وبسایت عصرایران به عنوان یکی از وبسایت های فعال در زمینه خبرگزاری و انتشار اخبار روز ایران در تابستان 1385 با همت گروه کوچکی از روزنامه نگاران ایران و در جهت کاهش فاصله میان مسئولین و مردم از یک سو و همچنین از سوی دیگر پوشش دادن اتفاقات روز جامعه راه اندازی و تاسیس شد. موضوعاتی که توسط این وبسایت مورد پوشش رسانه ای قرار میگیرد شامل موارد مختلفی است که از مهمترین آنها میتوان به موضوعاتی مانند موضوعات فرهنگی، اجتماعی،‌ ورزشی و… اشاره نمود. نکته قابل توجه ای که میتوان در اینجا به آن اشاره نمود این است که وبسایت عصرایران برخلاف دیگر وبسایت های بزرگ خبرگزاری از هیچ شخص حقیقی و حقوقی کمک مالی دریافت نمیکند و تنها منبع درآمد آن انتشار رپورتاژ آگهی، تبلیغات و قراردادهای خبری است.

وب آرشیو سایت

آمار ترافیک و بازدیدهای سایت عصر ایران

شاید به دست آوردن و مشاهده آمار یک وبسایت با استفاده از ابزارهای موجود، امری غیر ممکن باشد ولی با استفاده از اطلاعات بدست آمده از سایت سیمیلاروب به خوبی می توان تخمین مناسبی از میزان بازدید، آمار ورودی و خروجی سایت ها بدست آورد.

وب‌سایت سیمیلاروب یکی از بهترین ابزارهای اندازه‌گیری آمار وب‌سایت‌ها است که به کمک آن می‌توان آمارهای حدودی ترافیک و بازدید سایت را مشاهد نمود. آماری که سیمیلاروب از بازدیدهای این سایت به نمایش می‌گذارد، به شرح زیر است:

تعداد بازدید (Visits) سالانه بیش از 186 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) ماهانه بیش از 15.5 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) روزانه بیش از 516 هزار بازدید
تعداد بازدید صفحات (Pageview) ماهانه بیش از 31 میلیون صفحه
تعداد بازدید صفحات (Pageview) روزانه بیش از 1 میلیون و 32 هزار صفحه
میانگین مدت زمان حضور کاربران در سایت حدود 2 دقیقه
میانگین صفحات مشاهده شده توسط کاربران در هر بازدید حدود 2 صفحه

مهمترین نکته‌ای که میتوان در مورد آمار بالا بیان نمود این است که این اعداد رابطه مستقیمی با اعتبار آن سایت نزد گوگل دارد؛ زیرا گوگل با بررسی و تحلیل این اعداد و ارقام متوجه می‌شود که آن وبسایت در میان کاربرانش تا چه اندازه محبوبیت دارد و اینگونه در صفحه نتایج جستجو رتبه هایی را در اختیار آن وبسایت قرار میدهد. با توجه به میزان بازدید سایت عصرایران توسط مخاطبین و کاربران، تعداد صفحاتی که هرکاربر در زمان مراجعه به سایت مشاهده میکند و همچنین میزان ماندگاری کاربران در صفحات مختلف وبسایت میتوان گفت این وبسایت دارای اعتبار بالایی نزد گوگل میباشد.

تفکیک ورودی‌های سایت عصر ایران و ترافیک گوگل عصر ایران

همانطور که در تصویر زیر مشخص است چیزی بیش از ۷۰ درصد کاربران وبسایت عصرایران به صورت مراجعه مستقیم وارد این وبسایت شده اند و این موضوع نشان از محبوبیت وبسایت عصرایران در میان مخاطبانش دارد. از سوی دیگر میتوان گفت حدود ۲۸ درصد کاربران وبسایت عصرایران از طریق گوگل وارد این سایت شده اند که این خود پتانسیل بالقوه ای است که نشان از رشد این وبسایت در آینده دارد.

تفکیک ورودی

در جدول زیر که نشان دهنده میزان بازدید وبسایت عصرایران به صورت تخمینی میباشد، مشاهده می‌کنید که بیش از ۳۶۰ هزار بازدید از میان ۵۱۶ هزار بازدید روزانه عصر ایران از طریق نتایج جستجوی گوگل صورت می‌گیرد و این به معنی اعتبار بالای سایت عصرایران و نمایش آن در رتبه‌های برتر نتایج گوگل است.

مدت زمان تخمین بازدید
تعداد بازدید ماهانه مستقیم بیش از 10,929,050 بازدید
تعداد بازدید روزانه از گوگل بیش از 364,301 بازدید

تبلیغات بنری و کلیکی در سایت عصر ایران

تبلیغات بنری و کلیکی یکی از مشهورترین و پربازده ترین روش های تبلیغات محصولات و خدمات در فضای آنلاین و دنیای اینترنت میباشد. در این روش وبسایت هایی که دارای مخاطبان بسیاری میباشند با هدف ارائه و تبلیغ محصول و یا خدمات شما بنرهایی را که توسط تیم شما طراحی شده است در صفحات پربازدید سایت از جمله صفحه اصلی سایت و صفحات داخلی درج میکنند و در ازای کلیک کاربر برروی این بنرها از شما هزینه ای را دریافت میکنند. تبلیغات بنری و کلیکی مانند هر روش تبلیغاتی دیگری دارای مزایایی میباشد که در ادامه به این موارد اشاره میکنیم:

  • صرفه جویی در هزینه‌ها: با توجه به اینکه وبسایت های پرمخاطب دارای ترافیک ورودی زیادی میباشند و کاربران با نیازها و سلیقه های متفاوت وارد وبسایت میشوند میتوانید به جای استفاده از روش های آفلاین تبلیغات مانند بیلبوردهای نصب شده در سطح شهر و… که عموما هزینه بالایی را به شما تحمیل میکنند با هزینه کمی بنر مورد نظرتان را در وبسایت درج کنید و مخاطبین محصولات و یا خدمات خودتان را به وبسایتتان هدایت کنید.
  • طراحی بنرهای گرافیکی و خلاقانه بدون محدودیت: همانطور که احتمالا میدانید طراحی و استفاده از بنرهای چاپی با محدودیت هایی همراه است. به عنوان مثال برای چاپ بنری که طراحی شده است باید به کیفیت چاپ توجه نمایید؛ و یا بنرهای چاپی به دلیل ابعاد بزرگی که دارند بار مالی قابل توجه ای را بردوش شما میگذارند. خوشبختانه این مشکلات در تبلیغات بنری آنلاین وجود ندارد و چه بسا میتوانید از ویژگی های مثبتی مانند طراحی بنرهای متحرک و… استفاده نمایید.
  • وابسته نبودن به موقعیت مکانی: به دلیل اینکه تبلیغات بنری در وبسایت های پربازده محدود به مکان فیزیکی و جغرافیایی نیستند افراد بیشتری میتوانند آنها را مشاهده کنند در صورتی که بزرگترین بیلبوردهای موجود در شهر همواره در یک موقعیت جغرافیایی ثابتی قرار دارند. با توجه به این موضوع درج تبلیغات بنری در وبسایت های پربازده میتواند علاوه بر کاهش هزینه ها، مخاطبین بیشتری را به سمت وبسایت شما هدایت نماید.
  • آنالیز اطلاعات دقیق تبلیغات: به جرات میتوان گفت تبلیغاتی که امکان اندازه‌گیری میزان بازدهی آن وجود نداشته باشد چیزی به جز صرف هزینه و هدر دادن منابع مالی و زمانی نیست. از این رو تبلیغات بنری و کلیکی این امکان را برای شما به وجود میاورد که براحتی بتوانید سنجه های متفاوتی را مانند میزان کلیک انجام شده روی بنر، موقعیت جغرافیایی کاربران، جنسیت کاربران، بازه سنی کاربران و… را مشاهده و بررسی کنید. اهمیت این اطلاعات زمانی مشخص میشود که شما بخواهید مخاطبین خاصی را هدف تبلیغات خود قرار دهید و محصولات یا خدمات خود را به آنها معرفی کنید. در این شرایط با استفاده از یک استراتژی صحیح میتوانید حداکثر بازدهی را از تبلیغات بنری و کلیکی به دست آورید.

تصویری که در زیر مشاهده میکنید صفحه اول وبسایت عصرایران را نشان میدهد؛‌ همانطور که در تصویر مشخص است این وبسایت تبلیغات بنری کلیکی را در سایدبار سمت چپ وبسایت و در دو ردیف مجزا درج نموده است. در صورتی که شما هم مدیر یک یا چند وبسایت میباشید میتوانید با درج نمودن بنرهای تبلیغاتی وبسایت خودتان در وبسایت عصرایران ضمن جلب مخاطبان بیشتر فروش محصولات و خدماتتان را افزایش دهید.

تبلیغات بنری سایت

با توجه به اینکه آمار مرتبط با تلیغات بنری و کلیکی به راحتی قابل رهگیری و بررسی میباشد میتوان با تعیین یک استراتژی صحیح مرتبط با تبلیغات بنری و کلیکی بیشرین بازدهی را از این روش تبلیغاتی به دست آورد. جدولی که در زیر مشاهده میکنید مرتبط با نرخ کلیک (CTR) سایت عصرایران میباشد. منظور از نرخ کلیک در واقع درصدی از کاربران است که در صحفات مختلف سایت عصرایران بنر های تبلیغاتی رو مشاهده کرده و روی آن ها کلیک کرده اند. حال با توجه به دو نرخ کلیک 0.25 درصد و 0.5 درصد به ترتیب وبسایت شما میتواند بین 77,۵۰۰ کلیک تا 155 هزار کلیک را در یک دوره تبلیغات بنری در سایت عصرایران به صورت ماهانه دریافت کند:

نرخ کلیک CTR میزان کلیک احتمالی (ماهانه)
0.25 درصد بیش از 77,500  کلیک
0.5 درصد بیش از 155 هزار کلیک

در صورتی که میخواهید محصولات یا خدمات خود را در بزرگترین و پربازده ترین رسانه های دیجیتال و آنلاین کشور معرفی و تبلیغ نمایید و حجم زیادی از مخاطبینی که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند را به وبسایت خودتان هدایت کنید،‌ کاپریلا به عنوان بزرگترین مجموعه ارائه دهنده روش های تبلیغاتی آنلاین از جمله تبلیغات بنری و کلیکی میتواند در این مسیر همراه شما باشد. برای استفاده از خدمات تبلیغات آنلاین کاپریلا میتوانید روی عبارت ثبت سفارش تبلیغات کلیکی و بنری کلیک نمایید و با مراجعه به وبسایت کاپریلا درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان کاپریلا در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

محبوبیت سایت عصر ایران

براساس اطلاعات دریافت شده از گوگل ترندز که در تصویر زیر قابل مشاهده است و مقایسه‌های انجام شده در بین سایت‌های مشابه، سایت عصرایران یکی از محبوب ترین سایت های خبری در فضای آنلاین است. همچنین میزان محبوبیت سایت عصر ایران بیشتر از سایت‌های ساعد نیوز و فردا نیوز است. این موضوع علاوه بر محبوبیت این سایت، نشان دهنده اعتبار بالای آن نزد مخاطبان وب فارسی است. درواقع میتوان گفت سایت عصرایران در مقایسه با سایت‌های خبری دیگری مثل ساعد نیوز و فردا نیوز و… از محبوبیت خیلی بیشتری در بین کاربران برخوردار است.

محبوبیت سایت

بک لینک‌های سایت عصر ایران

همانطور که میدانید بک لینک یکی از مولفه های اصلی سئو خارجی محسوب میشود؛ در واقع زمانی که مطالب منتشر شده در یک وبسایت دارای کیفیت بالایی باشد دیگر سایت ها برای استفاده از آن محتوا و مطالب باید به آن سایت تولید کننده محتوا لینک دهند که این نوع از لینک به اصطلاح با عبارت بک لینک شناخته میشود.

جدولی که در تصویر زیر مشاهده میکنید نمایانگر میزان بک لینک های سایت عصرایران میباشد. همانطور که مشخص است سایت های بزرگی از جمله سایت ویکی پدیا و… به سایت عصرایران بک لینک داده اند. از طرفی هرچقدر میزان بک لینک دریافتی یک وبسایت بیشتر باشد نشان دهنده کیفیت بالای آن وبسایت و همچنین کیفیت بالای محتواهای تولید شده توسط آن وبسایت میباشد.

قدرت دامنه (دامین اتوریتی یا DA) سایت خبرگزاری عصر ایران

Domain Authority یا قدرت دامنه هر سایت عددی بین 0 تا 100 و بیانگر میزان اعتبار آن سایت نزد موتورهای جستجو است. هر چه این عدد به 100 نزدیک‌تر باشد، اعتبار سایت هم بالاتر است. بنابراین وقتی سایت شما از سایتی با قدرت دامنه بالا بک‌لینک می‌گیرد، تأثیر مثبت بیشتری روی سایت شما گذاشته خواهد شد.

دامنه سایت عصرایران به دلیل قدمت بالایی که دارد توانسته نمره ۵۶ از ۱۰۰ را دریافت کند. معیارهای مختلفی در تعیین نمره اعتبار دامنه موثر هستند اما به جرات میتوان گفت مهمترین معیار برای افزایش قدرت یک دامنه قدمت آن دامنه میباشد. همچنین در تصویر زیر مشخص شده است که بیش از 33 هزار وبسایت ایرانی و خارجی به سایت عصرایران بک لینک داده اند که این خود نشان از اعتبار بالای وبسایت عصر ایران دارد.

قدرت دامنه

لینک‌سازی با خرید رپورتاژ آگهی

مخاطبان در موتورهای جست و جو با کلمات کلیدی مد نظر خود وارد سایت می‌شوند و این موضوع روی بازدید سایت‌ها تاثیر فراوانی دارد. خیلی از صاحبان کسب و کار برای افزایش بازدید خود، به خرید بک لینک روی می‌آوند. برای گرفتن بک لینک از روش‌های متنوعی استفاده می‌شود که ممکن است با توجه به هوشمندی گوگل، نمره منفی برای هر دو سایت ثبت کننده لینک و صاحب لینک ثبت منجر شود. روش منطقی و درست برای داشتن بک لینک‌ها، استفاده از رپورتاژ آگهی است. در انتهای این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد تا از طریق نشریلا به سادگی سفارش رپورتاژ خود را در عصر ایران ثبت نمایید.

نمونه رپورتاژهای منتشر شده در خبرگزاری عصر ایران

به جرات میتوان گفت هدف از درج و انتشار رپورتاژ در سایت های پرمخاطب گرفتن بک لینک میباشد. اما نکته ای که عموما توجه کمی به آن میشود محتوای خود رپورتاژ است. به بیان ساده فارغ از اینکه رپورتاژ در کدام سایت منتشر میشود و آن سایت دارای چه کیفیتی میباشد مهم است که متن رپورتاژ‌ از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا ضمن دریافت بک لینک از سایت های پرمخاطب بتوانیم مخاطبان آن وبسایت را که عموما تعداد آنها زیاد میباشد را متقاعد کنیم که برای استفاده از خدمات و محصولات ما روی لینک های مشخص شده کلیک کنند و وارد وبسایت ما شوند.

با توجه به این موضوع برای درج رپورتاژ با بالاترین کیفیت ممکن وبسایت عصرایران قوانین مشخصی را برای درج رپورتاژ در نظر گرفته است که از بارزترین این قوانین میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان درج ۳ لینک فالو در متن رپورتاژ
  • امکان درج تصویر در رپورتارژ
  • امکان ذکر نام برند(برند منشن)
  • و…
نمونه رپورتاژ

قیمت و خرید رپورتاژ خبرگزاری عصر ایران و ثبت سفارش در نشریلا

سایت خبری عصرایران یک سایت با اعتبار و بازدید خوب است که اگر تمایل به هزینه مناسبی برای انتشار رپورتاژ داشته باشید، می‌توانید به آن مراجعه کنید. این در حالی است که انتشار رپورتاژ در سایت‌های خبری بزرگ‌تر مثل، تسنیم و… هزینه سنگین‌تری برای شما خواهد داشت و سایت عصر ایران از این نظر مقرون به صرفه‌تر محسوب می‌شود. نکته دیگر این که اگر شما بخواهید برای هر رپورتاژ آگهی خود با تک تک سایت‌ها وارد مذاکره شوید و انتشار رپورتاژ آگهی‌های خود را دنبال کنید، مطمئناً متحمل صرف زمان و هزینه بالایی خواهید شد.

نشریلا که بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار «رپورتاژ آگهی» و «بررسی محصول و معرفی خدمات» در دنیای وب فارسی است، این امکان را برای شما مهیا کرده است تا تنها با ثبت سفارش و یا ارسال درخواست خود، تمامی فرآیندهای انتشار رپورتاژ و معرفی محصول خود را در کوتاه‌ترین زمان و مقرون به صرفه‌ترین قیمت (بعضاً قیمتی پایین‌تر از قیمت ارائه رپورتاژ توسط خود سایت) دنبال کنید.

برای کسب اطلاع از قیمت رپورتاژ در عصرایران و ثبت سفارش رپورتاژ آگهی خود، می‌توانید وارد صفحه ثبت سفارش رپورتاژ آگهی نشریلا شوید.

بر اساس رای 2 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

محسن تاجیک هستم، کارشناس دیجیتال مارکتینگ، سئو و طراح وبسایت با سیستم های مدیریت محتوا و علاقه مند به دنیای برنامه نویسی. زمینه کاری من به صورت تخصصی سئو است و البته در زمینه های دیگر دیجیتال مارکتینگ مانند ایمیل مارکتینگ، تولید محتوا و… نیز فعالیت میکنم. از گذشته تا به امروز کارهای مختلفی انجام داده ام که از مهمترین آنها میتوان به فریلنسر طراحی سایت و سئو اشاره کرد و در حال حاضر به صورت تمام وقت با تیم کاپریلا همکاری میکنم.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها