وبسایت کجارو که یکی از زیرمجموعه های وبسایت زومیت است، یک مجله گردشگری میباشد که به دلیل تولید محتواهای با کیفیت و موردنیاز مخاطب توانسته است به سرعت در میان برترین سایت های فعال در زمینه گردشگری قرار گیرد. این وبسایت همواره در تلاش بوده است که با معرفی مکان های تفریحی و گردشگری مناسب اوقات خوشی را برای مخاطبین خود فراهم کند. در ادامه مواردی را بررسی خواهیم نمود که وبسایت کجارو به عنوان اهداف خود تعیین کرده است:

  • بهبود وضعیت صنعت گردشگری با تولید محتوای کاربردی
  • بررسی و معرفی محصولات صنایع دستی شهرهای مختلف
  • مراقبت از بناهای تاریخی و فرهنگی و محیط سازی با معرفی این مکان ها
  • ایجاد یک انجمن مردمی برای معرفی مکان های گردشگری بکر
  • معرفی مکان های گردشگری ناشناخته به مردم دنیا
  • و…

مجله گردشگری کجارو در حوزه‌هایی همچون توریسم، هنر و صنایع دستی، راهنمای سفرهای خارجی و داخلی، اخبار گردشگری، آموزش‌های حوزه‌ی گردشگری و… مشغول فعالیت میباشد؛ از این رو، وبسایت کجارو میتواند محل مناسبی برای درج و انتشار تبلیغات مرتبط با موضوعات تفریحی و گردشگری باشد. در ادامه این مقاله مواردی را بررسی میکنیم که نشان دهنده کیفیت بالای سایت کجارو میباشد. لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آمار سال تاسیس کجارو

آمار ترافیک و بازدیدهای سایت کجارو

با اینکه نمی‌توان ابزاری پیدا کرد که آمار دقیقی از میزان ترافیک و بازدیدهای یک سایت را نشان دهد، با استفاده از سیمیلاروب می‌توان یک آمار تخمینی از بازدید سایت کجارو را استخراج کرد. داده‌های زیر میزان تخمینی از ترافیک کجارو هستند که می‌تواند در تصمیم‌گیری شما برای انتشار رپورتاژ در سایت کجارو تاثیر داشته باشد.

وب‌سایت سیمیلاروب یکی از بهترین ابزارهای اندازه‌گیری آمار وب‌سایت‌ها است که به کمک آن می‌توان آمارهای حدودی ترافیک و بازدید سایت را مشاهد نمود؛ آماری که سیمیلاروب از بازدیدهای این سایت به نمایش می‌گذارد، به شرح زیر است:

تعداد بازدید(visites) سالانه بیش از 26 میلیون بازدید
تعداد بازدید(visites) ماهانه بیش از 2.2 میلیون بازدید
تعداد بازدید(visites) روزانه بیش از 71 هزار بازدید
تعداد بازدید صفحات (Pageview) ماهانه بیش از 4.4 میلیون بازدید
تعداد بازدید صفحات (Pageview) روزانه بیش از 142 هزار بازدید
میانگین مدت زمان حضور کاربران در سایت بیش از 2 دقیقه
میانگین صفحات مشاهده شده توسط کاربران در هر بازدید حدود 2 صفحه

توجه داشته باشید که هر چه تعداد بازدید، زمان ماندگاری کاربران در سایت و تعداد صفحات مشاهده شده توسط آنها در هر بازدید بیشتر باشد، آن سایت نزد گوگل اعتبار بیشتری خواهد داشت. بنابراین با توجه به آمار بالا سایت کجارو به عنوان یک سایت گردشگری در هر سه زمینه آمار مطلوبی دارد و در نتیجه گوگل هم اعتبار ویژه‌ای برای کجارو در نظر می‌گیرد. در ادامه سایر اطلاعات مربوط به ترافیک گوگل کجارو را بررسی می‌کنیم تا ببینید که چرا این سایت محل مناسبی برای انتشار رپورتاژ شماست.

تفکیک ورودی‌های سایت کجارو و ترافیک گوگل کجارو

با توجه به تصویر زیر، بیشترین ترافیک ورودی به سایت کجارو از طریق جستجوی گوگل و به صورت ارگانیک وارد این سایت شده اند. این موضوع نشان می‌دهد که محتوای موجود در کجارو و به طبع آن سئوی سایت از کیفیت بالایی برخوردار است و می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربر باشد.

از سوی دیگر وبسایت کجارو توانسته است با تولید محتوای مورد نیاز مخاطبان، تعداد قابل توجه‌ای از مخاطبین خود را به مخاطب وفادار تبدیل کند. منظور از مخاطب وفادار کاربرانی هستند که به صورت مراجعه مستقیم وارد سایت کجارو شده اند. این موضوع از این جهت دارای اهمیت است که هرچقدر تعداد مخاطبین وفادار یک وبسایت بیشتر باشد این امکان وجود دارد که رپورتاژهای منتشر شده در آن وبسایت با دقت بیشتری توسط کاربران مطالعه شوند.

آمار کجارو

عدد 1,700,600 معرف ترافیکی میباشد که در مدت یک ماه و از طریق موتور جستجوی گوگل وارد سایت کجارو شده اند، این عدد را میتوان نمادی از قدرت و اعتبار بالای این سایت نزد گوگل دانست؛ در جدول زیر میزان ورودی‌های سایت کجارو را از طریق موتور جستجو گوگل مشاهده می‌کنید:

مدت زمان تخمین بازدید
تعداد بازدید ماهانه از گوگل بیش از 1,700,600 بازدید
تعداد بازدید روزانه از گوگل بیش از 57,000 بازدید

تبلیغات بنری و کلیکی در سایت کجارو

تبلیغات بنری و کلیکی یکی از مشهورترین و پربازده ترین روش های تبلیغات محصولات و خدمات در فضای آنلاین و دنیای اینترنت میباشد. در این روش وبسایت هایی که دارای مخاطبان بسیاری میباشند با هدف ارائه و تبلیغ محصول و یا خدمات شما بنرهایی را که توسط تیم شما طراحی شده است در صفحات پربازدید سایت از جمله صفحه اصلی سایت و صفحات داخلی درج میکنند و در ازای کلیک کاربر برروی این بنرها از شما هزینه ای را دریافت میکنند؛ تبلیغات بنری و کلیکی مانند هر روش تبلیغاتی دیگری دارای مزایایی میباشد که در ادامه به این موارد اشاره میکنیم:

  • صرفه جویی در هزینه‌ها: با توجه به اینکه وبسایت های پرمخاطب دارای ترافیک ورودی زیادی میباشند و کاربران با نیازها و سلیقه های متفاوت وارد وبسایت میشوند میتوانید به جای استفاده از روش های آفلاین تبلیغات مانند بیلبوردهای نصب شده در سطح شهر و… که عموما هزینه بالایی را به شما تحمیل میکنند با هزینه کمی بنر مورد نظرتان را در وبسایت درج کنید و مخاطبین محصولات و یا خدمات خودتان را به وبسایتتان هدایت کنید.
  • طراحی بنرهای گرافیکی و خلاقانه بدون محدودیت: همانطور که احتمالا میدانید طراحی و استفاده از بنرهای چاپی با محدودیت هایی همراه است. به عنوان مثال برای چاپ بنری که طراحی شده است باید به کیفیت چاپ توجه نمایید؛ و یا بنرهای چاپی به دلیل ابعاد بزرگی که دارند بار مالی قابل توجه ای را بردوش شما میگذارند. خوشبختانه این مشکلات در تبلیغات بنری آنلاین وجود ندارد و چه بسا میتوانید از ویژگی های مثبتی مانند طراحی بنرهای متحرک و… استفاده نمایید.
  • وابسته نبودن به موقعیت مکانی: به دلیل اینکه تبلیغات بنری در وبسایت های پربازده محدود به مکان فیزیکی و جغرافیایی نیستند افراد بیشتری میتوانند آنها را مشاهده کنند در صورتی که بزرگترین بیلبوردهای موجود در شهر همواره در یک موقعیت جغرافیایی ثابتی قرار دارند. با توجه به این موضوع درج تبلیغات بنری در وبسایت های پربازده میتواند علاوه بر کاهش هزینه ها، مخاطبین بیشتری را به سمت وبسایت شما هدایت نماید.
  • آنالیز اطلاعات دقیق تبلیغات: به جرات میتوان گفت تبلیغاتی که امکان اندازه‌گیری میزان بازدهی آن وجود نداشته باشد چیزی به جز صرف هزینه و هدر دادن منابع مالی و زمانی نیست. از این رو تبلیغات بنری و کلیکی این امکان را برای شما به وجود میاورد که براحتی بتوانید سنجه های متفاوتی را مانند میزان کلیک انجام شده روی بنر، موقعیت جغرافیایی کاربران، جنسیت کاربران، بازه سنی کاربران و… را مشاهده و بررسی کنید. اهمیت این اطلاعات زمانی مشخص میشود که شما بخواهید مخاطبین خاصی را هدف تبلیغات خود قرار دهید و محصولات یا خدمات خود را به آنها معرفی کنید. در این شرایط با استفاده از یک استراتژی صحیح میتوانید حداکثر بازدهی را از تبلیغات بنری و کلیکی به دست آورید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید سایت کجارو به دلیل اینکه یک سایت پرمخاطب میباشد و در زمینه های مختلفی از معرفی جاذبه های گردشگری گرفته تا معرفی هتل ها و مکان های تفریحی و… فعالیت میکند دارای تنوع بالایی از مخاطبین با نیازها و سلیقه های متفاوت میباشد. از سوی دیگر به دلیل اینکه صفحه اصلی یک وبسایت را میتوان ویترین آن وبسایت دانست و اغلب کاربران ورودی به سایت به این صفحه وارد میشوند این امکان وجود دارد که بتوان تبلیغات بنری و کلیکی را در صفحه اصلی سایت کجارو درج نمود.

کجارو

همانطور که قبلا گفته شد یکی از مهمترین مزیت های تبلیغات کلیکی این است که به راحتی میتوان اطلاعات و آمار به دست آمده را بررسی و آنالیز نمود؛ با توجه به این موضوع و از آنجایی که به صورت ماهانه بیش از 4.4 میلیون مخاطب از سایت کجارو بازدید مینمایند، در صورتی که تبلیغات شما در تمامی صفحات این وبسایت نمایش داده شود با توجه به دو نرخ کلیک 0.25 درصد و 0.5 درصد به ترتیب وبسایت شما میتواند بین 11,000 تا 22,000 کلیک را در یک دوره تبلیغات به صورت ماهانه دریافت نماید:

نرخ کلیک CTR میزان کلیک احتمالی (ماهانه)
0.25 درصد بیش از 11,000 کلیک
0.5 درصد بیش از 22,000 کلیک

در صورتی که میخواهید محصولات یا خدمات خود را در بزرگترین و پربازده ترین رسانه های دیجیتال و آنلاین کشور معرفی و تبلیغ نمایید و حجم زیادی از مخاطبینی که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند را به وبسایت خودتان هدایت کنید،‌ کاپریلا به عنوان بزرگترین مجموعه ارائه دهنده روش های تبلیغاتی آنلاین از جمله تبلیغات بنری و کلیکی میتواند در این مسیر همراه شما باشد.

برای استفاده از خدمات تبلیغات آنلاین کاپریلا میتوانید روی عبارت ثبت سفارش تبلیغات کلیکی و بنری کلیک نمایید و با مراجعه به وبسایت کاپریلا درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان کاپریلا در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

ثبت سفارش تبلیغات کلیکی و بنری – کلیک کنید

محبوبیت سایت کجارو

برای پی بردن به محبوبیت سایت کجارو فقط کافیست یک جستجوی ساده در سرویس گوگل ترندز انجام دهیم و با مشاهده نتایج به دست آمده متوجه خواهیم شد که وبسایت کجارو در میان سایت‌های مشابه مانند وبسایت همگردی چه جایگاهی دارد. سایت کجارو به دلیل داشتن سرعت لود بالا، انتشار مطالب به روز، ارائه‌ی محتوای مناسب و متنوع توانسته است نظر مخاطبان اهل سفر بسیاری را به خود جلب کند و با اختلاف فراوان به فعالیت خود ادامه دهد.

امار ترند کجارو

بک لینک‌ های کجارو

همانطور که احتمالا میدانید دریافت بک لینک از سایت های پرقدرت و شناخته شده میتواند تاثیر زیادی در کسب رتبه های برتر و جایگاهای بالاتر در صفحه نتایج جستجوی گوگل داشته باشد. از سوی دیگر تنها وبسایت هایی میتوانند بدون پرداخت هزینه نسبت به دریافت بک لینک اقدام نمایند که محتوای با ارزشمند و مفیدی را برای مخاطبان تولید کرده باشند.

با توجه به این موضوع وبسایت کجارو را میتوان در گروه وبسایت هایی قرار داد که به دلیل تولید محتوای با کیفیت توانسته است خود را به یک مرجع مورد اعتماد کاربران و موتور جستجوی گوگل در زمینه گردشگری تبدیل نماید؛ به همین دلیل وبسایت های مختلف برای پاسخ دادن به نیاز کاربران تلاش میکنند در میان محتواهایی که تولید میکنند به وبسایت هایی که برای کاربران مفید هستند بک لینک بدهند و اینگونه به رفع نیاز مخاطب کمک کنند…

آمار ماز

قدرت دامنه (دامین اتوریتی یا DA) سایت کجارو

قدرت دامنه (Domain Authority) که یک معیار تعریف شده توسط وبسایت ماز (MOZ.COM) میباشد یک عدد از ۰ تا ۱۰۰ است که نشان دهنده قدرت دامنه یک سایت میباشد. قدرت دامنه از این جهت دارای اهمیت است که معیارهای مختلفی در تعیین آن نقش دارند، از قدمت دامنه تا میزان بک لینک های دریافتی یک دامنه و… همه و همه میتواند در تعیین میزان قدرت دامنه یک سایت موثر باشند.

کجارو با دارا بودن مطالب مفید و با کیفیت در سایت خود میزان ترافیک ورودی بالایی را دارد و همین موضوع باعث شده است تا به عنوان یک  سایت معتبر شناخته شود و ماهیانه ترافیک قابل توجه ای را بر روی سایت خود داشته باشد. تصویر زیر که مربوط به آمار سایت ماز (MOZ) است، میزان قدرت دامنه سایت کجارو را نشان میدهد که برابر با عدد 31 است. همچنین همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید وبسایت کجارو توانسته از بیش از 5,300 سایت منحصر به فرد بک لینک دریافت کند.

کجارو

لینک‌سازی با خرید رپورتاژ آگهی

مخاطبان در موتورهای جست و جو با کلمات کلیدی مدنظر خود وارد سایت می‌شوند و این موضوع روی بازدید سایت‌‌ها تاثیر فراوانی دارد. خیلی از صاحبان کسب و کار برای افزایش بازدید وبسایت خود، به خرید بک لینک روی می‌آوند، تا از این طریق بتواند جایگاه وبسایت خود را در نتایج جستجو بهبود دهند. برای گرفتن بک لینک از روش‌های متنوعی استفاده می‌شود که ممکن است با توجه به هوشمندی گوگل، نمره منفی برای هر دو سایت ثبت کننده لینک و صاحب لینک، منجر شود؛ روش منطقی و درست برای داشتن بک لینک‌ها، استفاده از رپورتاژ  آگهی است. در انتهای این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد تا از طریق نشریلا به سادگی سفارش رپورتاژ خود را در کجارو ثبت نمایید.

نمونه رپورتاژ منتشر شده در خبرگزاری کجارو

تصویری که در زیر مشاهده میکنید یک نمونه از رپورتاژهایی میباشد که با موضوعات مرتبط با گردشگری در وبسایت کجارو منتشر شده است. همانطور که میدانید هر وبسایت برای جلوگیری از کاهش رتبه خود قوانینی را برای انتشار رپورتاژ آگهی در نظر میگیرد که لازم است قبل از ثبت درخواست درج رپورتاژ آگهی در سایت میزبان به این موارد توجه نمایید تا متحمل ضرر و زیان ناشی از انتخاب ناصحیح نشوید.

به عنوان مثال بعضی از وبسایت های میزبان رپورتاژ آگهی اجازه درج نام برند را نمیدهند. در واقع این موضوع به این معنی است که شما نمیتوانید در متن رپورتاژ از نام برندتان استفاده کنید و از آنجایی که استفاده از نام برند (برند منشن) یکی از روش های جلب کاربر میباشد ممکن است انتشار رپورتاژ در این وبسایت ها نتواند بازدهی مناسبی برای شما داشته باشد.

از سوی دیگر در بعضی از وبسایت های میزبان رپورتاژ آگهی، تنها امکان درج لینک نوفالو وجود دارد که این موضوع میتواند به ضرر شما تمام شود؛ زیرا همانطور که میدانید یکی از مهمترین اهداف از انتشار رپورتارژ‌ دریافت بک لینک فالو از سایت های پرقدرت میباشد. پیشنهاد میکنیم حتما قبل از ثبت درخواست خود برای انتشار رپورتاژ در یک وبسایت اطمینان حاصل نمایید که وبسایت میزبان اجازه درج لینک به صورت فالو را در متن رپورتاژ به شما میدهد.

قیمت و خرید رپورتاژ کجارو و ثبت سفارش در نشریلا

قیمت رپورتاژها معمولا بر اساس میزان اعتبار سایت، قدرت دامنه و مشخصه‌های دیگر تعیین می‌شود. یعنی هرچقدر میزان موارد اعلام شده بالاتر و بهتر باشد، قاعدتا نتیجه‌ی بهتر و قیمت بالاتری خواهد داشت. پس می‌توان گفت که پرداخت هزینه برای این بک‌لینک‌ها می‌تواند باعث ورودی بالایی از بازدیدکننده‌ها به سایت شما شده و درنتیجه سبب رونق کسب و کار شما شود.
شما اگر تصمیم داشته باشید تا تعداد بالایی رپورتاژ در سایت‌های مختلف ثبت کنید، این موضوع می‌تواند هزینه‌ی بالایی را به شما تحمیل کند. برای جلوگیری از هدر رفت هزینه می‌توانید ثبت و انتشار رپورتاژهای‌تان را به پلتفرم نشریلا که بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار «رپورتاژ آگهی» و «بررسی محصول و معرفی خدمات» در ایران است، بسپارید. نشریلا با فراهم کردن بستر ثبت رپورتاژ با کمترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سبب در معرض دید قرار گرفتن کسب و کار شما خواهد شد.

برای کسب اطلاع از قیمت رپورتاژ در کجارو و ثبت سفارش رپورتاژ آگهی خود، می‌توانید وارد صفحه ثبت سفارش رپورتاژ آگهی نشریلا شوید.

بر اساس رای 9 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

محسن تاجیک هستم، کارشناس دیجیتال مارکتینگ، سئو و طراح وبسایت با سیستم های مدیریت محتوا و علاقه مند به دنیای برنامه نویسی. زمینه کاری من به صورت تخصصی سئو است و البته در زمینه های دیگر دیجیتال مارکتینگ مانند ایمیل مارکتینگ، تولید محتوا و… نیز فعالیت میکنم. از گذشته تا به امروز کارهای مختلفی انجام داده ام که از مهمترین آنها میتوان به فریلنسر طراحی سایت و سئو اشاره کرد و در حال حاضر به صورت تمام وقت با تیم کاپریلا همکاری میکنم.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها