استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی، می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود را به خوبی تعیین کنند، بازدهی را افزایش دهند و تجربه کاربری را بهبود ببخشند. همچنین، کاربران نیز از این فناوری بهره‌مند می‌شوند؛ زیرا تجربه کاربری بهتری را در شبکه‌های اجتماعی تجربه می‌کنند و به راحتی از خدمات و محصولات مورد نیاز خود بهره‌برداری می‌نمایند. بنابراین، توجه به ارزش هوش مصنوعی در حوزه دیجیتال مارکتینگ از طریق پلتفرم‌های اجتماعی اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل، قصد داریم در این مقاله از «مجله اینترنتی کاپریلا» به معرفی ابزارهای هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی بپردازیم. از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)

استفاده از پتانسیل بالای شبکه‌های اجتماعی، به منظور جذب مخاطبان هدف و افزایش فروش کسب و کارها، یک تکنیک رایج در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. این تکنیک، با گسترش فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مختلف و همچنین افزایش تعداد دنبال کنندگان، به تدریج توسعه پیدا می‌کند. به همین دلیل، مدیریت مخاطبان، تولید محتوا، تحلیل داده‌ها و همچنین ارائه خدمات به موقع و مناسب به مشتریان کسب و کار، نیاز به توجه ویژه‌ای پیدا می‌کند. در این راستا، معمولاً نیروی انسانی، زمان و هزینه بسیاری در اجرای صحیح این تکنیک به کار می‌رود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این تکنیک، «بازاریابی شبکه‌های اجتماعی – تکنیک های تضمین موفقیت» را از مجله کاپریلا مطالعه کنید.

از طرفی، با توجه به اهمیت این شاخه از دیجیتال مارکتینگ و تأثیر زیادی که شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، تلگرام، تیک تاک و… بر زندگی مخاطبان هدف دارند؛ کسب بهترین نتیجه و جذب بیشترین تعداد مخاطبان هدف، ارزش زیادی پیدا می‌کند. به همین دلیل، ضروری است با جدیدترین تکنولوژی‌هایی که به شما در زمینه Social Media Marketing کمک می‌کنند، آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
بررسی کاربردهای بازاریابی هوش مصنوعی در کسب و کارهای مختلف در قالب پادکست:

کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی

استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی، مزایای بسیاری را هم برای کسب و کارها و هم برای کاربران به همراه دارد. در واقع، هوش مصنوعی به عنوان یک تکنولوژی پیشرفته، قابلیت بهبود و بهینه‌سازی استراتژی‌ها و فرآیندهای بازاریابی را فراهم می‌کند. همچنین، در زمینه کاهش هزینه‌های کلی و تسریع فرآیند بازاریابی، فوایدی دارد. در ادامه به برخی از مزایا و کاربردهای استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی اشاره می‌کنیم که عبارت‌اند از:

  • تولید محتوا
  • تحلیل داده‌های بزرگ
  • پیش‌بینی و بهینه سازی
  • اتوماسیون فرآیندها
  • شناسایی و پیگیری مشتریان
  • تعامل هوشمند با مشتریان
  • مدیریت اخلاقی محتوا

در ادامه هر یک از موارد فوق را تشریح خواهیم کرد.

کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی
کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی

تولید محتوا

از جمله مهم‌ترین کاربردهایی که هوش مصنوعی در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار می‌دهد، تولید محتوای تبلیغاتی است؛ از آنجا که در حوزه تبلیغ و بازاریابی، عمده‌ی هزینه‌ها و زمان، صرف همین کار می‌شود؛ استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی به شدت بر میزان سود دهی کسب و کار اثرگذار خواهد بود.

شایان ذکر است که با توجه به تنوع محتوای منتشر شده از طریق شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید با تولید متن، ویدئو، عکس و پادکست، به معرفی محصولات کسب و کار بپردازید. به این ترتیب، قادر به جلب توجه طیف وسیعی از مخاطبان هدف با سلایق و ویژگی‌های گوناگون خواهید بود.

تولید محتوا
تولید محتوا

تحلیل داده های بزرگ (‌Big Data)

با استفاده از هوش مصنوعی، می‌توان داده‌های بزرگ مرتبط با شبکه‌های اجتماعی را تحلیل کرده و الگوها و روندهای بازاریابی را در این شبکه‌ها شناسایی نمود. این تحلیل‌های ارزشمند، می‌توانند به شما کمک کنند تا استراتژی‌های خود را بهبود ببخشید و تصمیمات بهتری را اتخاذ نمایید. در واقع، حجم وسیعی از داده‌ها در خصوص محصولات پرطرفدار، محتوای تأثیرگذار، ویژگی‌های اساسی مخاطبان هدف و… وجود دارند که تحلیل تمام آن‌ها، نیازمند به کار گیری ابزارهای هوشمند است که توان محاسباتی بالایی دارند. در این راستا، استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی یک انتخاب عاقلانه خواهد بود. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

تحلیل داده های بزرگ
تحلیل داده های بزرگ

پیش بینی و بهینه سازی

هوش مصنوعی می‌تواند با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته، بازدهی استراتژی‌های بازاریابی را پیش‌بینی و بهینه‌سازی کند. این امکان، به مدیران کسب و کارها کمک می‌کند تا بر اساس داده‌های به دست آمده، تصمیمات استراتژیک خود را هوشمندانه‌تر و با قدرت بیشتری اتخاذ کنند. در واقع، استراتژی دیجیتال مارکتینگ، زمانی بهترین بازدهی را ارائه می‌دهد که به صورت پویا برنامه ریزی شود. به این معنی که بر اساس اطلاعات کسب شده از جریان بازاریابی و فروش، تغییرات مثبت در برنامه‌ریزی‌ها اعمال گردد. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

اتوماسیون فرآیندها

مدیریت بخش‌های مختلف کسب و کار، خصوصاً در مورد کسب و کارهای بزرگ، نیاز به صرف زمان زیادی دارد. به همین دلیل، هر روشی که به پیش بردن سریع کارها کمک کند، مورد توجه قرار می‌گیرد. از طرفی، با استفاده از هوش مصنوعی، فرآیندهای مختلف بازاریابی می‌توانند به صورت خودکار و اتوماتیک انجام شوند. این اتوماسیون به کاربران کمک می‌کند تا صرف زمان و انرژی خود را برای وظایف تکراری کاهش داده و بر روی استراتژی‌های اساسی کسب و کار و برنامه‌ریزی تمرکز کنند. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

شناسایی و پیگیری مشتریان

هوش مصنوعی می‌تواند به شناسایی و تحلیل مشتریان کمک کند و الگوهای رفتاری آن‌ها را تشخیص دهد. این امکان، به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا بهترین راهکارها را برای جذب و نگه‌داشتن مشتریان پیدا کنند و تجربه مشتری را بهبود ببخشند. از طرفی، فرآیندهای بازاریابی مانند هدف‌گیری مجدد (Retargeting) با استفاده از هوش مصنوعی، به خوبی صورت می‌گیرد و نتیجه بهتری به دنبال دارد. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

شناسایی و پیگیری مشتریان
شناسایی و پیگیری مشتریان

تعاملات هوشمند با مشتریان

از طریق به کار گیری هوش مصنوعی، می‌توان سیستم‌های تعاملی هوشمند را در شبکه‌های اجتماعی پیاده‌سازی کرد. این سیستم‌ها، می‌توانند به طور خودکار و هوشمند با کاربران در ارتباط باشند، پرسش‌ها و مشکلات آن‌ها را شناسایی کنند و به آن‌ها پاسخ دهند. شایان ذکر است که این نوع تعاملات هوشمند با مشتریان، می‌تواند تجربه کاربری را بهبود بخشد و به کسب و کارها کمک کند تا بازخوردهای مشتریان را بهبود داده و به موقع واکنش نشان دهند. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

مدیریت اخلاقی محتوا

یکی از کاربردهای جالب توجه استفاده از هوش مصنوعی، به منظور جایگزین کردن کلمات و محتوای غیر اخلاقی است. هر چند کاربرانی هستند که این کاربرد را مغایر با اصول آزادی بیان می‌دانند؛ اما استفاده از آن خصوصاً در مواردی که مخاطبان اصلی کودکان هستند، ضروری است. شایان ذکر است که از این ویژگی هوش مصنوعی می‌توان به منظور کنترل محتوا با مضامین خشونت‌آمیز، تبعیض نژادی یا جنسی استفاده کرد. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی

حال که با کاربردها و مزایای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه سوشال مدیا مارکتینگ آشنا شدید؛ ضروری است که بهترین ابزارهایی که در این زمینه به کار می‌روند را بشناسید. شناخت این ابزارها، امکان انتخاب بهتر و استفاده از حداکثر پتانسیل هوش مصنوعی در بهبود اوضاع کسب و کارتان را فراهم می‌کند. در ادامه، به معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی خواهیم پرداخت که عبارت‌اند از:

  • Telescope
  • Hootsuite
  • Sprout Social
  • Mention
  • Socialbakers
  • Falcon.io
  • Agorapulse
  • Brand24
  • Ocoya
  • MavSocial

جهت افزایش آگاهی شما، در ادامه به تشریح هر یک از موارد فوق خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی
معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی

Telescope

تلسکوپ مجهز به موتور هوش مصنوعی، امکان تحلیل الگوهای رفتاری کاربران و مدیریت لحظه‌ای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند. در واقع، این ابزار با تحلیل حجم انبوهی از داده‌ها و ادغام نتایج شبکه‌های مختلف اجتماعی (اینستاگرام، توییتر، تلگرام) و محتوای وب، نتایج مؤثری ارائه می‌دهد.

شایان ذکر است Telescope، امکان استفاده آزمایشی رایگان را برای کاربران فراهم کرده است. جهت آشنایی بیشتر با این ابزار و استفاده از امکانات آن، می‌توانید بر روی این لینک کلیک کنید (+).

Telescope
Telescope

Hootsuite

یک ابزار مدیریت و برنامه‌ریزی شبکه‌های اجتماعی است که به شما امکان می‌دهد محتوا را با زمان‌بندی مناسب و در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کنید. همچنین، با استفاده از Hootsuite می‌توانید در خصوص تعاملات با کاربران مدیریت بهتری داشته باشید و عملکرد پست‌ها و کمپین‌های بازاریابی خود را تحلیل نمایید. به منظور آشنایی بیشتر با این ابزار هوش مصنوعی می‌توانید اینجا را کلیک کنید (+).

Sprout Social

یک ابزار مدیریت و تحلیل شبکه‌های اجتماعی است که به شما امکان می‌دهد، محتوا را برنامه‌ریزی و ارسال کنید. با استفاده از Sprout Social می‌توانید تعاملات با کاربران را مدیریت کنید، عملکرد پست‌ها را تحلیل کرده و در مورد کمپین‌های بازاریابی خود، پیگیری‌های لازم را انجام دهید. در صورتی که قصد آشنایی بیشتر با این ابزار کاربردی را دارید، می‌توانید بر روی این لینک کلیک کنید (+).

Sprout Social
Sprout Social

Mention

یک ابزار پیگیری برای رصد و مانیتورینگ برند و کلمات کلیدی است. با استفاده از Mention می‌توانید بفهمید که در چه محیط‌های آنلاینی درباره شرکت یا محصول شما صحبت می‌شود و با تعامل در این محیط‌ها، بازخوردها را مدیریت کنید. از طرفی این ابزار هوش مصنوعی امکانات دیگری جهت تولید محتوای متنی کوتاه در توییتر و توضیحات کوتاه پست‌های اینستاگرامی فراهم می‌کند. جهت آشنایی بیشتر با این ابزار و امکانات آن، می‌توانید اینجا را کلیک کنید (+).

Socialbakers

از دیگر ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی می‌توان به Socialbakers اشاره کرد. با استفاده از Socialbakers می‌توانید، عملکرد شبکه‌های اجتماعی خود را تحلیل کنید و استراتژی‌های بازاریابی خود را بهبود ببخشید. شایان ذکر است که از این طریق، امکان بهینه سازی استفاده از سوشال مدیا جهت افزایش فروش و سود کسب و کار خود را خواهید داشت. جهت آشنایی بیشتر با این ابزار و دسترسی به وب‌سایت اصلی، می‌توانید بر روی این لینک کلیک کنید (+).

Socialbakers
Socialbakers

Falcon.io

فالکون یک ابزار یکپارچه مدیریت شبکه‌های اجتماعی است که به شما امکان می‌دهد محتوا را برنامه‌ریزی، ارسال و تحلیل کنید. با استفاده از Falcon.io می‌توانید تعاملات با کاربران را ادامه دهید، عملکرد پست‌ها را تحلیل کرده و گزارش‌های جامعی درباره روند بازاریابی خود به دست بیاورید. پر واضح است که از طریق این گزارش‌ها و نتایج حاصل از تحلیل آن‌ها، امکان بهبود استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود را خواهید داشت. شایان ذکر است که این ابزار، در حال حاضر زیرمجموعه brandwatch به شمار می‌رود. جهت دسترسی به این ابزار هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی، می‌توانید بر روی این لینک کلیک کنید (+).

Agorapulse

از دیگر ابزارهای مدیریت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، می‌توان به Agorapulse اشاره کرد. در واقع، این ابزار هوش مصنوعی در زمینه مدیریت و تحلیل شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارد و به شما امکان می‌دهد، محتوا را زمان‌بندی کنید و در شبکه‌های اجتماعی منتشر نمایید. علاوه بر این، با استفاده از Agorapulse می‌توانید تعاملات با کاربران را مدیریت نموده، پیام‌ها را سازماندهی کنید و به تحلیل خوبی از تأثیر پست‌های منتشر شده برسید. جهت آشنایی بیشتر با این ابزار و دسترسی به آن، می‌توانید بر روی این لینک کلیک کنید (+).

Agorapulse
Agorapulse

Brand24

مانیتورینگ و رصد نتایج حاصل از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از این ابزارها که با استفاده از هوش مصنوعی به بررسی پیوسته ابعاد مختلف شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد Brand24 است. در واقع، شما با به کار گیری این ابزار، می‌توانید بررسی کنید که درباره برند یا محصول‌تان در شبکه‌های اجتماعی چه گفته می‌شود و بازخوردهای کاربران را مدیریت نمایید. جهت استفاده از Brand24 و آشنایی با امکانات آن، می‌توانید بر روی این لینک کلیک کنید (+).

Brand24
Brand24

Ocoya

ابزار هوش مصنوعی Ocoya یک پلتفرم شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر هو‌ش مصنوعی است که به مشاغل کمک می‌کند تا پست‌های مختلف را در شبکه‌های اجتماعی خود به صورت خودکار منتشر کنند. در واقع، Oco‌ya هزاران الگوی مختلف در شبکه‌های اجتماعی دارد که بر اساس الگوریتم‌های هوش‌ مصنوعی به شما کمک می‌کنند تا محتوای گرافیکی برجسته‌ای برای شبکه‌های اجتماعی ایجاد نمایید. جهت آشنایی بیشتر با این ابزار کاربردی و دسترسی به آن، می‌توانید بر روی این لینک کلیک کنید (+).

MavSocial

در خصوص کسب و کارهای بزرگ، استفاده از زمان‌بندی جهت انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی ضروری است. هوش مصنوعی با تحلیل رفتار کاربران این شبکه‌ها، تعیین می‌کند که چه زمانی برای انتشار محتوا مناسب‌تر است تا شما برای انتشار پست‌های بعدی خود بازخورد بهتری دریافت نمایید. همچنین، اتوماسیون ترتیب پست‌ها بر اساس جدول انتشار و مطابق با ویژگی‌های جامعه هدف انجام می‌شود. در این زمینه، می‌توان از ابزار هوش مصنوعی MavSocial استفاده کرد. شایان ذکر است که این ابزار، عملکرد پست‌ها را تحلیل می‌کند و گزارش‌هایی درباره عملکرد بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌سازد. جهت آشنایی با این ابزار و دسترسی به آن بر روی این لینک کلیک کنید (+).

MavSocial
MavSocial

الگوریتم های هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی

ابزارهای هوش مصنوعی مورد استفاده در حوزه دیجیتال مارکتینگ شبکه‌های اجتماعی، بر اساس یک سری الگوریتم‌های خاص فعالیت می‌کنند. شناخت این الگوریتم‌ها، باعث می‌شود که درک بهتری از شیوه کار با این ابزارها داشته باشید. به همین دلیل، مهم‌ترین الگوهای به کار رفته در ساختار هوش مصنوعی این دسته از ابزارها را به شما معرفی می‌کنیم که عبارت‌اند از:

  • یادگیری ماشینی
  • الگوریتم‌های تقویتی
  • الگوریتم‌های خوشه بندی
  • پردازش زبان طبیعی

در ادامه هر یک از موارد فوق را تشریح خواهیم کرد.

الگوریتم های هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی
الگوریتم های هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی

الگوریتم های یادگیری ماشین

یادگیری ماشین (Machine Learning)، یکی از اصولی‌ترین الگوریتم‌های مورد استفاده در هوش مصنوعی است. با استفاده از این الگوریتم‌ها، می‌توان داده‌های بزرگ را تحلیل کرده و الگوها و روندهای بازاریابی را شناسایی نمود. به طور معمول، الگوریتم‌های یادگیری ماشین مانند شبکه‌های عصبی مصنوعی، درک بینایی ماشین، درخت تصمیم و ماشین بردار پشتیبان، استفاده می‌شوند. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

الگوریتم های یادگیری ماشین
الگوریتم های یادگیری ماشین

الگوریتم های تقویتی

الگوریتم‌های تقویتی (Reinforcement Learning) به به کار گیری اصول یادگیری تقویتی در هوش مصنوعی اشاره دارند. این الگوریتم‌ها، با استفاده از تعامل مستقیم با محیط، عملکرد بهتری را در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی به شما ارائه می‌دهند. آن‌ها قادرند تصمیمات بهینه در مواجهه با وضعیت‌های مختلف را بر اساس سیگنال‌های پاداش و تنبیه یاد بگیرند؛ به این ترتیب که هوش مصنوعی، با حرکت در طول زمان یاد می‌گیرد که کدام استراتژی سود بیشتری برای کسب و کار به همراه دارد یا مخاطبان بیشتری را جذب می‌کند و عملکرد خود را بر این اساس بهبود می‌بخشد. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

الگوریتم های خوشه بندی

وجود الگوریتم‌های خوشه‌بندی (Clustering Algorithms) به کسب و کارها کمک می‌کنند تا مشتریان خود را در گروه‌های مشابه یا خوشه‌ها تقسیم‌بندی کنند. این الگوریتم‌ها، با تحلیل و فهم الگوهای مشتریان، ارتباطات بین مشتریان را شناسایی می‌کنند و به کسب و کارها در ارائه خدمات و محصولات مورد نظر به گروه‌های هدف کمک می‌کنند. در واقع، این تقسیم بندی بر اساس ویژگی‌های مختلف نظیر سن، جنسیت، شغل، میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و… صورت می‌گیرد. همین اطلاعات نیز پایه‌ای جهت بهینه سازی محتوا بر اساس ویژگی‌های مخاطب و در نتیجه بهبود نتیجه بازاریابی خواهد شد. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

الگوریتم های خوشه بندی
الگوریتم های خوشه بندی

الگوریتم های پردازش زبان طبیعی

با توجه به حجم بزرگ داده‌ها و محتوای متنی موجود در شبکه‌های اجتماعی، الگوریتم‌های پردازش زبان طبیعی (Natural Language Processing) مورد استفاده قرار می‌گیرند. این الگوریتم‌ها قادرند به صورت خودکار و هوشمند، متن‌ها را تحلیل کرده، احساسات کاربران را شناسایی کنند و به کسب و کارها در درک واکنش مشتریان کمک شایانی نمایند. در این میان، شاهد استفاده از چت بات‌هایی هستیم که نه تنها مفهوم جملات را درک می‌کنند؛ بلکه با تحلیل جزئیات، حتی به احساسات کاربران نیز واکنش نشان می‌دهند. در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

سخن پایانی

در این مقاله، کاربردهای مختلف هوش مصنوعی را در زمینه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بیان کردیم. همچنین شما را با تعدادی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی، آشنا نمودیم. شناخت این ابزارها و کسب دانش و آگاهی در خصوص نحوه عملکرد هوش مصنوعی برای کمک به تعیین استراتژی دیجیتال مارکتینگ، می‌تواند کسب و کار شما را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. به این ترتیب، شما می‌توانید فعالیت خود در پلتفرم‌های مجازی را گسترش داده و با معرفی محصولات یا خدمات مختلف به کاربران، میزان فروشتان را افزایش دهید.

در پایان، از این که تا انتها با این مقاله از مجله اینترنتی کاپریلا همراه بودید سپاسگزاریم. لطفاً لینک این مقاله را در اختیار دوستان خود نیز قرار دهید و با ارائه نظرات خود در بخش کامنت، ما را در بهبود مطالب این نوشته یاری دهید. پیروز و موفق باشید.

بر اساس رای 6 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

مسعود عبدی دانش آموخته رشته مهندسی شیمی است. او به ادبیات داستانی، شعر و ورزش علاقه دارد و در حال حاضر به صورت فریلنسر به تولید محتوای متنی مشغول است.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.