سایت فردا نیوز را میتوان یکی از قدیمی ترین سایت های فعال در زمینه انتشار اخبار روز ایران و دنیا معرفی نمود. همانطور که در تصویر زیر از وبسایت وب آرشیو(Web Archive) تهیه شده است مشاهده مکنید، وبسایت فردا نیوز فعالیت خود را از سال ۲۰۰۵ میلادی مصادف با (۷ مرداد ۱۳۸۴) آغاز کرده است. این سایت به مانند دیگر سایت های فعال در زمینه خبرگزاری در دسته بندی های متنوعی از سیاست تا اقتصاد گرفته تا فرهنگ و فناوری مشغول به تولید محتوا و انتشار اخبار میباشد.

در صورتی که شما به عنوان مدیر وبسایت به دنبال محلی برای انتشار رپورتاژ آگهی های تبلیغاتی میگردید پیشنهاد ما به شما انتشار رپورتاژ آگهی در سایت فردا نیوز میباشد؛ به این دلیل که این سایت به دلیل داشتن تعداد بالای مخاطب میتواند بازدهی مناسبی برای شما داشته باشد. در ادامه قصد داریم آمار و ارقامی را بررسی کنیم که نشان از کیفیت بالای وبسایت فردا نیوز میباشد. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

وب آرشیو

آمار ترافیک و بازدیدهای سایت فردا نیوز

شاید به دست آوردن و مشاهده آمار یک وبسایت با استفاده از ابزارهای موجود، امری غیر ممکن باشد ولی با استفاده از اطلاعات بدست آمده از سایت سیمیلاروب به خوبی می توان تخمین مناسبی از میزان بازدید، آمار ورودی و خروجی سایت ها بدست آورد.

وب‌سایت سیمیلاروب یکی از بهترین ابزارهای اندازه‌گیری آمار وب‌سایت‌ها است که به کمک آن می‌توان آمارهای حدودی ترافیک و بازدید سایت را مشاهد نمود. آماری که سیمیلاروب از بازدیدهای این سایت به نمایش می‌گذارد، به شرح زیر است:

تعداد بازدید (Visits) سالانه بیش از 12 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) ماهانه بیش از 1 میلیون بازدید
تعداد بازدید (Visits) روزانه بیش از 33 هزار بازدید
تعداد بازدید صفحات (Pageview) ماهانه بیش از 1 میلیون و 500 صفحه
تعداد بازدید صفحات (Pageview) روزانه بیش از 49 هزار و 500 صفحه
میانگین مدت زمان حضور کاربران در سایت بیش از ۳۰ ثانیه
میانگین صفحات مشاهده شده توسط کاربران در هر بازدید بیش از 1.5 صفحه

بیش از ۳۳ هزار بازدید روزانه؛ بله درست مشاهده نمودید. وبسایت فردا نیوز به دلایل متنوع که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود هر روزه میزبان حجم بالایی از مخاطبینی است که برای مطالعه محتواهای تولید شده توسط این وبسایت به این سایت وارد میشوند و عدد قابل توجه ۳۳ هزار بازدید را رقم میزنند. مخاطبینی که از تمامی شهرهای کشور با نیازهای متفاوت وارد این وبسایت میشوند و هرلحظه مشغول بررسی و مطالعه خبرها و محتوای تولید شده سایت فردا نیوز میباشند.

از سوی دیگر این آمار زمانی جذابتر نیز میشود که بدانیم هر کاربر به ازای هر بار ورود به سایت فردا نیوز بیش از ۱.۵ صفحه از صفحات این وبسایت را مشاهده میکند. شاید این عدد در ظاهر کوچک به نظر برسد اما زمانی که میزان بازدید روزانه صفحات این وبسایت توسط کاربران را در نظر میگریم که چیزی معادل ۴۹ هزار صفحه در روز میباشد دیگر با عدد ناچیزی رو به رو نیستیم و میتوان نتیجه گرفت رپورتاژ های منتشر شده در وبسایت فردا نیوز به راحتی این شانس را دارند که در معرض دید مخاطبان این وبسایت قرار بگیرند.

تفکیک ورودی‌های سایت فردا نیوز و ترافیک گوگل فردا نیوز

تصویری که در زیر مشاهده میکنید در واقع بیانگر این است که چه میزان از ترافیک ورودی به وبسایت فردا نیوز از طریق جستجوی گوگل،‌ مراجعه مستقیم و دیگر راه های جذب کاربر میباشد. همانطور که به وضوح در تصویر زیر مشخص است این وبسایت توانسته است با جذب اعتماد موتور جستجوی گوگل ۷۰ درصد ترافیکی ورودی وبسایت را از طریق جستجوی گوگل کسب کند که این عدد معادل است با بیش از ۱ میلیون بازدید در مدت یک ماه.

این عدد از این جهت دارای اهمیت است که زمانی که یک وبسایت موفق به جذب اعتماد گوگل میشود میتوان انتظار داشت که مطالب منتشر شده در وبسایت به سرعت در بالاترین جایگاه های ممکن قرار بگیرند و مخاطبین را به سمت وبسایت هدایت کنند. در این شرایط زمانی که یک رپورتاژ در وبسایت فردا نیوز منتشر میشود میتواند به سرعت در جایگاه های برتر نتایج جستجو قرار بگیرد و بازدهی قابل توجه ای را به وجود آورد.

تفکیک ورودی

البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که وبسایت فردا نیوز توانسته است در کنار ۷۰ درصد ترافیک ورودی که از طریق گوگل وارد وبسایت میشوند تا حدود زیادی (۲۶۱ هزار بازدید در ماه) برند خود را در ذهن مخاطب حک نماید و مخاطبینی را به دست آورد که به عنوان مخاطب وفادار شناخته میشوند. وجود مخاطبین وفادار برای یک رسانه از این جهت دارای اهمیت است که این مخاطبین هر لحظه آماده مشاهده و بررسی مطالب جدیدی هستند که در وبسایت منتشر میشود.

مدت زمان تخمین بازدید
تعداد بازدید ماهانه از گوگل بیش از 1,056,750 بازدید
تعداد بازدید روزانه از گوگل بیش از 35,225 بازدید

تبلیغات بنری و کلیکی در سایت فردا نیوز

امروزه با فراگیر شدن استفاده از اینترنت به عنوان یک بستر برای راه اندازی کسب و کار به راحتی میتوانید کسب و کارهایی را در سطح اینترنت پیدا کنید که دقیقا مشغول به فروش یک محصول و یا فروش یک خدمت مشابه هستند. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که برگ برنده یک کسب و کار در دنیای اینترنت چیست؟

و یا اینکه چرا یک کسب و کار اینترنتی هر روزه رکورد جدیدی از فروش محصولات و خدمات خود را تجربه میکند اما در سوی دیگر میدان به راحتی میتوان کسب و کار اینترنتی دیگری را مشاهده نمود که هر لحظه در خطر ورشکستگی و تعطیلی است؟

پاسخ سوال بالا شامل دو کلمه است؛ تبلیغات موثر.

از آنجایی که کسب و کارهای سنتی امروزه جای خود را به کسب و کارهای نوینی که در بستر اینترنت شکل میگیرند داده اند روش های تبلیغات و بازاریابی نیز دچار تغییرات فراوانی شده است. همانطور که میدانید یکی از جدیدترین روش های تبلیغات در فضای آنلاین استفاده از بنرهای تبلیغاتی میباشد. این بنرها به دلیل اینکه از مزایای فراوانی بهره مند هستند به سرعت توانسته اند جایگاه روش های قدیمی تبلیغات را تصاحب کنند.

در روش تبلیغات بنری هر کسب و کار میتواند با طراحی بنرهای تبلیغاتی و درج نمودن آن در وبسایت های پرمخاطب مانند وبسایت فردا نیوز مخاطبین وبسایت میزبان را به سمت وبسایت خود هدایت کند. این بنرهای تبلیغاتی درای مزایای بسیاری میباشند که به عنوان مثال میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • قابلیت طراحی بنر به صورت متحرک
  • عدم نیاز به چاپ
  • قابلیت تکثیر بنرها به راحتی فشردن یک دکمه
  • قابلیت رهگیری تعداد دیده شدن بنر و تعداد کلیک های اعمال شده روی هر بنر
  • و…

تصویری که در زیر مشاهده میکنید صفحه اول وبسایت فردا نیوز را نمایش میدهد که شامل جایگاه های متنوعی برای درج بنرهای تبلیغاتی میباشد. التبه لازم است بدانید که هر جایگاه تبلیغاتی دارای قیمت متفاوتی میباشد. از سوی دیگر میتوانید علاوه بر صفحه اصلی وبسایت بنر تبلیغاتی خود را در صفحات داخلی وبسایت فردا نیوز و در جایگاهای مختلف شامل (ابتدا و انتهای سایدبار،‌ جایگاه چسبیده به انتهای صفحه با ویژگی تمام عرض و…) درج کنید.

تبلیغات بنری سایت

همانطور که اشاره شد بنرهای تبلیغاتی دارای مزایای بسیاری میباشند که یکی از این موارد قابلیت آنالیز نسبت نمایش بنر تبلیغاتی و تعداد کلیک دریافتی هر بنر میباشد. این نسبت که با عنوان نرخ کلیک یا CTR نیز شناخته میشود به این شکل محاسبه میشود که اگر بنر شما در تمامی صفحات سایت فردا نیوز نمایش داده شود و 100 درصد مخاطبین آن را ببینند و روی آن کلیک کنند، نرخ کلیک بنر شما ۱۰۰ درصد و برابر با کل تعداد بازدیدهای سایت فردا نیوز میباشد.

با توجه به این موضوع اگر بنر تبلیغاتی شما در تمامی صفحات فردا نیوز نمایش داده شود و ۱۰۰ درصد مخاطبین آن را مشاهده کنند با در نظر گرفتن دو نرخ کلیک 0.25 درصد و 0.5 درصد بنر تبلیغاتی شما میتواند بین ۳,۷۵۰ تا ۷,۵۰۰ کلیک را برای سایت شما به ارمغان آورد.

نرخ کلیک CTR میزان کلیک احتمالی (ماهانه)
0.25 درصد بیش از 3,750 کلیک
0.5 درصد بیش از 7,500 کلیک

کاپریلا به عنوان بزرگترین مجموعه ارائه خدمات تبلیغاتی آنلاین از جمله تبلیغات بنری و کلیکی این امکان را فراهم کرده است که شما بتوانید با هر میزان بودجه ای که برای تبلیغات در نظر گرفته اید نسبت به معرفی محصولات و خدمات خود در بزرگترین و پرمخاطب ترین وبسایت ها اقدام نمایید.

برای ثبت سفارش تبلیغات کلیکی و بنری میتوانید روی دکمه زیر کلیک کنید و با ورود به سایت کاپریلا درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان وبسایت کاپریلا با شما تماس بگیرند.

محبوبیت سایت فردا نیوز

تصویری که در زیر مشاهده میکنید مقایسه ای است میان وبسایت فردا نیوز و دیگر سایت های فعال در زمینه خبرگزاری که در بازه زمانی ۱۲ ماه گذشته میزان محبوبیت و سرچ عبارت فردا نیوز را نمایش میدهد. همانطور که مشاهده میکنید این وبسایت با اختلاف فراوانی از وبسایت های شما نیوز و شایا نیوز در حال فعالیت میباشد.

محبوبیت سایت

بک لینک‌های سایت فردا نیوز

اگر بگوییم میزان و تعداد بک لینک یک سایت نشان دهنده اعتبار یک وبسایت در میان دیگر وبسایت ها میباشد اشتباه نگفته ایم. همانطور که میدانید بک لینک های یک وبسایت شامل لینک هایی میشود که دیگر سایت ها به سایت مورد نظر داده اند. براین اساس و از آنجایی که وبسایت فردا نیوز یک وبسایت فعال در زمینه خبرگزاری میباشد طبیعی است که وبسایت های بسیاری با هدف های مختلفی به این وبسایت بک لینک بدهند. تصویر زیر که از سایت ماز (MOZ.COM) برداشته شده است نشان میدهد که وبسایت فردا نیوز توانسته است از وبسایت های پرمخاطب و پرقدرتی مانند بی بی سی، ویکی پدیا و… بک لینک دریافت کند.

بک لینک سایت

قدرت دامنه (دامین اتوریتی یا DA) سایت خبرگزاری فردا نیوز

Domain Authority یا قدرت دامنه هر سایت عددی بین 0 تا 100 و بیانگر میزان اعتبار آن سایت نزد موتورهای جستجو است. هر چه این عدد به 100 نزدیک‌تر باشد، اعتبار سایت هم بالاتر است. بنابراین وقتی سایت شما از سایتی با قدرت دامنه بالا بک‌لینک می‌گیرد، تأثیر مثبت بیشتری روی سایت شما گذاشته خواهد شد.

با توجه به این موضوع تصویر زیر به وضوح نشان میدهد که وبسایت فردانیوز توانسته است قدرت دامنه خود را تا عدد ۵۰ برساند و اینگونه به یکی از پرقدرت ترین سایت های خبرگزاری کشور تبدیل شود. از سوی دیگر همانطور که در تصویر زیر مشخص است این وبسایت توانسته است با جلب از بیش از ۱۴,۷۰۰ وبسایت منحصر به فرد بک لینک دریافت کند که این عدد به نوبه خود عدد قابل توجه ای میباشد.

قدرت دامنه

لینک‌سازی با خرید رپورتاژ آگهی

مخاطبان در موتورهای جست و جو با کلمات کلیدی مدنظر خود وارد سایت می‌شوند و این موضوع روی بازدید سایت‌ها تاثیر فراوانی دارد. خیلی از صاحبان کسب و کار برای افزایش بازدید خود، به خرید بک لینک روی می‌آوند. برای گرفتن بک لینک روش‌های متنوعی استفاده می‌شود که ممکن است با توجه به هوشمندی گوگل، نمره منفی برای هر دو سایت ثبت کننده لینک و صاحب لینک، منجر شود.

روش منطقی و درست برای داشتن بک لینک‌ها، استفاده از رپورتاژ  آگهی است. در ادامه این مقاله می‌خواهیم درباره فواید انتشار رپورتاژ آگهی در سایت فردا نیوز مطالبی را عنوان کنیم و با هم بررسی کنیم که انتشار رپورتاژ در فردا نیوز تا چه حدی می‌تواند در استراتژی سئو، به ما کمک کند. در انتها نیز شما را راهنمایی خواهیم کرد تا از طریق نشریلا به سادگی سفارش رپورتاژ خود را در سایت فردا نیوز ثبت نمایید.

نمونه رپورتاژهای منتشر شده در خبرگزاری فردا نیوز

تصویری که در زیر مشاهده میکنید یک نمونه از رپورتاژهایی میباشد که در سایت فردا نیوز منتشر شده است. یکی از مهمترین مزیت هایی که انتشار رپورتاژ در وبسایت فردا نیوز میتواند داشته باشد این است که این وبسایت بر خلاف دیگر وبسایت های خبری که نسبت به انتشار رپورتاژ اقدام میکنند در ابتدای متن رپورتاژ اشاره مستقیمی به تبلیغاتی بودن این محتوا نکرده است و این خود میتواند تا حد زیادی در بیشتر دیده شدن رپورتاژ موثر باشد.

از سوی دیگر همانطور که مشاهده میکنید وبسایت فردا نیوز سعی کرده است که در اطراف متن رپورتاژ بنرهای تبلیغاتی را نمایش ندهد تا اینگونه علاوه بر حفظ تمرکز مخاطب در جهت مطالعه رپورتاژ باعث افزایش بازدهی رپورتاژ نیز بشود.

رپورتاژ

قیمت و خرید رپورتاژ خبرگزاری فردا نیوز و ثبت سفارش در نشریلا

از آنجایی که سایت خبری فردا نیوز یک سایت با اعتبار و بازدید خوب است در صورتی که تمایل به پرداخت هزینه مناسبی برای انتشار رپورتاژ داشته باشید، می‌توانید از خدمات انتشار رپورتاژ وبسایت فردا نیوز استفاده کنید. این در حالی است که انتشار رپورتاژ در سایت‌های خبری بزرگ‌تر مثل ایرنا، تسنیم و… هزینه سنگین‌تری برای شما خواهد داشت و سایت فردا نیوز از این نظر مقرون به صرفه‌تر است.

لازم است در اینجا به این موضوع اشاره کنیم که برخلاف باور اکثر افراد به دلیل اینکه یک وبسایت برای کسب جایگاه های برتر در نتایج جستجو باید از وبسایت های متعددی بک لینک دریافت کند مدیریت فرایند درج رپورتاژ در وبسایت های مختلف میتواند در بلند مدت منجر به خستگی شود.

نشریلا که بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار «رپورتاژ آگهی» و «بررسی محصول و معرفی خدمات» در دنیای وب فارسی است، این امکان را برای شما مهیا کرده است تا تنها با ثبت سفارش و یا ارسال درخواست خود، تمامی فرآیندهای انتشار رپورتاژ و معرفی محصول خود را در کوتاه‌ترین زمان و مقرون به صرفه‌ترین قیمت (بعضاً قیمتی پایین‌تر از قیمت ارائه رپورتاژ توسط خود سایت) دنبال کنید.

برای کسب اطلاع از قیمت رپورتاژ در فردا نیوز و ثبت سفارش رپورتاژ آگهی خود، می‌توانید وارد صفحه ثبت سفارش رپورتاژ آگهی نشریلا شوید.

بر اساس رای 0 نفر
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
شما قبلا رای داده‌اید!
اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

محسن تاجیک هستم، کارشناس دیجیتال مارکتینگ، سئو و طراح وبسایت با سیستم های مدیریت محتوا و علاقه مند به دنیای برنامه نویسی. زمینه کاری من به صورت تخصصی سئو است و البته در زمینه های دیگر دیجیتال مارکتینگ مانند ایمیل مارکتینگ، تولید محتوا و… نیز فعالیت میکنم. از گذشته تا به امروز کارهای مختلفی انجام داده ام که از مهمترین آنها میتوان به فریلنسر طراحی سایت و سئو اشاره کرد و در حال حاضر به صورت تمام وقت با تیم کاپریلا همکاری میکنم.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها