سایت شما نیوز یکی از سایت هایت قدیمی فعال در زمینه خبرگزاری است که از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. براساس تصویر زیر که از وبسایت وب آرشیو (Web Archive) تهیه شده است میتوانید مشاهده کنید که وبسایت “شما نیوز” در سال ۲۰۱۱ میلادی راه اندازی شده است. این سایت با دارا بودن دسته بندی های متنوع خبری مانند سیاسی، بین الملل، اقتصادی، اجتماعی و… در زمینه های مختلف در حال انتشار به روزترین خبرهای ایران و جهان میباشد و به همین دلیل میتواند محل مناسبی برای انتشار آگهی های تبلیغاتی مانند رپورتاژ آگهی و دیگر روش های تبلیغات در فضای آنلاین باشد.

در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی آمار و ارقامی از سایت شما نیوز بپردازیم که نشان میدهد این وبسایت با دارا بودن کیفیت بالا و تعداد قابل توجه بازدید در بازه های زمانی مختلف میتواند به عنوان محل مناسبی برای منتشر کردن آگهی های تبلیغاتی شما باشد.

 

وب آرشیو

آمار ترافیک و بازدیدهای سایت شما نیوز

شاید به دست آوردن و مشاهده آمار یک وبسایت با استفاده از ابزارهای موجود، امری غیر ممکن باشد ولی با استفاده از اطلاعات بدست آمده از سایت سیمیلاروب به خوبی می توان تخمین مناسبی از میزان بازدید، آمار ورودی و خروجی سایت ها بدست آورد.

وب‌سایت سیمیلاروب هم یکی از بهترین ابزارهای اندازه‌گیری آمار وب‌سایت‌ها است که به کمک آن می‌توان آمارهای حدودی ترافیک و بازدید سایت را مشاهد نمود. آماری که سیمیلاروب از بازدیدهای این سایت به نمایش می‌گذارد، به شرح زیر است:

تعداد بازدید (Visits) سالانه بیش از 36 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) ماهانه بیش از 3 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) روزانه بیش از 100 هزار بازدید
تعداد بازدید صفحات (Pageview) ماهانه بیش از 3 میلیون صفحه
تعداد بازدید صفحات (Pageview) روزانه بیش از 100 هزار صفحه
میانگین مدت زمان حضور کاربران در سایت حدود 0.5 دقیقه
میانگین صفحات مشاهده شده توسط کاربران در هر بازدید حدود یک 1 صفحه

جدولی که در بالا مشاهده میکنید نشان دهنده میزان بازدیدهای وبسایت شما نیوز در بازه های زمانی مختلف میباشد. به عنوان مثال وبسایت شما نیوز توانسته است با انتشار جدیدترین خبرها بیش از ۱۰۰ هزار بازدید را در بازه زمانی روزانه تجربه کند. از سوی دیگر به صورت میانگین هر کاربر بیش از یک صفحه از این وبسایت را در هربار ورود به سایت مشاهده کرده است.

یکی دیگر از مهمترین آمارهای جدول بالا، مرتبط با تعداد بازدید صفحات روزانه وبسایت شما نیوز توسط کاربران میباشد. براساس این آمار، هر روزه بیش از ۱۰۰ هزار صفحه از وبسایت شما نیوز توسط مخاطبین این وبسایت مشاهده و بررسی میشود که این عدد قابل توجه‌ای به شمار می‌رود. زیرا در صورتی که شما تصمیم بگیرید رپورتاژ آگهی تبلیغاتی خود را در این وبسایت منتشر کنید به دلیل بالا بودن تعداد صفحات مورد بازدید مخاطبین به احتمال زیاد آگهی تبلیغاتی شما در معرض دید مخاطبین این وبسایت قرار میگیرد. در ادامه این مقاله و در بخش پایانی به صورت جزئی به بررسی یکی از رپورتاژهای منتشر شده در وبسایت شما نیوز خواهیم پرداخت.

تفکیک ورودی‌های سایت شما نیوز و ترافیک گوگل شما نیوز

تصویری که در زیر قابل مشاهده است به خوبی بیان میکند که وبسایت شما نیوز توانسته است با رعایت استانداردهای بهینه سازی سایت برای موتورجستجوی گوگل اعتماد و توجه این موتور جستجو را به خود جلب نماید. همانطور که مشاهده میکنید این وبسایت به صورت ماهانه شاهد ورود بیش از ۸۷ درصد ترافیک ورودی از گوگل میباشد که این عدد برابر است با بیش از ۲.۶ میلیون بازدید ماهانه.

نکته ای که در اینجا باید به آن اشاره کنیم این است که وبسایت شما نیوز به دلیل دارا بودن سطح استانداردهای بالای سئو این پتانسیل را دارد که به محض منتشر کردن هرنوع محتوا اعم از جدیدترین خبرها، آگهی های تبلیغاتی و… در بهترین و بالاترین جایگاه های نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرد.

تفکیک ورودی

از سوی دیگر میزان بازدید ماهانه وبسایت شما نیوز که به صورت مراجعه مستقیم به این سایت وارد میشوند نیز قابل توجه است. این وبسایت هرماه شاهد، ورود بیش از ۲۴۰ هزار مخاطبین است که بدون نیاز به جستجوی این وبسایت در گوگل به این سایت مراجعه میکنند.

مدت زمان تخمین بازدید
تعداد بازدید ماهانه از گوگل بیش از 2,616,600 بازدید
تعداد بازدید روزانه از گوگل بیش از 87,220 بازدید

تبلیغات بنری و کلیکی در سایت شما نیوز

امروزه از یک سو با ورود نسل جدید رسانه ها مانند شبکه های اجتماعی به دنیای آنلاین و از سوی دیگر حجم بالای محتواهایی که در رسانه های مخلتف منتشر میشود توجه و تمرکز مخاطبین تا حد زیادی کاهش یافته است. به همین لازم با توجه به این تغییرات کسب و کارهای اینترنتی نیز از روش های تبلیغاتی جدیدی استفاده کنند که بتواند در کوتاه ترین زمان حداکثر بازدهی را ایجاد کند.

یکی از جدیدترین روش های تبلیغاتی استفاده از تبلیغات بنری میباشد؛ در این روش با طراحی یک بنر تبلیغاتی و درج آن در رسانه های پرمخاطب مانند وبسایت خبری شما نیوز میتوانید نسبت به آگاه نمودن مخاطبین وبسایت شما نیوز به محصولات و خدمات کسب و کار خود اقدام نمایید. در این روش وبسایت های پربازدید با قرار دادن بنرهای تبلیغاتی در جایگاه هایی که بیشترین توجه مخاطب را جلب میکند همچون هدر سایت، سایدبار، در میانه محتوا و… تلاش میکنند محصولات و خدمات کسب و کار شما را به مخاطبان خود معرفی کنند.

شاید بتوان گفت مهمترین مزیت بنرهای تبلیغات کلیکی نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی این است که در این روش میتوان با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را کسب نمود؛ زیرا این بنرهای تبلیغاتی را میتوان در صفحات مختلف وبسایت منتشر کرد تا هرلحظه مخاطبین بتوانند آن را مشاهده کنند و در صورت علاقه با کلیک برروی بنر تبلیغاتی به وبسایت شما وارد شوند.

تبلیغات بنری سایت

همانطور که اشاره شد، تبلیغات بنری جزو پربازده ترین روش های تبلیغاتی محسوب میشود. در اینجا میخواهیم به صورت واضح این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم و به شما مخاطبان گرامی نشان دهیم که درج یک بنر تبلیغاتی در وبسایت شما نیوز حداقل و حداکثر چه میزان بازدید را میتواند برای وبسایت شما به ارمغان بیاورد. در صورتی که تصور کنیم یک بنر تبلیغاتی درج شده در “وبسایت شما نیوز” توسط ۱۰۰ درصد مخاطبین این وبسایت مشاهده شود، با در نظر گرفتن دو نرخ کلیک متفاوت 0.25 درصد و 0.5 درصد، هر بنر تبلیغاتی میتواند بین 7,500 تا 15,000 کلیک را به صورت ماهانه به سمت وبسایت شما هدایت کند.

