وقتی صحبت از دانلود پروفایل اینستاگرام می‌شود، بعضی‌ها طوری رفتار می‌کنند که انگار این کار غیراخلاقی یا ناپسند است. اما، اگر همین افراد کمی دقیق‌تر درباره این موضوع فکر کنند، متوجه می‌شوند که دانلود پروفایل اینستاگرام، آن‌قدرها هم کار عجیب و غریبی نیست.

برای مثال، تصور کنید که در خانه نشسته‌اید و تلویزیون تماشا می‌کنید که ناگهان فردی در اینستاگرام به شما درخواست فالو می‌دهد. احساس می‌کنید که آن فرد برایتان آشنا است و نامش را قبلاً شنیده‌اید؛ اما مطمئن نیستید. از طرفی، با نگاه کردن به عکس پروفایلش هم چیزی دستگیرتان نمی‌شود، چون پروفایل اینستاگرام در ابعاد نسبتاً کوچکی است که قابلیت زوم کردن هم ندارد. حالا باید چکار کرد؟

به‌علاوه، در شبکه‌های اجتماعی دیگر، مثل تلگرام و واتساپ، امکان دانلود پروفایل وجود دارد. پس، خیلی هم غیرمنطقی نیست که افراد به دنبال دانلود پروفایل اینستاگرام باشند. البته ما به شما اعتماد داریم و می‌دانیم که از امکان دانلود پروفایل اینستاگرام برای موارد خوش‌بینانه‌ای استفاده می‌کنید. 😊

از همه این صحبت‌ها که بگذریم، هر فردی برای دانلود پروفایل اینستاگرام، نیاز به ترفندهایی دارد. پس با ما در ادامه این مقاله از آکادمی کاپریلا همراه باشید تا راهکارهای مناسب و مطمئنی برای دانلود پروفایل اینستاگرام یاد بگیرد.

دانلود پروفایل اینستاگرام با استفاده از مرورگر

اولین روشی که برای دانلود پروفایل اینستاگرام به شما معرفی می‌کنیم، استفاده از مرورگر است. در ابتدا به شما این روش را معرفی می‌کنیم چون از همه روش‌ها آسان‌تر و بهتر است.

دانلود پروفایل اینستا از طریق مرورگر امنیت بالاتری هم دارد. در نتیجه به‌خاطر داشته باشید که پیشنهاد ما این است که  اگر جزو افرادی هستید که علاقه‌ای به دست و پنجه نرم کردن با سایت‌ها، ربات‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف ندارید، و اصلاً دل‌تان نمی‌خواهد زحمت زیادی به خودتان بدهید، حتماً از این ترفند استفاده کنید.

  1. در اینستاگرام، به صفحه شخص موردنظر مراجعه و سه نقطه بالای صفحه را لمس کنید.
  2. پس از این کار، لیستی بالا می‌آید. در آن لیست، گزینه copy profile URL را انتخاب کنید.
  3. یک صفحه در مرورگر باز کرده و آدرس کپی شده را paste کنید.
  4. انگشت خود را برای مدتی بر روی عکس نگه دارید تا یک صفحه کوچک باز شود.
  5. برای دانلود عکس در سایز و انداره اصلی، گزینه open image in new tab را انتخاب کنید.
  6. در آخر، گزینه save را لمس کنید تا عکس ذخیره شود.
عکس پروفایل اینستا
نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را از تصویر راست به چپ مشاهده می‌کنید.

حتما این نکته را در نظر داشته باشید که برای دانلود پروفایل اینستاگرام با این روش، در قدم اول باید در مرورگر وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. علاوه بر این، این روش فقط در مورد دانلود عکس پروفایل‌های شخصی در اینستاگرام جواب می‌دهد.

بعد از اینکه تمام مراحل بالا را به‌درستی انجام دادید، می‌توانید عکس پروفایل شخص موردنظرتان را که در سایز اصلی و با کیفیت بالا دانلود کردید، در گوشی­ خود مشاهده کنید.

دانلود پروفایل اینستاگرام با استفاده از سایت

اگر رمز عبور اکانت خود را فراموش کرده‌اید و نمی‌توانید از راه مرورگر، وارد اکانت اینستاگرام‌­تان شوید؛ و از طرفی اگر وقت و حوصله بازیابی رمز عبورتان را هم ندارید، اصلا نگران نباشید؛ چون روش‌های زیادی برای دانلود پروفایل اینستاگرام وجود دارد. بعضی از افراد، به هر دلیلی ترجیح می‌دهند از روش‌های دیگری به‌غیر از مرورگر برای دانلود پروفایل اینستاگرام استفاده کنند.

خیلی از سایت‌های معتبر و شناخته شده، امکان دانلود پروفایل اینستاگرام را برای افراد فراهم می‌کنند که می‌­توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید. علاوه‌بر این، این سایت‌ها حتی نیاز به عضویت و ثبت نام هم ندارند و به‌صورت کاملا رایگان، عکس پروفایل هر کسی را که بخواهید، با کیفیت و سایز اصلی برای شما دانلود می‌کنند.

در ادامه، دو نمونه از معروف‌­ترین سایت‌های دانلود پروفایل اینستاگرام را معرفی می‌کنیم که کار کردن با آن‌ها فوق­‌العاده ساده است.

سایت instadp

نحوه کار کردن با سایت instsdp اصلا پیچیده نیست و در عین حال، سایت بسیار کاربردی و مفیدی است.

برای دانلود پروفایل اینستاگرام، فقط کافیست به آدرس instadp.com مراجعه و آیدی شخص مورد نظر را وارد کنید و Enter را فشار دهید. کمی به سمت پایین صفحه در سایت اسکرول کرده و گزینه full size را لمس کنید. در نهایت، روی عکس کلیک و گزینه save را انتخاب کنید. به همین سادگی!

سایت AloInstagram

استفاده از سایت AloInstagram هم درست مثل سایت instadp، خیلی راحت و واضح است.

اول از همه، آدرس AloInstagram را تایپ کرده و وارد سایت می‌شوید. نام پیجی را که مورد نظرتان است، وارد می‌کنید و خیلی سریع و بدون معطلی، عکس پروفایل آن شخص برای شما نمایش داده می‌شود.

دانلود پروفایل
دانلود عکس پروفایل اینستاگرام فرادرس از طریق سایت AloInstagram

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از ربات‌های تلگرامی

یکی دیگر از تکنیک‌های دانلود پروفایل اینستاگرام، استفاده از ربات‌های تلگرامی شناخته شده و مطمئن است. ربات‌های تلگرامی که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌­کنیم، کاملا امن و کارآمد هستند و امتحان خود را پس داده‌اند.

ربات Regram

قبل از هر کاری، وارد برنامه تلگرام شده و در یک چت خصوصی، آیدی regrambot@ را تایپ و ارسال کنید. سپس، روی آیدی ارسال شده کلیک کنید تا وارد ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام شوید.

وقتی وارد ربات شدید، گزینه start را بزنید و زبان فارسی را انتخاب کنید. در نهایت، با نوشتن آیدی شخص مورد نظر، می‌­توانید عکس پروفایل او را در اندازه و کیفیت اصلی ببینید.

نکته مهم: دانلود پروفایل اینستا از طریق ربات تلگرام ریگرام فقط با خرید اشتراک امکان‌پذیر است.

عکس پروفایل اینستا
با توجه به مراحلی که در عکس نشان داده شد پیش بروید.

ربات Ippgbot

کار کردن با ربات Ippgbot، درست مثل کار کردن با ربات Regram است. همان قدر ساده، کاربردی و مفید!

برای دانلود پروفایل اینستاگرام شخص موردنظر، وارد تلگرام شوید و نام ربات را در آن سرچ کنید. بعد از پیدا کردن ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام، وارد آن شده و گزینه start را لمس کنید. حالا می‌توانید با خیال راحت نام کاربری هر پیجی که می‌خواهید را بنویسید تا ربات اطلاعات آن را خیلی سریع به شما نشان دهد.

ربات Instasave

ربات Instasave، نسبت به دو ربات قبلی که گفته شد، مقداری پیچیده‌تر است و احتمال دارد که کار کردن با آن، از حوصله خیلی­ از افراد خارج باشد. برای استفاده از این ربات، حتما باید آن را به یک اکانت متصل کرده و هر 24 ساعت، یکی از پست‌هایی که درون کانال تلگرام گذاشته می‌شود و مربوط به ربات است را لایک کنید.

اگر با موردی که گفته شد مشکلی ندارید، برنامه تلگرام را باز کرده و در یک چت شخصی، آیدیinstasave_bot@ را تایپ و ارسال کنید. بر روی آیدی کلیک کنید تا وارد ربات شوید. گزینه start را لمس کنید و در کانال پیشنهادی ربات عضو شوید. در نهایت، لینک پروفایل یا یکی از پست‌های پیج مورد نظر را به ربات بدهید تا بدون اتلاف وقت، اطلاعاتی را که می‌خواهید دریافت کنید.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن­‌ها

اگر از آن دسته افرادی هستید که کار با اپلیکیشن­‌ها را به ربات­‌های تلگرامی و سایت­‌های مختلف ترجیح می­‌دهید، این بخش از مقاله مخصوص شماست.

قرار است تعدادی اپلیکیشن­ محبوب برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام معرفی کنیم که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS مناسب باشد.

برنامه instaapp

همانطور که بالاتر گفتیم، برنامه instaapp هم برای اندروید و هم برای iOS قابل استفاده است.

در مرحله اول، این اپلیکیشن را از play store دانلود و نصب کنید. سپس آیدی صفحه مورد نظر را وارد کرده و گزینه go را لمس کنید. با کمک این اپلیکیشن، شما می‌­توانید دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت بالا تجربه کنید.

برنامه instaDP

اگر کار کردن با برنامه instaapp برایتان سخت و گیج‌کننده به نظر می‌­آید، ما به شما اپلیکیشن instaDP را پیشنهاد می‌­کنیم. فرقی ندارد که سیستم عامل اندروید استفاده می‌­کنید یا iOS؛ می‌­توانید برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت بالا، از این برنامه استفاده کنید و لذت ببرید. نحوه کار کردن با این برنامه خیلی ساده است و عملکردی شبیه به سایت­‌ها دارد.

برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام مخصوص گوشی­‌های اندروید

اگر سیستم عامل گوشی‌تان اندروید است، می‌­توانید از برنامه­‌های جذابی که برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در گوشی‌های اندروید طراحی شده‌اند، استفاده کنید.

یکی از برنامه­‌هایی که کار کردن با آن خیلی آسان است، برنامه insta profile pic zoom and save است.

طبق معمول، اولین کاری که باید انجام دهید، دانلود این برنامه از play store و نصب آن بر روی گوشی است. بعد از این کار، فقط کافیست تا آیدی پیج مورد نظرتان را در اپلیکیشن insta profile pic zoom and save وارد کرده و بر روی گزینه get profile picture ضربه بزنید تا عکس را در اندازه و کیفیت اصلی مشاهده کنید.

همانطور که می‌­بینید، استفاده از این برنامه­‌ها، عملاً هیچ نکته گمراه‌کننده و سختی ندارد.

برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام مخصوص گوشی‌های iOS

اگر گوشی شما از برند اپل است، می‌­توانید از برنامه مخصوص خودتان برای دانلود پروفایل اینستاگرام استفاده کنید.

ابتدا، از play store، برنامه IGprofile را دانلود و نصب کنید. سپس اینستاگرام را باز کرده و user name شخص مورد نظرتان را کپی کنید. حالا وارد برنامه IGprofile شوید و آیدی کپی شده را paste کنید. لازم نیست کار سختی انجام دهید و به همین راحتی می‌­توانید پروفایل اینستاگرام هر کسی را دانلود کنید.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر

امکانش هست که به هر دلیلی، به گوشی خود دسترسی نداشته باشید و بخواهید به کمک رایانه، عکس پروفایل اینستاگرام فردی را دانلود کنید. اتفاقا، استفاده از رایانه برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام، خیلی روش راحت‌­تری است و برای این کار، دیگر نیاز به سایت، اپلیکیشن یا ربات خاصی هم ندارید.

برنامه اینستاگرام را در سیستم باز کرده و به صفحه شخص مورد نظرتان مراجعه کنید. بعد از این کار، بر روی عکس پروفایل آن فرد راست کلیک و گزینه copy image address را انتخاب کنید. حالا صفحه جدیدی در مرورگرتان باز کنید و آدرس URL کپی شده را در قسمت address bar، درج کنید.

در این جا نکته‌ای هست که حتما باید رعایت شود. بعد از paste کردن، بخش ((/s150*150)) را از آدرس URL حذف کنید. کاملا حواس‌تان را جمع کنید تا این مرحله را از قلم نیندازید. وگرنه برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام به مشکل برمی­‌خورید و نمی‌­توانید آن را با کیفیت اصلی مشاهده یا ذخیره کنید.

نهایتا، بر روی عکسی که نمایش داده می­‌شود، راست کلیک کرده و سپس گزینه save image را انتخاب کنید.

به این ترتیب، عکس مورد نظر بدون تحمل دشواری، در سیستم شما ذخیره می­‌شود.

کارت ویزیت آنلاین بسازید!

کارت ویزیت اینستاگرامی دیده‌اید؟ یک لینک در بیو اینستاگرام‌تان درج می‌کنید که وقتی مخاطب آن را باز می‌کند با چند لینک و متن دیگر روبه‌رو می‌شود. به چنین چیزی در دنیای مجازی، کارت ویزیت آنلاین می‌گویند.

شما می‌توانید برای هدایت ترافیک اینستاگرام‌تان به وبلاگ یا دیگر قسمت‌های سایتتان از چنین لینک‌هایی استفاده کنید.

قابلیت درج چند لینک در بیو اینستاگرام به کمک ابزارهای رایگانی مثل بهلینک ممکن است. به لینک به شما کمک می‌کند تا بتوانید برای خودتان کارت ویزیت آنلاین درست کنید و ترافیک اینستاگرام‌تان را به سمت سایت هدایت کنید.

کلام آخر

شاید طراحان اینستاگرام، بالاخره روزی تغییر رویه بدهند و مثل بقیه شبکه‌های اجتماعی، قابلیت مشاهده پروفایل در اندازه واقعی و دانلود آن را فراهم کنند. ولی تا آن موقع، می­‌شود از راه‌های مختلف که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد، این محدودیت را دور زد.

احتمالا روح‌­تان هم خبر نداشت که دانلود عکس پروفایل اینستاگرام، چقدر آسان و بدون دردسر است. اصلا مهم نیست که کدام روش را برای اینکار انتخاب می‌کنید، تنها چیزی که اهمیت دارد راحتی خودتان است. پس اگر به هر دلیلی قصد دانلود پروفایل اینستاگرام کسی را دارید، از تکنیکی استفاده کنید که چالش کمتری برایتان داشته باشد. به‌­نظر شما کدام یک از ترفندهای گفته شده، سریع‌­تر و ساده‌­تر است؟ شما کدام روش را ترجیح می­‌دهید؟

اگر این مطلب برای شما مفید بوده است، آموزش‌ها و مطالب زیر نیز به شما پیشنهاد می‌شوند:

بر اساس رای 3 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

نوریه رضوی‌ثانی دانش‌آموخته IT است و به نوشتن در مورد بازاریابی دیجیتال و دنیای شبکه‌های اجتماعی علاقه دارد.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.