یکی از مهم‌ترین ارکان تبلیغات و بازاریابی در دنیای امروز، ارائه مناسب محصولات است. این امر باید به نحوی صورت بگیرد که مخاطبان هدف را جذب و مایل به خرید نماید. با این وجود، بسیاری از کسب و کارها، قادر به تأمین هزینه‌های تولید محتوا و تبلیغات مناسب برای محصولات خود نیستند. بر این اساس، با گسترش استفاده از هوش مصنوعی و پیشرفت‌هایی که در این حوزه‌ ایجاد گردید، استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای معرفی و ارائه محصول و تولید محتوای تبلیغاتی شیوه بسیار مناسبی است.

در صورتی که شما نیز به دنبال آشنایی با این ابزارها و کسب اطلاعات در خصوص اثرات استفاده از هوش مصنوعی در ارائه محصول هستید؛ با این مقاله از «مجله اینترنتی کاپریلا» همراه باشید.

پیشرفت های هوش مصنوعی چه تأثیری در ارائه محصولات دارد؟

با افزایش اهمیت تبلیغات در دنیای مدرن، کسب و کارهای مختلف به دنبال تهیه محتوای تصویری یا ویدئویی از محصولات خود برآمدند تا مخاطبان را به خرید ترغیب کنند. در این میان، شرکت‌های مختلف با دریافت هزینه بالا، اقدام به تهیه عکس و کلیپ‌های تبلیغاتی می‌کردند. به تدریج و با گسترش نرم‌افزارهای طراحی، بسیاری از تبلیغات بدون نیاز به صرف هزینه بالا و بدون استفاده از استودیوها صورت می‌گرفت؛ اما این روش نیز، وابسته به توان بالای طراحی و خلاقیت طراح بود. با گذر از این مسیر، این روزها نقش هوش مصنوعی در ارائه محصولات پر رنگ شده است؛ به نحوی که بدون نیاز به دانش تخصصی و با صرف کمترین زمان و هزینه، می‌توان عکس و کلیپ‌های تبلیغاتی خیره‌کننده‌ای تهیه کرد.

شایان ذکر است که پیشرفت‌های به وجود آمده در ابزارهای هوش مصنوعی، توان کسب و کارها در معرفی محصولات بیشتر با هزینه کمتر را افزایش داده است. به این ترتیب، میزان سود ناشی از فعالیت اقتصادی با کاهش هزینه‌ها، افزایش پیدا می‌کند. از طرفی، نیاز به استخدام نیروی انسانی یا میزان استفاده از خدمات شرکت‌های تبلیغاتی، کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

پیشرفت های هوش مصنوعی چه تأثیری در ارائه محصولات دارد؟
پیشرفت های هوش مصنوعی چه تأثیری در ارائه محصولات دارد؟
بررسی کاربردهای بازاریابی هوش مصنوعی در کسب و کارهای مختلف در قالب پادکست:

10 کاربرد هوش مصنوعی برای معرفی و ارائه محصول

با توجه به پیشرفت روزافزون در حوزه هوش مصنوعی، کاربردهای فراوانی برای معرفی و ارائه محصول وجود دارد اما در ادامه یک فهرست 10 موردی از مهم‌ترینِ این کاربردها را ارائه می‌کنیم تا درک بهتری از این حوزه پیشرفته داشته باشید و از کاربردهای عملی آن را آگاهی داشته باشید. این کاربردها عبارت‌اند از:

  1. توصیه کردن محصولات خاص به هر مشتری: هوش مصنوعی می‌تواند با تحلیل الگوریتم‌های یادگیری ماشینی و داده‌های مشتری، محصولات مشابه و مرتبط را به مشتریان پیشنهاد دهد. شایان ذکر است که این سیستم‌ها به طور خودکار ترجیحات هر مشتری را شناسایی کرده و بهترین محصولات را برای آنها معرفی می‌کنند.
  2. تحلیل داده‌ها و بازاریابی هدفمند: هوش مصنوعی به شما – به‌عنوان مدیر یک کسب و کار – امکان می‌دهد تا با تحلیل داده‌های بزرگ و پیچیده، نیازها و ترجیحات مشتریان را شناسایی کرده و به شما  کمک می‌کند تا استراتژی‌های بازاریابی هدفمند و مؤثری را برای معرفی و ارائه محصولات خود به مشتریان‌تان پیاده‌سازی کنید.
  3. سیستم‌های پشتیبانی چت بات: با استفاده از هوش مصنوعی، می‌توان سیستم‌های پشتیبانی چت بات را پیاده‌سازی کرد. این سیستم‌ها به صورت خودکار با مشتریان در تعامل بوده و به سوالات و نیازهای آنها پاسخ می‌دهند، در نتیجه مشتریان را در فرآیند آشنایی با محصول و نحوه استفاده از آن یاری می‌رسانند.
  4. شخصی‌سازی تجربه مشتری: هوش مصنوعی با تحلیل داده‌های مشتری، می‌تواند به طور دقیق ترجیحات و نیازهای هر مشتری را شناسایی کند. با استفاده از این اطلاعات، تجربه خرید فردی و منحصربه‌فردی را برای هر مشتری شخصی‌سازی کرده و محصولات و خدمات را به طور دقیقی به آنها معرفی می‌کند.
  5. پشتیبانی خودکار: هوش مصنوعی می‌تواند سیستم‌های پشتیبانی خودکار را ایجاد کند. این سیستم‌ها به مشتریان در حل مشکلات و پاسخگویی به سوالات کمک می‌کنند، حتی در زمان‌هایی که پرسنل پشتیبانی شما در سر کارشان حاضر نیستند! به این ترتیب، مشتریان همیشه (7*24) به اطلاعات و پشتیبانی لازم دسترسی خواهند داشت.
  6. تشخیص صدا و تبدیل به متن: با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی مانند پردازش گفتار، می‌توان صداهای ضبط شده را تشخیص داده و به متن تبدیل کرد. این کاربرد می‌تواند در معرفی محصولات و خدمات از طریق ویدیوها، پادکست‌ها و سایر رسانه‌های صوتی مفید باشد.
  7. تصویرسازی و شناسایی الگو: با استفاده از هوش مصنوعی و شبکه‌های عصبی، می‌توان الگوها و ویژگی‌های تصاویر را شناسایی کرده و تحلیل کرد. شایان ذکر است که این کاربرد می‌تواند در ارائه محصولاتی که تصاویر آنها مهم است، مانند مدل‌های طراحی داخلی، مدل‌های پوشاک و محصولات دیجیتال، مورد استفاده قرار گیرد.
  8. تولید محتوای خودکار: با استفاده از هوش مصنوعی، می‌توان محتوای متنی، تصویری و ویدیویی را به صورت خودکار تولید کرد. این کاربرد می‌تواند در ایجاد محتواهای تبلیغاتی و معرفی محصولات به طور مداوم و مؤثر مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر است که در این خصوص، باید به‌عنوان یک انسان بر روی محتواهای تولید شده خودکار توسط هوش مصنوعی، نظارت مستمر داشته باشید.
  9. ترجمه خودکار: با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی، می‌توان متون را به صورت خودکار ترجمه نموده و به زبان‌های مختلف منتقل کرد. گفتنی است که این کاربرد می‌تواند در گسترش محصولات و خدمات به بازارهای جهانی مفید باشد.
  10. تحلیل عواطف مشتری: با استفاده از هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی، می‌توان عواطف و نظرات مشتریان را تحلیل کرده و درک عمیقی از نیازها و تمایلات آنها به دست آورد. این اطلاعات می‌تواند در بهبود محصولات و خدمات و همچنین استراتژی‌های معرفی آنها به مشتریان مورد استفاده قرار گیرد.

چه کسب و کارهایی قادر به استفاده از هوش مصنوعی برای معرفی محصولات هستند؟

هر چند کسب و کارهای مختلف، بیشتر به دنبال ارائه محصولات در قالب عکس و کلیپ‌های تبلیغاتی هستند؛ با این حال، شرکت‌های خدماتی نیز می‌توانند از طریق تولید محتوای تصویری، به معرفی خدمات خود بپردازند. بر این اساس، تقریباً هیچ حوزه‌ای از صنعت و تجارت وجود ندارد که نتواند از هوش مصنوعی برای ارائه محصولات یا خدمات خود استفاده کند. با این وجود، برخی از کسب و کارها – خصوصاً در حوزه پوشاک، صنایع غذایی، خودروسازی و.. – از مزایای این شیوه، بهره‌برداری بیشتری می‌کنند.

چه کسب و کارهایی قادر به استفاده از هوش مصنوعی برای معرفی محصولات هستند؟
چه کسب و کارهایی قادر به استفاده از هوش مصنوعی برای معرفی محصولات هستند؟

معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای معرفی و ارائه محصول

همان‌طور که بیان شد، معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها از طریق یک ارائه زیبا، می‌تواند ذهن مخاطبان هدف را جذب کند. بر این اساس، ابزارهای مختلف هوش مصنوعی برای معرفی و ارائه محصولات، می‌توانند اثرات مثبتی برای پیش برد و افزایش میزان سود کسب و کارها داشته باشند. به همین دلیل، در ادامه این مقاله، چند مورد از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای معرفی محصول را به شما معرفی می‌کنیم که عبارت‌اند از:

  1. Poplar Studio
  2. Scalenut
  3. Wepik
  4. Appy Pie Design
  5. Synthesia
  6. Beautiful.AI
  7. Uizard
  8. NVIDIA Cavnas
  9. Jasper.ai
  10. Dsigns.ai

در ادامه، به تشریح کاربرد هر یک از موارد فوق خواهیم پرداخت.

ابزارهای هوش مصنوعی برای معرفی و ارائه محصول
بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای معرفی و ارائه محصول

Poplar Studio

یکی از امکانات جالب توجهی که هوش مصنوعی در اختیار کسب و کارها قرار داده است، امکان استفاده از تبلیغات واقعیت مجازی (AR) است. شما با استقاده از این شیوه در خصوص ارائه محصول، این امکان را به مخاطب می‌دهید که محصولات شما را در یک محیط واقعی و به صورت شبیه سازی شده ببینند. شایان ذکر است که این شیوه از تبلیغات را برخی از سازندگان لوازم خانگی (نظیر شیرآلات راسان) در داخل کشور نیز به کار برده‌اند. در این تکنولوژی جذاب، تصاویر مجازی و واقعیت در هم آمیخته می‌شود و به صورت تصاویر سه بعدی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در این راستا، یکی از ابزارهای قوی که در این حوزه کاربرد دارد، Poplar Studio نام دارد. با استفاده از کاربرد این ابزار هوش مصنوعی برای معرفی و ارائه محصول، مشتریان می‌توانند به خوبی تصمیم بگیرند و از شما خرید کنند. بر این اساس، شما می‌توانید به استفاده از واقعیت مجازی افزوده، به منظور معرفی بسیاری از محصولات مانند: لوازم خانگی، جواهرات، پوشاک و… بپردازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به Poplar Studio اینجا را کلیک کنید (+).

Poplar Studio
Poplar Studio

Scalenut

یکی از شیوه‌های رایج در حوزه تبلیغات دیجیتال و معرفی محصولات به صورت اینترنتی، کپی رایتینگ (Copy Writing) است. در این راستا، به کار بردن ابزارهایی که به کمک الگوریتم‌های هوش مصنوعی و در کوتاه‌ترین زمان، چنین خدماتی ارائه دهند، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

از جمله بهترین ابزارهای تبلیغاتی جهت معرفی و ارائه محصول در حوزه کپی رایتنگ، ابزار هوش مصنوعی Scalenut است که با ارائه مجموعه کاملی از امکانات، شامل تجزیه و تحلیل داده‌ها، ایجاد محتوا، سئو محتوا و کپی رایتینگ اصولی، از کاربردهای زیادی برخوردار است.

در واقع Scalenut بر اساس الگوریتم‌های هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده‌های موجود، بهترین کلیدواژه‌ها برای جلب نظر مخاطبان را انتخاب کرده و به شما معرفی می‌کند. به این ترتیب، در رقابت دشوار بین کسب و کارهای مشابه، بهترین شیوه‌ی ارائه محصولات را خواهید داشت و سهم بیشتری از بازار به دست می‌آورید. جهت آشنایی بیشتر با این ابزار و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه به کار گیری آن، اینجا را کلیک کنید (+).

Scalenut
Scalenut

Wepik

تهیه اسلایدهای نمایشی و ارائه آن، یکی دیگر از روش‌های معرفی محصول در بازار است که به صورت تخصصی در جلسات جذب سرمایه‌گذار یا معرفی رسانه‌ای یک محصول، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این حالت، محصولات و خدمات در قالب اسلایدهای جذاب و چشمگیر در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرند. از سوی دیگر، در وب‌سایت‌های تجاری نیز می‌توان از نمایش اسلایدی و توضیحات کلی برای معرفی محصول و جلب توجه مخاطبان هدف استفاده کرد. در این راستا، یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی که در این زمینه کاربرد دارد Wepik است.

این ابزار هوش مصنوعی برای معرفی و ارائه محصول، کاربردهای متنوعی نظیر: تولید تصویر، ادیت هوشمند، تهیه گرافیک و پرزنت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. از طرفی، در کنار قالب‌های آماده، تولید اسلایدهای سفارشی بر اساس اطلاعات ورودی کاربر از طریق الگوریتم‌های پیشرفته را فراهم می‌نماید.

شایان ذکر است که استفاده از چنین ابزاری بیشتر مناسب تیم‌های تبلیغاتی حرفه‌ای یا بخش بازاریابی کسب و کارهای بزرگ است تا بتوانند بازار را برای ورود محصولات جدید یا بهینه شده خود آماده کنند. شما نیز می‌توانید برای آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد Wepic اینجا را کلیک کنید (+).

Appy Pie Design

یکی از بهترین ابزارهای معرفی و ارائه محصول، پوسترهای تبلیغاتی است که نمونه آن‌ها را در بیلبوردهای شهری و همچنین وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌توان دید. در این راستا، هوش مصنوعی از طریق برنامه‌ها و وب‌سایت‌های مختلف، در این زمینه نیز خدمات خود را به کسب و کارها ارائه می‌دهد. از جمله بهترین ابزارهای هوش مصنوعی که در این حوزه کاربران زیادی دارد، Appy Pie Design است که به عنوان یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی، امکان تولید تصاویر خلاقانه را فراهم می‌نماید. این پلتفرم، با برخورداری از قالب‌های آماده متنوع، امکان ایجاد قالب شخصی سازی شده را برای کاربران فراهم می‌کند؛ سپس در عرض چند دقیقه، فایل خروجی مورد نظر خود را دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به لینک مستقیم وب‌سایت، اینجا را کلیک کنید (+).

Appy Pie Design
Appy Pie Design

Synthesia

همانطور که اشاره شد، تولید ویدئوها و کلیپ‌های جذاب از روش‌های بسیار مؤثر تبلیغات و تکنیکی مناسب جهت ارائه محصول به مخاطبان است. در واقع بسیاری از ویژگی‌های محصولات و خدمات که به واسطه عکس قابل معرفی نیستند را می‌توان با استفاده از ویدئو به خوبی نشان داد. در این راستا، بسیاری از کسب و کارها تلاش می‌کنند تا ضمن به کار گیری هوش مصنوعی و کاهش هزینه‌های خود، محصولاتشان را به بهترین روش معرفی و ارائه نمایند.

بر این اساس، بد نیست با ابزار هوش مصنوعی Synthesia به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین ابزارهای تولید ویدئوها در حوزه تبلیغات و بازاریابی آشنا شوید. استفاده از الگوریتم‌های هوش ماشینی به کار رفته در تکنولوژی این ابزار، سبب می‌شود که تنها با ارائه یک اسکریپت کوتاه، در عرض چند دقیقه، ویدئو معرفی محصول خود را آماده ببینید!! به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها و کمپانی‌های بین‌المللی از خدمات Synthesia استفاده می‌کنند. به منظور استفاده از این ابزار اینجا را کلیک کنید (+).

Synthesia
Synthesia

Beautiful.AI

در برخی موارد، ارائه محصولات به منظور جلب نظر سرمایه‌گذاران انجام می‌شود؛ به این صورت که کسب و کارها باید از طریق برگزاری جلسات و تهیه اسلایدهای جذاب، ویژگی‌های محصول را به طور کامل تشریح کنند. در چنین حالتی نیز، استفاده از هوش مصنوعی مزایای بسیاری به همراه دارد.

شما می‌توانید از ابزار هوش مصنوعی Beautiful.AI جهت تولید اسلایدهای بصریِ حرفه‌ای استفاده کنید؛ این امر تنها از طریق بیان ویژگی‌های محصول انجام می‌شود. هوش مصنوعی به صورت خودکار فایل ارائه شما را آماده می‌کند تا از طریق آن جلسه توجیهی خود را برگزار کنید.

شایان ذکر است که پس از تولید فایل، امکان ویرایش آن توسط شما وجود دارد و می‌توانید بر اساس سلیقه و اطلاعات خود، بخش‌هایی را اضافه یا کم کنید. جهت آشنایی بیشتر با امکانات خوش مصنوعی و استفاده از این ابزار اینجا را کلیک کنید (+).

Beautiful.AI
Beautiful.AI

Uizard

یکی از ابزارهای هوش مصنوعی برای معرفی و ارائه محصول Uizard است. این ابزار طراحی، با ارائه قالب‌های آماده، امکان کار برای افراد مبتدی را فراهم می‌نماید. از طرفی برای طراحان حرفه‌ای نیز امکاناتی جهت شخصی سازی تولید محتوا فراهم کرده است. در این راستا، شما می‌توانید محصولات و خدمات خود را از طریق تولید محتوای گرافیکی به خوبی معرفی کنید.

شایان ذکر است که کاربران این ابزار، ماهانه بیش از ۳۰ هزار پروژه در شاخه‌های گوناگونی مانند طراحی وب‌سایت، طراحی محیط کاربری، اپلیکیشن‌های وب و موبایل، لندینگ پیج، وایرفریم، موکاپ و… ایجاد می‌کنند. به منظور آشنایی بیشتر با این ابزار هوش مصنوعی و استفاده از آن بر روی این لینک کلیک کنید (+).

NVIDIA Canvas

ابزار هوش مصنوعی NVIDIA Canvas که به منظور ایجاد تصاویر خلاقانه استفاده می‌شود، یکی دیگر از ابزارهای در دسترس، جهت تولید محتوای تصویری و معرفی محصولات مختلف است. این ابزار، یک برنامه منحصر به فرد است که بوم مجازی را جهت تولید گرافیک‌های خلاقانه در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از این طریق شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان، طرح مورد نظر خود را ایجاد نمایید. جهت آشنایی بیشتر با این نرم‌افزار و آگاهی از شرایط استفاده از آن بر روی این لینک کلیک کنید (+).

NVIDIA Canvas
NVIDIA Canvas

Jasper.ai

استفاده از متن‌های تبلیغاتی، یکی دیگر از شیوه‌های تشریح و معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها است. در واقع وبلاگ‌های تجاری تلاش می‌کنند تا با تهیه پست‌های تبلیغاتی، علاوه بر انتقال اطلاعات به کاربران، محصولات خود را نیز ارائه نمایند. در این میان، با توجه به هزینه بالای تولید محتوا، بسیاری از کسب و کارها ترجیح می‌دهند تبلیغات خود را با استفاده از هوش مصنوعی تولید کنند.

ابزار هوش مصنوعی Jasper یکی از موارد بسیار پرکاربرد در زمینه تولید محتوای تبلیغاتی است و به عنوان یک دستیار مجازی هوشمند در اختیار کاربران قرار دارد. به منظور آشنایی بیشتر با این ابزار و استفاده از امکانات آن، پس از اتصال به vpn یا پروکسی اینجا را کلیک کنید (+).

Jasper.ai
Jasper.ai

Designs.ai

یکی دیگر از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی که به طراحان در زمینه‌های مختلف کمک می‌کند، Designs.ai است. این ابزار آنلاین که در محیط ابری فعالیت می‌کند، در زمینه تولید لوگو، گرافیک و تصاویر مختلف کاربرد دارد. در واقع حتی افرادی که هیچ تخصصی در زمینه طراحی ندارند، می‌توانند با اندکی خلاقیت و در کمتر از چند دقیقه، به خلق تصاویر گرافیکی مورد نظر خود بپردازند. از جمله امتیازهای به‌کارگیری Designs.ai، قدرت بالای ویرایشگر هوشمند آن و ابزارهایی جهت افزودن متن، پیش زمینه، تصاویر آماده و… به طراحی است. به منظور آشنایی بیشتر با این ابزار و استفاده از امکانات آن اینجا را کلیک کنید (+).

یک ابزار کاربردی دیگر جهت معرفی و ارائه محصول

همانطور که اشاره شد، یکی دیگر از شیوه‌های ارائه محصول، به‌صورت متنی است که در قالب بازاریابی محتوایی و… شناخته می‌شود. در این راستا، ابزار مشهور چت جی پی تی (ChatGPT) که توسط شرکت OpenAI در سال 2023 ارائه شده است، یکی دیگر از ابزارهایی است که به منظور معرفی محصولات و خدمات کاربرد دارد.

شاید این ابزار به اندازه ابزارهای قبلی قدرت و امکانات کافی جهت ارائه محصول در اختیار شما قرار ندهد اما شما می‌توانید با دادن پرامپت‌های خاص به این ابزار، ایده‌هایی ناب جهت تولید محتوای متنی برای معرفی محصولات یا خدمات خود دریافت کنید. برای کار با این ابزار، پس از روشن کردن فیلترشکن خود، بر روی این لینک کلیک کنید (+).

Chat GPT
Chat GPT

در ادامه چند مورد آموزش که به نظر ما، می‌تواند در این زمینه برای شما عزیزان مفید باشد را در قالب لیست خدمت شما ارائه کرده‌ایم:

سخن پایانی

در این مقاله، تلاش کردیم میزان اثرگذاری هوش مصنوعی بر ارائه محصولات و خدمات را بررسی کنیم. همچنین با معرفی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای معرفی و ارائه محصول، کاربرد هر کدام را بیان نمودیم. بر این اساس، شما نیز می‌توانید شناخت خود را در این حوزه افزایش دهید و از این ابزارها در بهبود شرایط فروش و کسب و کارتان استفاده کنید.

در پایان، از اینکه تا انتها با این مقاله از مجله اینترنتی کاپریلا همراه بودید سپاسگزاریم. لطفاً لینک این مقاله را از طریق شبکه‌های اجتماعی در اختیار دوستان خود نیز قرار دهید تا درصورت نیاز، دانش و آگاهی خود را افزایش دهند. همچنین با بیان نظرات خود در قسمت کامنت، می‌توانید به ما در بهبود محتوای این مقاله کمک کنید. پیروز و موفق باشید.

بر اساس رای 0 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

«علی آبیار» دانش‌آموخته رشته مهندسی IT است و به نوشتن، موسیقی، شعر، طبیعت و البته برنامه‌نویسی و تکنولوژی‌های سطح وب علاقه دارد. رزومه تخصصی او بیشتر در زمینه «سئو و تولید محتوا» است؛ همچنین در رزومه تخصصی‌اش، چند پروژه برنامه‌نویسی وب، مدیریت وب‌سایت و توسعه محتوای آن‌ها دیده می‌شود. او تا به امروز، تولید و ویراستاری مطالب متنوعی از مجلات اینترنتی «کاپریلا» و «تاپریلا» در حوزه‌های: تکنولوژی، سئو، کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و… را به عهده داشته است. «علی آبیار» در حال حاضر به صورت فریلنسر بر روی پروژه‌های مختلف داخلی و خارجی در حوزه طراحی وب (Front-End) و سئو فعالیت می‌کند.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.