نرخ کلیک CTR میزان کلیک احتمالی (ماهانه)
0.25 درصد بیش از 7,500 کلیک
0.5 درصد بیش از 15 هزار کلیک

اگر می‌خواهید محصولات یا خدمات خود را در بزرگ‌ترین و پربازده ترین رسانه‌های دیجیتال و آنلاین کشور معرفی و تبلیغ نمایید و ترافیک زیادی را به وبسایت خودتان هدایت کنید،‌ کاپریلا می‌تواند در این مسیر همراه شما باشد. برای استفاده از خدمات تبلیغات آنلاین کاپریلا می‌توانید روی عبارت ثبت سفارش تبلیغات کلیکی و بنری کلیک نمایید و با مراجعه به وبسایت کاپریلا، درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان کاپریلا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

محبوبیت سایت شما نیوز

تصویر زیر که از وبسایت گوگل ترندز تهیه شده است نشان دهنده میزان جستجوی هر عبارت در گوگل میباشد. همانطور که مشاهده میکنید وبسایت شما نیوز به عنوان یک وبسایت خبرگزاری توانسته است بیش از سایت های مشابه دیگر مانند شایانیوز و آنلاین ۵۵ نظر مخاطبین را نسبت به خود جلب نماید. براساس این بررسی میتوان گفت از هر ۱۰۰ جستجوی انجام شده با نام سایت ها در بیش از ۵۰ درصد موارد کاربران عبارت شما نیوز را جستجو کرده اند.

محبوبیت سایت

بک لینک‌های سایت شما نیوز

هر وبسایت برای اینکه بتواند در میدان رقابت با وبسایت های مشابه و همکار به موفقیت دست پیدا کند و در نتایج جستجوی گوگل بالاتر از دیگر رقبای خود دیده شود باید کارهای بسیاری انجام دهد. به عنوان مثال یکی از کارهای مشترکی که هر رسانه‌ای اعم از وبسایت و… انجام میدهند توجه به نیاز مخاطب و تولید محتوا با توجه به این نیاز است. در همین زمینه میتوان کارهایی که برای کسب موفقیت باید توسط مدیران سایت ها انجام شود را در دسته بندی های مختلفی مانند سئو داخلی، سئو خارجی و سئو فنی دسته بندی کرد.

یکی از مهمترین کارهایی که در بحث سئو خارجی انجام میشود دریافت بک لینک از دیگر وبسایت ها است. در واقع در این مرحله هر وبسایت باید بتواند با تولید محتوای مفید و مورد علاقه کاربران علاوه بر جلب توجه مخاطبان،‌ مدیران دیگر سایت ها را وادار کند که برای استفاده از محتواهای تولید شده این وبسایت لینک وبسایت را در وبسایت خودشان قرار دهند. با توجه به این موضوع، همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید وبسایت خبرگزاری شما نیوز توانسته است با تولید محتوای مفید برای کاربرانش از وبسایت های دیگر مانند ویکی پدیا و… بک لینک دریافت کند.

بک لینکهای سایت

قدرت دامنه (دامین اتوریتی یا DA) سایت خبرگزاری شما نیوز

Domain Authority یا قدرت دامنه هر سایت عددی بین 0 تا 100 و بیانگر میزان اعتبار آن سایت نزد موتورهای جستجو است. هر چه این عدد به 100 نزدیک‌تر باشد، اعتبار سایت هم بالاتر است. بنابراین وقتی سایت شما از سایتی با قدرت دامنه بالا بک‌لینک می‌گیرد، تأثیر مثبت بیشتری روی سایت شما گذاشته خواهد شد. براساس تصویر زیر که از سایت ماز (MOZ.COM) که یکی از سایت های جهانی معتبر بررسی وضعیت سئو سایت ها میباشد تهیه شده است، میتوانید مشاهده کنید که وبسایت شما نیوز توانسته است نمره ۵۹ از ۱۰۰ را برای قدرت دامنه خود از وبسایت ماز دریافت کند. همچنین وبسایت شما نیوز حداقل از ۳۴۰۰ وبسایت دیگر بک لینک دریافت کرده است.

قدرت دامنه

لینک‌سازی با خرید رپورتاژ آگهی

مخاطبان در موتورهای جستجو با کلمات کلیدی مد نظر خود وارد سایت می‌شوند و این موضوع روی بازدید سایت‌ها تاثیر فراوانی دارد. خیلی از صاحبان کسب و کار برای افزایش بازدید خود، به خرید بک لینک روی می‌آوند. برای گرفتن بک لینک روش‌های متنوعی استفاده می‌شود که ممکن است با توجه به هوشمندی گوگل، به کسب نمره منفی برای هر دو سایت ثبت کننده لینک و صاحب لینک، منجر شود. روش منطقی و درست برای داشتن بک لینک‌ها، استفاده از رپورتاژ  آگهی است. در ادامه این مقاله، می‌خواهیم درباره فواید انتشار رپورتاژ آگهی در سایت شما نیوز مطالبی را عنوان کنیم و با هم بررسی کنیم که انتشار رپورتاژ در شما نیوز تا چه حدی می‌تواند در استراتژی سئو، به ما کمک کند. در انتها نیز شما را راهنمایی خواهیم کرد تا از طریق نشریلا به سادگی سفارش رپورتاژ خود را در شما نیوز ثبت نمایید.

نمونه رپورتاژهای منتشر شده در خبرگزاری شما نیوز

تصویر زیر یکی از آگهی های تبلیغاتی است که در وبسایت شما نیوز و با موضوع معرفی بازی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. نکته ای که باید در خصوص این رپورتاژ به آن اشاره کنیم این است که به دلیل گستردگی موضوعات تحت پوشش وبسایت شما نیوز به راحتی میتوانید در هر زمینه ای آگهی های تبلیغاتی خود را در وبسایت شما نیوز منتشر کنید.

مدیران وبسایت شما نیوز مانند هر وبسایت دیگری قوانینی را برای جلوگیری از کاهش رتبه وبسایت شما نیوز وضع کرده اند که در هنگام ثبت درخواست انتشار رپورتاژ باید به این قوانین توجه نمود. از مهمترین این قوانین میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حداکثر تعداد لینک قابل درج در متن رپورتاژ ۳ لینک میباشد
  • امکان درج تصویر با کیفیت در متن رپورتاژ وجود دارد
  • و…
رپورتاژ

قیمت و خرید رپورتاژ خبرگزاری شما نیوز و ثبت سفارش در نشریلا

اگر شما بخواهید به عنوان مدیر یک وبسایت برای انتشار هر رپورتاژ آگهی خود با تک تک سایت‌ها وارد مذاکره شوید و انتشار رپورتاژ آگهی‌های خود را دنبال کنید، مطمئناً متحمل صرف زمان و هزینه بالایی خواهید شد.

نشریلا که بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار «رپورتاژ آگهی» و «بررسی محصول و معرفی خدمات» در دنیای وب فارسی است، این امکان را برای شما مهیا کرده است تا تنها با ثبت سفارش و یا ارسال درخواست خود، تمامی فرآیندهای انتشار رپورتاژ و معرفی محصول خود را در کوتاه‌ترین زمان و مقرون به صرفه‌ترین قیمت (بعضاً قیمتی پایین‌تر از قیمت ارائه رپورتاژ توسط خود سایت) دنبال کنید.

برای کسب اطلاع از قیمت رپورتاژ در شما نیوز و ثبت سفارش رپورتاژ آگهی خود، می‌توانید وارد صفحه ثبت سفارش رپورتاژ آگهی نشریلا شوید.

بر اساس رای 1 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

محسن تاجیک هستم، کارشناس دیجیتال مارکتینگ، سئو و طراح وبسایت با سیستم های مدیریت محتوا و علاقه مند به دنیای برنامه نویسی. زمینه کاری من به صورت تخصصی سئو است و البته در زمینه های دیگر دیجیتال مارکتینگ مانند ایمیل مارکتینگ، تولید محتوا و… نیز فعالیت میکنم. از گذشته تا به امروز کارهای مختلفی انجام داده ام که از مهمترین آنها میتوان به فریلنسر طراحی سایت و سئو اشاره کرد و در حال حاضر به صورت تمام وقت با تیم کاپریلا همکاری میکنم.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها