سایت گجت نیوز به عنوان یکی از معتبرترین و قدیمی ترین سایت های فعال در زمینه تکنولوژی، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۰ و با هدف ارتقا سطح علمی جامعه و انتشار آخرین اخبار و مقالات مربوط به جدیدترین دستاورد های علمی و تکنولوژیکی روز دنیا آغاز کرد. یکی از بارزترین ویژگی‌های این سایت این است که تمام محتوای منتشر شده برروی این وبسایت توسط تیمی از نویسندگان کارآزموده و مجرب تهیه و تولید میشوند. از سوی دیگر به دلیل گستردگی زمینه کاری این وبسایت تیم تحریریه گجت نیوز از منابع معتبر و قابل استناد خارجی استفاده میکنند تا همواره به روزترین محتواها را متناسب با نیاز مخاطب تهیه و تولید نمایند.

نکته جالبی که میتوان در اینجا به آن اشاره کرد این است که، وبسایت گجت نیوز به عنوان یکی از وبسایت‌های مرجع در زمینه تکنولوژی با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده است. این نکته از این جهت دارای اهمیت میباشد که اکثر وبسایت‌های بزرگ برای ارائه امکانات بیشتر به کاربران با سیستم‌های مدیریت محتوای اختصاصی طراحی و تولید میشوند. اگرچه طراحی وبسایت به صورت اختصاصی دارای مزایایی میباشد اما به دلیل اینکه سیستم مدیریت محتوای وردپرس به عنوان شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا و ایران شناخته میشود از نظر فنی دارای مشکلات کمتری نسبت به سیستم‌های مدیریت محتوای اختصاصی میباشد و از این جهت میتواند راحتی بیشتری را برای کاربر فراهم نماید.

آمار ترافیک و بازدیدهای سایت گجت نیوز

شاید به دست آوردن و مشاهده آمار یک وبسایت با استفاده از ابزارهای موجود، امری غیر ممکن باشد؛ ولی با استفاده از اطلاعات بدست آمده از سایت سیمیلاروب به خوبی می توان تخمین مناسبی از میزان بازدید، آمار ورودی و خروجی سایت‌ها بدست آورد.

وب‌سایت سیمیلاروب یکی از بهترین ابزارهای اندازه‌گیری آمار وب‌سایت‌ها است که به کمک آن می‌توان آمارهای حدودی ترافیک و بازدید سایت را مشاهد نمود. آماری که سیمیلاروب از بازدیدهای این سایت به نمایش می‌گذارد، به شرح زیر است:

تعداد بازدید(visites) سالانه بیش از 8 میلیون بازدید سالانه
تعداد بازدید(visites) ماهانه بیش از 664 هزار بازدید ماهانه
تعداد بازدید(visites) روزانه بیش از 22 هزار بازدید روزانه
تعداد بازدید صفحات (Pageview) ماهانه بیش از 1.3 میلیون بازدید ماهانه
تعداد بازدید صفحات (Pageview) روزانه بیش از 44 هزار بازدید روزانه
میانگین مدت زمان حضور کاربران در سایت حدود ۲ دقیقه
میانگین صفحات مشاهده شده توسط کاربران در هر بازدید حدود 2 صفحه

همانطور که میدانید هرچقدر میزان بازدید، زمان حضور کاربران در سایت و همچنین تعداد صفحاتی که هر کاربر مشاهده کرده است بیشتر باشد اعتبار آن وبسایت نزد موتورهای جستجو بیشتر است. از سوی دیگر یکی از پراستفاده‌ترین موتورهای جستجو در ایران موتور جستجو گوگل میباشد که براساس معیارهای مختلفی (براساس نقل قول‌های مختلف بین ۲۰۰ الی ۲۵۰ مورد) کیفیت یک وبسایت را تعیین میکند. از میان این موارد به جرات میتوان گفت سه معیاری که بیان شد، جزو پراهمیت‌ترین موارد برای کسب رتبه در نتایج جستجو میباشند که گوگل اهمیت ویژه‌ای به آنها میدهد.

با تکیه بر آمار بالای وبسایت گجت نیوز، میتوان گفت این وبسایت به عنوان یکی از وبسایت‌های مورد اعتماد گوگل در زمینه تکنولوژی شناخته میشود. اهمیت این موضوع به این جهت است که مدیران وبسایت‌های فعال در زمینه‌هایی مانند آموزش و… میتوانند با پرداخت هزینه اندکی مقالاتی را در وبسایت گجت نیوز درج نمایند و بخشی از اعتبار وبسایت گجت نیوز را به سایت خودشان ارجاع دهند. در ادامه موارد دیگری را بررسی خواهیم نمود که نشان دهنده کیفیت بالای سایت گجت نیوز است.

ترافیک گوگل گجت نیوز

آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است!

ضرب المثل بالا را میتوان در مورد وبسایت گجت نیوز به کار برد، زیرا این وبسایت دارای حجم ترافیک ورودی زیادی از سمت موتور جستجو گوگل است. همانطور که در تصویر زیر مشخص است بیش از ۵۷ درصد آمار ورودی وبسایت گجت نیوز از گوگل میباشد. یکی از دلایل این موضوع را میتوان محتواهای کاربردی دانست که در این وبسایت منتشر شده است و به خوبی نیاز مخاطبین را پاسخ میدهد. اگرچه معیارهای دیگری از جمله بک لینک و… نیز در به دست آوردن این جایگاه نقش داشته است اما تولید محتوای مفید در جهت پاسخگویی به نیاز کاربر را میتوان مهمترین عامل موفقیت وبسایت گجت نیوز دانست.

عدد 380.140 معرف تعداد بازدید ماهانه گجت نیوز است، که قدرت و اعتبار بالای این سایت نزد گوگل را نشان می‌دهد. در جدول زیر میزان ورودی‌های سایت گجت نیوز را توسط موتور جستجوی گوگل مشاهده می‌کنید:

مدت زمان تخمین بازدید
تعداد بازدید ماهانه از گوگل بیش از 380,140 بازدید
تعداد بازدید روزانه از گوگل بیش از 12,671 بازدید

تبلیغات بنری و کلیکی در سایت گجت نیوز

تبلیغات بنری و کلیکی یکی از مشهورترین و پربازده ترین روش‌های تبلیغات محصولات و خدمات در فضای آنلاین و دنیای اینترنت میباشد. در این روش وبسایت‌هایی که دارای مخاطبان بسیاری میباشند با هدف ارائه و تبلیغ محصول و یا خدمات شما بنرهایی را که توسط تیم شما طراحی شده است در صفحات پربازدید سایت از جمله صفحه اصلی سایت و صفحات داخلی درج میکنند و در ازای کلیک کاربر برروی این بنرها از شما هزینه ای را دریافت میکنند. تبلیغات بنری و کلیکی مانند هر روش تبلیغاتی دیگری دارای مزایایی میباشد که در ادامه به این موارد اشاره میکنیم:

  • صرفه جویی در هزینه‌ها: با توجه به اینکه وبسایت‌های پرمخاطب دارای ترافیک ورودی زیادی میباشند و کاربران با نیازها و سلیقه‌های متفاوت وارد وبسایت میشوند میتوانید به جای استفاده از روش‌های آفلاین تبلیغات مانند بیلبوردهای نصب شده در سطح شهر و… که عموما هزینه بالایی را به شما تحمیل میکنند با هزینه کمی بنر موردنظرتان را در وبسایت درج کنید و مخاطبین محصولات و یا خدمات خودتان را به وبسایتتان هدایت کنید.
  • طراحی بنرهای گرافیکی و خلاقانه بدون محدودیت: همانطور که احتمالا میدانید طراحی و استفاده از بنرهای چاپی با محدودیت‌هایی همراه است. به عنوان مثال برای چاپ بنری که طراحی شده است باید به کیفیت چاپ توجه نمایید؛ و یا بنرهای چاپی به دلیل ابعاد بزرگی که دارند بار مالی قابل توجه ای را بر دوش شما میگذارند. خوشبختانه این مشکلات در تبلیغات بنری آنلاین وجود ندارد و چه بسا میتوانید از ویژگی‌های مثبتی مانند طراحی بنرهای متحرک و… استفاده نمایید.
  • وابسته نبودن به موقعیت مکانی: به دلیل اینکه تبلیغات بنری در وبسایت‌های پربازده محدود به مکان فیزیکی و جغرافیایی نیستند افراد بیشتری میتوانند آنها را مشاهده کنند، در صورتی که بزرگترین بیلبوردهای موجود در شهر همواره در یک موقعیت جغرافیایی ثابتی قرار دارند؛ با توجه به این موضوع درج تبلیغات بنری در وبسایت‌های پربازده میتواند علاوه بر کاهش هزینه‌ها، مخاطبین بیشتری را به سمت وبسایت شما هدایت نماید.
  • آنالیز اطلاعات دقیق تبلیغات: به جرات میتوان گفت تبلیغاتی که امکان اندازه‌گیری میزان بازدهی آن وجود نداشته باشد چیزی به جز صرف هزینه و هدر دادن منابع مالی و زمانی نیست؛ از این رو تبلیغات بنری و کلیکی این امکان را برای شما به وجود میاورد که براحتی بتوانید سنجه‌های متفاوتی را مانند میزان کلیک انجام شده روی بنر، موقعیت جغرافیایی کاربران، جنسیت کاربران، بازه سنی کاربران و… را مشاهده و بررسی کنید. اهمیت این اطلاعات زمانی مشخص میشود که شما بخواهید مخاطبین خاصی را هدف تبلیغات خود قرار دهید و محصولات یا خدمات خود را به آنها معرفی کنید. در این شرایط با استفاده از یک استراتژی صحیح میتوانید حداکثر بازدهی را از تبلیغات بنری و کلیکی به دست آورید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید از آنجایی که سایت گجت نیوز یک سایت پرمخاطب در زمینه تکنولوژی میباشد و در موضوعات متنوعی از معرفی و بررسی به روزترین گوشی‌های موبایل و کامیپوتر و لپ تاپ گرفته تا خودرو و بازی‌های موبایل و کامیپوتر و… فعالیت میکند میتواند حجم زیادی از مخاطبین علاقه‌مند به مباحث مرتبط با تکنولوژی را در خود جای دهد. خوشبختانه وبسایت گجت نیوز این امکان را فراهم کرده است که بتوان از تبلیغات بنری و کلیکی در صفحات مختلف سایت استفاده نمود.

همانطور که قبلا گفته شد یکی از مهمترین مزیت‌های تبلیغات کلیکی این است که به راحتی میتوان اطلاعات و آمار به دست آمده را بررسی و آنالیز نمود؛ با توجه به این موضوع و از آنجایی که مخاطبان وبسایت گجت نیوز به صورت ماهانه از بیش از 1.3 میلیون از صفحات مختلف سایت گجت نیوز را مشاهده مینمایند، در صورتی که تبلیغات شما در تمامی صفحات این وبسایت نمایش داده شود با توجه به دو نرخ کلیک 0.25 درصد و 0.5 درصد به ترتیب وبسایت شما میتواند بین 3,000 کلیک تا 6,500 کلیک را در یک دوره تبلیغات به صورت ماهانه دریافت نماید:

نرخ کلیک CTR میزان کلیک احتمالی (ماهانه)
0.25 درصد بیش از 3,000 کلیک
0.5 درصد بیش از 6,500 کلیک

در صورتی که میخواهید محصولات یا خدمات خود را در بزرگترین و پربازده‌ترین رسانه‌های دیجیتال و آنلاین کشور معرفی و تبلیغ نمایید و حجم زیادی از مخاطبینی که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند را به وبسایت خودتان هدایت کنید،‌ کاپریلا به عنوان بزرگترین مجموعه ارائه دهنده روش‌های تبلیغاتی آنلاین از جمله تبلیغات بنری و کلیکی میتواند در این مسیر همراه شما باشد.

برای استفاده از خدمات تبلیغات آنلاین کاپریلا میتوانید روی عبارت ثبت سفارش تبلیغات کلیکی و بنری کلیک نمایید و با مراجعه به وبسایت کاپریلا درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان کاپریلا در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

ثبت سفارش تبلیغات کلیکی و بنری – کلیک کنید

محبوبیت سایت گجت نیوز

در بخش قبل به این موضوع اشاره کردیم که وبسایت گجت نیوز دارای حجم ترافیک ورودی زیادی از سمت گوگل میباشد اما سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که آیا میتوان حجم ترافیک ورودی را نشانه محبوبیت یک وبسایت دانست؟

برای پاسخ دادن به این سوال میتوانید تصویر زیر را مشاهده کنید:

تصویری که در بالا مشاهده میکنید مرتبط با تعداد سرچ کلمه گجت نیوز در گوگل میباشد. همانطور که در تصویر نیز مشخص است سایت های همکار در زمینه کاری گجت نیوز با فاصله زیادی از این وبسایت در حال فعالیت میباشند. به همین دلیل میتوان گفت وبسایت گجت نیوز علاوه بر تعداد ورودی بالایی که دارد دارای محبوبیت بالایی نیز میباشد.

بک لینک‌های گجت نیوز

قبلا و در ابتدای این مقاله به این موضوع اشاره کردیم که مقالات و محتوای وبسایت گجت نیوز توسط یک تیم تحریریه حرفه ای تهیه و تولید میشوند، به همین دلیل وبسایت های مختلف تمایل دارند تا برای ارائه اطلاعات مفیدتر به کاربرانشان و جلب رضایت آنها کاربران را به سایت های بزرگتر ارجاع دهند. از همین رو وبسایت گجت نیوز به عنوان یک وبسایت پرطرفدار و محبوب از وبسایت های متعددی بک لینک دریافت کرده است؛ در تصویری که در زیر مشاهده میکنید آمار تعداد بک لینک های وبسایت گجت نیز قابل مشاهده است.

قدرت دامنه (دامین اتوریتی یا DA) سایت گجت نیوز

Domain Authority یا قدرت دامنه هر سایت عددی بین 0 تا 100 و بیانگر میزان اعتبار آن سایت نزد موتورهای جستجو است. هر چه این عدد به 100 نزدیک‌تر باشد، اعتبار سایت هم بالاتر است؛ بنابراین وقتی سایت شما از سایتی با قدرت دامنه بالا بک‌لینک می‌گیرد، تأثیر مثبت بیشتری روی سایت شما گذاشته خواهد گذاشت. گجت نیوز با سابقه بیش از 10 سال فعالیت در دنیای وب، ترافیک بالای ورودی از گوگل و بک لینک‌هایی که از معتبرترین وب سایت‌های جهانی به خود اختصاص داده است، یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های ایرانی با DA بالا است.

در تصویر زیر که از سایت Moz قرار داده شده است، دامین اتوریتی سایت گجت نیوز را مشاهده می‌کنید که برابر با 27 از 100 است؛ همچنین بیش از 6.400 سایت ایرانی و خارجی به سایت گجت نیوز لینک داده‌اند که این رقم در میان وب سایت‌های ایرانی قابل توجه می‌باشد.

لینک‌سازی با خرید رپورتاژ آگهی

اگر بگوییم اعتبار هر وبسایت با تعداد بک لینک دریافتی آن ارتباط مستقیم دارد بیهوده نگفته ایم. با توجه به این موضوع انتشار رپورتاژ‌ در سایت های بزرگ و پرمخاطب را میتوان یکی از ایمن ترین و زود بازده ترین راه های کسب رتبه در نتایج گوگل و جذب کاربران هدفمند دانست. از طرفی هر چقدر اعتبار وبسایتی که از آن بک لینک دریافت میکنید بیشتر باشد قطعا و حتما اعتبار بیشتری نیز به سایت شما داده میشود.

نکته ای که باید در اینجا به آن اشاره کنیم این است که، گوگل بارها و بارها اعلام کرده است که خرید بک لینک خلاف اصول این موتور جستجو میباشد و در صورتی که متوجه شود وبسایتی برای جذب کاربران بیشتر اقدام به خرید بک لینک کرده است نسبت به جریمه کردن آن وبسایت اقدام میکند؛ با این حال اگر همچنان قصد دریافت بک لینک در ازای پرداخت هزینه را دارید، توجه کردن به نکات زیر میتواند تا حد زیادی احتمال جریمه شدن وبسایت شما توسط گوگل را کاهش دهد:

  1. طبیعی رفتار کنید! منظور از این جمله این است که برای دریافت بک لینک ابتدا باید استراتژی بلند مدتی را طراحی کنید و با توجه به آن نسبت به دریافت بک لینک از وبسایت های مختلف و در شکل های مختلف اقدام نمایید؛ خوشبختانه انتشار رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش ها برای دریافت بک لینک میباشد؛ زیرا شما در ازای ارائه مطالب مفیدی نسبت به دریافت بک لینک اقدام مینمایید.
  2. رپورتاژ را در زمینه ای تولید و منتشر کنید که مخاطبین شما در آن زمینه احساس نیاز میکنند.
  3. برای هر رپورتاژ، مقاله ای با کیفیت و متناسب با پرسونای مخاطبین خود بنویسید.
  4. سعی کنید در عنوان رپورتاژ، نام برندتان و کلیدواژه مد نظرتان را داشته باشید.
  5. سعی کنید در نگارش رپورتاژ برای مخاطبین خود، موضوع کسب و کارتان را تبدیل به یک نیاز و دغدغه کنید و به آن پاسخ دهید.
  6. معمولا در هر رپورتاژ آگهی امکان درج دو یا سه لینک به صورت فالو وجود دارد، که میتوانید از این لینک‌ها برای ارجاع دادن کاربران به دو یا سه صفحه مدنظرتان با کلیدواژه های مهم و مرتبط استفاده کنید.

نمونه رپورتاژهای منتشر شده در گجت نیوز

با جستجوی کلمه «رپورتاژ آگهی» در سایت گجت نیوز می‌توانید رپورتاژهای متنوعی که در این سایت منتشر شده است را مشاهده نمایید، تا ضمن بررسی کیفیت رپورتاژهای منتشر شده نسبت به ثبت سفارش انتشار رپورتاژ آگهی تصمیم گیری نمایید. رپورتاژ آگهی زیر که در سایت گجت نیوز منتشر شده است یکی از چندین و چند رپورتاژی میباشد که هر رورز در وبسایت گجت نیوز درج میشود.

همانطور که احتمالا میدانید موضوع مقالات رپورتاژ عموما موضوعاتی هستند که دغدغه افراد زیادی میباشد و به همین دلیل میتواند حجم زیادی از کاربران را به سمت سایت شما هدایت کند؛‌ از ویژگی های مهم رپورتاژ هایی که در گجت نیوز در ج میشود میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان درج لینک فالو و با انکر تکست دلخواه
  • امکان استفاده از تصویر در رپورتاژ های درج شده
  • امکان درج نظر توسط مخاطبین در صفحه مربوط به رپورتاژ
  • کمترین تعداد بنر تبلیغاتی در صفحه مربوط به رپورتاژ
  • و…

قیمت و خرید رپورتاژ در سایت گجت نیوز و ثبت سفارش در نشریلا

معمولاً قیمت انتشار رپورتاژ در سایت‌هایی مانند گجت نیوز که قدرت دامنه و اعتبار زیادی دارند، نسبت به سایت‌های دیگر بیشتر است؛ اما در نظر داشته باشید که لینک سازی در این سایت‌ها چقدر می‌تواند برای کسب و کار و اعتبار سایت شما مفید و موثر واقع شود. شما اگر بخواهید برای هر رپورتاژ آگهی خود با تک تک سایت‌ها وارد مذاکره شوید و فرایند انتشار رپورتاژ آگهی‌های خود را دنبال کنید، مطمئناً متحمل صرف زمان و هزینه بالایی خواهید شد.

نشریلا، بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار «رپورتاژ آگهی» و «بررسی محصول و معرفی خدمات» در دنیای وب فارسی می‌باشد. نشریلا این امکان را برای شما مهیا کرده است تا شما تنها با ثبت سفارش و یا ارسال درخواست خود، تمامی فرآیند انتشار رپورتاژ و معرفی محصول خود را در کوتاه‌ترین زمان و مقرون به صرفه‌ترین قیمت (بعضاً قیمتی پایین‌تر از قیمت ارائه رپورتاژ توسط خود سایت) دنبال کنید.

برای کسب اطلاع از قیمت رپورتاژ در گجت نیوز و ثبت سفارش رپورتاژ آگهی خود، می‌توانید وارد صفحه ثبت سفارش رپورتاژ آگهی نشریلا شوید.

بر اساس رای 8 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

محسن تاجیک هستم، کارشناس دیجیتال مارکتینگ، سئو و طراح وبسایت با سیستم های مدیریت محتوا و علاقه مند به دنیای برنامه نویسی. زمینه کاری من به صورت تخصصی سئو است و البته در زمینه های دیگر دیجیتال مارکتینگ مانند ایمیل مارکتینگ، تولید محتوا و… نیز فعالیت میکنم. از گذشته تا به امروز کارهای مختلفی انجام داده ام که از مهمترین آنها میتوان به فریلنسر طراحی سایت و سئو اشاره کرد و در حال حاضر به صورت تمام وقت با تیم کاپریلا همکاری میکنم.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها