کاربری یا همون آیدی اینستاگرام رو اشتباه وارد می‌کنید. لطفا دقت کنید که مو به مو همون رو وارد کنید.

  • من پیجم ۱ ماه و خورده ای پیش دیسیل شد و ارور دیسیبلو میداد اما الان که یوزر و پس و میزنم میگه پسورد اشتباهه با اینکه کاملا درسته
    چیکار باید بکنم ؟ میشه پسوردو درست کرد ؟ یا چون پیج غیرفعاله کاری نمیشه کرد برای پسورد

  • سلام وقت بخیر
    در اینستاگرامم این پیامم واسم اومد Confirm it’s You to Login
    We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
    Follow the next steps within 30 days so we can try to get
    you back into your account before it’s disabled
    بعد دو تا گزینه پایین آورد یکیش که ترجمه کردم یعنی مخالف بودن و یکی خروج از حساب منم مخالف بودن رو زدم و رفت صفحه بعد و فقط میچرخید بعدم دیگه حسابم پاک شد به کل.و الان هر چی نام کاربری و رمز رو میزنم ارور میده که صفحه از دسترس خارج شده.و اینکه من دو تا حساب داشتم با یه شماره تلفن. اون حسابمو با گوشی خودم الان بهش دسترسی دارم ولی با گوشی دیگه که نام کاربریم و رمزم رو میزنم تا بیاره بالا نمیاره و ارور میده از دسترس خارج شده
    چطور میتونم حساب قبلیم که از دسترس خارج َشده برگردونم

  • سلام وقت بە خیر من انستاگرامم رو حذف کردم موقت حالا میخوام دوبارە برم با فیلترشکن نمیتونم وارد شم بدون فیلترم کە وصل نمیشە انستاگرام واقعا نمیدونم چیکارکنم اکانتم برگردە ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۷-۲۵ در ۱۰:۲۳

      سلام مهین عزیز، وقتت بخیر باشه!

      توصیه می‌کنم از طریق مرورگر امتحانش کنی و اگه بازم با خطا مواجه شدی، به پشتیبانی متا خبر بدی و موضوع رو براشون توضیح بدی.
      همچنین حتماً از برنامه‌های معتبر تغییر آی‌پی استفاده کنین تا اینستاگرام شما رو ربات تشخیص نده.

  • بنیامین — says: ۱۴۰۱-۰۷-۲۱ در ۲۰:۱۷

    سلام گوشی قبلی من شکست و الان با گوشی جدیدم میخام وارد پیجم بشم اخطار اینکه از گوشی قبلی برای وارد شدن به اینستا گرام استفاده کنید

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۷-۲۵ در ۱۰:۲۴

      سلام بنیامین عزیز؛ وقتت بخیر باشه!
      به پشتیبانی متا (Meta Support) مشکلتون رو اطلاع بدید. معمولاً توی این خطا گزینه‌ای برای گزارش دادن مشکل باید وجود داشته باشه.

  • سلام وقت بخیر من دیشب اکانتم کلا سفید میاورد نه فالور نشون میداد نه استوری و نه پست، حدس میزنم بخاطر تغییر آی پی باشه، ورژن ۲۰۱۹ نصب کردم اما همچنان فالورام نمایش داده نمیشه و مینویسه please wait a few minutes before trying again
    چجوری میتونم حل کنم اینو ؟ دی اکتیو کنم تا چن ساعت حل میشه؟ خواهشا بهم راه حل بدید

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۷-۲۵ در ۱۰:۲۵

      سلام محدثه عزیز؛ وقتت بخیر باشه!

      توصیه من اینه که با مرورگر امتحان کنی. احتمالاً مشکلت حل می‌شه.

  • سلام من از دیشب اینستام قفل شده و این پیام میاد برام your Account Has Been Temporarily Locked .و اجازه ورود نمیده
    اخرشم فقط ی گزینه هست continue
    چیکار باید بکنم ؟؟؟

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۷-۲۵ در ۱۰:۲۹

      سلام زهرای عزیز؛ وقتت بخیر باشه!

      باید روی Continue بزنی و مراحلش رو ادامه بدی.

  • سلام
    اینستاگرام پیج هام رو دیسیبل کرده چندروز
    بعداز ارسال عکسی که کدو و غیر براشون میفرستم ایمیل عذرخواهی میفرستند که اشتباه کردند و میتونید وارد پیج بشید ولی پیج باز بعداز چند ساعت بدون فعالیت دیسیبل میشه و این روند سه چهار بار ادامه داشته ..

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۷-۲۵ در ۱۰:۳۱

      سلام رضای عزیز، وقتت بخیر باشه!

      ترجیحاً از مرورگر وارد پیج‌تون بشید و یه بار همه دستگاه‌هایی که توی Active session هستن رو terminate کنین. ایمیل و پسوردتون رو به برنامه‌های دیگه مثل ربات‌های اینستاگرام ندید. اگر مشکل ادامه پیدا کرد حتماً به پشتیبانی متا خبر بدین.

  • سلام من دوتا اکانت متفاوت رویک شماره داشتم وگوشیم ریست شدالان نمیتونم وارد یکی ازاکانتها بشم رمز عبورمم فراموش کرده ام وقتی کد میاد میزنم میره تو اونیکی اکانت چکارکنم درست بشه؟
    ممنونم

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۷-۲۵ در ۱۰:۳۲

      سلام شاهین عزیز، وقتت بخیر باشه!

      شما باید مشکلتون رو با پشتیبانی متا مطرح کنین.

  • سلام
    من نه از طریق وبسایت نه اپ نمیتونم وارد اکانت بشم که بخوام کاری بکنم اصلا
    با ارور there was a problem with your request مواجه میشم
    میشه بگین چیکار کنم؟

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۶-۰۸ در ۱۸:۰۵

      سلام پوریای عزیز، وقتت بخیر باشه.

      برای مشکلی که واستون پیش اومده، فقط یک راه دارید؛ اونم ایمیل زدن به اینستاگرامه!

      اگه واسه ایمیل زدن به اینستاگرام نیاز به راهنمایی دارید، ما یه مطلب کوتاهی به عنوان راهنما براتون نوشتیم. روی این لینک کلیک کنید.

  • سلام وقتتون بخیر. من میخام وارد پیج اینستاگرامم بشم ایدی و رمزم میزنم اما با پیام Sorry there was a problem with your request مواجه میشم. چندبارم اینستاگراممو حذف کردم دوباره نصب کردم. حتی با چندتا موبایل دیگه امتحان کردم اما باز نمیشه. میشه لطفا کمکم کنید؟

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۶-۰۸ در ۱۸:۰۶

      سلام آقا/خانم کریمی عزیر، وقتت بخیر باشه.

      برای مشکلی که واستون پیش اومده، فقط یک راه دارید؛ اونم ایمیل زدن به اینستاگرامه!

      اگه واسه ایمیل زدن به اینستاگرام نیاز به راهنمایی دارید، ما یه مطلب کوتاهی به عنوان راهنما براتون نوشتیم. روی این لینک کلیک کنید.

  • سلام خسته نباشین من دارم فراموشی رمزمیزنم یه پیوندمیفرسته به ایمیل که نام کاربریم هست روش کلیک میکنم میگه ثابت کنین ربات نیستین اون میزنم دوباره میره ازاول شروع میکنه داخل پیج نمیره چیکارکنم خواهشن راهنماییم کنین

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۶-۰۷ در ۱۱:۱۶

      سلام بهمن عزیز؛ وقتت بخیر باشه.

      بهتره که این مراحل رو با فیلتر -شکن پیش برید.

  • سلام وقت بخیر،من از طریق سایت میتونم وارد اینستابشم اما،اپلیکشین اینستا کلا بازنمیشه برام چیکارکنم؟

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۶-۰۷ در ۱۱:۱۷

      سلام مریم عزیز؛ وقتت بخیر.

      یه دور اپلیکیشن خودتون رو از گوشی پاک کنین، حافظه کش این برنامه رو هم از گوشیتون پاک کنین و مجدد نصبش کنید و امتحان کنید.

  • سلام وقت بخیر
    من از قسمتlogin activity همه حساب ها رو خروج زدم به اشتباه حساب که از خودم بود رو هم خروج کردم الان اینستاگرام که باز میکنم فقط رو صفحه سفید گیر کرده بالا نمیاد حذف و نصب همه کار کردم نمیشه!!!!
    لطفا راهنماهی کنید
    متشکرم

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۶-۰۷ در ۱۱:۱۹

      سلام احسان عزیز؛ وقتت بخیر باشه.

      بهتره که همه مراحل رو با فیلتر شکن روشن انجام بدین.

  • رضا اصغری — says: ۱۴۰۱-۰۴-۱۷ در ۱۳:۳۳

    سلام من پیام اینکه این کابری وجود ندارد میاد و میگه بعد از اینکه فهمیدین رمز و نام کاربرینتون درست است دوباره تلاش کنین ولی همش درسته تو اینیستا هم پیج نوشته اینیستاگرامر ولی خود پیج هست ولی پستاش نیست من چجوری میتونم برش گردونم لطفا کمک کنید

  • علیرضا صلاحی — says: ۱۴۰۱-۰۲-۲۱ در ۱۴:۱۴

    سلام احترام جناب اقای مهندس
    اینستا Confirm its you to log in. We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled

    اعلام می کند. ولی وقتی وارد ایسنتا می شوم منو که مثلا اعلام می دارد چراغ قرمز یا عابر پیاده یا غیره …. مشخص کنید. کلا نصف نمایش می دهد و امکان علامت زدن موارد اعلامی موثر نیست، لطفا راهنمایی کنید. با کامپیوتر اصلا امکان ندارد. با گوشی موبایل این اتفاق می افتد.
    (با سپاس موفق پیروز سلامت باشید

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۱-۰۲-۲۲ در ۱۵:۵۱

      سلام آقای علیرضای عزیز، وقتتون بخیر باشه.
      وقتی که این پیغام میاد براتون، پیشنهاد می‌شه که مراحلش رو با فیلترشکن سپری کنید. اگر برای بخش اثبات اینکه ربات نیستید به مشکل خوردید، می‌تونید روی رفرش کردن صفحه بزنید تا تصاویر بار دیگه‌ای بهتون نمایش داده بشه. اگه اندازه تصاویر طوری بود که نتونستید کامل ببینیدشون یا انتخابشون کنید، می‌تونید روی یه گوشی دیگه امتحان کنید.

      اگر باز هم سوالی بود، در خدمتم.

  • سلام این ارور رو چجوری برطرفش کنم؟

    We couldn’t connect to Instagram. Make sure you’re
    connected to the internet and try again.

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۰-۱۱-۳۰ در ۱۱:۵۰

      سلام فرید عزیر،
      این خطا تنها زمانی رخ می‌ده که اینترنت شما دچار مشکل شده باشه و کند باشه. کاری که شما باید انجام بدی اینه که فیلترشکن‌ت رو روشن کنی و مجدد امتحان کنی یا از اینترنت‌های مختلف امتحان کنی و وارد شی.

  • سلام وقتتون بخیر.
    من با کامپیوتر مدتیه وصل اکانت اینستاگرامم شدم.چند روز پیش با اینستاگرام کار میکردم که یهو صفحه جدیدی باز شد و ازم کد میخواست .وقتی شماره رو وارد میکنم و گزینه ی ارسال کد امنیتی رو میزنم با خط قرمز مینویسه Suspicious Login Attempt و کدی برام ارسال نمیشه نه از طریق شماره نه از طریق ایمیل.
    خواستم ببینم شما میدونید چجوری این مشکل بهبود پیدا میکند؟
    خوشحال میشم کمکم کنید .ممنون

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۰-۱۰-۰۵ در ۰۱:۵۹

      سلام آرین عزیز. وقتتون بخیر.

      لطفاً ایمیل‌تون رو چک کنید تا ببینید که از طرف اینستاگرام چیزی براتون ارسال شده یا نه! اگر لینکی ارسال شده، روی اون کلیک کنید. لطفاً این کار رو بدون فیلترشکن انجام بدین.

  • برای اولین بار میخوام اکانت بسازم ایمیل وارد میکنم حتی با فیلترشکن امتحان کردم ولی میگه بعدا تلاش کنید:/

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۰-۰۸-۲۹ در ۰۰:۴۶

      سلام آقا/ خانم دوری عزیز

      لطفاً از طریق مرورگر امتحان کنید. یه بار با وی پی ان و یه بار بدون وی پی ان

  • سلام وقت بخیر
    ببخشید من تقریبا ۲۴ ساعته نمیتونم وارد پیجم بشم و وقتی یوزرنیم و پسورد رو وارد میکنم همش این پیام رو میده:
    Wait a few minutes before trying again
    اما اکانتم هنوز حذف نشده
    با فیلترشکن هم امتحان کردم و رمزم رو هم تغییر دادم. از قسمت get help signing in هم استفاده کردم ولی بازم نمیتونم وارد شم
    از طریق سایت و دستگاه های دیگه هم نمیتونم وارد شم
    باید چیکار کنم؟
    امکانش هست که اکانتم کلا حذف شه؟
    برام مهمه که پیجمو از دست ندم

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۰-۰۸-۱۵ در ۰۸:۰۵

      سلام نرگس عزیر. وقتت بخیر.
      به شما پیشنهاد می‌کنم که گزارش این خطا رو برای اینستاگرام بفرستید تا بتونن برای شما بررسیش کنن.
      لینک

    2. yektakhorsandi — says: ۱۴۰۱-۰۲-۲۷ در ۰۹:۱۴

      سلام من بدون دلیل حسابم در اینستا مسدود شده ازم تاییدیع سن میخواد با عکس از کارت سناسایی ولی متاسفانه هر چقدر میزنم درست نمیشه

  • سلام از دیروز این پیام میاد و در انتها تکمه next هم غیر فعال هستش و نمیتونم برم مرحله بعد

    Confirm it’s You to Login
    We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
    Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled.

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۰-۰۷-۱۰ در ۰۹:۱۰

      سلام گیلدای عزیر؛ وقتت بخیر.

      معمولاً وقتی این پیام میاد، از شما ایمیل یا شماره تماسی می‌خواد، یا اگه قبلاً ایمیل و شماره تماس دادین، برای همون ایمیل و شماره تماس، لینکی از طرف اینستاگرام یا Facebook ارسال می‌شه که ترجیحاً اون لینک رو بدون وی پی ان باز کنید تا براتون مشکل مجددی رخ نده.

  • سلام وقت بخیر

    از طریق مرورگر و با فیلترشکن وارد اینستا شدم ولی حساب من پیام میده
    Your Account Has Been Temporarily Locked

    و میخواد کد پیامک کنه که اون شماره رو ندارم
    چکار باید بکنم ؟
    راه دیگه غیر از ارسال پیامک هست؟

    1. نوریه رضوی ثانی — says: ۱۴۰۰-۰۵-۲۳ در ۱۲:۲۵

      سلام آقای حسین. وقت شما هم بخیر.

      وقتی این پیام میاد یعنی حساب کاربری شما *موقتاً* از دسترس خارج شده؛ کاری که شما باید بکنید اینه که کمی صبر کنید و بعد بدون وی‌پی‌ان یا همون فیلترشکن و از طریق دسکتاپ وارد حسابتون بشید.
      اگر به شماره دسترسی ندارید، می‌تونید از طریق ایمیل لینک بازیابی دریافت کنید.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.