وبسایت خبرگزاری پارس فوتبال را میتوان یکی از پربازدیدترین وبسایت های تخصصی فوتبال در فضای آنلاین وب فارسی دانست. براساس تصویر زیر که از سایت وب آرشیو تهیه شده است میتوانید مشاهد کنید که وبسایت پارس فوتبال از سال ۲۰۰۳ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است. وبسایت پارس فوتبال در دسته بندی هایی همچون فوتبال ملی، لیگ برتر،‌ فوتبال جهان و… در حال انتشار جدیدترین خبرها میباشد.

وب آرشیو

آمار ترافیک و بازدیدهای سایت پارس فوتبال

شاید به دست آوردن و مشاهده آمار یک وبسایت با استفاده از ابزارهای موجود، امری غیر ممکن باشد ولی با استفاده از اطلاعات بدست آمده از سایت سیمیلاروب به خوبی می توان تخمین مناسبی از میزان بازدید، آمار ورودی و خروجی سایت ها بدست آورد.

وب‌سایت سیمیلاروب هم یکی از بهترین ابزارهای اندازه‌گیری آمار وب‌سایت‌ها است که به کمک آن می‌توان آمارهای حدودی ترافیک و بازدید سایت را مشاهد نمود. آماری که سیمیلاروب از بازدیدهای این سایت به نمایش می‌گذارد، به شرح زیر است:

تعداد بازدید (Visits) سالانه بیش از 7 میلیون و 176 هزار بازدید
تعداد بازدید (Visits) ماهانه بیش از 598 هزار بازدید
تعداد بازدید (Visits) روزانه بیش از 19 هزار و 900 بازدید
تعداد بازدید صفحات (Pageview) ماهانه بیش از 897 هزار صفحه
تعداد بازدید صفحات (Pageview) روزانه بیش از 29 هزار و 850 صفحه
میانگین مدت زمان حضور کاربران در سایت حدود 1.5 دقیقه
میانگین صفحات مشاهده شده توسط کاربران در هر بازدید حدود 1.5 صفحه

اگرچه موضوع وبسایت پارس فوتبال به عنوان تخصصی ترین رسانه فعال در زمینه انتشار خبرهای مرتبط با ورزش فوتبال یک موضوع تخصصی است و مانند دیگر سایت‌های خبرگزاری به انتشار خبرهای دیگر ورزش ها نمیپردازد، با این حال این وبسایت توانسته با جلب رضایت مخاطبین فوتبال دوست هرروزه شاهد ورود بیش از ۱۹ هزار بازدید کننده به وبسایت باشد. با مشاهده جدول بالا میتوان متوجه شد که هر روز بیش از ۲۹ هزار صفحه از وبسایت پارس فوتبال توسط مخاطبین فعال این رسانه مشاهده و بررسی میشود.

تفکیک ورودی‌های سایت پارس فوتبال و ترافیک گوگل پارس فوتبال

نموداری که در تصویر زیر مشاهده میکنید شاید در نگاه اول برای شما کمی تعجب برانگیز باشد، زیرا بیش از ۸۰ درصد بازدید ماهانه وبسایت پارس فوتبال که برابر است با ۴۸۱,۹۲۸ بازدید ماهانه از طریق ترافیک ارجاعی به این سایت وارد شده است. این موضوع از این جهت میتواند سبب تعجب شود که نشان میدهد این وبسایت تا چه اندازه مورد اعتماد دیگر وبسایت ها قرار دارد و توانسته است خود را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد برای دیگر وبسایت ها تبدیل کند.

از سوی دیگر این وبسایت با رعایت استانداردهای مرتبط با بهینه سازی وبسایت برای موتور جستجوی علاوه بر ۸۰ درصد بازدید ماهانه که به صورت ارجاعی کسب میکند توانسته بیش از ۱۳ درصد ترافیک ورودی را از طریق موتور جستجوی گوگل وارد سایت کند.

تفکیک ورودی
مدت زمان تخمین بازدید
تعداد بازدید ماهانه از ترافیک ارجاعی  بیش از 481,928 بازدید
تعداد بازدید روزانه از ترافیک ارجاعی  بیش از 16,064 بازدید

تبلیغات بنری و کلیکی در سایت پارس فوتبال

زمانی که وارد یک وبسایت پربازدید مانند وبسایت پارس فوتبال و یا هر وبسایت پربازدید دیگری میشوید شاید اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب میکند بنرهایی باشد که با هدف تبلیغ و معرفی خدمات و محصولات یک کسب و کار در قسمت های مختلف سایت مانند هدر سایت،‌ سایدبار و… درج شده است. این بنرها که با عنوان های مختلفی مانند بنرهای کلیکی، تبلیغات کلیکی و… شناخته میشود با این هدف در وبسایت های بزرگ درج میشوند، که بتوانند بخشی از مخاطبین وبسایت های پربازدید را به وسایت های سفارش دهنده تبلیغات کلیکی هدایت کنند.

مزیتی که این بنرهای تبلیغاتی نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی دارند این است که به دلیل داشتن ظاهر زیبا و خلاصه بودن پیامی که قصد منتقل کردن آن را به مخاطب دارند میتوانند بیشرین بازدهی را برای وبسایت تبلیغ کننده ایجاد کنند،‌ تا جایی که مخاطب تنها با یک نگاه میتواند متوجه پیام بنر تبلیغاتی شود و در کسری از ثانیه تصمیم بگیرد که روی بنر کلیک کنید یا نه. با توجه به این موضوع معمولا بنرهای تبلیغاتی را به شکلی طراحی میکنند که شامل بخش های مهمی مانند دعوت به اقدام (CTA)، یک تصویر از محصول یا خدمت قابل ارائه و یک شعار و یا متن کوتاه به عنوان معرفی آن محصول و یا خدمت است.

تمام بنرهای تبلیغاتی دارای یک کارکرد اساس هستند و آن هدایت مخاطبین به وبسایت تبلیغ دهنده است. هر چقدر یک بنر در انجام این وظیفه بهتر عمل کند میتوان نتیجه گرفت آن بنر به شکل درستی طراحی شده است و در جای مناسبی قرار گرفته است. معمولا با توجه به اینکه این بنرها قابلیت بررسی و آنالیز تعداد کلیک دریافت شده و… را دارند به راحتی میتوان متوجه شد که کدام بنر تبلیغاتی کارایی لازم را ندارد و نیاز به بررسی مجدد و اعمال تغییرات دارد. در این بخش سعی کردیم به صورت خلاصه به معرفی تبلیغات بنری و کلیکی بپردازیم.

تصویری که در زیر مشاهده میکنید صفحه اول وبسایت پارس فوتبال را نمایش میدهد. همانطور که مشخص است این وبسایت در بخش هایی مانند هدر سایت و در کنار لوگو که بیشرین توجه را به خود جلب میکند و یا در سایدبار سمت چپ سایت نسبت به درج بنرهای تبلیغاتی سفارش دهندگان اقدام نموده است.

یکی از ویژگی هایی که باعث شده است تبلیغات در فضای آنلاین اینترنت با استقبال زیادی مواجه شود این است که، به راحتی میتوان میزان بازدهی این روش تبلیغاتی را بررسی و اندازه گیری نمود. به عنوان مثال اگر شما به عنوان یک مدیر سایت اقدام به درج بنر تبلیغاتی در سایتی مانند پارس فوتبال نمایید با توجه به اینکه به صورت ماهانه بیش از ۷۶۸ هزار صفحه از این وبسایت توسط کاربران مشاهده میشود، با فرض اینکه تمامی مخاطبان بنرهای تبلیغاتی را مشاهده کنند، با دو نرخ کلیک متفاوت 0.25 درصد و 0.5 درصد هر بنر میتواند بین 2,۲۴۲ تا 4,485 کلیک را طی یک ماه به سمت سایت شما هدایت کند.

نرخ کلیک CTR میزان کلیک احتمالی (ماهانه)
0.25 درصد بیش از 2,242 کلیک
0.5 درصد بیش از 4,485 کلیک

در صورتی که شما هم قصد استفاده از این روش تبلیغاتی را دارید و میخواهید بنرهای تبلیغاتی خود را در وبسایت پارس فوتبال قرار دهید، همین حالا میتوانید برای استفاده از خدمات تبلیغات آنلاین کاپریلا، روی دکمه زیر (ثبت سفارش تبلیغات کلیکی و بنری) کلیک کنید و با مراجعه به وبسایت کاپریلا درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان کاپریلا در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

محبوبیت سایت پارس فوتبال

امروزه با گسترش دسترسی به اینترنت افراد زیادی نسبت به راه اندازی یک یا چند وبسایت با موضوعات متنوع اقدام نموده اند. آنچه که دارای اهمیت بسیاری است این است که آیا هر وبسایت میتواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد و به محبوبیت بالایی در میان مخاطبان دست پیدا کند؟

پاسخ به این سوال بستگی به این دارد که آن وبسایت تا چه اندازه نسبت به نیازها و دغدغه های مخاطبانش آگاه باشد و در جهت پاسخ دادن به این نیازها اقدام نماید. تصویری که در زیر مشاهده میکنید مربوط به بررسی میزان سرچ کلمه پارس فوتبال و رقبای این وبسایت مانند خانه فوتبال وآنلاین ۵۵ در موتور جستجوی گوگل است. همانطور که مشخص است وبسایت پارس فوتبال توانسته است با ایجاد فضایی مناسب تا حد زیادی به رقابت با وبسایت خانه فوتبال بپردازد و نیمی از جستجوهایی که در بازه زمانی ۱۲ ماه گذشته (در زمان نگارش این مقاله) انجام شده است را به خود اختصاص دهد.

محبوبیت سایت

قدرت دامنه (دامین اتوریتی یا DA) سایت خبرگزاری پارس فوتبال

Domain Authority یا قدرت دامنه هر سایت عددی بین 0 تا 100 و بیانگر میزان اعتبار آن سایت نزد موتورهای جستجو است. هر چه این عدد به 100 نزدیک‌تر باشد، اعتبار سایت هم بالاتر است. بنابراین وقتی سایت شما از سایتی با قدرت دامنه بالا بک‌لینک می‌گیرد، تأثیر مثبت بیشتری روی سایت شما گذاشته خواهد گذاشت. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید وبسایت پارس فوتبال دارای قدرت دامنه ۳۵ از ۱۰۰ میباشد.

پارس فوتبال

لینک‌سازی با خرید رپورتاژ آگهی

مخاطبان در موتورهای جست و جو با کلمات کلیدی مدنظر خود وارد سایت می‌شوند و این موضوع روی بازدید سایت‌ها تاثیر فراوانی دارد. خیلی از صاحبان کسب و کار برای افزایش بازدید خود، به خرید بک لینک روی می‌آورند. برای گرفتن بک لینک از روش‌های متنوعی استفاده می‌شود که ممکن است با توجه به هوشمندی گوگل، نمره منفی برای هر دو سایت ثبت کننده لینک و صاحب لینک، ثبت شود. روش منطقی و درست برای داشتن بک لینک‌ها، استفاده از رپورتاژ  آگهی است. در انتهای این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد تا از طریق نشریلا به سادگی سفارش رپورتاژ خود را در پارس فوتبال ثبت نمایید.

نمونه رپورتاژهای منتشر شده در خبرگزاری پارس فوتبال

تصویر زیر یکی نمونه از رپورتاژهایی است که در سایت پارس فوتبال درج شده است. وبسایت پارس فوتبال مانند هر وبسایت دیگری که نسبت به درج رپورتاژ آگهی اقدام میکند قوانینی را برای جلوگیری از کاهش امتیاز سایت نزد موتور جستجوی گوگل در نظر گرفته است که تمام درخواست دهندگان ثبت سفارش رپورتاژ‌ باید قبل از انتشار رپورتاژ این قوانین را مطالعه کنند. از مهمترین این قوانین میتوان به مواردی مانند درج حداکثر ۳ لینک در متن رپورتاژ، استفاده از تصاویر با کیفیت،‌ نوشتن مقاله با هدف ارائه ارزش به مخاطب و… اشاره نمود.

قیمت و خرید رپورتاژ خبرگزاری پارس فوتبال و ثبت سفارش در نشریلا

اگر شما بخواهید به عنوان مدیر سایت به صورت مستقیم با مدیران سایت های درج و انتشار رپورتاژهای تبلیغاتی وارد مذاکره شوید ممکن است این کار برای شما زمانبر و حوصله سربر باشد. برای حل این مشکل نشریلا که بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار «رپورتاژ آگهی» و «بررسی محصول و معرفی خدمات» در دنیای وب فارسی است، این امکان را برای شما مهیا کرده است تا تنها با ثبت سفارش و یا ارسال درخواست خود، تمامی فرآیندهای انتشار رپورتاژ و معرفی محصول خود را در کوتاه‌ترین زمان و مقرون به صرفه‌ترین قیمت (بعضاً قیمتی پایین‌تر از قیمت ارائه رپورتاژ توسط خود سایت) دنبال کنید.

برای کسب اطلاع از قیمت رپورتاژ در سایت پارس فوتبال و ثبت سفارش رپورتاژ آگهی خود، می‌توانید وارد صفحه ثبت سفارش رپورتاژ آگهی نشریلا شوید.

بر اساس رای 1 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

محسن تاجیک هستم، کارشناس دیجیتال مارکتینگ، سئو و طراح وبسایت با سیستم های مدیریت محتوا و علاقه مند به دنیای برنامه نویسی. زمینه کاری من به صورت تخصصی سئو است و البته در زمینه های دیگر دیجیتال مارکتینگ مانند ایمیل مارکتینگ، تولید محتوا و… نیز فعالیت میکنم. از گذشته تا به امروز کارهای مختلفی انجام داده ام که از مهمترین آنها میتوان به فریلنسر طراحی سایت و سئو اشاره کرد و در حال حاضر به صورت تمام وقت با تیم کاپریلا همکاری میکنم.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها